Volgens Jol zitten er betere spelers bij de eerste 18.quote:
Hattrick Kennedy en 2 assists van hem uit fenomenale cornersquote:
Jol heeft ook het prutsvirus te pakken hoor, hoe komt hij erbij.quote:Op zondag 13 september 2009 14:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kennedy en Aissati op de vleugels, serieus wtf.
Volgens mij zit er wat in het water in de Arenaquote:Op zondag 13 september 2009 14:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jol heeft ook het prutsvirus te pakken hoor, hoe komt hij erbij.
Ik neig meer naar de Ajax koffie.quote:Op zondag 13 september 2009 14:28 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Volgens mij zit er wat in het water in de Arena
Inderdaad. Triest gedoe zeg.quote:Op zondag 13 september 2009 16:22 schreef F1Bas het volgende:
Nou het is afgelopen, wat een gehuil hier BS.
Kutzooi m'n voorspelling klopte niet.quote:
Suarez moet denk ik nog wat meer aan z'n afronding werken..verder gewoon een goede wedstrijdquote:Op zondag 13 september 2009 16:22 schreef Devz het volgende:
NAC heeft nog geluk dat Suarez vandaag niet echt in vorm was.
Dat is meer te danken aan ons centrale duo achterin imo.quote:Op zondag 13 september 2009 16:24 schreef kevin6188 het volgende:
Belangrijker dan die zes goals vind ik eigenlijk dat Stekelenburg z'n doel al drie duels heeft schoongehouden.
Niks triest aan, dat live topic is er niet voor niets.quote:Op zondag 13 september 2009 16:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad. Triest gedoe zeg.
Goede partij van Ajax. Eerste helft heel goed voetbal gezien. Pantelic was zeer gedreven en moest een doelpunt maken van zichzelf. Jammer dat Anita en Nijhuis hem daar niet bij hielpen.
Die reactie van mij over Pantelic mbt die goal was verder weinig mis mee.quote:Op zondag 13 september 2009 16:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niks triest aan, dat live topic is er niet voor niets.
De beste wedstrijd onder Jol tot nu toe
Ja gaat goed zo, houden zoquote:Op zondag 13 september 2009 16:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is meer te danken aan ons centrale duo achterin imo.
Kinderachtig gedrag krijgt een kinderachtige modquote:Op zondag 13 september 2009 16:22 schreef F1Bas het volgende:
Nou het is afgelopen, wat een gehuil hier BS.
Prima overwinning, dik verdiend.
Dat vind ik altijd zo jammer he. Als Ajax een keer overtuigend wint ligt het altijd aan de tegenstander. Wint PSV met 5-0 (wat zelden gebeurt overigens) dan is PSV ineens helemaal geweldig enzo.quote:Op zondag 13 september 2009 16:27 schreef Jnk18 het volgende:
ok NAC bracht totaal niks mja...
Ik kan het best met je eens zijn, ware het niet dat er ook reacties worden weggehaald die niet met de wedstrijd te maken hebben.quote:Op zondag 13 september 2009 16:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kinderachtig gedrag krijgt een kinderachtige mod. Het is voor ons niet te doen om 18 clubtopics in de gaten te houden tijdens live-wedstrijden, zeker niet als je in je eentje bent. Het is al jaar en dag zo; geen live-verslag want dat leidt tot SC en troll posts. Punt klaar, duidelijk. Je kan best driekwartier niet posten of in het live-topic als je zo graag wil. Voor de rest ben je in FB welkom.
altijd?quote:Op zondag 13 september 2009 16:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo jammer he. Als Ajax een keer overtuigend wint ligt het altijd aan de tegenstander. Wint PSV met 5-0 (wat zelden gebeurt overigens) dan is PSV ineens helemaal geweldig enzo.
Gewoon een goede wedstrijd van Ajax dat NAC prima wist uit te schakelen.
Klopt, maar als hij een slechte wedstrijd speelt merk je meteen hoe slecht ons middenveld is. Hopen op veel goede wedstrijden van demy dit seizoen.quote:Op zondag 13 september 2009 16:30 schreef El-Salvador het volgende:
iedereen speelde heerlijk maar wat is de Zeeuw toch belangrijk voor Ajax, die speelde fantastisch vandaag.
Ja, vooral jouw "Triest" en "Wat triest" waren geheel ontopic.quote:Op zondag 13 september 2009 16:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik kan het best met je eens zijn, ware het niet dat er ook reacties worden weggehaald die niet met de wedstrijd te maken hebben.
Enoh kreeg een elleboog, was volgens mij meer uit voorzorgquote:Op zondag 13 september 2009 16:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ajax speelde erg sterk, zelfs Kennedy de eerste paar minuten. Daarna was het weer ouderwets drama met de ene na de andere kutvoorzet..
Anita viel ook niet echt lekker in.
Verder was dubbele cijfers ook mogelijk geweest als Luis wat scherper was. Wel weer heerlijke passeerbewegingen en een prachtvoorzet.
Nu maar hopen dat Enoh nog heel is..
Was ook mijn voorkeur geweest, Anita komt toch body tekort.quote:Op zondag 13 september 2009 16:32 schreef Nashje het volgende:
Had liever Donald gezien ipv Anita overigens, maarja.
Je gaat voorbij aan mijn punt. Want je hebt gelijk dat dat niet ontopic was.quote:Op zondag 13 september 2009 16:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, vooral jouw "Triest" en "Wat triest" waren geheel ontopic.
Dat idee heb ik ook altijd jaquote:Op zondag 13 september 2009 16:33 schreef kevin6188 het volgende:
Vind het eigenlijk wel prima dat Ajax (nog?) geen koploper is. Geeft misschien net dat beetje scherpte dat er op dit moment nodig is om wedstrijden als Heracles, NAC en misschien ook wel VVV te winnen.
Puntje erachter is ook geen drama.
en dat die geen penalty kreegquote:Op zondag 13 september 2009 16:31 schreef FireFox1 het volgende:
Dik verdiend gewonnen![]()
Jammer dat de goal van Pantelic werd afgekeurdZal wel tof zijn geweest als hij ook een doelpuntje had meegepikt
Van wat ik zag zat Enoh's linkeroog dicht, geen idee hoe etc.quote:Op zondag 13 september 2009 16:33 schreef Dvm86 het volgende:
Prima overwinning, niets op af te dwingen. Zoals ik altijd geopperd heb, moet je Cvitanich gewoon een kans geven. Je ziet dat hij het dubbel en dwars terugbetaalt. De Zeeuw speelde sterk, Suarez oogde wat vermoeid - hetgeen niet vreemd is.
Is er al iets bekend over Enoh? Ik hoop dat hij geen ernstige blessure heeft.
Enige kritische kanttekening van vandaag is dat Stekelenburg weer onzeker overkwam, ook al waren het maar twee momenten.
Dat welquote:Op zondag 13 september 2009 16:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alderweireld - Vertonghen stond weer als een huis, retegeile passes vanuit achter
VVV is nog ongeslagen hequote:Op zondag 13 september 2009 16:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook altijd ja. Ajax kan het koploperschap moeilijk vasthouden altijd. Prima zo.
Volgende week VVV-uit en moeten Feyenoord en PSV tegen elkaar.
Best aardig inderdaad, al verwacht ik niet dat we uit in Venlo met Stekelenburg op goal de 0 gaan houden.quote:Op zondag 13 september 2009 16:38 schreef Frankz0rz het volgende:
We zijn ook weer de meest scorende ploeg op dit moment, en beste doelsaldo.
schaal is al onderweg hoorde ik zojuistquote:Op zondag 13 september 2009 16:38 schreef Frankz0rz het volgende:
We zijn ook weer de meest scorende ploeg op dit moment, en beste doelsaldo.
En dat commentaar van Gullit dan: ''ja, het stond al 6-0.''quote:Op zondag 13 september 2009 16:35 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ja wtf wat een schop. En die scheids op 5 meter
Klopt, ja.quote:
6 volgens mij. De Zeeuw ook weer 2 assistsquote:Op zondag 13 september 2009 16:40 schreef DurQ het volgende:
trouwens,
Suarez al 7 assists volgens mij?
Hopelijk zijn daar geen interlands tussen. Zul je altijd zien dat de helft rond 22 okt geblesseerd terug komt en er 4-6 weken uitligtquote:Op zondag 13 september 2009 16:51 schreef Otis. het volgende:
22 okt: Ajax - Dinamo Zagreb
25 okt: AZ - Ajax
1 nov: Ajax - Feyenoord
5 nov: Dinamo Zagreb - Ajax
8 nov: FC Twente - Ajax.
Gekquote:
Mooie reeks toch. Kan je in een ritme komenquote:Op zondag 13 september 2009 16:51 schreef Otis. het volgende:
22 okt: Ajax - Dinamo Zagreb
25 okt: AZ - Ajax
1 nov: Ajax - Feyenoord
5 nov: Dinamo Zagreb - Ajax
8 nov: FC Twente - Ajax.
Na 8 nov. komt er een interlandweekend. Daarvoor weet ik niet.quote:Op zondag 13 september 2009 16:53 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Hopelijk zijn daar geen interlands tussen. Zul je altijd zien dat de helft rond 22 okt geblesseerd terug komt en er 4-6 weken uitligt
10/11 oktober ook nog wat, geloof ik.quote:Op zondag 13 september 2009 16:57 schreef Otis. het volgende:
[..]
Na 8 nov. komt er een interlandweekend. Daarvoor weet ik niet.
AUS - NED en in november PY - NEDquote:Op zondag 13 september 2009 17:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
10/11 oktober ook nog wat, geloof ik.
Lekker nuttig weerquote:
Dat dus.quote:Op zondag 13 september 2009 16:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik kan het best met je eens zijn, ware het niet dat er ook reacties worden weggehaald die niet met de wedstrijd te maken hebben.
Dan ben ik bij deze satanistquote:Op zondag 13 september 2009 17:14 schreef TheJanitor het volgende:
Suarez, 6 wedstrijden, 6 goals, 6 assists... 666, Suarez is Satan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |