Dat sowieso, maar ik vind het al helemaal achterlijk dat ze zich met de Amerikaanse politiek gaan bemoeienquote:
Watermanagment is een duur woord voor loodgieter.quote:Op zondag 13 september 2009 23:15 schreef TNA het volgende:
Het koningshuis, ik heb er niets mee, maar goed, een president schijnt ook erg duur te zijn, dus whatever. Maar wat hebben die gasten echt te zoeken bij Obama, laat staan bij de vrouw van ObamaEn natuurlijk alle kranten vol van die onzin, alsof iemand ook maar iets opschiet met dat bezoek. Laat Willem-Alexander zich lekker bezighouden met watermanagement, wat dat dan ook moge betekenen.
Klacht: het koningshuis en hun achterlijke bezoeken
Klopt. De meeste loodgieters kunnen het niet betalen . . .quote:Op zondag 13 september 2009 23:24 schreef cvboer het volgende:
[..]
Watermanagment is een duur woord voor loodgieter.
Inderdaad, al die achterlijke bezoeken met hun achterlijke meereizende handelsdelegaties die via deze achterlijke internationale contacten allemaal achterlijke contracten afsluiten en achterlijk geld verdienen. Het moet verboden worden.quote:Op zondag 13 september 2009 23:15 schreef TNA het volgende:
Klacht: het koningshuis en hun achterlijke bezoeken
Dat wordt altijd beweerd door voorstanders van het koningshuis, maar ik merk er nooit wat van op hun jaarrekeningquote:Op zondag 13 september 2009 23:26 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Inderdaad, al die achterlijke bezoeken met hun achterlijke meereizende handelsdelegaties die via deze achterlijke internationale contacten allemaal achterlijke contracten afsluiten en achterlijk geld verdienen. Het moet verboden worden.
Dan moet je ff bellen met de boekhouder van prins Bernhard, die kan je er alles over vertellen.quote:Op zondag 13 september 2009 23:28 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat wordt altijd beweerd door voorstanders van het koningshuis, maar ik merk er nooit wat van op hun jaarrekening
Dat is beroepsgeheim. Wordt een eed voor afgelegd en die mag hij nooit schenden met een straffe van 10 jaar cel?quote:Op zondag 13 september 2009 23:31 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Dan moet je ff bellen met de boekhouder van prins Bernhard, die kan je er alles over vertellen.
Nederlanders klagen per definitie veel te veel.quote:Op zondag 13 september 2009 23:26 schreef jollieboer1 het volgende:
Wat een geneuzel om niks zeg, laat die mensen lekker gaan. Dat hoort er nou eenmaal bij.
En net wat je zegt, een president is vele malen duurder. Mensen klagen m.i. onterecht over het Koningshuis.
QFTquote:Op zondag 13 september 2009 23:34 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nederlanders klagen per definitie veel te veel.
Verzuurd volkje.
Gaan we met zijn allen naar de koningin op thee visite. Lijk me echt gezellig. Alleen jammer dat Claus niet meer is. Met hem kon je tenminste nog lachen.quote:
Alsof ze daar van ieder bezoek van een of ander staatshoofd een hot item makenquote:Op zondag 13 september 2009 23:17 schreef Barcaconia het volgende:
Ik hoor er hier in de USA helemaal niks van op het nieuwsEen maat van me in Nederland zei dat het een hot-item is bij de Nederlandse pers?
Is ook niet interesant. Zijn toch allemaal van die saaie visites. Van te voren bepaald agenda en protocollen. Mag men niet van afwijken. Of er moet iets bijzonders gebeuren maar dat is meestal niet aan de orde.quote:Op zondag 13 september 2009 23:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof ze daar van ieder bezoek van een of ander staatshoofd een hot item maken. Dan zijn die kranten dagelijks wel makkelijk gevuld.
Aan laten meten, net als haar naam. Voorheen was het Petraquote:Op maandag 14 september 2009 00:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik vraag me af waar die Laurentien Brinkhorst opeens dat 'koninklijke' accent vandaan heeft. Ze klinkt als een Beatrix-persiflage uit Kopspijkers.
Daar is een simpel antwoord op te bedenkenquote:Op maandag 14 september 2009 00:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik vraag me af waar die Laurentien Brinkhorst opeens dat 'koninklijke' accent vandaan heeft. Ze klinkt als een Beatrix-persiflage uit Kopspijkers.
oquote:Op maandag 14 september 2009 20:38 schreef jollieboer1 het volgende:
[..]
Daar is een simpel antwoord op te bedenken![]()
Haar vader, Laurens Jan Brinkhorst had een verhouding met Beatrix 'ooit'![]()
Ze weet dus hoe ze zich vorstelijk moet gedragen
Netwerken, netwerken, netwerken. Zo werkt 't in de wereld. En al helemaal in de hogere zakenwereld en politiek.quote:Op zondag 13 september 2009 23:15 schreef TNA het volgende:
Het koningshuis, ik heb er niets mee, maar goed, een president schijnt ook erg duur te zijn, dus whatever. Maar wat hebben die gasten echt te zoeken bij Obama, laat staan bij de vrouw van Obama![]()
Tuurlijk kan dat. De koningin is in feite groot grondbezitster. Zij heeft in principe Nederland in bruikleen van de roomse keizer. Wij lenen het weer van haar en daarvoor betalen we belasting of huur van de grond. Moet je echt heel diep in de officieele documenten duiken maar dit is al vastgelegd in de tijden van Hertog Jan en is nog steeds actueel.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:47 schreef leetzors het volgende:
ONZE BELASTINGCENTEN DAT DIT ZOMAAR KAN!!1!!!!1!111111!!!!
Juist en zijn van ver terug ook familie van elkaar dus ook familie netwerk.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Netwerken, netwerken, netwerken. Zo werkt 't in de wereld. En al helemaal in de hogere zakenwereld en politiek.
Ha ha, jaquote:Op donderdag 24 september 2009 09:55 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Juist en zijn van ver terug ook familie van elkaar dus ook familie netwerk.
Onderzoek de stambomen en je komt bij dezelfde voorouders terecht. Maar inderdaad met netwerken worden alles geregeld en dat is vrij normaal. Ik doe het zelf ook en iedereen bouwt zijn eigen netwerk op. Je moet wel anders kom je alleen te staan. Dit vind ik vrijnormaal en heb ook geen problemen mee als de koningin op haar wijze dit doet. Is uiteindelijk in ons aller voordeel.quote:
Wil je nou zeggen dat Maxima direct verwant is aan de Oranjes?quote:Op donderdag 24 september 2009 09:59 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Onderzoek de stambomen en je komt bij dezelfde voorouders terecht. Maar inderdaad met netwerken worden alles geregeld en dat is vrij normaal. Ik doe het zelf ook en iedereen bouwt zijn eigen netwerk op. Je moet wel anders kom je alleen te staan. Dit vind ik vrijnormaal en heb ook geen problemen mee als de koningin op haar wijze dit doet. Is uiteindelijk in ons aller voordeel.![]()
Van ver terug wel. Maar dan moet je echt heel ver terug richting 11e eeuw of zoiets. Dit is altijd al bekend bij de adelijke families en daarom willen zij de bloedlijnen zuiver houden. De laatste tijd zie je de adel uitsterven door afschaffen ervan van bepaalde landen maar de traditie leeft nog voort. De adel van weleer hadden vroeger ook netwerken en werden de kinderen aan elkaar uitgehuwelijkt. Maar de toeval wil dat dit nog steeds voorkomt alleen valt het nu minder op omdat een groot gedeelte niet meer van adel zijn in hun land maar de netwerken bestaat nog steeds. Familie traditie gooi je niet overboord. Kijk maar naar me eigen familie. Maar zo werkt het in de wereld alleen is de positie overgenomen door de welgestelde familie's die rijk zijn geworden van zakendoen.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:05 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat Maxima direct verwant is aan de Oranjes?
Kijk!quote:Op donderdag 24 september 2009 10:14 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Familie traditie gooi je niet overboord. Kijk maar naar me eigen familie.
Nu ben ik benieuwd ook naar die stamboom. Kun je het daadwerkelijk laten zien dat Willem-Alexander direct verwant is aan Maxima? Naar mijn weten is dit gelul namelijk, dus ben erg benieuwd.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:14 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Van ver terug wel. Maar dan moet je echt heel ver terug richting 11e eeuw of zoiets. Dit is altijd al bekend bij de adelijke families en daarom willen zij de bloedlijnen zuiver houden. De laatste tijd zie je de adel uitsterven door afschaffen ervan van bepaalde landen maar de traditie leeft nog voort. De adel van weleer hadden vroeger ook netwerken en werden de kinderen aan elkaar uitgehuwelijkt. Maar de toeval wil dat dit nog steeds voorkomt alleen valt het nu minder op omdat een groot gedeelte niet meer van adel zijn in hun land maar de netwerken bestaat nog steeds. Familie traditie gooi je niet overboord. Kijk maar naar me eigen familie. Maar zo werkt het in de wereld alleen is de positie overgenomen door de welgestelde familie's die rijk zijn geworden van zakendoen.
Bron? Want ik denk namelijk dat een koningshuis met alle 50 prinsen, prinsessen aangetrouwde huisdieren en weet ik veel wat nog meer wel een centje meer kost.quote:Op zondag 13 september 2009 23:26 schreef jollieboer1 het volgende:
Wat een geneuzel om niks zeg, laat die mensen lekker gaan. Dat hoort er nou eenmaal bij.
En net wat je zegt, een president is vele malen duurder. Mensen klagen m.i. onterecht over het Koningshuis.
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:17 schreef zovty het volgende:
[..]
Kijk!
Dit vind ik nou een leuke topic wending!
Welke tradities hebben jullie in de familie?
Heb dit ook vernomen via een video filmpje maar ga zeker dit napluizen want wat ik wel weet is dat de koningin familie is van von Mecklenburg-Swerin maar dat zullen jullie ook wel weten. Anders kan die opzoeken op http://www.familieband.nl want daar staat haar stamboom (Gedeelte) in. Je hoef niet in te loggen dus kan je zo kijken.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:21 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd ook naar die stamboom. Kun je het daadwerkelijk laten zien dat Willem-Alexander direct verwant is aan Maxima? Naar mijn weten is dit gelul namelijk, dus ben erg benieuwd.
Overigens is Laurentien dan weer een prima voorbeeld van niet koninklijk bloed opgenomen in de familie.
Juist wel want goede netwerken heb je altijd nodig en ja inversteren in de toekomst kan geen kwaad dus van mij mag de koningin heel het jaar op bezoek bij diverse staatshoofden. Wij worden uit eindelijk wel beter van maar dat snappen de meeste mensen niet. Wat mij betref ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:03 schreef Queque het volgende:
Ja want het kost geld en we hebben er niet direct iets aan dus is het kut
Lekker kortzichtig allemaal, alsof goede banden met de grote bazen in de wereldpolitiek niet belangrijk is.
niks aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:12 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Juist wel want goede netwerken heb je altijd nodig en ja inversteren in de toekomst kan geen kwaad dus van mij mag de koningin heel het jaar op bezoek bij diverse staatshoofden. Wij worden uit eindelijk wel beter van maar dat snappen de meeste mensen niet. Wat mij betref ik zie het probleem niet.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |