Hoogtepunten van vorige week:quote:Rechts inhalen, bumper kleven en levensgevaarlijke inhaalmanoeuvres. Wegmisbruikers worden geconfronteerd met hun verkeersgedrag waarmee ze hun eigen én andere levens in gevaar brengen.
Hoogtepunten van vorige week:quote:Waarin Alberto Stegeman wanhopige Nederlanders helpt die een horrorvakantie meemaken. Vakantiegangers die ten einde raad zijn, door bijvoorbeeld smerige hotelkamers of enorme geluidsoverlast, vragen om hulp. Alberto reist af naar de vakantiebestemming en probeert ter plekke de vakantie alsnog te redden. Hij krijgt daarbij hulp van keurmeester en hygiëne-expert Rob Geus.
Spannend.quote:Op zondag 13 september 2009 22:12 schreef Rosbief het volgende:
Mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn na het horen van HET telefoongesprek dat zometeen komen gaat, na de commercials![]()
![]()
![]()
Deel 4 van 13 sep. stom product.quote:Op zondag 13 september 2009 22:13 schreef Rosbief het volgende:
Dit is deel 4 niet btw, er zijn al tientallen topiques van dit
Zoals ik net ook al zei, is dit topic 4 van vanavondquote:Op zondag 13 september 2009 22:13 schreef Rosbief het volgende:
ffs, het gaat over deel 4 van vandaag. Elke week zijn er zo'n 2-3 delenquote:Op zondag 13 september 2009 22:13 schreef Rosbief het volgende:
PuinBAK. BAK. n00b.quote:Op zondag 13 september 2009 22:13 schreef Rosbief het volgende:
Ik wil nu weten wie verantwoordelijk is voor deze PUINzooi
Ook de reclames bespreken natuurlijkquote:Op zondag 13 september 2009 22:14 schreef WcPot het volgende:
Zullen we dit topic voor het eind van het programma nog volkrijgen
Die stem van die Hemo-gast...quote:Op zondag 13 september 2009 22:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ook de reclames bespreken natuurlijk
Leuke 'commercial'.quote:Op zondag 13 september 2009 22:15 schreef Jarno het volgende:
Put your hands up for Pi-Air.
Is die homo?quote:Op zondag 13 september 2009 22:16 schreef Sackboy het volgende:
Hehehe, hoe oud is die Alberto eigenlijk?
[ afbeelding ]
Dat hebben we nu ook 300 keer gezien ofzo.quote:Op zondag 13 september 2009 22:15 schreef Palmboom313 het volgende:
Wij gaan dit telefoongesprek uitzenden
Zijn dat de badplaatsen in Turkije waar het hier over gaat?quote:Op zondag 13 september 2009 22:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Arita, Malita, Sita
Alberto Stegeman (Almelo, 20 februari 1971)quote:Op zondag 13 september 2009 22:16 schreef Sackboy het volgende:
Hehehe, hoe oud is die Alberto eigenlijk?
[ afbeelding ]
Apart KLB topic waard me dunkt.quote:
Nee gehoordquote:Op zondag 13 september 2009 22:16 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat hebben we nu ook 300 keer gezien ofzo.
ALMELOquote:Op zondag 13 september 2009 22:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Alberto Stegeman (Almelo, 20 februari 1971)
Alles moet besproken worden tijdens de reclame, daarna moet iedereen opletten hequote:
Je hebt het wel over Trudy he. Zo'n beetje het icoon van dit programma.quote:Op zondag 13 september 2009 22:20 schreef Rosbief het volgende:
Die slappe tieten van dat wijf met die bril
Daar heeft Alberto hem tussen gehangen.quote:Op zondag 13 september 2009 22:20 schreef Rosbief het volgende:
Die slappe tieten van dat wijf met die bril
Oh serieus? Ik nu pas dat dit hetzelfde wijf is iddquote:Op zondag 13 september 2009 22:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je hebt het wel over Trudy he. Zo'n beetje het icoon van dit programma.
PuinBAK GVD.quote:Op zondag 13 september 2009 22:21 schreef Shiard het volgende:
Puinzooi zegt: Wij zijn geen leugenaars
Straks komt Rob op Alberto afquote:Op zondag 13 september 2009 22:21 schreef WcPot het volgende:
Alberto zit nu de vakantie te verpesten van de mensen die het vorig jaar zo moeilijk hadden. Nu zitten ze lekker op de campingEn Alberto komt weer dingen vertellen
Zijn er nog betere caps van haar?quote:
Moet je morgen even opzoeken bij SBS gemist.quote:Op zondag 13 september 2009 22:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zijn er nog betere caps van haar?
ONGELOOFLIJK!!111111111!! en dat op 13 september, 2 dagen na 9/11quote:Op zondag 13 september 2009 22:23 schreef Rosbief het volgende:
DIT FRAGMENT GAAT de geschiednisboeken in![]()
quote:Op zondag 13 september 2009 22:23 schreef Rosbief het volgende:
DIT FRAGMENT GAAT de geschiednisboeken in![]()
Ja ja, zometeen.quote:Op zondag 13 september 2009 22:25 schreef WcPot het volgende:
Gaat hij nog vertellen dat hij dit telefoon gesprek gaat uitzenden
Gewoon in je broek pissen. Op de bank.quote:Op zondag 13 september 2009 22:25 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik moet naar de toilet van de zenuwen
Samen met 24 andere SBS momentenquote:Op zondag 13 september 2009 22:24 schreef Rijpie het volgende:
[..]
aan het eind van dit jaar komt dit bij "de 25 meest spraakmakende televisiefragmenten van 2009"
Misschien word dat al verteld in de red-mijn-vakantie telefoon voicemail.quote:Op zondag 13 september 2009 22:25 schreef WcPot het volgende:
Gaat hij nog vertellen dat hij dit telefoon gesprek gaat uitzenden
Heerenveen-uit was er niets bij!quote:Op zondag 13 september 2009 22:26 schreef Prosac het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
alsof ik klaar kom, eindelijk die climax.
Heerenveen, schmeerenveen, hier zat ik de hele week op te wachten!quote:Op zondag 13 september 2009 22:27 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Heerenveen-uit was er niets bij!
quote:Op zondag 13 september 2009 22:28 schreef Prosac het volgende:
Reisleider gaat er vandoor!
blauw blauw aan!
quote:Op zondag 13 september 2009 22:28 schreef Shiard het volgende:
Jongens tot volgende week :p
Wie? Is dat van de chocolade?quote:Op zondag 13 september 2009 22:29 schreef Rosbief het volgende:
MILika peterzon, Meest neukbare tv MILF ooit![]()
![]()
Zometeen ben ik rukken![]()
quote:Op zondag 13 september 2009 22:31 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee deze, ze heeft kneiterlekkere tieten![]()
[ afbeelding ]
Wat is daar op?quote:Op zondag 13 september 2009 22:35 schreef Jarno het volgende:
Voor wie verder wil lachen: NED3.
Kijk nou maar. Straks is het voorbij.quote:
Kijken dan, is vermakelijk, kansarme meiden die over neuqsex pratenquote:
Die poll moet ook in de OP volgende keerquote:Op zondag 13 september 2009 22:34 schreef Mr.Cooper het volgende:
Poll: Wat vind jij leuker?Wegmisbruikers Red Mijn Vakantie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Idd. Net was het wel lachen. "Ja al die jongens zitten maar aan je bilspleet dat vind ik zo ranzig!" En dan dat verlegen meisje achterin "Oh dat vind ik wel lekkerquote:
"Ongelooflijk, dat dit kan op de A2!! DEZE OVERTREDING GAAN WE BEKEUREN!"quote:Op zondag 13 september 2009 22:36 schreef Stephan1237 het volgende:
Alberto in Wegmisbruikers
Andre in Red mijn vakantie
Niemand weet het, iedereen moet naar bed na "red mijn vakantie"quote:Op zondag 13 september 2009 22:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik kijk weer op SBS6. Iemand een idee waar Reportage vanavond over gaat?
Serie reportages Leonard Lake en Charles Ing delen samen een gruwelijke fantasie: ze willen vrouwen misbruiken, opsluiten en vermoorden. Als de twee vrienden hun fantasie werkelijkheid laten worden, pakken ze de camera en leggen ze hun onvoorstelbare daden vast op foto en video.quote:Op zondag 13 september 2009 22:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik kijk weer op SBS6. Iemand een idee waar Reportage vanavond over gaat?
Dat word dus kijken.quote:Op zondag 13 september 2009 22:39 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Serie reportages Leonard Lake en Charles Ing delen samen een gruwelijke fantasie: ze willen vrouwen misbruiken, opsluiten en vermoorden. Als de twee vrienden hun fantasie werkelijkheid laten worden, pakken ze de camera en leggen ze hun onvoorstelbare daden vast op foto en video.
Mwha, heb ik weer gemist!..quote:Op zondag 13 september 2009 22:55 schreef nattermann het volgende:
NET WAREN ER TIETEN OP RTL5 !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op google vind je betere.quote:Op zondag 13 september 2009 23:18 schreef Tism het volgende:
[..]
Mwha, heb ik weer gemist!..![]()
Iemand het toevallig opgenomen?..
Ja was weer heerlijk hè.quote:Op maandag 14 september 2009 19:00 schreef Stephan1237 het volgende:
En volgende week gaan we weer verder klagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |