quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik krijg deze keer niet die melding, ik kan gewoon op de aanmeld-link klikken. Maar dan krijg ik dit :
[..]
Ik probeer het later nog een keer, thnx!
quote:Je inzending is met succes verzonden
Ik heb vorige week nog de hele RB store doorgelopen en ben ze volgens mij wel tegengekomen. Ik kan vanavond even checken als ik het niet vergeet, ben nu toch weer actief RB aan het spelen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:34 schreef FinalD87 het volgende:
Als iemand zin en tijd heeft, zou die persoon dan wat willen checken voor mij?
...
Er zijn hier vast wel mensen met meerdere accounts voor meerdere Stores. Zou iemand willen checken of deze ergens anders wel in de Store staan?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nu ik het met Safari probeer wil het wel
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah hopen dat je een mailtje krijgt
En het er dan niet mee eens zijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Ik zal het morgen wel weer vergeten zijn, als ik geen mailtje krijg maakt het me niks uit tot ik lees dat de codes zijn verzonden.
ook nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
StrangeIk had er totaal geen problemen mee
En via deze link dan?
http://nl.playstation.com/psn/competitions/
quote:(user-defined.websense_block)
U probeert een website te bezoeken die door de proxy server is herkend als een website in de categorie: Games. Het bezoeken van deze website is niet toegestaan.
Als u over deze foutmelding vragen heeft, kunt u contact opnemen met uw locatieteam
Shift?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:02 schreef J.Clarkson het volgende:
"Installing game data. Do not turn off the console"
Guess the game.
quote:
quote:
Bij welke winkelketen want ben vanochtend nog de stad ingeweest.quote:
Niet updaten!!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:31 schreef Cheiron het volgende:
Las dat Formware 3.01 online is...iemand al geupdate?
bronquote:PS3 YLOD After Firmware 3.01
By
admin
Published: 15 September 2009 5:35 AM PDTPosted in: PS3
Sony PS3 YLOD
Sony PS3 YLOD
Now you can choose to believe this article but all I can say is that it happened. Yesterday i heard about the 3.01 update from examiner.com. Well knowing me I turn on my PS3 and update it. After about 40 minutes of downloading on my slow internet and was finally in the installation process. Another 20 minutes after that it was done, rebooted and i was able to go on my PS3. So i decided to watch a movie and after that it was about 10: 30 PM. I shut it off then went to bed, i woke up in the middle of the night and decided since my computer was off to go on the PS3 web browser. Well…as soon as I turned it on it looked like it was going to boot but then it started beeping then it showed the yellow light. Lucky for me I managed to get my game out of there by quickly pressing the eject button.
I have not tried the HDD fix yet as i don’t have another HDD power cord on my computer, but I will try it after school but if it doesn’t work time to call Sony and ask them for a box.
Just to be on the safe side to everyone, don’t install useless updates that do nothing. Just wait for the mandatory ones so you know for a fact they won’t screw up. But for those who did install the update and don’t have a broken PS3…luck must be on your side. If your PS3 did get the YLOD after the update try this tutorial before calling Sony.
[1] Take the PS3 Hard Drive out
[2] Connect to your PC
[3] CLEAR partition
[4] Disconnect from PC and install back into PS3
[5] REFORMAT ON PS3
[6] Reinstall Upgrades
Lamemania.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:24 schreef Tumble het volgende:
[..]
Bij welke winkelketen want ben vanochtend nog de stad ingeweest.
NfS: Shit?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:02 schreef J.Clarkson het volgende:
"Installing game data. Do not turn off the console"
Guess the game.
Dit gebeurde mij met de 2,4 update ofzo, toen wou ik mijn ps3 uit het raam gooien, wat een kut console.quote:
Om de een of andere reden geloof ik dit niet maar ik durf het ook niet uit te proberenquote:
Thanks, ben benieuwdquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:44 schreef NutKees het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog de hele RB store doorgelopen en ben ze volgens mij wel tegengekomen. Ik kan vanavond even checken als ik het niet vergeet, ben nu toch weer actief RB aan het spelen.
Wieviel kost het en zit er rumble in?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:31 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Uhhhh... hij is beter dan de Sixaxis of DS3 hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |