Das een oud spel gek.quote:
Gatverdamme.quote:Op maandag 14 september 2009 15:25 schreef RoBro het volgende:
leipe shit auwe ben ik ff slaap en computerkamer aan opruimen kom ik hele prullenbal vol kots tegen aiiiiiiiiitttttttttttt
dat spel was toentertijd een van de weinige spellen waarbij ik het idee had dat ik 120 ging ipv 30quote:Op maandag 14 september 2009 16:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar de feeling is goed. En oh wat is ie moeilijk
Vooral omdat het al een prestatie was om een halve kilometer goed door te rijdenquote:Op maandag 14 september 2009 16:05 schreef RoBro het volgende:
[..]
dat spel was toentertijd een van de weinige spellen waarbij ik het idee had dat ik 120 ging ipv 30
ik faalde inderdaad in die eerste missie alquote:Op maandag 14 september 2009 16:05 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Vooral omdat het al een prestatie was om een halve kilometer goed door te rijden
Ik heb toevallig ook dat betonblok geraaktquote:Op maandag 14 september 2009 16:07 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik faalde inderdaad in die eerste missie al
moet binnenkort maar weer eens pgr 4 in mn 360 gooienquote:Op maandag 14 september 2009 16:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb toevallig ook dat betonblok geraakt
Die missie daarna waarbij je 50 moet rijden faalde harder, ik reed 150, het duurde me te lang
Of een maandje iracing proberen.quote:Op maandag 14 september 2009 16:10 schreef RoBro het volgende:
[..]
moet binnenkort maar weer eens pgr 4 in mn 360 gooien
games als tdu kan je ook met stuurtje spelen en rbr heb ik echt anderhalf uur gespeeldquote:Op maandag 14 september 2009 16:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
RBR is ook geen arcade anders. En waarom dan dat stuurtje
Na iRacing zijn alle andere sims arcades.quote:Op maandag 14 september 2009 16:23 schreef RoBro het volgende:
[..]
games als tdu kan je ook met stuurtje spelen en rbr heb ik echt anderhalf uur gespeeld
ben ik met je eens maar je wordt ook niet binnen een dag een baas in games als pgrquote:Op maandag 14 september 2009 16:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee man. Dan hangt het er ook nog vanaf hoe goed je bent enzo
Maar bijna iedereen kan baas worden in pgr. In sims ligt dat anders.quote:Op maandag 14 september 2009 16:32 schreef RoBro het volgende:
[..]
ben ik met je eens maar je wordt ook niet binnen een dag een baas in games als pgr
dus jij hebt een speciale gavequote:Op maandag 14 september 2009 16:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar bijna iedereen kan baas worden in pgr. In sims ligt dat anders.
Ik ben zeker niet de snelste hoor. Maar op hoog niveau merk je zeker wel dat er mensen sneller zijn, en mensen minder snel. Dan praat je wel over honderdsten, maar toch.quote:
alle games speel ik puur voor fun en sims vallen imo niet onder fun omdat ik er geen lol uithaal pes 2009 daarentegen speel ik puur om te winnen was vorig jaar nog nummer 5 van de wereld hehequote:Op maandag 14 september 2009 16:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet de snelste hoor. Maar op hoog niveau merk je zeker wel dat er mensen sneller zijn, en mensen minder snel. Dan praat je wel over honderdsten, maar toch.
Tsja, maar net waar je lol uit haalt. Ik haal het hier, jij daar. Prima tochquote:Op maandag 14 september 2009 16:40 schreef RoBro het volgende:
[..]
alle games speel ik puur voor fun en sims vallen imo niet onder fun omdat ik er geen lol uithaal pes 2009 daarentegen speel ik puur om te winnen was vorig jaar nog nummer 5 van de wereld hehe
Ik mocht eerst alleen sturen, toen ook gasgeven.quote:Op maandag 14 september 2009 16:45 schreef Remsjo het volgende:
Mochten jullie ook alleen maar sturen toen je je eerste rijles had? Ik heb vanmiddag me eerste rijles gehad maar ik mocht alleen maar sturen
ik mocht alleen op de achterbank mazzelaarquote:Op maandag 14 september 2009 16:45 schreef Remsjo het volgende:
Mochten jullie ook alleen maar sturen toen je je eerste rijles had? Ik heb vanmiddag me eerste rijles gehad maar ik mocht alleen maar sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |