Ik zag je op msn, dus ik wist dat je nog niet bezig wasquote:Op maandag 14 september 2009 20:54 schreef Linda2205 het volgende:
Muuh...niemand mist mij
Karin, van harte met Lars. Wat een mooi ventje
Lijnloos, ik heb even gemist waarom je naar het ziekenhuis moest? Is alles nu weer ok?
Je had er toch een klein beetje drama in kunnen gooien...niemand die weet dat jij mij op MSN hebt...quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zag je op msn, dus ik wist dat je nog niet bezig was
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:10 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat ROcka gluurt of er een prop in zit, of vruchtwater ofzo....
Lief om te lezenquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:07 schreef DaviniaHR het volgende:
Xenia, wat balen dat de draaipoging is mislukt!Ik vind je (latere) post verder wel ontzettend spreken van moederliefde voor je kind. zo mooi!
![]()
whehe, herkenbaar! Hier ook een broek- wc- en wcpapier-gluursterquote:
Hij ziet overal tegenop, wat betreft de bevallingquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:48 schreef Xenia het volgende:
Balen dat je vannacht weer niet lekker hebt kunnen slapen Rocka. Ik weet niet hoe je dat vol houdt. Respect hoor.
[..]
Lief om te lezen![]()
![]()
En nog eenvoor alle lieve reakties.
Linda, ik had het verhaal met je vriend nog gelezen laatst. Fijn dat hij het achteraf wel snapte. Hij was toch ook degene die zich druk maakte omdat hij tijdens de bevalling een paar uur niet zou kunnen roken? Is die daar ook al overheen gekomen inmiddels?
Ik ben vanmorgen mijn slijmprop verloren. Hopelijk wordt het gewoon weer aangemaakt want ik voel me echt nog niet klaar om te bevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |