abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72721190
quote:
Op maandag 14 september 2009 02:07 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Waarom? Omdat ik mijn nut maximaliseer en geen zin heb om VER beneden mijn niveau te werken met collegae die met moeite een bachelor van de uni hebben gehaald?

Nee meneer, fok jouw naar koeienstront stinkende kutland. Jullie denken heel slim te zijn en lachen NU, maar wie het laatst lacht lacht het best.
gast

Als je daadwerkelijk vind dat je hier VER beneden je niveau werkt dan had je toch op zn minst een studie wiskunde en/of natuurkunde cum laude moeten afronden en een scolarship voor MIT, Berkeley, noem de grote namen maar op, binnen kunnen hengelen. Daar steekt die MBA maar schrilletjes bij af hoor .
pi_72721224
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:46 schreef Bananenman het volgende:
[ afbeelding ]

Allochtoon.

[ afbeelding ]

Autochtoon.

Allochtoon

Autochtoon

Zo kan iedereen het wel.
pi_72721239
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:32 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

Stelling: Nederland is aan het ver-‘dommen.’ De autochtonen maken een soort omgekeerde evolutie door waardoor ze terugkeren naar een soort domme oervorm, slimme allochtonen vertrekken en domme allochtonen blijven achter en planten zich, aangemoedigd door instinct en geloof, driftig voort. LOL. Nederland, wat een piece of shit is het toch ook.
Ben het simpelweg met je eens. De meeste reacties in dit topic onderschrijven je stelling!
pi_72721304
Zit wel een deel van waarheid in. Maar neem dan landen met elkaar in vergelijking zoals China en Nederland.
pi_72721588
tvp
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_72721658
dit hadden we nodig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_72721856
kut text.
kut topic.
kut user.

pi_72721885
quote:
Op maandag 14 september 2009 04:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Allochtoon

[ afbeelding ]
Autochtoon

Zo kan iedereen het wel.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_72722167
Ik weet niet of het al gezegd is, maar als je hier een slimpie wil uithangen, zoek dan wel even uit wat je zegt. Er zit helemaal geen pedagogische sociale hulpverlening op de HBO in Almere, als dat uberhaubt al een opleiding is.
  maandag 14 september 2009 @ 09:37:46 #110
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_72722701
quote:
Op maandag 14 september 2009 03:59 schreef Dqod het volgende:
You know this is causing me serious psychological harm
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha en nu lach ik het laatst.. (Nja iig voor vanavond/vannacht )
Wanneer ben je afgestudeerd TS?
Dan schrijf ik dat in m'n agenda, zodat ik niet vergeet een groots feest te geven
nadat je vertrokken bent
In een ander topic geeft hij aan dat hij (noodgedwongen) in Nederland zit om zijn MBA te behalen.
Als je dan toch een MBA moet halen kan dat toch ook in een van de vele landen die zoveel beter zijn in vergelijking tot Nederland.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_72722828
Wat een kankerkneus zeg... Singapore vergelijken met Almere Sowieso dat hele verhaal en dat gedoe over die 'omgekeerde evolutie', wat een stakker ben jij. Ga òf gewoon shoarma maken, òf ga gewoon lekker oprotten uit Nederland. Als je niet weet hoe dat moet, stuur even een briefje naar G. Wilders, die legt het je graag uit
  maandag 14 september 2009 @ 09:47:57 #112
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_72722884
Een allochtone user: TS
Een autochtone user: ik

Ik bedoel maar!
[KNE]-Mod
  maandag 14 september 2009 @ 10:16:47 #113
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_72723366
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:58 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Haha, laat me niet lachen! Miami is wel een STUK mooier dan jij doet voorkomen.

Dat verklaart ook waarom er maar weinig Amerikanen te porren zijn om naar dit stuk stront a.k.a. Holland te migreren en er wel legers Hollanders klaar staan om de VS te bestormen.

Holland, that's the capital of Denmark right? Rot aub op.
Miami is een gedrocht van een stad in een gedrocht van een land.
Weleens geweest dan? Ja en ik vond er geen ene kutklotepesttyfus aan.
pi_72724100
Jullie doen nou wel lacherig, maar TS heeft op zich wel een punt.

Bij de TU's barst het van de Chinezen en andere allochtone studenten. En wat doen die als ze zijn afgestudeerd? Inderdaad, met de allereerste vlucht terug naar hun herkomstland.

Dus wat is Nederland vanuit hun oogpunt? Een plek waar je goede opleidingen hebt, maar waar het leven verder niet aantrekkelijk is.

En wat zijn die studenten vanuit ons oogpunt? Parasieten, die goedkoop een opleiding volgen en na het afstuderen niks aan het land bijdragen.

En het eindresultaat? De hoogopgeleide allochtonen lachen ons uit vanuit hun herkomstland, en wij zitten verzuurd te klagen op een internetforum.

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2009 10:54:37 ]
  maandag 14 september 2009 @ 10:54:07 #116
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_72724151
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:51 schreef Igen het volgende:
Jullie doen nou wel lacherig, maar TS heeft op zich wel een punt.

Bij de TU's barst het van de Chinezen en andere allochtone studenten. En wat doen die als ze zijn afgestudeerd? Inderdaad, met de allereerste vlucht terug naar hun herkomstland.
Geen allochtonen meer toelaten op TU's en dergelijke.
Probleem opgelost.
  maandag 14 september 2009 @ 10:54:49 #117
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_72724169
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:54 schreef Keltie het volgende:

[..]

Probleem opgelost.
Wat een onzin. Het is helemaal geen probleem dat er buitenlandse studenten in Nederland studeren en daarna weer naar het buitenland vertrekken, dus waarom zou je er wat aan doen?
  maandag 14 september 2009 @ 10:59:02 #118
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_72724261
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:54 schreef Tijn het volgende:

[..]

Wat een onzin. Het is helemaal geen probleem dat er buitenlandse studenten in Nederland studeren en daarna weer naar het buitenland vertrekken, dus waarom zou je er wat aan doen?
Gewoon, omdat het kan.

Ah, en omdat ik vind dat Nederland eens een stapje terug moet doen in het hele MultiCulti/ Europa 1/ De hele wereld is samen 1/ Noem-maar-op geneuzel.
  maandag 14 september 2009 @ 11:00:37 #119
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_72724298
De buitenlandse studenten leveren ons anders wel een hoop geld op, want die betalen veel meer dan autochtone studenten en krijgen bovendien geen stufi.
pi_72724301
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:54 schreef Keltie het volgende:

[..]

Probleem opgelost.
De term allochtonen is nogal lomp vind ik. Wat denk je van mensen die hier komen wonen en gewoon perfect integreren? Of wat dacht je van kinderen die bijvoorbeeld Japanse ouders hebben, hier zijn geboren en gewoon perfect Nederlands spreken en 100% zijn geïntegreerd? Zijn officieel ook allochtoon
pi_72724373
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:00 schreef Tijn het volgende:
De buitenlandse studenten leveren ons anders wel een hoop geld op, want die betalen veel meer dan autochtone studenten en krijgen bovendien geen stufi.
O ja, daaraan had ik even niet gedacht. Misschien betalen die de hele studie wel kostendekkend uit eigen zak. Dan is het inderdaad geen probleem.

Maar juist bij dit soort personen zou het mooi zijn als ze in Nederland bleven. Ze zijn namelijk hoogopgeleid, zullen dus ook een hoog inkomen hebben en veel belasting gaan betalen. Gecombineerd met het feit dat ze hier pas komen als ze gaan studeren (dus geen kosten voor basis- en middelbaar onderwijs en kinderbijslag) en hun hele studie zelf betalen zou het economisch winstgevend zijn, voor Nederland, als zulke personen hier blijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2009 11:04:40 ]
  maandag 14 september 2009 @ 11:05:56 #122
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_72724405
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:00 schreef Jorwol het volgende:

[..]

De term allochtonen is nogal lomp vind ik. Wat denk je van mensen die hier komen wonen en gewoon perfect integreren? Of wat dacht je van kinderen die bijvoorbeeld Japanse ouders hebben, hier zijn geboren en gewoon perfect Nederlands spreken en 100% zijn geïntegreerd? Zijn officieel ook allochtoon
Wat ik daar van vind?
Eerlijk gezegd? Uitzwaaien bij de grens.

Uitzondering? Voormalige koloniën van Nederland.
pi_72726015
quote:
Op zondag 13 september 2009 21:32 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
“Ja hoiiiiiiiiii allemaal, ik ben Hanneke en ik heb pedagogische sociale hulpverlening op de HBO in Almere gestudeerd………Almere de BESTE!!!!!!!!!!!!en het is zeg maar SUPER leuk…hihihi….en ik heb zeg maar ook heel veel vrienden…en zeg maar we gaan heel vaak samen stappen en zo en na school gaan we ook samen drinken en zo…zeg maar…. en we zijn ook naar de Ardennehhh geweest met schooluitje…..SUPER GAAF!!!!....en je hoeft niet veel huiswerk te maken, dus da’ vin’ ik wel heuuuul leuk…hihihi……zeg maar….en er zijn ook SUPER lekker jongens….hihi….Brian, kusjes!!!!!…..en zeg maar ik vind het leuk en zo om met mensen te werken…en ik kreeg hoofdpijn van rekenen en taal en zo op de MAVO…en toen zei mijn leraar… zeg maar… dat ik beter dit kon doen….want dit is… zeg maar… minder met rekenen en taal en zo en…. zeg maar… meer met mensen en zo…..en je kan er ALLE kanten mee op, want je kan zeg maar ook senior admiraal president onderkoning van Iphone worden zeg maar…..want zeg maar dat kan allemaal met dit opleiding zeg maar…..want we hebben ook een vak gehad waarin je leerde hoe je de telefoon moest opnemen en zo….en telefoons hebben ze bij Iphone ook….dus zeg maar dan zit ik wel goed. Mag ik nu mijn Volkswagen lease bak?”
[insert verhaaltje over Ahmed die in zijn gestolen BMW 5 naar het ROC rijdt]
-browserverneukende rickrolllink verwijderd-
pi_72727109
quote:
Op maandag 14 september 2009 02:07 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Waarom? Omdat ik mijn nut maximaliseer en geen zin heb om VER beneden mijn niveau te werken met collegae die met moeite een bachelor van de uni hebben gehaald?

Nee meneer, fok jouw naar koeienstront stinkende kutland. Jullie denken heel slim te zijn en lachen NU, maar wie het laatst lacht lacht het best.
Wie moest er nou met tegenzin studeren? Het is dat je gedwongen bent anders was je de zoveelste dropout van het VMBO.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_72728175
Mensen laten zich wel heel erg makkelijk opfokken in dit topic. Als er niet gezien kan worden dat de OP enorm aan het stoken is, dan kan ik hem op verschillende punten nog gelijk gaan geven ook.

Begrijp me niet verkeerd, na het lezen van een paar replies van de TS is mijn mening enorm veranderd, vooral door het feit dat hij zijn meningen enorm wil benadrukken door te gaan schelden, maar please, ga er gewoon niet op in, tenzij je er plezier in hebt natuurlijk.

Het is altijd leuk om iets te lezen wat er in het begin uitziet als een semi-intelligente post, maar zodra het een beetje opgelaaid wordt, komt altijd de ware persoon naar boven. En die persoon is niets meer dan een anonieme paniekzaaier, die geilt op negatieve aandacht, en pretendeert enorm ontevreden te zijn, terwijl hij volop geniet van onze educatieve mogelijkheden, omdat deze waarschijnlijk niet worden aangeboden in zijn geweldige land.

*edit* Zelf ben ik ook niet tevreden met Nederland, maar in plaats van zeiken, ben ik gewoon verhuisd. Voel me fijner in Denemarken, na zelf in Uganda, Zimbabwe, Engeland en Frankrijk gewoond te hebben, dus als het aankomt op bedrijfscultuur weet ik waar ik het over heb, en ik prefereer net zoals de TS Denemarken (of een ander land in het geval van de TS) boven Nederland op ALLE punten.
pi_72728210
quote:
Op maandag 14 september 2009 13:33 schreef Happychappy het volgende:
Mensen laten zich wel heel erg makkelijk opfokken in dit topic. Als er niet gezien kan worden dat de OP enorm aan het stoken is, dan kan ik hem op verschillende punten nog gelijk gaan geven ook.

Begrijp me niet verkeerd, na het lezen van een paar replies van de TS is mijn mening enorm veranderd, vooral door het feit dat hij zijn meningen enorm wil benadrukken door te gaan schelden, maar please, ga er gewoon niet op in, tenzij je er plezier in hebt natuurlijk.

Het is altijd leuk om iets te lezen wat er in het begin uitziet als een semi-intelligente post, maar zodra het een beetje opgelaaid wordt, komt altijd de ware persoon naar boven. En die persoon is niets meer dan een anonieme paniekzaaier, die geilt op negatieve aandacht, en pretendeert enorm ontevreden te zijn, terwijl hij volop geniet van onze educatieve mogelijkheden, omdat deze waarschijnlijk niet worden aangeboden in zijn geweldige land.
Dit dus, en ik geniet ervan om te happen
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  maandag 14 september 2009 @ 14:00:05 #127
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_72728860
TS zou je niet eens oprotten naar je vaderland als je hier zoveel kritiek heb. Door zulke mongolen als jouw krijg je discriminatie
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
  maandag 14 september 2009 @ 15:19:09 #128
236612 XtremeNL
Internet Superheld
pi_72730770
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:00 schreef SpeedyRich het volgende:
TS zou je niet eens oprotten naar je vaderland als je hier zoveel kritiek heb. Door zulke mongolen als jouw krijg je discriminatie
Mongolen als jij.
Nederlands blijft lastig.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Naakte fotos van mijn zusje
pi_72731101
Een storm in Singapore

Een storm in Nederland

pi_72731858
TVP

voor de plaatjes
  maandag 14 september 2009 @ 17:53:32 #131
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_72735328
quote:
Op maandag 14 september 2009 04:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Allochtoon

[ afbeelding ]
Autochtoon

Zo kan iedereen het wel.
Dat is dan ook het punt.
  maandag 14 september 2009 @ 19:12:11 #133
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_72737576
quote:
Op maandag 14 september 2009 09:37 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

In een ander topic geeft hij aan dat hij (noodgedwongen) in Nederland zit om zijn MBA te behalen.
Als je dan toch een MBA moet halen kan dat toch ook in een van de vele landen die zoveel beter zijn in vergelijking tot Nederland.
Ja ik weet dat hij daarom hier nog zit..
Maar ik ben t dus met je eens, dat hij t net zo goed ergens anders kan doen..
maar TSjuh is koppig, dus wacht ik op een berichtje van hem als hij hier afgestudeerd is..
Aangezien hij toch niet gaat luisteren
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_72737797
whaha, heerlijk topic. Ga zo door mensen!
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_72744424
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:09 schreef Westerling het volgende:

[..]

Waarnaartoe?
Toronto
pi_72744840
quote:
Op maandag 14 september 2009 21:49 schreef South_Pacific het volgende:

[..]

Toronto
NIET DOEN!!!!

www.notcanada.com

Kijk ook eens op hun forum. Echt doen.

Canada is mooi en beter dan NL, maar ook een grote teleurstelling op sommige vlakken. De VS is beter.
pi_72744922
quote:
Op maandag 14 september 2009 21:55 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

NIET DOEN!!!!

www.notcanada.com

Kijk ook eens op hun forum. Echt doen.

Canada is mooi en beter dan NL, maar ook een grote teleurstelling op sommige vlakken. De VS is beter.
Ok
ga nu maar weg
graag verwijderen
pi_72744973
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:00 schreef SpeedyRich het volgende:
Oei oei, stel je eens voor dat de huidige hoogtepunt van maatschappelijke cohesie en wederzijdse respect en raciale broederschap in NL eens marginaliseert.

Sarcasme natuurlijk.
  maandag 14 september 2009 @ 21:59:26 #139
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_72745060
Het buitenland is best leuk, maar ik vind het er vaak zo'n teringzooi
[KNE]-Mod
  Redactie Frontpage maandag 14 september 2009 @ 22:00:26 #140
4530 crew  Crazy Harry
pi_72745126
Beetje vreemd inderdaad dat TS voor een MBA hier blijft hangen. Een opleiding bij uitstek om juist niet hier te doen...
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_72745373
quote:
Op maandag 14 september 2009 12:08 schreef Treinkopper het volgende:

[..]

[insert verhaaltje over Ahmed die in zijn gestolen BMW 5 naar het ROC rijdt]
Ahmed kan nog terugvallen op smoezen zoals maatschappelijke tegenslagen, achterstanden die vanuit thuis zijn ontstaan, of discriminatie. Maar die Hannekes op de HBOs zijn gewoon bona fide achterlijk, zonder smoezen, zonder maatschappelijke verklaringen.

De achterlijkste zijn nog wel die domme Hollandse dozen die een P&O bachelor (nee geen bachelor of science of arts, maar zo een HBO bachelor, weet je wel, zo een neppe) halen en dan bij Randstad gaan werken en denken dat ze heel wat voorstellen. Een vriend van me solliciteerde eens op een baan als statisticus en zo een achterlijke Hollandse interdecente vraagt hem met welke dier hij zich het meest identificeerde.

HIj natuurlijk: kikker.

Man, wat een debielen zijn jullie
pi_72745459
Ga weg dan.
  maandag 14 september 2009 @ 22:05:42 #143
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_72745468
En man wat is het eten altijd kut in de Mensa
[KNE]-Mod
pi_72745584
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:05 schreef Luman het volgende:
Ga weg dan.
Ik bepaal het moment, niet jij.
pi_72745687
TVP,
당신을 사랑합니다
  maandag 14 september 2009 @ 22:09:58 #146
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_72745729
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:07 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:

[..]

Ik bepaal het moment, niet jij.
Vooralsnog ben jij degene die in opdracht van iemand anders een MBA zit te doen.
[KNE]-Mod
pi_72745852
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:09 schreef Microtechs het volgende:
TVP,
Wat betekent dat TVP hier de hele tijd?
pi_72745944
Maar TS, waarom zo verbitterd..

Wordt je gepest ofzo?
pi_72746071
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:07 schreef Mensa_Allochtoon het volgende: