Volgens Jol zitten er betere spelers bij de eerste 18.quote:
Hattrick Kennedy en 2 assists van hem uit fenomenale cornersquote:
Jol heeft ook het prutsvirus te pakken hoor, hoe komt hij erbij.quote:Op zondag 13 september 2009 14:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kennedy en Aissati op de vleugels, serieus wtf.
Volgens mij zit er wat in het water in de Arenaquote:Op zondag 13 september 2009 14:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jol heeft ook het prutsvirus te pakken hoor, hoe komt hij erbij.
Ik neig meer naar de Ajax koffie.quote:Op zondag 13 september 2009 14:28 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Volgens mij zit er wat in het water in de Arena
Inderdaad. Triest gedoe zeg.quote:Op zondag 13 september 2009 16:22 schreef F1Bas het volgende:
Nou het is afgelopen, wat een gehuil hier BS.
Kutzooi m'n voorspelling klopte niet.quote:
Suarez moet denk ik nog wat meer aan z'n afronding werken..verder gewoon een goede wedstrijdquote:Op zondag 13 september 2009 16:22 schreef Devz het volgende:
NAC heeft nog geluk dat Suarez vandaag niet echt in vorm was.
Dat is meer te danken aan ons centrale duo achterin imo.quote:Op zondag 13 september 2009 16:24 schreef kevin6188 het volgende:
Belangrijker dan die zes goals vind ik eigenlijk dat Stekelenburg z'n doel al drie duels heeft schoongehouden.
Niks triest aan, dat live topic is er niet voor niets.quote:Op zondag 13 september 2009 16:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad. Triest gedoe zeg.
Goede partij van Ajax. Eerste helft heel goed voetbal gezien. Pantelic was zeer gedreven en moest een doelpunt maken van zichzelf. Jammer dat Anita en Nijhuis hem daar niet bij hielpen.
Die reactie van mij over Pantelic mbt die goal was verder weinig mis mee.quote:Op zondag 13 september 2009 16:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niks triest aan, dat live topic is er niet voor niets.
De beste wedstrijd onder Jol tot nu toe
Ja gaat goed zo, houden zoquote:Op zondag 13 september 2009 16:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is meer te danken aan ons centrale duo achterin imo.
Kinderachtig gedrag krijgt een kinderachtige modquote:Op zondag 13 september 2009 16:22 schreef F1Bas het volgende:
Nou het is afgelopen, wat een gehuil hier BS.
Prima overwinning, dik verdiend.
Dat vind ik altijd zo jammer he. Als Ajax een keer overtuigend wint ligt het altijd aan de tegenstander. Wint PSV met 5-0 (wat zelden gebeurt overigens) dan is PSV ineens helemaal geweldig enzo.quote:Op zondag 13 september 2009 16:27 schreef Jnk18 het volgende:
ok NAC bracht totaal niks mja...
Ik kan het best met je eens zijn, ware het niet dat er ook reacties worden weggehaald die niet met de wedstrijd te maken hebben.quote:Op zondag 13 september 2009 16:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kinderachtig gedrag krijgt een kinderachtige mod. Het is voor ons niet te doen om 18 clubtopics in de gaten te houden tijdens live-wedstrijden, zeker niet als je in je eentje bent. Het is al jaar en dag zo; geen live-verslag want dat leidt tot SC en troll posts. Punt klaar, duidelijk. Je kan best driekwartier niet posten of in het live-topic als je zo graag wil. Voor de rest ben je in FB welkom.
altijd?quote:Op zondag 13 september 2009 16:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo jammer he. Als Ajax een keer overtuigend wint ligt het altijd aan de tegenstander. Wint PSV met 5-0 (wat zelden gebeurt overigens) dan is PSV ineens helemaal geweldig enzo.
Gewoon een goede wedstrijd van Ajax dat NAC prima wist uit te schakelen.
Klopt, maar als hij een slechte wedstrijd speelt merk je meteen hoe slecht ons middenveld is. Hopen op veel goede wedstrijden van demy dit seizoen.quote:Op zondag 13 september 2009 16:30 schreef El-Salvador het volgende:
iedereen speelde heerlijk maar wat is de Zeeuw toch belangrijk voor Ajax, die speelde fantastisch vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |