Alleen sturen.quote:Op maandag 14 september 2009 16:45 schreef Remsjo het volgende:
Mochten jullie ook alleen maar sturen toen je je eerste rijles had? Ik heb vanmiddag me eerste rijles gehad maar ik mocht alleen maar sturen
Ik heb maar een uurtje les gehad. Hij wilde me nog leren gas geven maar hij zei doen we volgende week wel, dan kunnen we meteen 2 uur lessen.quote:Op maandag 14 september 2009 16:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik mocht eerst alleen sturen, toen ook gasgeven.
En toen remmen er bij.
En aan het einde van mn 2e uur mocht ik schakelen
Ik zou niet durven.quote:Op maandag 14 september 2009 16:46 schreef KingGone het volgende:
[..]
Als je maar niet hele tijd achter mij aan gaat lopen.
Ik moest gelijk alles al doen, behalve in de spiegels kijken enzoquote:Op maandag 14 september 2009 16:45 schreef Remsjo het volgende:
Mochten jullie ook alleen maar sturen toen je je eerste rijles had? Ik heb vanmiddag me eerste rijles gehad maar ik mocht alleen maar sturen
Leren gas gevenquote:Op maandag 14 september 2009 16:47 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik heb maar een uurtje les gehad. Hij wilde me nog leren gas geven maar hij zei doen we volgende week wel, dan kunnen we meteen 2 uur lessen.
Maar sturen was wel grappigGing soepeler dan dat ik dacht
Ook schakelen?quote:Op maandag 14 september 2009 16:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik moest gelijk alles al doen, behalve in de spiegels kijken enzo
Ja ook schakelen, en nee ik had geen ervaringquote:Op maandag 14 september 2009 16:49 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ook schakelen?
Waarschijnlijk heb jij al eerder auto gereden dan. Ik heb nul komma nul ervaring met auto rijden
Dat is niet stoer doen, dat is de waarheid.quote:Op maandag 14 september 2009 16:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je doet er maar een beetje stoer over
Doe niet zo stoer.quote:Op maandag 14 september 2009 16:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is niet stoer doen, dat is de waarheid.
In dat geval ben je dus echt een slet.quote:Op maandag 14 september 2009 16:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is niet stoer doen, dat is de waarheid.
Ik ben geen slet.quote:Op maandag 14 september 2009 16:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
In dat geval ben je dus echt een slet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |