Ze leren het ook nooit daarquote:Op zondag 13 september 2009 14:28 schreef detulp050 het volgende:
Zo, Martin Jol heeft het al over applauswissels. Win eerst maar eens zou ik zeggen
Precies. En tot nu toe lukt dat PSV, AZ en Ajax niet altijd. Twente en Feyenoord zijn de enige teams die dat momenteel lijken te kunnen.quote:Op zondag 13 september 2009 14:31 schreef Parafernalia het volgende:
Typische topcluboverwinning. Weinig klaarmaken maar op basis van individuele kwaliteit de wedstrijd winnen. Ach ja, jammer. Maar ga zo door Willem II
Zo jammer idd. Je zou bijna zappen naar VVVquote:
Echt hé, zo'n vervelende k*t commentator.quote:
Jij denkt al echt dat we kampioen gaan worden he?quote:Op zondag 13 september 2009 14:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Precies. En tot nu toe lukt dat PSV, AZ en Ajax niet altijd. Twente en Feyenoord zijn de enige teams die dat momenteel lijken te kunnen.
wanneer wel..?quote:
Nee. Wat ik wil zeggen is dat de clubs van de mensen die kritiek op ons hebben zelf ook alles behalve overtuigend spelen.quote:Op zondag 13 september 2009 14:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Jij denkt al echt dat we kampioen gaan worden he?
quote:Op zondag 13 september 2009 14:28 schreef detulp050 het volgende:
Zo, Martin Jol heeft het al over applauswissels. Win eerst maar eens zou ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |