maar... maar... maar...quote:Op maandag 14 september 2009 17:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
minimaal een dag
[..]
atm alleen cod4, maar dead rising en lost odyssey komen er aan.
en ja het zal de void vullen tussen nu en 2 weken wanneer ik weer aan Demon's Souls kan beginnen![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 17:56 schreef SuperFruitig het volgende:
atm alleen cod4, maar dead rising en lost odyssey komen er aan.
Jij ook een PS3?quote:Op maandag 14 september 2009 19:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Jij snapt het Fruit.
PS360 FTW.
(Wii)
quote:Op maandag 14 september 2009 19:22 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Jezt geht looossssss![]()
http://cgi.ebay.com/Final-Fantasy-XIII-Japan-DEC-17-09-Region-free_W0QQitemZ230376856514QQcmdZViewItemQQptZVideo_Games_Games?hash=item35a387dbc2&_trksid=p3286.c0.m14
Geen Engelse subs toch? Gemiste kans van SE als je het mij vraagt!quote:Op maandag 14 september 2009 19:22 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Jezt geht looossssss![]()
http://cgi.ebay.com/Final-Fantasy-XIII-Japan-DEC-17-09-Region-free_W0QQitemZ230376856514QQcmdZViewItemQQptZVideo_Games_Games?hash=item35a387dbc2&_trksid=p3286.c0.m14
Het zijn niet alleen de subs,... ook het gehele menu en alle tutorials zouden vertaald moeten worden. Weet niet of dat nu een gemiste kans is,... spel gaat ziekelijk verkopen,... op welk continent dan ook. Ik wacht gewoon op de US versie!quote:Op maandag 14 september 2009 20:21 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Geen Engelse subs toch? Gemiste kans van SE als je het mij vraagt!
al uitgespeeld ?quote:Op maandag 14 september 2009 23:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik haat Shrines met Teleports, loop nu al 3 kwartier rondjes
gameplay van SHIFT verschil volledig met die van DiRT 2 trouwensquote:Op maandag 14 september 2009 14:11 schreef Griebus het volgende:
Dirt2 ziet er goed uit, toch trekt de gameplay me niet heel erg.. toch maar voor NFS:SHift gaan denk ik.
Belofte maakt schuld toch?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:00 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Hahaha, je hebt et nog gedaan ook
Nogmaals, gefeliciteerd.
RRoD, RRoD, RRoD.quote:Op maandag 14 september 2009 17:38 schreef SuperFruitig het volgende:
Forgive me Sony for I have sinned
[ afbeelding ]
Hij kan even niet reageren!quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:05 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
RRoD, RRoD, RRoD.
Je hebt jezelf anaal verkracht door een 360 te halen. Gore masochist!
WTF die goedkope controllerquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:48 schreef J.Clarkson het volgende:
Playstation 3. Child's Play.
[ afbeelding ]
Uhhhh... hij is beter dan de Sixaxis of DS3 hoor.quote:
Denk je echt dat je nog tijd hebt om te gamen? Dat is voorbij ventquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:01 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld toch?
OT: Straks de stad in voor een lekkere kleffe friet oorlog van Bram Ladage en checken voor SHIFT.
Krijg ze allebei dus ben benieuwd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 07:54 schreef Misan het volgende:
[..]
gameplay van SHIFT verschil volledig met die van DiRT 2 trouwens
Heul niet. Ik heb er al 1 van 3,5 dus het combineren van vaderschap + gamen gaat prima.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:35 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Denk je echt dat je nog tijd hebt om te gamen? Dat is voorbij vent
Als die online is, lost deze de problemen met controllers op?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:31 schreef Cheiron het volgende:
Las dat Formware 3.01 online is...iemand al geupdate?
Nu bezig, kan geen kwaadquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:31 schreef Cheiron het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:42 schreef Rejected het volgende:
Ik kan het niet zo snel vinden op internet, maar is online gamen op de PS3 gratis?
Uiteraardquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:42 schreef Rejected het volgende:
Ik kan het niet zo snel vinden op internet, maar is online gamen op de PS3 gratis?
Ja! (je moet wel je isp betalen natuurlijk)quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:42 schreef Rejected het volgende:
Op Xbox Live is het idd uitgestorven altijdquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
![]()
En om die reden ook altijd iemand te vinden online
Nou dat zeg ik niet, maar als je een oud spel speelt, bijv saints row 2, is er echt niemand online op de 360 of je moet 10 minuten wachten, op de ps3 is bij sr2 gewoon gelijk iemand aanwezig.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op Xbox Live is het idd uitgestorven altijd
Op de 360 komen geregeld nieuwe games uitquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nou dat zeg ik niet, maar als je een oud spel speelt, bijv saints row 2, is er echt niemand online op de 360 of je moet 10 minuten wachten, op de ps3 is bij sr2 gewoon gelijk iemand aanwezig.
WTF issie al uit dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:01 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld toch?
OT: Straks de stad in voor een lekkere kleffe friet oorlog van Bram Ladage en checken voor SHIFT.
Heb je uberhaubt wel gelezen wat ik schreef?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op de 360 komen geregeld nieuwe games uit
Dat mensen geen Saints Row spelen online heeft echt NIETS te maken met het feit of het gratis is of niet. Dat ligt aan de game en op de 360 wordt gewoon meer online gespeeld omdat het de betere console is voor online gaming. Ondanks dat je er voor moet betalen (al is dat maar 35 euro als je een beetje oplet online). Maar verder heb ik geen zin in een dergelijke discussie. Ik ben blij voor je dat je SR2 op de PS3 nog online kan gamenquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb je uberhaubt wel gelezen wat ik schreef?
Als ik nou Saints Row 2 wil spelen, online, gaat me dat op de 360 niet zo even lukken, en op de PS3 wel, dus, als je t mij vraagt, is t netwerk van de PS3 beter (omdat het gratis is).
Nou ja, je lokt een discussie uit door te zeggen dat de 360 beter is voor online gamen, zonder argumenten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat mensen geen Saints Row spelen online heeft echt NIETS te maken met het feit of het gratis is of niet. Dat ligt aan de game en op de 360 wordt gewoon meer online gespeeld omdat het de betere console is voor online gaming. Ondanks dat je er voor moet betalen (al is dat maar 35 euro als je een beetje oplet online). Maar verder heb ik geen zin in een dergelijke discussie. Ik ben blij voor je dat je SR2 op de PS3 nog online kan gamen
Waarom spelen mensen het op de PS3 dan nog wel online? Omdat het een slecht spel is???quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat mensen geen Saints Row spelen online heeft echt NIETS te maken met het feit of het gratis is of niet. Dat ligt aan de game
GTA 4 zijn zelfs nog genoeg mensen onlinequote:Op dinsdag 15 september 2009 11:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom spelen mensen het op de PS3 dan nog wel online? Omdat het een slecht spel is???
Je kan wel proberen te vluchten van de discussie, maar je bent gewoon keihard aan het verliezen, dus verdedig je zelf dan ook fatsoenlijk.
Daar gaat het nu niet overquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
GTA 4 zijn zelfs nog genoeg mensen online
Netwerk is zeker niet beter naar mijn idee. Game veel liever via Xbox Live. Feit dat je op de PS3 gratis online kan gamen verlengt uiteraard wel de sterfdatum van online multiplayer games,... dat wel!quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als ik nou Saints Row 2 wil spelen, online, gaat me dat op de 360 niet zo even lukken, en op de PS3 wel, dus, als je t mij vraagt, is t netwerk van de PS3 beter (omdat het gratis is).
Wat ben jij een dwaas zegquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Daar gaat het nu niet over
Saints Row 2, topspel, op de PS3 kan je het super online spelen, op de 360 niet, en Roy mag mij gaan vertellen wat daar de reden dan van is als het niet de kosten voor online zijn...
Waar zijn je bronnen? Klinkt niet erg betrouwbaar allemaal.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Daar gaat het nu niet over
Saints Row 2, topspel, op de PS3 kan je het super online spelen, op de 360 niet, en Roy mag mij gaan vertellen wat daar de reden dan van is als het niet de kosten voor online zijn...
edit: Ik ben even douchen (goeiemorguhh) maar ben zo terug voor verdere discussie![]()
En dat is precies waar het om gingquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:20 schreef Chocobo het volgende:
Feit dat je op de PS3 gratis online kan gamen verlengt uiteraard wel de sterfdatum van online multiplayer games,... dat wel!
Zou t doen!quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:05 schreef Misan het volgende:
ik heb SR2 nog steeds liggen en nog nooit gespeeld
*pets*quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zou t doen!
Heb zelf ongespeeld nog liggen:
Condemned 2
GRID
MGS4![]()
![]()
En Stuntman: Ignition, maar die ga ik waarschijnlijk ook nooit spelen
GT 5 Prologuequote:Op dinsdag 15 september 2009 12:05 schreef Misan het volgende:
ik heb SR2 nog steeds liggen en nog nooit gespeeldzelfde geldt trouwens ook voor Mirror's Edge en Ratchet en Clank
Ik wacht op trophiesquote:
Gerucht was dat dat ging komen jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik wacht op trophies![]()
![]()
![]()
(ja ik weet dat de kans klein is, maar op gamefaqs zijn we met zn allen naar support@konami.com aan het mailen in de hoop dat ze het ooit eens doen door al die mailtjes)
quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En daarom wacht ik dus ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gerucht was dat dat ging komen jamaar zal je zien, net zoals met GTA4, weer alles opnieuw
Leuk voor je, we zitten hier op een forum, niet op een school, n00bquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:33 schreef Wessiej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoveel fouten in deze zin dat mijn hoofd explodeert.
Ik heb het over de inhoud 'n00b'. Ps3 is qua online zoveel minder goed als Xbox Live, en ik speel op alle 2 online dus ik weet het prima. Zal het maar meteen zo zeggen met behulp van Guitar Hero 5. Ik speelde ze op alle 2 de consoles op dezelfde dag, fijn. Ik ging mensen zoeken bij PS3, moest dat 8x resetten en toen had ik 1 iemand gevonden, praten via de headset kan niet want dat werkt gewoon niet met de PS3, alleen met Burnout Paradise. Game ging toen prima zonder lag spelen, das fijn. Eindcijfer 5.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En daarom wacht ik dus ook
[..]
Leuk voor je, we zitten hier op een forum, niet op een school, n00b
Eigenlijk geen eens zin om te reageren want ik heb nog nooit een probleem gehad met mijn PS3 headset of het vinden van online spelers, maar laten we het er anders maar op houden dat we allebei tevreden zijn met onze consolesquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb het over de inhoud 'n00b'. Ps3 is qua online zoveel minder goed als Xbox Live, en ik speel op alle 2 online dus ik weet het prima. Zal het maar meteen zo zeggen met behulp van Guitar Hero 5. Ik speelde ze op alle 2 de consoles op dezelfde dag, fijn. Ik ging mensen zoeken bij PS3, moest dat 8x resetten en toen had ik 1 iemand gevonden, praten via de headset kan niet want dat werkt gewoon niet met de PS3, alleen met Burnout Paradise. Game ging toen prima zonder lag spelen, das fijn. Eindcijfer 5.
Daarna 360, 1x zoeken en ik meteen 3 mensen binnen, dus kon je met een hele band, iedereen kon rustig met elkaar praten en game ging prima zonder lag, eindcijfer 10.
Xbox Live is gewoon beter, maar ik begrijp voor een persoon als jij, dat je liever je pielebuis in de achterkant van je ps3 stopt, is toch fijn.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:51 schreef Bellerophon het volgende:
En nu even wat beter nieuws, MAG beta wedstrijd
https://secure.eu.playsta(...)op-de-MAG-b%C3%A8ta/
quote:Based on your PlayStation Network details, you are not eligible to enter this competition. This may be due to individual country laws regarding minimum age and competition entry requirements.
Daar is nu weinig van te merken anders.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haloquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daar is nu weinig van te merken anders.
Strangequote:
Ik krijg deze keer niet die melding, ik kan gewoon op de aanmeld-link klikken. Maar dan krijg ik dit :quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
StrangeIk had er totaal geen problemen mee
En via deze link dan?
http://nl.playstation.com/psn/competitions/
Ik probeer het later nog een keer, thnx!quote:De gevraagde pagina kan niet worden weergegeven. Keer terug naar het begin of gebruik de zoekfunctie om op playstation.com verder te surfen.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik krijg deze keer niet die melding, ik kan gewoon op de aanmeld-link klikken. Maar dan krijg ik dit :
[..]
Ik probeer het later nog een keer, thnx!
quote:Je inzending is met succes verzonden
Ik heb vorige week nog de hele RB store doorgelopen en ben ze volgens mij wel tegengekomen. Ik kan vanavond even checken als ik het niet vergeet, ben nu toch weer actief RB aan het spelen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:34 schreef FinalD87 het volgende:
Als iemand zin en tijd heeft, zou die persoon dan wat willen checken voor mij?
...
Er zijn hier vast wel mensen met meerdere accounts voor meerdere Stores. Zou iemand willen checken of deze ergens anders wel in de Store staan?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nu ik het met Safari probeer wil het wel
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah hopen dat je een mailtje krijgt
En het er dan niet mee eens zijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Ik zal het morgen wel weer vergeten zijn, als ik geen mailtje krijg maakt het me niks uit tot ik lees dat de codes zijn verzonden.
ook nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
StrangeIk had er totaal geen problemen mee
En via deze link dan?
http://nl.playstation.com/psn/competitions/
quote:(user-defined.websense_block)
U probeert een website te bezoeken die door de proxy server is herkend als een website in de categorie: Games. Het bezoeken van deze website is niet toegestaan.
Als u over deze foutmelding vragen heeft, kunt u contact opnemen met uw locatieteam
Shift?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:02 schreef J.Clarkson het volgende:
"Installing game data. Do not turn off the console"
Guess the game.
quote:
quote:
Bij welke winkelketen want ben vanochtend nog de stad ingeweest.quote:
Niet updaten!!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:31 schreef Cheiron het volgende:
bronquote:PS3 YLOD After Firmware 3.01
By
admin
Published: 15 September 2009 5:35 AM PDTPosted in: PS3
Sony PS3 YLOD
Sony PS3 YLOD
Now you can choose to believe this article but all I can say is that it happened. Yesterday i heard about the 3.01 update from examiner.com. Well knowing me I turn on my PS3 and update it. After about 40 minutes of downloading on my slow internet and was finally in the installation process. Another 20 minutes after that it was done, rebooted and i was able to go on my PS3. So i decided to watch a movie and after that it was about 10: 30 PM. I shut it off then went to bed, i woke up in the middle of the night and decided since my computer was off to go on the PS3 web browser. Well…as soon as I turned it on it looked like it was going to boot but then it started beeping then it showed the yellow light. Lucky for me I managed to get my game out of there by quickly pressing the eject button.
I have not tried the HDD fix yet as i don’t have another HDD power cord on my computer, but I will try it after school but if it doesn’t work time to call Sony and ask them for a box.
Just to be on the safe side to everyone, don’t install useless updates that do nothing. Just wait for the mandatory ones so you know for a fact they won’t screw up. But for those who did install the update and don’t have a broken PS3…luck must be on your side. If your PS3 did get the YLOD after the update try this tutorial before calling Sony.
[1] Take the PS3 Hard Drive out
[2] Connect to your PC
[3] CLEAR partition
[4] Disconnect from PC and install back into PS3
[5] REFORMAT ON PS3
[6] Reinstall Upgrades
Lamemania.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:24 schreef Tumble het volgende:
[..]
Bij welke winkelketen want ben vanochtend nog de stad ingeweest.
NfS: Shit?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:02 schreef J.Clarkson het volgende:
"Installing game data. Do not turn off the console"
Guess the game.
Dit gebeurde mij met de 2,4 update ofzo, toen wou ik mijn ps3 uit het raam gooien, wat een kut console.quote:
Om de een of andere reden geloof ik dit niet maar ik durf het ook niet uit te proberenquote:
Thanks, ben benieuwdquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:44 schreef NutKees het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog de hele RB store doorgelopen en ben ze volgens mij wel tegengekomen. Ik kan vanavond even checken als ik het niet vergeet, ben nu toch weer actief RB aan het spelen.
Wieviel kost het en zit er rumble in?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:31 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Uhhhh... hij is beter dan de Sixaxis of DS3 hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |