Wat is daar op?quote:Op zondag 13 september 2009 22:35 schreef Jarno het volgende:
Voor wie verder wil lachen: NED3.
Kijk nou maar. Straks is het voorbij.quote:
Kijken dan, is vermakelijk, kansarme meiden die over neuqsex pratenquote:
Die poll moet ook in de OP volgende keerquote:Op zondag 13 september 2009 22:34 schreef Mr.Cooper het volgende:
Poll: Wat vind jij leuker?Wegmisbruikers Red Mijn Vakantie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Idd. Net was het wel lachen. "Ja al die jongens zitten maar aan je bilspleet dat vind ik zo ranzig!" En dan dat verlegen meisje achterin "Oh dat vind ik wel lekkerquote:
"Ongelooflijk, dat dit kan op de A2!! DEZE OVERTREDING GAAN WE BEKEUREN!"quote:Op zondag 13 september 2009 22:36 schreef Stephan1237 het volgende:
Alberto in Wegmisbruikers
Andre in Red mijn vakantie
Niemand weet het, iedereen moet naar bed na "red mijn vakantie"quote:Op zondag 13 september 2009 22:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik kijk weer op SBS6. Iemand een idee waar Reportage vanavond over gaat?
Serie reportages Leonard Lake en Charles Ing delen samen een gruwelijke fantasie: ze willen vrouwen misbruiken, opsluiten en vermoorden. Als de twee vrienden hun fantasie werkelijkheid laten worden, pakken ze de camera en leggen ze hun onvoorstelbare daden vast op foto en video.quote:Op zondag 13 september 2009 22:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik kijk weer op SBS6. Iemand een idee waar Reportage vanavond over gaat?
Dat word dus kijken.quote:Op zondag 13 september 2009 22:39 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Serie reportages Leonard Lake en Charles Ing delen samen een gruwelijke fantasie: ze willen vrouwen misbruiken, opsluiten en vermoorden. Als de twee vrienden hun fantasie werkelijkheid laten worden, pakken ze de camera en leggen ze hun onvoorstelbare daden vast op foto en video.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |