maar... maar... maar...quote:Op maandag 14 september 2009 17:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
minimaal een dag
[..]
atm alleen cod4, maar dead rising en lost odyssey komen er aan.
en ja het zal de void vullen tussen nu en 2 weken wanneer ik weer aan Demon's Souls kan beginnen![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 17:56 schreef SuperFruitig het volgende:
atm alleen cod4, maar dead rising en lost odyssey komen er aan.
Jij ook een PS3?quote:Op maandag 14 september 2009 19:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Jij snapt het Fruit.
PS360 FTW.
(Wii)
quote:Op maandag 14 september 2009 19:22 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Jezt geht looossssss![]()
http://cgi.ebay.com/Final-Fantasy-XIII-Japan-DEC-17-09-Region-free_W0QQitemZ230376856514QQcmdZViewItemQQptZVideo_Games_Games?hash=item35a387dbc2&_trksid=p3286.c0.m14
Geen Engelse subs toch? Gemiste kans van SE als je het mij vraagt!quote:Op maandag 14 september 2009 19:22 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Jezt geht looossssss![]()
http://cgi.ebay.com/Final-Fantasy-XIII-Japan-DEC-17-09-Region-free_W0QQitemZ230376856514QQcmdZViewItemQQptZVideo_Games_Games?hash=item35a387dbc2&_trksid=p3286.c0.m14
Het zijn niet alleen de subs,... ook het gehele menu en alle tutorials zouden vertaald moeten worden. Weet niet of dat nu een gemiste kans is,... spel gaat ziekelijk verkopen,... op welk continent dan ook. Ik wacht gewoon op de US versie!quote:Op maandag 14 september 2009 20:21 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Geen Engelse subs toch? Gemiste kans van SE als je het mij vraagt!
al uitgespeeld ?quote:Op maandag 14 september 2009 23:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik haat Shrines met Teleports, loop nu al 3 kwartier rondjes
gameplay van SHIFT verschil volledig met die van DiRT 2 trouwensquote:Op maandag 14 september 2009 14:11 schreef Griebus het volgende:
Dirt2 ziet er goed uit, toch trekt de gameplay me niet heel erg.. toch maar voor NFS:SHift gaan denk ik.
Belofte maakt schuld toch?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:00 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Hahaha, je hebt et nog gedaan ook
Nogmaals, gefeliciteerd.
RRoD, RRoD, RRoD.quote:Op maandag 14 september 2009 17:38 schreef SuperFruitig het volgende:
Forgive me Sony for I have sinned
[ afbeelding ]
Hij kan even niet reageren!quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:05 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
RRoD, RRoD, RRoD.
Je hebt jezelf anaal verkracht door een 360 te halen. Gore masochist!
WTF die goedkope controllerquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:48 schreef J.Clarkson het volgende:
Playstation 3. Child's Play.
[ afbeelding ]
Uhhhh... hij is beter dan de Sixaxis of DS3 hoor.quote:
Denk je echt dat je nog tijd hebt om te gamen? Dat is voorbij ventquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:01 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld toch?
OT: Straks de stad in voor een lekkere kleffe friet oorlog van Bram Ladage en checken voor SHIFT.
Krijg ze allebei dus ben benieuwd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 07:54 schreef Misan het volgende:
[..]
gameplay van SHIFT verschil volledig met die van DiRT 2 trouwens
Heul niet. Ik heb er al 1 van 3,5 dus het combineren van vaderschap + gamen gaat prima.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:35 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Denk je echt dat je nog tijd hebt om te gamen? Dat is voorbij vent
Als die online is, lost deze de problemen met controllers op?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:31 schreef Cheiron het volgende:
Las dat Formware 3.01 online is...iemand al geupdate?
Nu bezig, kan geen kwaadquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:31 schreef Cheiron het volgende:
Las dat Formware 3.01 online is...iemand al geupdate?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:42 schreef Rejected het volgende:
Ik kan het niet zo snel vinden op internet, maar is online gamen op de PS3 gratis?
Uiteraardquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:42 schreef Rejected het volgende:
Ik kan het niet zo snel vinden op internet, maar is online gamen op de PS3 gratis?
Ja! (je moet wel je isp betalen natuurlijk)quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:42 schreef Rejected het volgende:
Op Xbox Live is het idd uitgestorven altijdquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
![]()
En om die reden ook altijd iemand te vinden online
Nou dat zeg ik niet, maar als je een oud spel speelt, bijv saints row 2, is er echt niemand online op de 360 of je moet 10 minuten wachten, op de ps3 is bij sr2 gewoon gelijk iemand aanwezig.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op Xbox Live is het idd uitgestorven altijd
Op de 360 komen geregeld nieuwe games uitquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nou dat zeg ik niet, maar als je een oud spel speelt, bijv saints row 2, is er echt niemand online op de 360 of je moet 10 minuten wachten, op de ps3 is bij sr2 gewoon gelijk iemand aanwezig.
WTF issie al uit dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:01 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld toch?
OT: Straks de stad in voor een lekkere kleffe friet oorlog van Bram Ladage en checken voor SHIFT.
Heb je uberhaubt wel gelezen wat ik schreef?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op de 360 komen geregeld nieuwe games uit
Dat mensen geen Saints Row spelen online heeft echt NIETS te maken met het feit of het gratis is of niet. Dat ligt aan de game en op de 360 wordt gewoon meer online gespeeld omdat het de betere console is voor online gaming. Ondanks dat je er voor moet betalen (al is dat maar 35 euro als je een beetje oplet online). Maar verder heb ik geen zin in een dergelijke discussie. Ik ben blij voor je dat je SR2 op de PS3 nog online kan gamenquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb je uberhaubt wel gelezen wat ik schreef?
Als ik nou Saints Row 2 wil spelen, online, gaat me dat op de 360 niet zo even lukken, en op de PS3 wel, dus, als je t mij vraagt, is t netwerk van de PS3 beter (omdat het gratis is).
Nou ja, je lokt een discussie uit door te zeggen dat de 360 beter is voor online gamen, zonder argumenten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat mensen geen Saints Row spelen online heeft echt NIETS te maken met het feit of het gratis is of niet. Dat ligt aan de game en op de 360 wordt gewoon meer online gespeeld omdat het de betere console is voor online gaming. Ondanks dat je er voor moet betalen (al is dat maar 35 euro als je een beetje oplet online). Maar verder heb ik geen zin in een dergelijke discussie. Ik ben blij voor je dat je SR2 op de PS3 nog online kan gamen
Waarom spelen mensen het op de PS3 dan nog wel online? Omdat het een slecht spel is???quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat mensen geen Saints Row spelen online heeft echt NIETS te maken met het feit of het gratis is of niet. Dat ligt aan de game
GTA 4 zijn zelfs nog genoeg mensen onlinequote:Op dinsdag 15 september 2009 11:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom spelen mensen het op de PS3 dan nog wel online? Omdat het een slecht spel is???
Je kan wel proberen te vluchten van de discussie, maar je bent gewoon keihard aan het verliezen, dus verdedig je zelf dan ook fatsoenlijk.
Daar gaat het nu niet overquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
GTA 4 zijn zelfs nog genoeg mensen online
Netwerk is zeker niet beter naar mijn idee. Game veel liever via Xbox Live. Feit dat je op de PS3 gratis online kan gamen verlengt uiteraard wel de sterfdatum van online multiplayer games,... dat wel!quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb je uberhaubt wel gelezen wat ik schreef?
Als ik nou Saints Row 2 wil spelen, online, gaat me dat op de 360 niet zo even lukken, en op de PS3 wel, dus, als je t mij vraagt, is t netwerk van de PS3 beter (omdat het gratis is).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |