Relativeren deden we toch niet aan? Zoals met elke muziekstroming (subgenres van muziekquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:34 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Verschil moet je vast wel horen:
En dit:
(Deze kan ik btw heel goed waarderen)
Laatste nummer bevat tekst, welliswaar ook met een paar anale penetraties, maar het is ten minste geen spastische meuk en wel gewoon muziek.
Misschien is het handig om de vorige post ook eens te lezen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:46 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Relativeren deden we toch niet aan? Zoals met elke muziekstroming (subgenres van muziek) zijn er pareltjes te vinden. Zelfs bij rap of metal.
oh jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:47 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Misschien is het handig om de vorige post ook eens te lezen?
We hadden het over anale penetratie ja?!?!?!?!
Ze komen? Het is een eenmansbandquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:50 schreef zuchtje het volgende:
[..]
oh ja
http://www.last.fm/music/Anal+Penetration
Ze komen nog uit Nederland ook.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:09 schreef stamppot het volgende:
Nu krijg je natuurlijk weer de stortvloed van kut metal fokkers met hun tering yoeptroep filmpjes met de meest vette metal hitjes.
Je beschrijft een sukkel die normale metalfans ook vermijden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:01 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Ik kende ook een metalhead gast, met zijn wijvennagels, rood geverfde haar, stoppels, unibrow en zijn zwarte lange jas en ik telkens bang was dat ie die jas openklapte en zijn ongewassen pik liet zien.
Vind ik ook niet echt speciaal klinken ofzo, (ben zelf gitarist.)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:05 schreef wuh het volgende:
[..]
Je beschrijft een sukkel die normale metalfans ook vermijden.
En dat metal maar wat gerag is op de gitaar: bij de meeste bands wel. Een goede band klinkt zonder distortion zo: (duurt maar 1 minuut ofzo)
Het is igg geen gerag, zoals de meesten hier denken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:54 schreef stamppot het volgende:
[..]
Vind ik ook niet echt speciaal klinken ofzo, (ben zelf gitarist.)
Maar ook geen metalquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:26 schreef wuh het volgende:
[..]
Het is igg geen gerag, zoals de meesten hier denken.
Ergo, de huidige heavy metal heeft niks meer met heavy metal te maken (De hoge tonen van Jimi Hendrix versus de debiele lage tonen van de heavy metal sinds eind jaren '70). Slotje. Kuttopic over een nepgenre.quote:De exacte oorsprong van de term heavy metal is onbekend. Een populaire uitleg is dat de term voor het eerst werd gebruikt om de muziek van Jimi Hendrix te karakteriseren: deze zou beschreven zijn als heavy metal falling from the sky (zwaar metaal dat uit de lucht komt vallen).
Je mag heavy metal best opdoeken hoor, als je maar van de betere metalgenre's afblijftquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:13 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ergo, de huidige heavy metal heeft niks meer met heavy metal te maken (De hoge tonen van Jimi Hendrix versus de debiele lage tonen van de heavy metal sinds eind jaren '70). Slotje. Kuttopic over een nepgenre.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |