Zal hem zo veranderdnquote:
DaT DOE IK VOOR JOU JA?! IK KAN DE TT ONBEPERKT AANPASSEN, EN JULLIE LOPEN ALTJID TE JANKEN JA HET DUURT LANG! ALS IK EERST DAT NUMMER OP MOET ZOEKEN BEN IK 10 SECONDEN LANGER BEZIG EN LIGT ER MISSCHIEN AL IEMAND IN BED TE HUILENquote:Op zondag 13 september 2009 23:06 schreef Jotcha het volgende:
Verneuk die nummering dan ook nietEn ik ben lief.
quote:
Ik onthoud het nummer gewoon.quote:Op zondag 13 september 2009 23:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
DaT DOE IK VOOR JOU JA?! IK KAN DE TT ONBEPERKT AANPASSEN, EN JULLIE LOPEN ALTJID TE JANKEN JA HET DUURT LANG! ALS IK EERST DAT NUMMER OP MOET ZOEKEN BEN IK 10 SECONDEN LANGER BEZIG EN LIGT ER MISSCHIEN AL IEMAND IN BED TE HUILEN![]()
![]()
HET IS OOK NOOIT GOED, altijd doe ik moeite voor jullie en wat krijg ik ervoor terug? Nix!!!
Doe maar, "Myraela is nummer 1. "quote:Op zondag 13 september 2009 23:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
DaT DOE IK VOOR JOU JA?! IK KAN DE TT ONBEPERKT AANPASSEN, EN JULLIE LOPEN ALTJID TE JANKEN JA HET DUURT LANG! ALS IK EERST DAT NUMMER OP MOET ZOEKEN BEN IK 10 SECONDEN LANGER BEZIG EN LIGT ER MISSCHIEN AL IEMAND IN BED TE HUILEN![]()
![]()
HET IS OOK NOOIT GOED, altijd doe ik moeite voor jullie en wat krijg ik ervoor terug? Nix!!!
Ik heb bier op ja, dan akn ik niets onthouden!quote:
Dat wordt mijn volgendequote:Op zondag 13 september 2009 23:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe maar, "Myraela is nummer 1. "![]()
![]()
Het is niks. En je caps staat aan.quote:Op zondag 13 september 2009 23:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
![]()
NIET! DAT IS MIJN SHIFTquote:Op zondag 13 september 2009 23:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Het is niks. En je caps staat aan.
Help me herinnerenquote:
Nee, anders vergeet ik dat dat een TT moet wodrenquote:Op zondag 13 september 2009 23:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Anders vergeet je dat ik nummer 1 ben?
Klopt. Een kenner.quote:Op zondag 13 september 2009 23:16 schreef Daniane het volgende:
[..]
russische versie is beter
nas ne dogonyatttttttt
Waar is je lasso?quote:Op zondag 13 september 2009 23:22 schreef mstr het volgende:
Dikke lul, 3 bier.
Wat was jij een schattig jongetje.quote:Op zondag 13 september 2009 23:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Diamantjes erop. Had ik vroegahh toen ik 7 was
Mama had zo'n nagelstudio enzo. En dat wil je dan natuurlijk ook hequote:Op zondag 13 september 2009 23:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat was jij een schattig jongetje.
Hahahaha, je was serieus.quote:Op zondag 13 september 2009 23:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mama had zo'n nagelstudio enzo. En dat wil je dan natuurlijk ook he
en je speelde ook met de barbies van je zusje zekerquote:Op zondag 13 september 2009 23:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mama had zo'n nagelstudio enzo. En dat wil je dan natuurlijk ook he
Nee ik heb heul geen zusje. Maar barbie vond ik kut, op die oto na.quote:Op zondag 13 september 2009 23:40 schreef RoBro het volgende:
[..]
en je speelde ook met de barbies van je zusje zeker
quote:Op zondag 13 september 2009 23:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee ik heb heul geen zusje. Maar barbie vond ik kut, op die oto na.
Excuusnegers.quote:Op zondag 13 september 2009 23:50 schreef RoBro het volgende:
waarom zitten er altijd roetmoppen en zandnegers in dat discussieprogramma van de eo
zullen we het gewoon werklozen noemen lekker makkelijkquote:Op zondag 13 september 2009 23:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Excuusnegers.
Oh nee, neger mogen we niet zeggen.
Getinte mannen met een langer aanhangsel.
De fok!policy zegt van niet.quote:Op zondag 13 september 2009 23:54 schreef RoBro het volgende:
[..]
zullen we het gewoon werklozen noemen lekker makkelijk
Dan hang je op en slaap je verder.quote:Op maandag 14 september 2009 09:15 schreef RoBro het volgende:
waarom bellen mensen altijd zo vroeg me wakker terwijl mijn plan was om tot 2 uur uit te slapen
jaja maar er werd aan de deur gebeld en toen moest ik dus ook nog naar buiten dus gewoon kutquote:Op maandag 14 september 2009 09:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan hang je op en slaap je verder.
Ik geloof in je !quote:Op maandag 14 september 2009 09:32 schreef Sjoegerd het volgende:
Mogguh, zo maar eens de trein in en een presentatie doen op school over een onderwerp wat ik niet snap
Neequote:Op maandag 14 september 2009 11:07 schreef RoBro het volgende:
minimiss moet jij niet op school zitten
Kermisquote:
Achterhoekquote:
but i doquote:
niet ver van duitsland afquote:
??quote:Op maandag 14 september 2009 11:29 schreef MiniMiss het volgende:
Ik zoek een liedje, weet iemand 'm toevallig?
de lyrics zijn een beetje vaag maar ik heb dan ook maar paar woordjes gehoord
en google helpt mij niet![]()
Tis een jaren '80 liedje (of jaren 70 of 90, ja weetikveel xD)
Iets met "all my love.."
en tis x in een reclame geweest
meer weet ik niet xD ik kan 'm wel zingen mja daar heb je nu zo weinig aan
das slim lieve schatquote:Op maandag 14 september 2009 11:47 schreef mstr het volgende:
Ik ben gewoon godverdomme een papiertje kwijt dat ik nodig heb
Veel plezierquote:Op maandag 14 september 2009 11:59 schreef MiniMiss het volgende:
[..]
das slim lieve schat
ik ga kermis vieren, aju
Dit ookquote:
Das een oud spel gek.quote:
Gatverdamme.quote:Op maandag 14 september 2009 15:25 schreef RoBro het volgende:
leipe shit auwe ben ik ff slaap en computerkamer aan opruimen kom ik hele prullenbal vol kots tegen aiiiiiiiiitttttttttttt
dat spel was toentertijd een van de weinige spellen waarbij ik het idee had dat ik 120 ging ipv 30quote:Op maandag 14 september 2009 16:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar de feeling is goed. En oh wat is ie moeilijk
Vooral omdat het al een prestatie was om een halve kilometer goed door te rijdenquote:Op maandag 14 september 2009 16:05 schreef RoBro het volgende:
[..]
dat spel was toentertijd een van de weinige spellen waarbij ik het idee had dat ik 120 ging ipv 30
ik faalde inderdaad in die eerste missie alquote:Op maandag 14 september 2009 16:05 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Vooral omdat het al een prestatie was om een halve kilometer goed door te rijden
Ik heb toevallig ook dat betonblok geraaktquote:Op maandag 14 september 2009 16:07 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik faalde inderdaad in die eerste missie al
moet binnenkort maar weer eens pgr 4 in mn 360 gooienquote:Op maandag 14 september 2009 16:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb toevallig ook dat betonblok geraakt
Die missie daarna waarbij je 50 moet rijden faalde harder, ik reed 150, het duurde me te lang
Of een maandje iracing proberen.quote:Op maandag 14 september 2009 16:10 schreef RoBro het volgende:
[..]
moet binnenkort maar weer eens pgr 4 in mn 360 gooien
games als tdu kan je ook met stuurtje spelen en rbr heb ik echt anderhalf uur gespeeldquote:Op maandag 14 september 2009 16:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
RBR is ook geen arcade anders. En waarom dan dat stuurtje
Na iRacing zijn alle andere sims arcades.quote:Op maandag 14 september 2009 16:23 schreef RoBro het volgende:
[..]
games als tdu kan je ook met stuurtje spelen en rbr heb ik echt anderhalf uur gespeeld
ben ik met je eens maar je wordt ook niet binnen een dag een baas in games als pgrquote:Op maandag 14 september 2009 16:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee man. Dan hangt het er ook nog vanaf hoe goed je bent enzo
Maar bijna iedereen kan baas worden in pgr. In sims ligt dat anders.quote:Op maandag 14 september 2009 16:32 schreef RoBro het volgende:
[..]
ben ik met je eens maar je wordt ook niet binnen een dag een baas in games als pgr
dus jij hebt een speciale gavequote:Op maandag 14 september 2009 16:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar bijna iedereen kan baas worden in pgr. In sims ligt dat anders.
Ik ben zeker niet de snelste hoor. Maar op hoog niveau merk je zeker wel dat er mensen sneller zijn, en mensen minder snel. Dan praat je wel over honderdsten, maar toch.quote:
alle games speel ik puur voor fun en sims vallen imo niet onder fun omdat ik er geen lol uithaal pes 2009 daarentegen speel ik puur om te winnen was vorig jaar nog nummer 5 van de wereld hehequote:Op maandag 14 september 2009 16:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet de snelste hoor. Maar op hoog niveau merk je zeker wel dat er mensen sneller zijn, en mensen minder snel. Dan praat je wel over honderdsten, maar toch.
Tsja, maar net waar je lol uit haalt. Ik haal het hier, jij daar. Prima tochquote:Op maandag 14 september 2009 16:40 schreef RoBro het volgende:
[..]
alle games speel ik puur voor fun en sims vallen imo niet onder fun omdat ik er geen lol uithaal pes 2009 daarentegen speel ik puur om te winnen was vorig jaar nog nummer 5 van de wereld hehe
Ik mocht eerst alleen sturen, toen ook gasgeven.quote:Op maandag 14 september 2009 16:45 schreef Remsjo het volgende:
Mochten jullie ook alleen maar sturen toen je je eerste rijles had? Ik heb vanmiddag me eerste rijles gehad maar ik mocht alleen maar sturen
ik mocht alleen op de achterbank mazzelaarquote:Op maandag 14 september 2009 16:45 schreef Remsjo het volgende:
Mochten jullie ook alleen maar sturen toen je je eerste rijles had? Ik heb vanmiddag me eerste rijles gehad maar ik mocht alleen maar sturen
Alleen sturen.quote:Op maandag 14 september 2009 16:45 schreef Remsjo het volgende:
Ik heb maar een uurtje les gehad. Hij wilde me nog leren gas geven maar hij zei doen we volgende week wel, dan kunnen we meteen 2 uur lessen.quote:Op maandag 14 september 2009 16:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik mocht eerst alleen sturen, toen ook gasgeven.
En toen remmen er bij.
En aan het einde van mn 2e uur mocht ik schakelen
Ik zou niet durven.quote:Op maandag 14 september 2009 16:46 schreef KingGone het volgende:
[..]
Als je maar niet hele tijd achter mij aan gaat lopen.
Ik moest gelijk alles al doen, behalve in de spiegels kijken enzoquote:Op maandag 14 september 2009 16:45 schreef Remsjo het volgende:
Leren gas gevenquote:Op maandag 14 september 2009 16:47 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik heb maar een uurtje les gehad. Hij wilde me nog leren gas geven maar hij zei doen we volgende week wel, dan kunnen we meteen 2 uur lessen.
Maar sturen was wel grappigGing soepeler dan dat ik dacht
Ook schakelen?quote:Op maandag 14 september 2009 16:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik moest gelijk alles al doen, behalve in de spiegels kijken enzo
Ja ook schakelen, en nee ik had geen ervaringquote:Op maandag 14 september 2009 16:49 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ook schakelen?
Waarschijnlijk heb jij al eerder auto gereden dan. Ik heb nul komma nul ervaring met auto rijden
Dat is niet stoer doen, dat is de waarheid.quote:Op maandag 14 september 2009 16:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je doet er maar een beetje stoer over
Doe niet zo stoer.quote:Op maandag 14 september 2009 16:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is niet stoer doen, dat is de waarheid.
In dat geval ben je dus echt een slet.quote:Op maandag 14 september 2009 16:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is niet stoer doen, dat is de waarheid.
Ik ben geen slet.quote:Op maandag 14 september 2009 16:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
In dat geval ben je dus echt een slet.
quote:Op maandag 14 september 2009 16:57 schreef KingGone het volgende:
[..]
Nu moet ik hem toch even gebruiken. ""
quote:Op maandag 14 september 2009 16:50 schreef Hyman het volgende:
.I've found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
and the reason is you
I've found a reason to show
A side of me you didn't know
A reason for all that I do
And the reason is you
quote:Op maandag 14 september 2009 16:50 schreef Hyman het volgende:
.I've found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
and the reason is you
I've found a reason to show
A side of me you didn't know
A reason for all that I do
And the reason is you
In de regen met kettingkast zonder gereedschap natuurlijkquote:Op maandag 14 september 2009 17:38 schreef Bravebart het volgende:
Godverdegodver, kenkert mn ketting er natuurlijk weer net op het punt, het meest ver van mn huis, af
Op de regen na klopt het jaquote:Op maandag 14 september 2009 17:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
In de regen met kettingkast zonder gereedschap natuurlijk
Dat is wel heel ergquote:Op maandag 14 september 2009 17:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Op de regen na klopt het jaEn op een haar na bij de C1000
I know, ik barstte ook in huilen uitquote:
Vriend Robroquote:Op maandag 14 september 2009 18:03 schreef RoBro het volgende:
koop dan eens een degelijke fiets heb nog nooit last gehad van een verkankerde ketting
quote:Op maandag 14 september 2009 18:13 schreef RoBro het volgende:
ik ben gvd volwassen en kijk spangas ik moet geniaal zijn
Ja echt hè!quote:Op maandag 14 september 2009 18:08 schreef Myraela het volgende:
Damn, wat gaan die topics sloom de laatste tijd.
Ik kreeg deze gratisquote:Op maandag 14 september 2009 18:03 schreef RoBro het volgende:
koop dan eens een degelijke fiets heb nog nooit last gehad van een verkankerde ketting
op station slaat vast nog 1 met stuiterslot die beter is hehequote:Op maandag 14 september 2009 18:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kreeg deze gratisMaar ik begin hem wel zat te raken; alles begint te rammelen
Oh en ontvetter in je oog krijgen is niet aan te bevelen
Nu eten
Oef. Van wie.quote:Op maandag 14 september 2009 19:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Geen idee.
Het gaat wel goed met RikVandaag naar begrafenis enzo geweest.
Hoe ist met Lauke?
Zware maandag hèquote:
Meisje wat ik best goed kende. En mijn ma gaat veel om met haar ma, dus we komen wel eens bij elkaar over de vloer enzo.quote:Op maandag 14 september 2009 19:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oef. Van wie.![]()
Ja. Zit nog een beetje te kloten met die kaak. Nog steeds gezeik.
Mja, voorderest wel goed.
Oef. Pijnlijk.quote:Op maandag 14 september 2009 19:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Meisje wat ik best goed kende. En mijn ma gaat veel om met haar ma, dus we komen wel eens bij elkaar over de vloer enzo.
Mag ik dan je Muse-kaartje hebben?quote:Op maandag 14 september 2009 19:11 schreef ImTheBase het volgende:
Oh take me back to the starrrrsss
Neen.quote:Op maandag 14 september 2009 19:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mag ik dan je Muse-kaartje hebben?
nu begrijp ik waarom wij elkaar niet liggenquote:Op maandag 14 september 2009 19:14 schreef Noortje. het volgende:
Ik snap niet dat mensen van 20 kinderachtig kunnen zijn als een klein kind van van 4 die niet wil delen met zijn broertje. Gatverdamme wat kots ik op dat soort mensen.
Gebeurt hier vaak zat thuis. Heeft altijd wel zijn redenen.quote:Op maandag 14 september 2009 19:14 schreef Noortje. het volgende:
Ik snap niet dat mensen van 20 kinderachtig kunnen zijn als een klein kind van van 4 die niet wil delen met zijn broertje. Gatverdamme wat kots ik op dat soort mensen.
Weet ikquote:
quote:
Die ene die was aangereden? in leeuwen?quote:Op maandag 14 september 2009 19:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Meisje wat ik best goed kende. En mijn ma gaat veel om met haar ma, dus we komen wel eens bij elkaar over de vloer enzo.
Jep. Nog steeds geen idee hoe het heeft kunnen gebeurenquote:Op maandag 14 september 2009 19:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die ene die was aangereden? in leeuwen?
In dit geval is de meneer in kwestie gewoon een teringlijer die puur om zichzelf en zijn familie geeft en gelooft dat de wereld om hem draait.quote:Op maandag 14 september 2009 19:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Gebeurt hier vaak zat thuis. Heeft altijd wel zijn redenen.
Dat verhaal heb ik ook meegekregen jaquote:Op maandag 14 september 2009 19:25 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jep. Nog steeds geen idee hoe het heeft kunnen gebeuren
opgevoerde tractoren welquote:Op maandag 14 september 2009 19:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik ook meegekregen ja
auto;s die heb je nauwelijks daar man
quote:Op maandag 14 september 2009 19:25 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jep. Nog steeds geen idee hoe het heeft kunnen gebeuren
Totaal onoverzichtelijke kruising, inclusief haaientanden, inclusief drempel. Dat ze daar niet voor geremd heeftquote:Op maandag 14 september 2009 19:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik ook meegekregen ja
auto;s die heb je nauwelijks daar man
<br />quote:Op maandag 14 september 2009 19:27 schreef Myraela het volgende:
Slimme mensjes hier.
Weten jullie hoe je een enter in een xhtml doet?
Ik deed altijd <br> maar dat mag niet.
Ik ben er nog hè.quote:Op maandag 14 september 2009 19:29 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Heuy sterkte man, kon je het een beetje uithouden vandaag ?
<br />quote:Op maandag 14 september 2009 19:27 schreef Myraela het volgende:
Slimme mensjes hier.
Weten jullie hoe je een enter in een xhtml doet?
Ik deed altijd <br> maar dat mag niet.
Lauquote:
Haha ja gelukkig welquote:
Hoe gaat het met uquote:
Jup. Al ben je de beste bestuurder, je kan altijd een slechte tegenkomen.quote:Op maandag 14 september 2009 19:32 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Haha ja gelukkig wel![]()
Maar jah, een ongeluk zit altijd in een klein hoekje, ze was gewoon op de verkeerde plaats op het verkeerde moment
Viel spaßquote:Op maandag 14 september 2009 19:34 schreef nijnja het volgende:
Ik ook. En ik ben ook weg, want trainen![]()
Ja hoor, wel okquote:Op maandag 14 september 2009 19:35 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Goed.Met jou ook hoop ik.
[..]
Geeft niet.
Dankequote:
vooral achter de pc gaan zittenquote:
Dat heb ik vast niet.quote:Op maandag 14 september 2009 19:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als je een lcd/tft scherm hebt, dan maakt dat geen zak uit
Uitwerkingen staan op internet. En laat die kusjes alsjeblieft achterwege, daar heb ik geen behoefte aan.quote:
Ben je een beetje laat mee, maar hallo.quote:Op maandag 14 september 2009 19:40 schreef liiszle het volgende:
Zal ik voor de lol eens de sc volgen dit keer ?![]()
hay iedereen
Lis!quote:Op maandag 14 september 2009 19:40 schreef liiszle het volgende:
hay iedereen
Des te beter vol te houdenquote:Op maandag 14 september 2009 19:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ben je een beetje laat mee, maar hallo.
Ik heb geen knuffel smileys hier op fokquote:Op maandag 14 september 2009 19:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat heb ik vast niet.
[..]
Uitwerkingen staan op internet. En laat die kusjes alsjeblieft achterwege, daar heb ik geen behoefte aan.
Woeehaa chickquote:
Broer van een vriendin speelt GH 5quote:Op maandag 14 september 2009 19:36 schreef Hyman het volgende:
Kryptonite
ik heb hem op expert gehaald![]()
Oeeeh en de andere chickquote:
Haha, ik net ookquote:Op maandag 14 september 2009 19:43 schreef Daniane het volgende:
[..]
Broer van een vriendin speelt GH 5
zit ie daar als een spast op die gitaar te rammen
liiszlemadiiszlleeeeequote:Op maandag 14 september 2009 19:40 schreef liiszle het volgende:
hay iedereen
Maar ZO leukquote:Op maandag 14 september 2009 19:46 schreef RoBro het volgende:
dat guitat hero is net zo debiel als die tjappalulus op die dansmatten idioot dus
ITBquote:
Goed punt.quote:Op maandag 14 september 2009 19:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
Des te beter vol te houden
hoe kom je aan de koppijn?
Ik post alleen als ik chagrijnig ben, als ik vrolijk ben heb ik wel wat beters te doen.quote:Op maandag 14 september 2009 19:42 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik heb geen knuffel smileys hier op fokEn jij bent best vaak chaggie wist je dat
Ik wel.quote:Op maandag 14 september 2009 19:47 schreef RoBro het volgende:
[..]
mn moeder is ook leuk maar loop ik ook niet als een gek op te rammen
Ah, the usual.. kut voorje.quote:Op maandag 14 september 2009 19:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Goed punt.
Slecht slapen de afgelopen maanden icm mensen waar ik me te druk om maak op het moment. Gezeik met mongooltjes en mensen die pauper doen. Enzo.
Hoeist met jou?
[..]
Ik post alleen als ik chagrijnig ben, als ik vrolijk ben heb ik wel wat beters te doen.
Niet?quote:Op maandag 14 september 2009 19:47 schreef RoBro het volgende:
[..]
mn moeder is ook leuk maar loop ik ook niet als een gek op te rammen
quote:Op maandag 14 september 2009 19:40 schreef liiszle het volgende:
hay iedereen
Brianstormquote:Op maandag 14 september 2009 19:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
Haha, ik net ookik deed deze
Wel gehaald uiteraard ;D, wel last van mn vingers achteraf
Ja had ik laatst ook al gedaan en toen ging het weer prima, maar toen begon mister Ex te zeiken en pauper te doen en nu loop ik half te janken omdat ik zo pissig ben.quote:Op maandag 14 september 2009 19:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
Ah, the usual.. kut voorje.even lekker dagje relaxen in lassen
ja, hier wel best eigenlijkidee dat ik eindelijk van mn griep af ben. en in een goede bui vandaag
ik leef een paar uur later, maar hoi!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |