Dit dus, en ik geniet ervan om te happenquote:Op maandag 14 september 2009 13:33 schreef Happychappy het volgende:
Mensen laten zich wel heel erg makkelijk opfokken in dit topic. Als er niet gezien kan worden dat de OP enorm aan het stoken is, dan kan ik hem op verschillende punten nog gelijk gaan geven ook.
Begrijp me niet verkeerd, na het lezen van een paar replies van de TS is mijn mening enorm veranderd, vooral door het feit dat hij zijn meningen enorm wil benadrukken door te gaan schelden, maar please, ga er gewoon niet op in, tenzij je er plezier in hebt natuurlijk.
Het is altijd leuk om iets te lezen wat er in het begin uitziet als een semi-intelligente post, maar zodra het een beetje opgelaaid wordt, komt altijd de ware persoon naar boven. En die persoon is niets meer dan een anonieme paniekzaaier, die geilt op negatieve aandacht, en pretendeert enorm ontevreden te zijn, terwijl hij volop geniet van onze educatieve mogelijkheden, omdat deze waarschijnlijk niet worden aangeboden in zijn geweldige land.
Mongolen als jij.quote:Op maandag 14 september 2009 14:00 schreef SpeedyRich het volgende:
TS zou je niet eens oprotten naar je vaderland als je hier zoveel kritiek heb. Door zulke mongolen als jouw krijg je discriminatie
quote:Op maandag 14 september 2009 15:30 schreef Mestras het volgende:
Een storm in Singapore![]()
[ afbeelding ]
Een storm in Nederland![]()
[ afbeelding ]
Dat is dan ook het punt.quote:Op maandag 14 september 2009 04:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Allochtoon
[ afbeelding ]
Autochtoon
Zo kan iedereen het wel.
Ja ik weet dat hij daarom hier nog zit..quote:Op maandag 14 september 2009 09:37 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
In een ander topic geeft hij aan dat hij (noodgedwongen) in Nederland zit om zijn MBA te behalen.
Als je dan toch een MBA moet halen kan dat toch ook in een van de vele landen die zoveel beter zijn in vergelijking tot Nederland.
NIET DOEN!!!!quote:
Okquote:Op maandag 14 september 2009 21:55 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
NIET DOEN!!!!
www.notcanada.com
Kijk ook eens op hun forum. Echt doen.
Canada is mooi en beter dan NL, maar ook een grote teleurstelling op sommige vlakken. De VS is beter.
Oei oei, stel je eens voor dat de huidige hoogtepunt van maatschappelijke cohesie en wederzijdse respect en raciale broederschap in NL eens marginaliseert.quote:Op maandag 14 september 2009 14:00 schreef SpeedyRich het volgende:
TS zou je niet eens oprotten naar je vaderland als je hier zoveel kritiek heb. Door zulke mongolen als jouw krijg je discriminatie
Ahmed kan nog terugvallen op smoezen zoals maatschappelijke tegenslagen, achterstanden die vanuit thuis zijn ontstaan, of discriminatie. Maar die Hannekes op de HBOs zijn gewoon bona fide achterlijk, zonder smoezen, zonder maatschappelijke verklaringen.quote:Op maandag 14 september 2009 12:08 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
[insert verhaaltje over Ahmed die in zijn gestolen BMW 5 naar het ROC rijdt]
Vooralsnog ben jij degene die in opdracht van iemand anders een MBA zit te doen.quote:Op maandag 14 september 2009 22:07 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Ik bepaal het moment, niet jij.
Tazz.quote:Op maandag 14 september 2009 22:07 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Ik bepaal het moment, niet jij.
Tyft Verdomme (p)opquote:Op maandag 14 september 2009 22:11 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Wat betekent dat TVP hier de hele tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |