Gaat dit nou over dezelfde als die ik 2 maanden geleden heb gespeeld die bij Infamous zat?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:11 schreef satecl het volgende:
Is de multiplayer demo van UC 2 trouwens al uit..? Ik kan hem nergens vinden..
De beta is open voor iedereen per 29 september. Degene die hebben gepre-orderd via een of andere Amerikaanse retailer konden vanaf afgelopen maandag/dinsdag al aan de slag.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:11 schreef satecl het volgende:
Is de multiplayer demo van UC 2 trouwens al uit..? Ik kan hem nergens vinden..
Nope, maar die was wel vetquote:Op donderdag 17 september 2009 18:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gaat dit nou over dezelfde als die ik 2 maanden geleden heb gespeeld die bij Infamous zat?
Heb 't maar even gevraagd op de EU PlayStation Blog en binnen twee minuten antwoord:quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:44 schreef NutKees het volgende:
[..]
Eh, ik heb slecht nieuws voor je. Ik kan ze niet in de EU store vinden, wel in de US.
quote:They were forgotten to be added into the A-Z breakdown inside the Rock Band category – this was my fault, so apologies. They will appear again once the store updates this evening.
Eigenlijk moeten ze ook Uncharted 1 erbij geven.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:52 schreef ZoneKill het volgende:
Ultieme PS3 bundel.
[ afbeelding ]
Ik ken niet eens 1 game uit die lijst.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:29 schreef FinalD87 het volgende:
Nu we toch bezig zijn: Fallout 3 DLC eindelijk naar de PS3!
24 september
* Broken Steel
1 oktober
* Operation: Anchorage
* The Pitt
8 oktober
* Point Lookout
* Mothership Zeta
16 oktober
* GOTY editie (ook voor Xbox360 en PC)
Onder voorbehoud![]()
Het is Fallout 3 DLC.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:36 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik ken niet eens 1 game uit die lijst.
Die zou eigenlijk al standaard moeten zijn geïnstalleerd op elke PS3.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze ook Uncharted 1 erbij geven.
PSN id plz... ik zat net alweer tegen een zootje quitters te spelen.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:25 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Heb 't maar even gevraagd op de EU PlayStation Blog en binnen twee minuten antwoord:
[..]
Met Tenacious D erbij vanavond kan het niet meer stuk
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:36 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik ken niet eens 1 game uit die lijst.
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:58 schreef delano.888 het volgende:
Hadden fruit en Roy niet gelijk mee gekund?
Hij is er nu! Ik download em nu.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:38 schreef neen het volgende:
Zou de PS Store vandaag niet worden geupdate De nieuwe PES demo moet ik even hebben
Ik krijg het review-exemplaar van FOKquote:
Ninja Gaiden Sigma heb ik al een half jaar ingeseald hierquote:Op donderdag 17 september 2009 22:48 schreef Griebus het volgende:
Even downloaden van eu/us/jp store:
NinjaGaiden2, KoFXII, PES2010, nbalive10, TMNT demo, Starwars:clonewars demo en natuurlijk de gratis batman dlc
Die gaf je daarna toch aan mij??quote:Op donderdag 17 september 2009 23:10 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik krijg het review-exemplaar van FOK
Deel 2? Op PS3? I doubt itquote:Op donderdag 17 september 2009 23:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Ninja Gaiden Sigma heb ik al een half jaar ingeseald hier
waar zie jij deel 2?quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:58 schreef delano.888 het volgende:
Hadden fruit en Roy niet gelijk mee gekund?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |