Met de nieuwe update ook een leuk ietsquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:20 schreef janrad het volgende:
[..]
Om de een of andere reden geloof ik dit niet maar ik durf het ook niet uit te proberen
Filmpje:quote:Vandaag bracht Sony dus zijn nieuwe Firmware naar buiten voor de PlayStation 3. Hierin zit tot nu toe 1 ontdekte nieuwe feature, namelijk de Windows Media Player Stream. Hiermee kun je direct foto's, video's en muziek van je PC bekijken en beluisteren op je PlayStation 3. Alles wordt automatisch en zorgvuldig ingedeeld in mappen en binnen enkele minuten kun je al je film bekijken op je PlayStation. Benieuwd hoe dat eruit ziet? Klik dan hier om naar ons YouTube kanaal te gaan en de video te bekijken.
Eh, ik heb slecht nieuws voor je. Ik kan ze niet in de EU store vinden, wel in de US.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:48 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Thanks, ben benieuwd
Is dat wel de Nederlandse Store overigens?
OMGquote:
* Wessiej zet Xbox maar weer eens aan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Error komt trouwens meer voor![]()
http://ps3.qj.net/PS3-FW-(...)es-/pg/49/aid/134521
Wat voor knaller? Een euroknaller?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:31 schreef delano.888 het volgende:
* delano.888 knalt nog even een buurt naar de klote in Saints Row 2 (op PS3 ja)
Moet je dan niet naar het xbox topique toe?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
* Wessiej zet Xbox maar weer eens aan.
Ik voel mij wel op mijn gemak hierquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet je dan niet naar het xbox topique toe?
De 360 is onbetrouwbaar maar fijn beestje.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:37 schreef MrX1982 het volgende:
Zo, trotse eigenaar van een PS3 en meteen NFS: Shift erbij gekocht.
Het voelt een beetje als verraad tov mijn 360.
Ah, microsoft compatibiliteit en de boel peert vast.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met de nieuwe update ook een leuk iets
[..]
Filmpje:
behalve als je fruit heeft dan, maarja, die verdient het ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:53 schreef J.Clarkson het volgende:
De Playstation 3 verwelkomt je met zijn liefdevolle omhelzing en onvoorwaardelijke betrouwbaarheid.
Even wat anders he, volgens mij kan ik dit toch echt al heel lang...quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met de nieuwe update ook een leuk iets
[..]
Filmpje:
Klopt,.... ik share al sinds ik dat ding heb geloof ikquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Even wat anders he, volgens mij kan ik dit toch echt al heel lang...
Ik heb wmp goed ingesteld en het is me altijd al gelukt zonder exta programma's, volgens mij zat het er dus altijd al in, en heeft die gast het nu pas ontdekt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klopt,.... ik share al sinds ik dat ding heb geloof ikMaar ik gebruik PMS en TVersity. Media player 11 werkt ook goed. Snap eerlijk gezegd niks van deze update
iddquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Even wat anders he, volgens mij kan ik dit toch echt al heel lang...
Jij bent ook niet te volgenquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort onprofessionele uitspraken van een officieel blad kun je moeilijk serieus nemen.
Heb niks met de MP. Uncharted is naar mijn idee een SP-ervaring. Maar ik denk dat de beta goed gespeeld gaat worden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:39 schreef torn_Machina het volgende:
Voor degene die de EU beta van Uncharted 2 willen spelen. Duurt van 15-09 t/m 12-10.
http://www.fileplanet.com/promotions/uncharted-2/
Beta nu aan het downloaden.
We have depleted our supply of free keys. We still have keys available for FilePlanet subscribers. Select a package to get your beta key todayquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb niks met de MP. Uncharted is naar mijn idee een SP-ervaring. Maar ik denk dat de beta goed gespeeld gaat worden.
En veroorzaakt een veel erger probleemquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:01 schreef Griebus het volgende:
3.01 update fixed de problemen met Uncharted.
Mijn 360 gaat al mee sinds de launch. Ik heb blijkbaar gelukquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:53 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
De 360 is onbetrouwbaar maar fijn beestje.
De Playstation 3 verwelkomt je met zijn liefdevolle omhelzing en onvoorwaardelijke betrouwbaarheid.
LOL!quote:
iddquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
We have depleted our supply of free keys. We still have keys available for FilePlanet subscribers. Select a package to get your beta key today
Ja verdeuri, net vorige week gekocht daar voor 39quote:
Beide gaan via Fileplanet?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:49 schreef torn_Machina het volgende:
Ik zie dat IGN UK ook codes weg geeft. Misschien kun je het daar nog proberen?
Alleen Fileplanet zie ik nu.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Beide gaan via Fileplanet?
http://www.gamecardwinkel(...)/Playstation-Networkquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:34 schreef Rejected het volgende:
Kan ik ook online een kaart kopen voor de PSN store? Ik heb nu geen credit card en wil FF7 downloaden.
Ze komen in ieder geval deze maand naar Europa.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:42 schreef Rejected het volgende:
Ow vet thanks. Zijn ze helemaal nergens nog te verkrijgen dan(winkels, etc)? Sorry ben PS3 noob
JUISTquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:07 schreef Fallen het volgende:
[ afbeelding ]
http://kotaku.com/5359514/star-ocean-4-sails-onto-ps3
Star Ocean 4 naar PS3 met engelse en japanse taalopties.
Wow, wat een verrassing...
Loyaal als een hondquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:53 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
De 360 is onbetrouwbaar maar fijn beestje.
Wieviel kost het en zit er rumble in?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:31 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Uhhhh... hij is beter dan de Sixaxis of DS3 hoor.
Game on held! Boete meer dan betaald! Xbox 360 dubbel en dwars verdiend!quote:Op maandag 14 september 2009 22:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Choco mag ik een ban van een dag omdat ik een Xbox heb gekocht
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Game on held! Boete meer dan betaald! Xbox 360 dubbel en dwars verdiend!
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]!
[ afbeelding ]
Ze zijn vriendjes
Pfffrt, daar ging mijn drinkenquote:Op woensdag 16 september 2009 13:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]!
[ afbeelding ]
Ze zijn vriendjes
HUZZAHquote:Op woensdag 16 september 2009 18:16 schreef delano.888 het volgende:
Shift is vet, mij zie je vanavond niet meer op fok
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:16 schreef delano.888 het volgende:
Shift is vet, mij zie je vanavond niet meer op fok
Goed, en nee dusquote:Op woensdag 16 september 2009 18:44 schreef Kn0x het volgende:
Wie heeft allemaal 3.01 geinstalleerd en wat zijn jullie bevindingen? Al YLOD's gehad?
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]!
[ afbeelding ]
Ze zijn vriendjes
Pink Floydquote:Mason said that Pink Floyd has not ruled out working on a Rock Band or Guitar Hero-style game in the future.
"I think we'd consider it," he told the BBC. "I think everyone's looking at new ways of selling the music because the business of selling records has almost disappeared.
Bron: BBC NEWS
Ik heb hem ook geinstalleerd en nog geen YLOD oid gehad. Sinds die tijd alleen een keer een vastloper met Mirror's Edge.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:44 schreef Kn0x het volgende:
Wie heeft allemaal 3.01 geinstalleerd en wat zijn jullie bevindingen? Al YLOD's gehad?
*klaarkomtquote:Op woensdag 16 september 2009 19:12 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Pink Floyd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rock Band![]()
![]()
Pink Floyd + Rock Band![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben terug btw, en shift is nogsteeds vetquote:
Schelden blijkbaar. Vast in VBL. Maar dan is het terecht. Jood dat 'ie is.quote:
Gaat dit nou over dezelfde als die ik 2 maanden geleden heb gespeeld die bij Infamous zat?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:11 schreef satecl het volgende:
Is de multiplayer demo van UC 2 trouwens al uit..? Ik kan hem nergens vinden..
De beta is open voor iedereen per 29 september. Degene die hebben gepre-orderd via een of andere Amerikaanse retailer konden vanaf afgelopen maandag/dinsdag al aan de slag.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:11 schreef satecl het volgende:
Is de multiplayer demo van UC 2 trouwens al uit..? Ik kan hem nergens vinden..
Nope, maar die was wel vetquote:Op donderdag 17 september 2009 18:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gaat dit nou over dezelfde als die ik 2 maanden geleden heb gespeeld die bij Infamous zat?
Heb 't maar even gevraagd op de EU PlayStation Blog en binnen twee minuten antwoord:quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:44 schreef NutKees het volgende:
[..]
Eh, ik heb slecht nieuws voor je. Ik kan ze niet in de EU store vinden, wel in de US.
quote:They were forgotten to be added into the A-Z breakdown inside the Rock Band category – this was my fault, so apologies. They will appear again once the store updates this evening.
Eigenlijk moeten ze ook Uncharted 1 erbij geven.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:52 schreef ZoneKill het volgende:
Ultieme PS3 bundel.
[ afbeelding ]
Ik ken niet eens 1 game uit die lijst.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:29 schreef FinalD87 het volgende:
Nu we toch bezig zijn: Fallout 3 DLC eindelijk naar de PS3!
24 september
* Broken Steel
1 oktober
* Operation: Anchorage
* The Pitt
8 oktober
* Point Lookout
* Mothership Zeta
16 oktober
* GOTY editie (ook voor Xbox360 en PC)
Onder voorbehoud![]()
Het is Fallout 3 DLC.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:36 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik ken niet eens 1 game uit die lijst.
Die zou eigenlijk al standaard moeten zijn geïnstalleerd op elke PS3.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze ook Uncharted 1 erbij geven.
PSN id plz... ik zat net alweer tegen een zootje quitters te spelen.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:25 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Heb 't maar even gevraagd op de EU PlayStation Blog en binnen twee minuten antwoord:
[..]
Met Tenacious D erbij vanavond kan het niet meer stuk
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:36 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik ken niet eens 1 game uit die lijst.
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:58 schreef delano.888 het volgende:
Hadden fruit en Roy niet gelijk mee gekund?
Hij is er nu! Ik download em nu.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:38 schreef neen het volgende:
Zou de PS Store vandaag niet worden geupdate De nieuwe PES demo moet ik even hebben
Ik krijg het review-exemplaar van FOKquote:
Ninja Gaiden Sigma heb ik al een half jaar ingeseald hierquote:Op donderdag 17 september 2009 22:48 schreef Griebus het volgende:
Even downloaden van eu/us/jp store:
NinjaGaiden2, KoFXII, PES2010, nbalive10, TMNT demo, Starwars:clonewars demo en natuurlijk de gratis batman dlc
Die gaf je daarna toch aan mij??quote:Op donderdag 17 september 2009 23:10 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik krijg het review-exemplaar van FOK
Deel 2? Op PS3? I doubt itquote:Op donderdag 17 september 2009 23:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Ninja Gaiden Sigma heb ik al een half jaar ingeseald hier
waar zie jij deel 2?quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:58 schreef delano.888 het volgende:
Hadden fruit en Roy niet gelijk mee gekund?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |