ben ook benieuwd...quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:25 schreef eleusis het volgende:
tvp
Pot, ketelquote:Op zondag 13 september 2009 00:03 schreef StefanP het volgende:
Ik heb drie Veyrons... een met een V24 motor swap uit een tank met 3000 NM koppel... eentje met 3000PK bij 1200 toeren... en eentje die van voor tot achter met diamanten is bedekt.
Maar foto's plaats ik nooit hoor hoor
/DS4-modus
\quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:56 schreef StefanP het volgende:
[ afbeelding ]
690 PK en 935 NM. Aan de wielen.
Nu jij.
Met het verschil dat mijn foto echt is.quote:Op zondag 13 september 2009 00:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Pot, ketel
Mijn CRX:
[ afbeelding ]
O wacht! Da's ook een plaatje van internetz!
Mijne ookquote:Op zondag 13 september 2009 00:08 schreef StefanP het volgende:
[..]
Met het verschil dat mijn foto echt is.
De aandacht van jouw zoveelste ego-trip? Neuh ... dit is veel leuker dus die CRX van mij hebben we het niet meer overquote:CRX![]()
De gemiddelde brommer heeft nog meer vermogen man. Maak een topic voor je tiendehands Sjonnie roestbak, maar probeer hier niet de aandacht af te leiden.
En jij ook hequote:Kom d'r maar in DS4. Een paar foto's en een dyno uitdraai zijn toch niet teveel gevraagd? Laat die motorswap maar eens zien, en je GT2 onderdelen.
Die heb ik al een tijdje niet meer.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:43 schreef StefanP het volgende:
Ach, hij heeft een 964 Carrera 4 1991...
Precies. Pak je popcorn en je luie stoel en wacht op je vermaak. Het wordt je tenslotte gepresenteerd zonder dat het je enige moeite kost! Geniet er van!quote:Op zondag 13 september 2009 00:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet meer.
Verder is het vermakelijk om te zien hoe jij jezelf te kijk zet. Echt zeldzaam, iemand met zo'n minderwaardigheidsgevoel.
Ach gut, geen foto's?quote:Op zondag 13 september 2009 00:22 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet meer.
Verder is het vermakelijk om te zien hoe jij jezelf te kijk zet. Echt zeldzaam, iemand met zo'n minderwaardigheidsgevoel.
Geloof je nu echt dat ik mij ook maar iets aan trek van wat JIJ denkt?quote:Op zondag 13 september 2009 00:26 schreef StefanP het volgende:
Ach gut, geen foto's?
"ik heb een Porsche hoor, echt! Echt! Met 1313387 pk ook nog eens!"![]()
Zoals ik al zei.. niets dan een windbaal. Je hebt drie keer niks, armoedzaaier, en heb de ballen verstand van auto's en tuning. Triest hoor. Maar blijf vooral in elk ander topic sprookjes over je super Porsche plaatsen. Zielepiet.quote:Op zondag 13 september 2009 00:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Geloof je nu echt dat ik mij ook maar iets aan trek van wat JIJ denkt?
Inderdaad. Veel plezier nog in Nederlandistan. Laat me nog weten hoe over tien jaar tijd die omgekeerde bevolkingspiramide, je torenhoge belastingen en je nieuwe medelanders je bevallen!quote:Op zondag 13 september 2009 00:29 schreef S2Madness het volgende:
Het feit alleen al dat jij alleen foto's als bewijs ziet, bewijst maar eens dat jij daar je plek hebt gevonden in het patser-Amerika! Heb je tenminste nog iets bereikt in je leven, chapeau!
En waar baseer jij dat op? Op het feit dat hij niet ingaat op jouw kansloze verwachtingen? Jij bent net een klein kind!quote:Op zondag 13 september 2009 00:32 schreef StefanP het volgende:
[..]
Zoals ik al zei.. niets dan een windbaal. Je hebt drie keer niks, armoedzaaier, en heb de ballen verstand van auto's en tuning. Triest hoor. Maar blijf vooral in elk ander topic sprookjes over je super Porsche plaatsen. Zielepiet.
Ja, ik ben zo'n malloot die denkt dat 300pk gelijk is aan 300pk. Ik moet me schamen...quote:Op zondag 13 september 2009 00:32 schreef StefanP het volgende:
en heb de ballen verstand van auto's en tuning.
Encore! Bis! Bis!quote:Op zondag 13 september 2009 00:32 schreef StefanP het volgende:
[..]
Zoals ik al zei.. niets dan een windbaal. Je hebt drie keer niks, armoedzaaier, en heb de ballen verstand van auto's en tuning. Triest hoor. Maar blijf vooral in elk ander topic sprookjes over je super Porsche plaatsen. Zielepiet.
Danku! Jij nog veel plezier in je gated community met de andere racistische rednecks!quote:Op zondag 13 september 2009 00:34 schreef StefanP het volgende:
[..]
Inderdaad. Veel plezier nog in Nederlandistan. Laat me nog weten hoe over tien jaar tijd die omgekeerde bevolkingspiramide, je torenhoge belastingen en je nieuwe medelanders je bevallen!
quote:Op zondag 13 september 2009 00:34 schreef StefanP het volgende:
[..]
Inderdaad. Veel plezier nog in Nederlandistan. Laat me nog weten hoe over tien jaar tijd die omgekeerde bevolkingspiramide, je torenhoge belastingen en je nieuwe medelanders je bevallen!
Moet je niet tegen Obama protesteren in Washington omdat hij een betaalbaar zorgsysteem voor iedereen wil invoeren?quote:Op zondag 13 september 2009 00:34 schreef StefanP het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 september 2009 01:03 schreef StefanP het volgende:
Inderdaad. Tot zover de sprookjes over z'n GT2-swap en 31273893789 PK.
Ook deze aap gaat zo even op het gas.quote:Op zondag 13 september 2009 09:04 schreef Hyperdude het volgende:
Zo, net terug van een rondje zondagochtendscheuren.
Zouden meer mensen moeten doen.
Wat een idioten-topic.
Klopt, zo'n Amerikaanse zweefmolen is leuk voor de rechte stukken.quote:Op zondag 13 september 2009 08:56 schreef draaijer het volgende:
Wat een compensatie gedrag. We kunnen er kort er krachtig over zijn : Een oud Porsche is nog altijd beter dan een Jap of Amerikaan. NIks kan je zo precies sturen, balanceren als een Porsche.
Al heb je 1000pk in zo'n tupperware Jap of Amerikaan. Het blijven pauper bakken
Heyquote:Op zondag 13 september 2009 09:22 schreef bwgrainer het volgende:
StefanP ownt die zelfingenomen flapdrol DS4, dat ik dat nog mag meemaken!
StefanP, waarom zien we je hier zo weinig meer?Fok heeft je nog steeds hard nodig om al die linkse allochtonenknuffelaars mores te leren.
Ik denk dat het DS4 z'n reet kan roesten wat Stefan_P denktquote:Op zondag 13 september 2009 09:36 schreef MaGNeT het volgende:
Als DS4 slim is, daagt hij StefanP uit op de Nurburgring.
Die Porsche maakt gehakt van zo'n Amerikaan op een circuit met bochten, al heeft dat ding 1200pk.
Domme rukkers is waarschijnlijk in mijn taal mensen met passie om perfectie na te streven.. Maar goed, verschil moet er zijn.. Anders zou het de prijs van een Porsche alleen nog maar hoger sturenquote:Op zondag 13 september 2009 10:04 schreef bwgrainer het volgende:
Ik denk dat DS4 zo'n bak best kan betalen, maar er niet een heeft. Alleen domme rukkers kopen een Porsche of een andere sportwagen. Daar acht ik hem veel te slim voor. Hij zegt dit alleen maar om StefanP te jennen, hetgeen natuurlijk altijd leuk is.
StefanP is links geworden?quote:Op zondag 13 september 2009 10:00 schreef draaijer het volgende:
Ik denk dat veel mensen niet onder ogen willen zien dat iemand wel zo'n bak kan hebben. Het is altijd wat met dat linkse gezeik..
Tja, en dan nog koopt hij de verkeerde merken.. Zucht.. Some boys will continue to failquote:Op zondag 13 september 2009 10:54 schreef bluuf het volgende:
StefanP, de persoon die altijd maar stoer loopt te praten over zijn "auto's".
Meneer vergeet ook voor het gemak even het prijsverschil tussen autos in NL en de US
Kijk, als je dan toch zo gek bent om zo'n ding te kopen, dan koop je natuurlijk een Porsche, of in elk geval een ander Europees merk. Tot zover ben ik het wel met je eens.quote:Op zondag 13 september 2009 10:09 schreef draaijer het volgende:
[..]
Domme rukkers is waarschijnlijk in mijn taal mensen met passie om perfectie na te streven.. Maar goed, verschil moet er zijn.. Anders zou het de prijs van een Porsche alleen nog maar hoger sturen
StefkeP is natuurlijk altijd welkom om eens de degens te kruisen op de Ring. Al was het maar omdat de persoon achter het stuur daar belangrijker is dan de auto onder je reet (en het dus gewoon op kunde aan komt, wat een leukere maatstaf is dan wie de meeste pk's uit zijn blok wil laten toveren).quote:Op zondag 13 september 2009 09:36 schreef MaGNeT het volgende:
Als DS4 slim is, daagt hij StefanP uit op de Nurburgring.
Die Porsche maakt gehakt van zo'n Amerikaan op een circuit met bochten, al heeft dat ding 1200pk.
quote:Op zondag 13 september 2009 20:38 schreef Faxie het volgende:
Trouwens, de base price voor een C5 was volgens wikipedia 46,535 dollar in de duurste uitvoering. In Euros is dat 31886 euro. Daar haal je hier nu net een leuke uitvoering van een Golf van.
Leuk. Maaaarrrr...quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:56 schreef StefanP het volgende:
[ afbeelding ]
690 PK en 935 NM. Aan de wielen.
Nu jij.
Dus eigenlijk heeft dat prutsding volgens jouw eigen woorden gewoon 80pk ofzoquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
Maar de base price is niet de prijs van de uitvoering die StefanP heeft, da's niet eerlijk vergelijken. Maar net alsof het belangrijk is hoe duur een auto is? Het gaat toch om de prestaties en het gebruiksgemak?quote:Op zondag 13 september 2009 20:38 schreef Faxie het volgende:
Trouwens, de base price voor een C5 was volgens wikipedia 46,535 dollar in de duurste uitvoering. In Euros is dat 31886 euro. Daar haal je hier nu net een leuke uitvoering van een Golf van.
Nee het gaat er ook niet om hoe duur de auto is, maar het gaat erom dat hij aan het patsen is met een auto die daar geen ene drol kost, en hier wel. Voor het geld waar je daar een Corvette voor haalt, haal je hier een Golf.quote:Op zondag 13 september 2009 23:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar de base price is niet de prijs van de uitvoering die StefanP heeft, da's niet eerlijk vergelijken. Maar net alsof het belangrijk is hoe duur een auto is? Het gaat toch om de prestaties en het gebruiksgemak?
Leg het maar eens tegen de nieuwe Camaro......lach je je helemaal te pletterquote:Op zondag 13 september 2009 23:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee het gaat er ook niet om hoe duur de auto is, maar het gaat erom dat hij aan het patsen is met een auto die daar geen ene drol kost, en hier wel. Voor het geld waar je daar een Corvette voor haalt, haal je hier een Golf.
Dus hij moet niet zo stoer zitten doen, want als auto's hier evenveel zouden kosten als in de VS dan reed iedereen hier in een auto zoals de Corvette.
En welke uitvoering heeft hij dan? Want het lijkt mij een standaard Corvette. En die kosten nieuw niet meer dan 50k dollar.
Een vergelijking:
NL, 2008, 10000 km, 70.000 Euro
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occ_detail.detail?p_spr_id=201681993&p_type_lijst=RL&o_id=6360546
US, 2008, 7000 mijl, 37.000 Dollar , dat is 25350 Euro!!!
http://consumerguide.cars.com/go/search/detail.jsp?tracktype=usedcc&csDlId=&csDgId=&listingId=29281029&listingRecNum=548&criteria=sf1Dir%3DDESC%26mkId%3D20053%26stkTyp%3DU%26mdId%3D20884%26rd%3D10000%26mlgId%3D28868%26crSrtFlds%3DstkTypId-feedSegId-mkId-mdId-mlgId%26rn%3D500%26PMmt%3D1-1-0%26stkTypId%3D28881%26sf2Dir%3DASC%26sf1Nm%3Dprice%26sf2Nm%3Dmiles%26rpp%3D50%26feedSegId%3D28705&aff=cg
Voor dat geld haal je hier dit:
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occ_detail.detail?p_spr_id=201681993&p_type_lijst=RL&o_id=6301197
'nuff saidquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:43 schreef StefanP het volgende:
Jochie, alles van enig belang is in de VS uitgevonden
Zoals ik ook al in dat draadje opmerkte: b.v. de auto niet.quote:
Nee, maar dat is in NL dan ook wel heel uitzonderlijk, een Porsche leasen. Bijtelling is ook niet zo grappig...quote:
Nee die taco-vreters uit Mexico zijn jullie vast ook heel blij meequote:Op zondag 13 september 2009 00:34 schreef StefanP het volgende:
[..]
This is a 996quote:Op maandag 14 september 2009 11:07 schreef DS4 het volgende:
Aangezien Draaijer in een ander draadje met een goed idee kwam...
Hierbij een foto van de naviciever waar het mee begon op zo'n manier dat duidelijk is dat deze in een moderne Porsche is gemonteerd (het blijft mij een raadsel waarom je zou denken dat het een 964 is als duidelijk is dat er 320 km/u met GPS gemeten is geklokt, maar goed, alles voor de humor zeg ik maar...).
[ afbeelding ]
Stefke, we zien de kopie van jouw loonstrookjes tegemoet!
Waar was ik niet tevreden over?quote:Op maandag 14 september 2009 12:37 schreef draaijer het volgende:
Alleen was je er volgens mij niet erg tevreden over
Nee, die heb ik er in laten zetten omdat ik niet tevreden was over PCM, de standaard navi dus. Niet dat ik helemaal geen klachten heb over de Kenwood (bluetooth werkt niet goed), maar in zijn algemeenheid is het een prima apparaat.quote:
Top tent die Bredase autoshop. Heb er in mijn auto ook alles laten inbouwen.quote:Op maandag 14 september 2009 14:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, die heb ik er in laten zetten omdat ik niet tevreden was over PCM, de standaard navi dus. Niet dat ik helemaal geen klachten heb over de Kenwood (bluetooth werkt niet goed), maar in zijn algemeenheid is het een prima apparaat.
ZO : Citroen sjaak heeft gesprokenquote:Op maandag 14 september 2009 14:39 schreef Sjaeck het volgende:
Afgezien van zijn irritante, arrogante wijze waarop hij alles formuleert komt er af en toe nog best een aantal redelijke argumenten van StefanP's kant om voor zijn autokeuzes te zijn. Dat kun je over de meeste (jaloerse?) mannetjes die op hem reageren over het algemeen niet zeggen (die enkel aankomen met het standaard "Amerikanen krijg je de bocht niet om"-gezever, zonder ook maar uit persoonlijke ervaring te kúnnen putten).
Maar dat een kwestie van smaak de belangrijkste factor is in jullie keuzes hebben schijnbaar alle mensen (incl zowel StefanP als DS4) niet of nauwelijks door..
Sowieso, dat tegen elkaar opbieden op een forum als dit... Zolang je niets te bewijzen hebt hoef je er toch helemaal niet op in te gaan? Maar blijkbaar raakt het alle partijen stiekem wel.
Ik heb dan nog verder niets gepost maar heb ruime ervaring met auto`s van en in Amerika en Europa. Daarnaast werk ik in een sector verwant aan de auto techniek. Dus ik acht mezelf geschikt een mening te kunnen vormen. Beetje vreemd dat jij weet wat de ervaring is van alle posters in dit topic.quote:Op maandag 14 september 2009 14:39 schreef Sjaeck het volgende:
Afgezien van zijn irritante, arrogante wijze waarop hij alles formuleert komt er af en toe nog best een aantal redelijke argumenten van StefanP's kant om voor zijn autokeuzes te zijn. Dat kun je over de meeste (jaloerse?) mannetjes die op hem reageren over het algemeen niet zeggen (die enkel aankomen met het standaard "Amerikanen krijg je de bocht niet om"-gezever, zonder ook maar uit persoonlijke ervaring te kúnnen putten).
Maar dat een kwestie van smaak de belangrijkste factor is in jullie keuzes heeft schijnbaar geen van alle mensen (incl zowel StefanP als DS4) niet of nauwelijks door..
Sowieso, dat tegen elkaar opbieden op een forum als dit... Zolang je niets te bewijzen hebt hoef je er toch helemaal niet op in te gaan? Maar blijkbaar raakt het alle partijen stiekem wel.
Ik vind dat je een vreemde conclusie trekt eerlijk gezegd. Je zal mij niet horen roepen dat Porsche de beste auto is. Voor mij is de 911 dat, maar iha heb ik het nooit beweerd en zal ik het nooit beweren.quote:Op maandag 14 september 2009 14:39 schreef Sjaeck het volgende:
Maar dat een kwestie van smaak de belangrijkste factor is in jullie keuzes hebben schijnbaar alle mensen (incl zowel StefanP als DS4) niet of nauwelijks door..
Heb je na dagen zoeken eindelijk een plaatje gevonden jongen?quote:Op maandag 14 september 2009 11:07 schreef DS4 het volgende:
Aangezien Draaijer in een ander draadje met een goed idee kwam...
Hierbij een foto van de naviciever waar het mee begon op zo'n manier dat duidelijk is dat deze in een moderne Porsche is gemonteerd (het blijft mij een raadsel waarom je zou denken dat het een 964 is als duidelijk is dat er 320 km/u met GPS gemeten is geklokt, maar goed, alles voor de humor zeg ik maar...).
[ afbeelding ]
Stefke, we zien de kopie van jouw loonstrookjes tegemoet!
Of je kijkt even naar deze post waar dit draadje uit voort kwam...quote:Op maandag 14 september 2009 17:41 schreef S1nn3rz het volgende:
Heb je na dagen zoeken eindelijk een plaatje gevonden jongen?_!
quote:Op maandag 14 september 2009 17:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Of je kijkt even naar deze post waar dit draadje uit voort kwam...
quote:Op maandag 14 september 2009 18:01 schreef DS4 het volgende:
Heb ik toch nog een plaatje gevonden wat van toepassing is...
[ afbeelding ]
Photoshop.quote:Op maandag 14 september 2009 18:01 schreef DS4 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heeft DS4 (wordt een prachtige Citroën trouwens, maar dat even terzijde) wel ultieme Sjopskills.quote:
Hulde!quote:Op maandag 14 september 2009 18:16 schreef draaijer het volgende:
Even om de lucht te klaren... DS4 HEEFT een 911 / 996 en de foto is uit zijn unit. Ik begrijp dat het confronterend is om zoiets moois te zien, maar probeer een keer uit je comfortzone te komen en gun het een ander. Als je het zelf ook wilt, get your balls together and start working your ass off
quote:Op maandag 14 september 2009 18:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan heeft DS4 (wordt een prachtige Citroën trouwens, maar dat even terzijde) wel ultieme Sjopskills.
Jongen, je moest eens weten.quote:Op maandag 14 september 2009 18:16 schreef draaijer het volgende:
Even om de lucht te klaren... DS4 HEEFT een 911 / 996 en de foto is uit zijn unit. Ik begrijp dat het confronterend is om zoiets moois te zien, maar probeer een keer uit je comfortzone te komen en gun het een ander. Als je het zelf ook wilt, get your balls together and start working your ass off
Dat het vandaag zo'n tyfus-lekker weer was.quote:Op maandag 14 september 2009 19:01 schreef JodyBernal het volgende:
Wat stond daar?????
Ik filosofeerde wat over mijn gevoelens voor stefke en was daarin blijkbaar iets te eerlijkquote:Op maandag 14 september 2009 19:01 schreef JodyBernal het volgende:
Wat stond daar?????
Het is zijn eigen draadje...quote:Op maandag 14 september 2009 18:48 schreef JodyBernal het volgende:
Wel jammer dat jullie StefanP nu weer hebben weggepest.
Ik vond het al vrij subtiel aangezien ik hem niet expliciet iets toewenste maar dat hij misschien wel irritant genoeg was om in de categorie mensen te vallen die ik eventueel iets toe zou wensenquote:Op maandag 14 september 2009 19:09 schreef DS4 het volgende:
Nu ben ik benieuwd aan het worden.
Kun je het ook subtiel brengen?
Je verklaarde hem meteen maar de liefde?quote:Op maandag 14 september 2009 19:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik filosofeerde wat over mijn gevoelens voor stefke en was daarin blijkbaar iets te eerlijk
quote:Op maandag 14 september 2009 19:15 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Je verklaarde hem meteen maar de liefde?
Het zijn eerder emoties aan de andere kant van het spectrumquote:Op maandag 14 september 2009 19:15 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Je verklaarde hem meteen maar de liefde?
Heb je al eens gekeken wie de TS is?quote:Op maandag 14 september 2009 19:26 schreef JodyBernal het volgende:
In plaats daarvan wordt hij alsmaar uitgedaagd
Dat zou al een stuk beter zijn als de TS hier nooit meer kwam.quote:Op maandag 14 september 2009 19:26 schreef JodyBernal het volgende:
Nou, ik vind dat er op dit forum geen leuke sfeer hangt!
quote:Op maandag 14 september 2009 19:26 schreef JodyBernal het volgende:
Zo'n verloren zoon als StefanP ...
Hoho... ik wil nog wel lachen om zijn loonstrook!quote:Op maandag 14 september 2009 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat zou al een stuk beter zijn als de TS hier nooit meer kwam.
Ik ben veel te druk met janken om de mijnequote:Op maandag 14 september 2009 19:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hoho... ik wil nog wel lachen om zijn loonstrook!
Maar ondertussen doet PSV het stukken beter dan jij had verwacht na de eerste twee wedstrijden. Dat is dan weer positief!quote:Op maandag 14 september 2009 19:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben veel te druk met janken om de mijne
Ik maak m'n eigen loonstrookjesquote:Op maandag 14 september 2009 19:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hoho... ik wil nog wel lachen om zijn loonstrook!
Dat Lazovic nog niet ontploft is en eindelijk een plek heeft gevonden waar hij van waarde kan zijn voor de club is het hoogtepunt van het jaar voor mij natuurlijkquote:Op maandag 14 september 2009 19:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Maar ondertussen doet PSV het stukken beter dan jij had verwacht na de eerste twee wedstrijden. Dat is dan weer positief!
dat StefanP de VS verheerlijkt en ontzettend subjectief isquote:Op maandag 14 september 2009 20:38 schreef j0rrit het volgende:
Ze hebben allebei mooie auto's. Wat is het probleem?
996 leuk en zo. maar heb je meer dan alleen een type aanduiding?quote:Op maandag 14 september 2009 18:16 schreef draaijer het volgende:
300pk, 5,4 0-100 en 280 km/u.quote:Op maandag 14 september 2009 22:52 schreef ForcedInduction het volgende:
996 leuk en zo. maar heb je meer dan alleen een type aanduiding?
[quote]
Ik heb een turbo omgebouwd met originele delen naar GT2, waarbij de 4wd is gebleven. En een extra kuurtje om het extra gewicht te compenseren van 462pk naar 530pk.
[quote]
wat doet de goedkoopste/traagste versie ? (ik verwacht dat het niet een hele snelle was...)
300 pk is geen 300 pk.quote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
300pk, 5,4 0-100 en 280 km/u.
Ter vergelijk: die van mij doet 0-100 in 3,7, 0-200 in 11,5 en heeft een top van ruim 320 km/u.
Overigens, met welke auto uit 89 hield jij de 996 bij? Want het zou natuurlijk kunnen dat de ander niet kon rijden...
En dat is het dashboard van je Twingo?quote:Op maandag 14 september 2009 18:01 schreef DS4 het volgende:
[ afbeelding ]
Jij snap er duidelijk niets van. Denk je nou echt dat ik een ander niets gun?quote:Op maandag 14 september 2009 18:16 schreef draaijer het volgende:
OMG jij hebt het vertrouwen in de mensheid zeker opgegeven, is vroeger je knikkerzakje eens gestolen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 03:29 schreef StefanP het volgende:
[..]
Jij snap er duidelijk niets van. Denk je nou echt dat ik een ander niets gun?
Het gaat erom dat hij bij hoog en laag overal beweert dat hij een Porsche heeft, dat hij daar tig dingen aan heeft laten doen, zonder dat hij ooit ergens een foto heeft geplaatst. En dat hij met PKs smijt waarvan -al heeft hij de auto- ik vrijwel zeker weet dat hij ze uit z'n duim zuigt.
Wat een kul, en als dat zo zou zijn who fucking cares. Mijn auto's kunnen ook een google plaatje zijn, de foto's in je fobo kunnen ook van google geplukt zijn. Do I care? NOquote:Op dinsdag 15 september 2009 03:29 schreef StefanP het volgende:
[..]
Jij snap er duidelijk niets van. Denk je nou echt dat ik een ander niets gun?
Het gaat erom dat hij bij hoog en laag overal beweert dat hij een Porsche heeft, dat hij daar tig dingen aan heeft laten doen, zonder dat hij ooit ergens een foto heeft geplaatst. En dat hij met PKs smijt waarvan -al heeft hij de auto- ik vrijwel zeker weet dat hij ze uit z'n duim zuigt.
Een raketlanceerinstallatie?quote:Op dinsdag 15 september 2009 07:49 schreef draaijer het volgende:
Heb je enig idee wat voor unit dit is?
Ben jij het echt..?quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:20 schreef JodyBernal het volgende:
Ik heb echt geen idee, ik interesseer me totaal niet voor auto's. Maar topics met StefanP hebben altijd mijn speciale aandacht, al is de afloop hier tot nu toe enigszins teleurstellend.
Wat had de afloop dan moeten zijn. Dat ds4 wel een fototje plaatst.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:20 schreef JodyBernal het volgende:
, al is de afloop hier tot nu toe enigszins teleurstellend.
Ja, jij hebt duidelijk verstand van auto's...quote:Op dinsdag 15 september 2009 03:27 schreef StefanP het volgende:
En dat is het dashboard van je Twingo?
Naast het huis. Hoezo?quote:Waar is de auto eromheen?
Komt het niet in je op dat die modificaties voor mij niets anders zijn dan verbeteringen waar ik op het circuit wat aan heb en ik er dus helemaal geen fotootjes van wil maken?quote:Waar zijn de foto's van je zogenaamde swap en andere modificaties?
Komt het niet in je op dat ik helemaal niet ben geïnteresseerd in het meten op een rollenbank en dat ik mijzelf richt op hoe de auto rijdt?quote:Waar blijven die dyno uitdraaien? Of heb je het over Mickey Mouse PK's?
Het moet niet gekker worden. Ik tel er maar liefst 3 in dit draadje...quote:Op dinsdag 15 september 2009 03:29 schreef StefanP het volgende:
Het gaat erom dat hij bij hoog en laag overal beweert dat hij een Porsche heeft, dat hij daar tig dingen aan heeft laten doen, zonder dat hij ooit ergens een foto heeft geplaatst.
Ja, want 320 km/u stelt helemaal niets voor. Dat red je al met een andere luchtfilter.quote:En dat hij met PKs smijt waarvan -al heeft hij de auto- ik vrijwel zeker weet dat hij ze uit z'n duim zuigt.
Als je een Supra had gehad wel...quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden. Ik tel er maar liefst 3 in dit draadje...![]()
Maarre, jij beweert bij hoog en laag dat je een enorm salaris hebt, zonder dat je daar ooit ergens een foto van hebt geplaatst... Komt die nog? Of heeft Draaijer met zijn voorstel jou een beetje in verlegenheid gebracht?
[..]
Ja, want 320 km/u stelt helemaal niets voor. Dat red je al met een andere luchtfilter.
P.Auper bak.. Daarom gaat StefanP de petten competitie winnenquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je een Supra had gehad wel...
Niet mogen, niet mogen... Ik ben niet van plan om naar de pijpen van stefke te dansen (die overigens vooral om een uitdraai van de rollenbank vraagt, die ik gewoon niet heb, zo als de meeste mensen zo'n uitdraai niet hebben). En de foto's die ik heb geplaatst zijn overduidelijk van een 996. Ik heb vooral voor deze foto gekozen omdat stefke in het draadje "kiekje van je snelheidsmeter" kennelijk zo opgewonden werd van mijn foto van de naviciever die overduidelijk 320 km/u met GPS heeft gemeten, dat hij dit draadje diende te openen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:27 schreef k_man het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat we de auto van DS4 niet mogen zien?
Klopt. En bij een Porsche kost iedere PK extra 10.000 euro. Kun je nagaan hoe duur de ombouw wel niet was.quote:
Staat er toch alquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik wil je niet bashen hoor maar waarom post je niet gewoon een foto van je auto? Ben je in 1 keer van het gezeik af toch?
Ik heb dus geen zin om dat te doen omdat stefke dat eist.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
waarom post je niet gewoon een foto van je auto? Ben je in 1 keer van het gezeik af toch?
.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:54 schreef draaijer het volgende:
[..]
Staat er toch al
Zie mijn post. Daar heb ik 2 foto's van DS4 herplaatst
Maar 1 pk is geen 1 pk. Dus welke pk's neem je als maatstaf?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Klopt. En bij een Porsche kost iedere PK extra 10.000 euro. Kun je nagaan hoe duur de ombouw wel niet was.
Ja ... ik vroeg me ook al af. Heeft 'ie nou de zwakke of de sterke pk's gekocht voor z'n auto?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar 1 pk is geen 1 pk. Dus welke pk's neem je als maatstaf?.
Herken je geen Porsche ofzo?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
.
Ik bedoel toch de buitenkant van de auto slimmerik.
Deutsche Industrie Norm, uiteraard.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:58 schreef fathank het volgende:
Dus welke pk's neem je als maatstaf?
Omg je bent echt stom he. Daar gaat het toch niet om. Elke Porsche is mooi om te zien en elke heeft een andere kleur, andere velgen, ander uiterlijk. Dus ik had zoiets van: stap even over je principes en plaats een foto klaaar...maar snap hem ook wel.quote:
Even opletten..DIN PK is aan het wiel gemeten en opgegeven PK`s is dan toch weer wat anders (krukas pk`s, ook wel STD PK genoemd). Aangezien je geen rollenbank test hebt gedaan vermoed ik dat je niet over DIN PK`s spreekt.quote:
DIN PK is aan het vliegwiel, niet het gewone wiel...quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:16 schreef jpjedi het volgende:
Even opletten..DIN PK is aan het wiel gemeten en opgegeven PK`s is dan toch weer wat anders (krukas pk`s). Aangezien je geen rollenbank test hebt gedaan vermoed ik dat je niet over DIN PK`s spreekt.
Zo'n uitdraai interesseert me geen bal en ik twijfel er niet aan dat je echt de auto hebt die je zegt te hebben. Toch zou ik graag wat fotootjes zien, en dan niet alleen van het interieur. Gewoon uit belangstelling naar wat voor racemonster je hebt aangeschaft en algemene interesse in bijzondere auto's.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:50 schreef DS4 het volgende:
Niet mogen, niet mogen... Ik ben niet van plan om naar de pijpen van stefke te dansen (die overigens vooral om een uitdraai van de rollenbank vraagt, die ik gewoon niet heb, zo als de meeste mensen zo'n uitdraai niet hebben). En de foto's die ik heb geplaatst zijn overduidelijk van een 996. Ik heb vooral voor deze foto gekozen omdat stefke in het draadje "kiekje van je snelheidsmeter" kennelijk zo opgewonden werd van mijn foto van de naviciever die overduidelijk 320 km/u met GPS heeft gemeten, dat hij dit draadje diende te openen.
Theoretisch inderdaad zoals het op wikipedia staat bijvoorbeeld. Daar hebben we het wel over een motor zonder dat er iets aan hangt dus onafhankelijk wat de motor aandrijft. dan is DIN-PK gelijk aan STD-PK. Ine en auto zit er dus een aandrijflijn met verliezen tussen. Echter voor commerciele redenen is het aantal opgegeven pk`s dan weer interessanter.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
DIN PK is aan het vliegwiel, niet het gewone wiel...
De reden dat ik foto's geplaatst heb komt vanuit het voorstel van Draaijer, dat Stefke zijn loonstrookjes ook even post.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:20 schreef k_man het volgende:
mja, dan vraag ik me af waarom je je er überhaupt iets van zou aantrekken wat Stefan vindt of wil.
Klopt, maar de vraagt blijft: waarom trek je je überhaupt iets van hem aan? Doe wat je wilt, zonder je te bekommeren om wwat hij wel of niet wil, vindt, gelooft, etc. Waarom bepaalt Stefan of er wel of geen foto's van jouw auto gepost worden?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
De reden dat ik foto's geplaatst heb komt vanuit het voorstel van Draaijer, dat Stefke zijn loonstrookjes ook even post.
Kortom: ik zorg even voor een backfire. Voorlopig is stefke degene die niets aan toont van zijn grote waffel.
Omdat er natuurlijk niets leuker is als de heer S.P op te naaien.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:26 schreef k_man het volgende:
Waarom bepaalt Stefan of er wel of geen foto's van jouw auto gepost worden?
ja, net of een inbouw kenwood systeempje zegt dat je zo'n auto hebt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
De reden dat ik foto's geplaatst heb komt vanuit het voorstel van Draaijer, dat Stefke zijn loonstrookjes ook even post.
Kortom: ik zorg even voor een backfire. Voorlopig is stefke degene die niets aan toont van zijn grote waffel.
Het was ook niet bedoeld om ermee over de porsche te pissen, ik zag het topic en bedacht me dit ineens.quote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
300pk, 5,4 0-100 en 280 km/u.
Ter vergelijk: die van mij doet 0-100 in 3,7, 0-200 in 11,5 en heeft een top van ruim 320 km/u.
Overigens, met welke auto uit 89 hield jij de 996 bij? Want het zou natuurlijk kunnen dat de ander niet kon rijden...
Ik kan het ook niet helpen dat jij de binnenzijde van een Porsche 996 niet herkent...quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:29 schreef S1nn3rz het volgende:
ja, net of een inbouw kenwood systeempje zegt dat je zo'n auto hebt.
Volgens mij lees ik aldaar dat er 5% verschil zit tussen DIN en SAE PK en klopt niet. Voor mijn auto in standaard vorm is het als ik mij niet vergis 420 DIN PK en 415 SAE PK. 1% scheelt het dus.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:31 schreef jpjedi het volgende:
Hier nog een topic uit mijn "vorig leven"
Dat kan inderdaad voor auto`s zijn..die 5% in dat topic is voor motoren aangezien die meer wheelspin hebben.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Volgens mij lees ik aldaar dat er 5% verschil zit tussen DIN en SAE PK en klopt niet. Voor mijn auto in standaard vorm is het als ik mij niet vergis 420 DIN PK en 415 SAE PK. 1% scheelt het dus.
Google?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:29 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja, net of een inbouw kenwood systeempje zegt dat je zo'n auto hebt.
Wat is daar mis mee dan? Is een serieus snelle auto.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:33 schreef draaijer het volgende:
Team lookt at my supra.. I just bought one
[ afbeelding ]
Ik dacht dat jij wel een beetje verstand had en boven dit soort "internet warrior" posts stond maar ook jij zakt tot een zeer droevig niveau met je post-it plaatjequote:Op maandag 14 september 2009 18:01 schreef DS4 het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal wel (dikke faal voor Stef) of helemaal niet (dikke faal voor DS4), het is me om het even. Maar niet dit laffe gedoe.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat had de afloop dan moeten zijn. Dat ds4 wel een fototje plaatst.
Jody Bernal bedoel je? Nee natuurlijk niet.quote:
Hij zal inderdaad best aardig wat centen binnen harken. Maar om je dan zo gefrustreerd te gedragen op een internetforum is wel heel sneuquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:07 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Helemaal wel (dikke faal voor Stef) of helemaal niet (dikke faal voor DS4), het is me om het even. Maar niet dit laffe gedoe.
Daarom denk ik ook eigenlijk niet dat dit topic al echt ten einde loopt! Ik vermoed dat de loonstrookjes van StefanP, die bij mijn weten ingenieur (ir.) is in een land waar een dergelijke titel nog wel de waardering krijgt die het verdient, ons allen versteld zullen doen staan!
Jammer, Jody Bernal zit niet op FOK!quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:09 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Jody Bernal bedoel je? Nee natuurlijk niet.
Wacht ik zal ff een nieuwe kloon aanmaken, want dit wordt zolangzamerhand een beetje erg genant voor de echte Jody (die ik echt een megabaas vind btw).
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:09 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Jody Bernal bedoel je? Nee natuurlijk niet.
Wacht ik zal ff een nieuwe kloon aanmaken, want dit wordt zolangzamerhand een beetje erg genant voor de echte Jody (die ik echt een megabaas vind btw).
Ja die kerel heeft gewoon een traumaatje overgehouden aan het helemaal door domme linkse alfa's (de zogenaamde "intellectuelen") ingerichte en beheerste Nederland. Ik erger me er ook al vele jaren kapot aan al die linkse zwakzinnigheid, waarbij de nadruk louter gelegd wordt op de kunsten van politici om maar zoveel mogelijk te kunnen spreken en ondertussen zo weinig mogelijk te zeggen, aan het linkse pappen en nathouden en de onkunde om ooit eens een keer drastische maatregelen te nemen die wèl werken, en aan dat fatale gebrek aan visie dat daar op de lange duur vanzelf uit volgt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Hij zal inderdaad best aardig wat centen binnen harken. Maar om je dan zo gefrustreerd te gedragen op een internetforum is wel heel sneu. Lekker leven en laten leven zou ik zeggen.
Helamaal mee eens. Maar gezien iedereen denkt dat er foto's van het internet geplukt worden en toch niet geloven hoe anderen erbij kunnen zitten, kan ik net zo goed iets ongeloofwaardigs plaatsenquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Is een serieus snelle auto.
Als dat iemands hobby is, waarom niet?
Gelukkig zijn we allemaal anders. Het zou heel saai worden als iedereen in een 911 zou rijden, denk je zelf ook niet?
[..]
Ehm het is toch het enige wat DS4 kan doen? Misschien moeten we maar een slotje aanvragenquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel een beetje verstand had en boven dit soort "internet warrior" posts stond maar ook jij zakt tot een zeer droevig niveau met je post-it plaatje
Nou in Amerika zijn toch zat dingen slecht, of beter gezegd niet geregeld. Ik vind Nederland ook niet bepaald je van het maar zit toch veel liever hier. Ken hier zat Amerikanen van de IS en die geven dat zelf ook allemaal stuk voor stuk aan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:22 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Ja die kerel heeft gewoon een traumaatje overgehouden aan het helemaal door domme linkse alfa's (de zogenaamde "intellectuelen") ingerichte en beheerste Nederland. Ik erger me er ook al vele jaren kapot aan al die linkse zwakzinnigheid, waarbij de nadruk louter gelegd wordt op de kunsten van politici om maar zoveel mogelijk te kunnen spreken en ondertussen zo weinig mogelijk te zeggen, aan het linkse pappen en nathouden en de onkunde om ooit eens een keer drastische maatregelen te nemen die wèl werken, en aan dat fatale gebrek aan visie dat daar op de lange duur vanzelf uit volgt.
Maar in tegenstelling tot StefanP ben ik wat luier van aard en heb ik me er min of meer bij neergelegd, ervan uitgaande dat de wal het schip vanzelf wel eens zal keren, terwijl Stefan zijn lot volledig in eigen hand heeft genomen en een (in zijn ogen) beter oord heeft opgezocht. In kan daar alleen maar respect voor hebben, al vind ik ook weleens dat hij overdrijft met betrekking tot de wantoestanden in Nederland, en de US wel heel erg op een voetstuk plaatst.
Ja, gaat TOP daar!quote:
Nog effe en 't is Monopoly-geld.quote:1 Euro = 1.4611 U.S. dollars
Goedkoop spullen importerenquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ja, gaat TOP daar!
[..]
Nog effe en 't is Monopoly-geld.
Ik ben komende maand in NYquote:
Ja ... HEEL goedkoop ... gewoon nog effe een paar jaartjes wachtenquote:
quote:Some reckon that China will be the world's second biggest economy, overtaking Japan, within the next couple of years and will overtake the U.S. by 2030. If it continues the way it is going and the U.S. continues the way it is going, this could happen much sooner. Communism, Chinese style, is winning the war of economic dominance and soon the world will no longer rely on the dollar as its reserve currency, but the renminbi!
In an interesting, but perhaps disturbing footnote to the Thunder Road Report mentioned above, Paul Mylchreest comments that in Latin America, where he has been living for 25 years, for the first time he can remember, locals are now preferring their own currency to U.S. dollars. He goes on to finish with this comment: "If a fellow with no education, a poor diet, and inadequate medical treatment living at 3,500 metres above sea level can figure out that the US dollar is undesirable as a store of wealth, how much longer do you think it can last as the world's reserve currency."
Gewoon op de heenreis 2 broeken en 2 shirts mee. De rest daar kopen. Levi's jeans voor 30 dollar max ofzo.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:39 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ben komende maand in NYKoffer vullen dus
Dit wou ik juist voorstellen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb dus geen zin om dat te doen omdat stefke dat eist.
Maar ik weet het goed gemaakt: als stefke hier kopietjes van zijn loonstrookjes uit 2009, waar duidelijk ook zijn naam op vermeld is (die is immers toch genoegzaam bekend), dus niet een halve die van iedereen kan zijn, dan zal ik een foto van mijn auto in zijn geheel hier plaatsen.
Dus: kom op stefke!
JAMAARALSAMERIKAEVENDERUGRECHTSCHIETENZEZOIEDEREENWEERVOORBIJHEUR!1!!!1quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ja ... HEEL goedkoop ... gewoon nog effe een paar jaartjes wachten
Maar niet denken dat je ernaartoe moet verhuizen, heur!
[..]
Ach, het verschil valt wel mee toch. In je spiegel denk je dat er een snelle Boxster aan komt blaffen, maar als die je voorbij is gereden zie je dat het een 911 is.. Verder zelfde lekkere geluidquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:05 schreef DoimeN het volgende:
Alhoewel ik dacht dat DS4 een 997 had vind ik een 996 ook mooi natuurlijk.
En ik zou graag een foto zien van zijn wagen, heb ook al gezocht op andere fora, maar denk dat hij daar een andere nick gebruikt.
Nou, als hij inderdaad twee keer zoveel binnen harkt als ik zou ik versteld staan. Ik kan het mij echter niet voorstellen...quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:07 schreef JodyBernal het volgende:
Ik vermoed dat de loonstrookjes van StefanP, die bij mijn weten ingenieur (ir.) is in een land waar een dergelijke titel nog wel de waardering krijgt die het verdient, ons allen versteld zullen doen staan!
DAN ik.. dan-dan-dan-dan!!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou, als hij inderdaad twee keer zoveel binnen harkt als ik zou ik versteld staan. Ik kan het mij echter niet voorstellen...
En hij is een HBO-er. Geen WO-er. Ing. dus. Bepaald niet bijzonder.
Zal ik een dubbele backfire inbouwen en van jullie beiden eisen dat jullie een 0-100 filmpje posten?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou, als hij inderdaad twee keer zoveel binnen harkt als ik zou ik versteld staan. Ik kan het mij echter niet voorstellen...
Vergelijking -> 'DAN'quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:56 schreef Repeat het volgende:
[..]
Na "zo" (en dus ook twee keer zoveel) volgt als.
Zo is het gewoon niet, na zo, zoveel, zozeer etc volgt als.quote:
Dat is zo goed dan als zekerquote:Op woensdag 16 september 2009 00:15 schreef Repeat het volgende:
[..]
Zo is het gewoon niet, na zo, zoveel, zozeer etc volgt als.
Oh jeetje! Spreektaal gebruiken op een internetforumquote:
Je faalt.quote:
quote:Nou, als hij inderdaad twee keer zoveel binnen harkt dan ik zou ik versteld staan.
Dat klopt, hoewel ik tegenwoordig meer tijd besteed aan mijn andere ondernemingen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:25 schreef fathank het volgende:
Als ik je postings hier op fok een beetje goed gevolgd heb kom ik tot de conclusie dat jij iets van advocaat/jurist oid moet zijn klopt dat?
Alsof een titel een maatstaf is voor bijzonderheid, ik neem aan dat je rechten hebt gestudeerd? Nou ook niet bepaald een studie waar je het licht voor moet hebben uitgevonden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb meer dan alleen rechten gestudeerd, maar het gaat helemaal niet om mij.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:00 schreef raptorix het volgende:
Alsof een titel een maatstaf is voor bijzonderheid, ik neem aan dat je rechten hebt gestudeerd? Nou ook niet bepaald een studie waar je het licht voor moet hebben uitgevonden.
Ik geloof best dat meneer boven modaal binnen harkt, maar stefke moet gewoon niet zo wannabe dik doen met zn geld. Leuk bij ons zit in de familie ook flink wat geld, maar daar houd iedereen gewoon zn mond over... En vriend, zo gek speciaal ben je niet als Ingenieur met een HBOtje. Aangezien je zelfs topics lijkt te ontwijken zodat je niet hoeft te reageren word t tijd dat je eens wat laat zien. Stefke, jij bent volgens mij met je salaris wat Oxy is met zn auto, all show but no goquote:Op woensdag 16 september 2009 10:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb meer dan alleen rechten gestudeerd, maar het gaat helemaal niet om mij.
Vooraleer je een bijzonder hoog salaris krijgt (en stefke claimt een bijzonder hoog salaris te krijgen), dien je ook echt bijzonder te zijn. Dat kan in werkelijke prestaties (kan niemand beoordelen, hoewel zijn gebrekkige kennis van autotechniek een aanwijzing a-contrario is), of in te verwachten prestaties (bijzondere opleiding waar grote schaarste heerst en die schaarste ook fiks wordt beloond, waar in casu ook geen sprake van is).
Kortom: de gedachte dat stefke wel een bijzonder hoog salaris zal krijgen vanwege zijn vooropleiding acht ik onjuist.
Hmmm ... misschien kan ik met mijn onderneming wel iets voor jou betekenenquote:Op woensdag 16 september 2009 09:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat klopt, hoewel ik tegenwoordig meer tijd besteed aan mijn andere ondernemingen.
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:03 schreef x3ro het volgende:
[..]
Stefke, jij bent volgens mij met je salaris wat Oxy is met zn auto, all show but no go
quote:
Ook een ing. schat ik qua "bijzonderheid" al hoger in dan een mr. in de rechten. Dat dat in Nederland niet naar voren komt in de gemiddelde salarissen, zegt meer over Nederland dan over die "bijzonderheid".quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
... of over jouw inschattingsvermogenquote:Op woensdag 16 september 2009 11:36 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Ook een ing. schat ik qua "bijzonderheid" al hoger in dan een mr. in de rechten. Dat dat in Nederland niet naar voren komt in de gemiddelde salarissen, zegt meer over Nederland dan over die "bijzonderheid".
Is bullshit. Ligt er maar net aan wat je functie precies is. Ook je specifieke vooropleiding is van belang, waar je werkt etc. Dat zijn allemaal factoren die aardig wat uit kunnen maken op je salaris dan. Maar los daarvan is Stefan als nog de gene met grote muil maar niks daar als puntje bij paaltje komt.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:36 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Ook een ing. schat ik qua "bijzonderheid" al hoger in dan een mr. in de rechten. Dat dat in Nederland niet naar voren komt in de gemiddelde salarissen, zegt meer over Nederland dan over die "bijzonderheid".
Ik doelde er meer op dat je niet perse bijzonder hoeft te zijn om gestudeerd te hebbenquote:Op woensdag 16 september 2009 10:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb meer dan alleen rechten gestudeerd, maar het gaat helemaal niet om mij.
Vooraleer je een bijzonder hoog salaris krijgt (en stefke claimt een bijzonder hoog salaris te krijgen), dien je ook echt bijzonder te zijn. Dat kan in werkelijke prestaties (kan niemand beoordelen, hoewel zijn gebrekkige kennis van autotechniek een aanwijzing a-contrario is), of in te verwachten prestaties (bijzondere opleiding waar grote schaarste heerst en die schaarste ook fiks wordt beloond, waar in casu ook geen sprake van is).
Kortom: de gedachte dat stefke wel een bijzonder hoog salaris zal krijgen vanwege zijn vooropleiding acht ik onjuist.
Ja dûhhûh. Daarom kijken we ook even naar het gemiddelde. Ik weet zeker dat een Ing. in Nederland gemiddeld minder verdiend dan een mr. in de rechten. Dat heeft er vooral mee te maken dat Nederland helemaal geen kenniseconomie is, nauwelijks industrie heeft, en vooral drijft op "dienstverlening", oftewel het elkaar onophoudelijk blijven adviseren over alles wat los en vast zit en waar advocaten en andere vormen van juridisch advies ook gewoon onder vallen.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:51 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is bullshit. Ligt er maar net aan wat je functie precies is. Ook je specifieke vooropleiding is van belang, waar je werkt etc. Dat zijn allemaal factoren die aardig wat uit kunnen maken op je salaris dan.
DS4 heeft een even grote muil, zoniet een nog grotere. Maar die post wel een plaatje van het interieur van z'n autootje. StefanP komt wat dat betreft nog steeds geloofwaardiger over: die heeft in de loop der jaren al zoveel foto's van z'n autootjes geplaatst.quote:Maar los daarvan is Stefan als nog de gene met grote muil maar niks daar als puntje bij paaltje komt.
Als we het hebben over technici met een goede opleiding, dan hebben we het niet over ing's.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:02 schreef JodyBernal het volgende:
In Duitsland verdient een Ing. of Ir. gemiddeld al stukken meer dan in Nederland. En in de VS worden technici met een goede opleiding op handen gedragen.
Ik merk het...quote:Op woensdag 16 september 2009 11:03 schreef x3ro het volgende:
Leuk bij ons zit in de familie ook flink wat geld, maar daar houd iedereen gewoon zn mond over...
Oe, een bitch fight met loonstrookjes, count me in!quote:Op woensdag 16 september 2009 10:15 schreef DS4 het volgende:
O, voor ik het vergeet:
Kom StefkeP, plaats die loonstrookjes eens!
Aan de andere kant : Stefan_P claimt altijd van alles over hoe zijn auto's zoveel beter en sneller zijn op de weg door de vele, vele pk's maar we hebben nog NOOIT een bewijs gezien daarvan.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:02 schreef JodyBernal het volgende:
DS4 heeft een even grote muil, zoniet een nog grotere. Maar die post wel een plaatje van het interieur van z'n autootje. StefanP komt wat dat betreft nog steeds geloofwaardiger over: die heeft in de loop der jaren al zoveel foto's van z'n autootjes geplaatst.
Ik heb t niet over puntje bij paaltje bij zijn auto's, maar over zn zogenaamde gigantische salarisquote:Op woensdag 16 september 2009 12:02 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Ja dûhhûh. Daarom kijken we ook even naar het gemiddelde. Ik weet zeker dat een Ing. in Nederland gemiddeld minder verdiend dan een mr. in de rechten. Dat heeft er vooral mee te maken dat Nederland helemaal geen kenniseconomie is, nauwelijks industrie heeft, en vooral drijft op "dienstverlening", oftewel het elkaar onophoudelijk blijven adviseren over alles wat los en vast zit en waar advocaten en andere vormen van juridisch advies ook gewoon onder vallen.
In Duitsland verdient een Ing. of Ir. gemiddeld al stukken meer dan in Nederland. En in de VS worden technici met een goede opleiding op handen gedragen.
[..]
DS4 heeft een even grote muil, zoniet een nog grotere. Maar die post wel een plaatje van het interieur van z'n autootje. StefanP komt wat dat betreft nog steeds geloofwaardiger over: die heeft in de loop der jaren al zoveel foto's van z'n autootjes geplaatst.
Kheb t erover dat ik niet rond loop te blaten van, "buuuuh ik verdien 2 keer wat jij binnenharkt bla bla bla"quote:
Mjah ... maar als je een referentiekader gebruikt waarin een Toyota Supra per definitie beter is dan een Bugatti Veyron, waar 300pk nu eenmaal geen 300pk is en waar je monopoliegeld met euro's vergelijkt kun je een hoop voor jezelf goed-lullen, hoor.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:15 schreef x3ro het volgende:
[..]
Kheb t erover dat ik niet rond loop te blaten van, "buuuuh ik verdien 2 keer wat jij binnenharkt bla bla bla"
Die gast is net n klein kind met zn ik meer, ik beter, ik sneller
QFTW QFTWquote:Op woensdag 16 september 2009 12:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mjah ... maar als je een referentiekader gebruikt waarin een Toyota Supra per definitie beter is dan een Bugatti Veyron, waar 300pk nu eenmaal geen 300pk is en waar je monopoliegeld met euro's vergelijkt kun je een hoop voor jezelf goed-lullen, hoor.
Nou dan komt dit topic dus bij mijn favorieten te staan en elke keer wanneer meneer lomp gaat blaten post ik een link naar dit topicquote:Op woensdag 16 september 2009 12:32 schreef hamkaastosti het volgende:
stefke gaat hier echt niet meer reageren met z'n loonstrookje hoor. De vent verdwijnt gewoon wanneer z'n falen weer eens overduidelijk naar voren komt om vervolgens enkele maanden later weer op te duiken wanneer hij weer een portie zelfverheerlijking nodig heeft.
Dat hangt er maar vanaf in welk werkveld en welke functie hij of zij terecht komt. Een Ing. met een goed stel hersens en gouden handjes is in het bedrijfsleven meer waard dan zo'n doorgestudeerde Ir. of zelfs Dr. Ir. Die laatsten zijn maar al te vaak alleen maar goed om op kantoor een beetje te R&D'en, ver weg van de dagelijkse praktijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Als we het hebben over technici met een goede opleiding, dan hebben we het niet over ing's.
Ja, daar patst DS4 ook al jáááren over. En van hem heb ik ook nog nooit een salarisstrook mogen aanschouwen. Pot ketel enzovoorts.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb t niet over puntje bij paaltje bij zijn auto's, maar over zn zogenaamde gigantische salaris
Maar een ir. met een goed stel hersens en een gevoel voor centjes is in het zakenleven nog een stuk meer waard. Kijk naar alle bankiers met technische achtergrond, daar zitten geen ing's tussen...quote:Op woensdag 16 september 2009 12:42 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Dat hangt er maar vanaf in welk werkveld en welke functie hij of zij terecht komt. Een Ing. met een goed stel hersens en gouden handjes is in het bedrijfsleven meer waard dan zo'n doorgestudeerde Ir. of zelfs Dr. Ir. Die laatsten zijn maar al te vaak alleen maar goed om op kantoor een beetje te R&D'en, ver weg van de dagelijkse praktijk.
Da's waar. Komt voornamelijk omdat die een beter ontwikkeld analytisch vermogen hebben en dus meer van het "systeem" snappen. Maar dan zijn we dus al ver weg van waar men eigenlijk voor opgeleid is: techniek.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:44 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Maar een ir. met een goed stel hersens en een gevoel voor centjes is in het zakenleven nog een stuk meer waard. Kijk naar alle bankiers met technische achtergrond, daar zitten geen ing's tussen...
Natuurlijk. Niemand bij de bank heeft mij ooit gevraagd een machine te ontwerpen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:50 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Da's waar. Komt voornamelijk omdat die een beter ontwikkeld analytisch vermogen hebben en dus meer van het "systeem" snappen. Maar dan zijn we dus al ver weg van waar men eigenlijk voor opgeleid is: techniek.
Maar WEL om een pinautomaat te fixen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:55 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Natuurlijk. Niemand bij de bank heeft mij ooit gevraagd een machine te ontwerpen.
Mijn ouders dacht ook altijd dat ik daarmee bezig wasquote:Op woensdag 16 september 2009 12:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Maar WEL om een pinautomaat te fixen.
Ja leuk, elke ochtend een half uur eerder vertrekken richting werk omdat ik wil genieten van de reisbelevingquote:Op woensdag 16 september 2009 12:37 schreef raptorix het volgende:
Maar wat is dat toch met hard rijden? Ik vind rustig rijden veel lekkerder, doe je er langzamer over om je doel te bereiken en zo geniet je maximaal van de reisbeleving
Dan moet je echt specifieker worden wil je mij geïnteresseerd krijgen...quote:Op woensdag 16 september 2009 11:08 schreef Googolplexian het volgende:
Hmmm ... misschien kan ik met mijn onderneming wel iets voor jou betekenen
Bijzonder. Maar van mij mag je dat.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:36 schreef JodyBernal het volgende:
Ook een ing. schat ik qua "bijzonderheid" al hoger in dan een mr. in de rechten.
Ook in de VS verdienen juristen iha meer dan HBO techneuten.quote:Dat dat in Nederland niet naar voren komt in de gemiddelde salarissen, zegt meer over Nederland dan over die "bijzonderheid".
In de Tram heb ik rustig de tijd om de krant te lezenquote:Op woensdag 16 september 2009 13:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja leuk, elke ochtend een half uur eerder vertrekken richting werk omdat ik wil genieten van de reisbeleving.
Laten wij nu vrienden hebben in Fort Worth (waar Stefke ook schijnt te wonen) waarbij hij ir. is en een zeer goede baan heeft. Hij verdient zonder meer goed (en meer dan hij in NL zou verdienen), maar de bedragen waar stefke impiciet mee schermt dus niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:02 schreef JodyBernal het volgende:
En in de VS worden technici met een goede opleiding op handen gedragen.
O, ik heb best wel eens een grote mond. Het gaat er bij stefke om dat hij te pas en vooral te onpas loopt te roepen dat hij X keer meer verdient dan de ander, ook al gaat de discussie totaal ergens anders om. Alsof dat een argument is.quote:DS4 heeft een even grote muil, zoniet een nog grotere.
Is jou wel eens opgevallen dat hij foto's post van zijn auto's voor een woning die totaal niet correspondeert met zijn foto van zijn woonkamer?quote:StefanP komt wat dat betreft nog steeds geloofwaardiger over: die heeft in de loop der jaren al zoveel foto's van z'n autootjes geplaatst.
530 pk, 760 Nm.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:11 schreef Googolplexian het volgende:
met de claim van 560 pk en 720 Nm ofzo
Het is leuk om even te doen. Langdurig 300+ niet. Best vermoeiend in het verkeer...quote:Op woensdag 16 september 2009 12:37 schreef raptorix het volgende:
Maar wat is dat toch met hard rijden? Ik vind rustig rijden veel lekkerder, doe je er langzamer over om je doel te bereiken en zo geniet je maximaal van de reisbeleving
Gaarne de kopie van de post waar ik een StefkeP doe... Ik kan mij het niet voorstellen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:43 schreef JodyBernal het volgende:
Ja, daar patst DS4 ook al jáááren over.
Idd, ook nergens een filmpje te bekennen van meneer die even rond zn auto loopt en leuk verteld hoe of wat. Ook in fobo van m. Aks je meneers woonkamer ziet zou je bijna denken dat ie puur en alleen voor zn auto werktquote:Op woensdag 16 september 2009 13:53 schreef DS4 het volgende:
blaaaat
Is jou wel eens opgevallen dat hij foto's post van zijn auto's voor een woning die totaal niet correspondeert met zijn foto van zijn woonkamer?
De tram brengt mij niet van Utrecht naar België naar Delfzijl naar Oostenrijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
In de Tram heb ik rustig de tijd om de krant te lezen
HAHAHA "een Stefke doen"quote:Op woensdag 16 september 2009 14:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Gaarne de kopie van de post waar ik een StefkeP doe... Ik kan mij het niet voorstellen.
En een salarisstrook vragen van mij is redelijk onzinnig. Ik ben ondernemer en heb wel salarisstroken, maar die vertegenwoordigen maar een deel van mijn inkomen...
Volgens mij weet ik wel over welke foto je het hebt: die met dat scherm (toch?). Maar wie zegt dat dat z'n (enige) woonkamer is?quote:Op woensdag 16 september 2009 13:53 schreef DS4 het volgende:
Is jou wel eens opgevallen dat hij foto's post van zijn auto's voor een woning die totaal niet correspondeert met zijn foto van zijn woonkamer?
Dat lijkt mij dan al een wezenlijk verschil. Ik constateer ook dat ik in ruim de helft van stefkes posts iets lees over dat hij, zijn auto, zijn salaris, zijn woning, zijn woonomgeving, zijn woonland, enz. beter is dan...quote:Op woensdag 16 september 2009 14:13 schreef JodyBernal het volgende:
Maar StefanP doet in wezen niet veel anders, al is het verschil inderdaad wel dat hij vaak bij voorbaat al begint te patsen, hetgeen bij mij nogal als een zwaktebod overkomt.
Kijk eens goed. Zie de foto van het wijkje met kleine lage woningen. Past precies bij de foto van de supra op de oprit. En die woningen passen ook weer precies bij die woonkamer.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:16 schreef JodyBernal het volgende:
Volgens mij weet ik wel over welke foto je het hebt: die met dat scherm (toch?). Maar wie zegt dat dat z'n (enige) woonkamer is?
Het gaat mij er vooral om dat je het soms als oneigenlijk argument gebruikt (hebt?), bijvoorbeeld in een juridisch getinte discussie. Ik heb daar verder geen problemen mee, maar het blijft naturlijk wel een oneigenlijk argument.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dan al een wezenlijk verschil. Ik constateer ook dat ik in ruim de helft van stefkes posts iets lees over dat hij, zijn auto, zijn salaris, zijn woning, zijn woonomgeving, zijn woonland, enz. beter is dan...
Van mij mag iedereen trots zijn op wat hij heeft bereikt. Prima. Ben ik ook en ik ben niet van plan mij te houden aan het oud-Hollandse "niet boven het maaiveld uitsteken, aub". Als jij dat patsen wil noemen, so be it.
Dat ben ik wel met je eens. Het mag best eens een tandje minder bij Stef, want straks negeert iedereen z'n posts.quote:Maar dat is wezenlijk anders dan maar continu te blaten over dat je beter bent dan de ander. Tot aan lachwekkende "Supra's zijn beter dan Veyrons" aan toe.
PMquote:Op woensdag 16 september 2009 13:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan moet je echt specifieker worden wil je mij geïnteresseerd krijgen...
Hiermee is natuurlijk helemaal niks bewezen. Feit is gewoon dat niemand hier iets weet over de daadwerkelijke situatie waarin StefanP zich in de VS bevindt.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kijk eens goed. Zie de foto van het wijkje met kleine lage woningen. Past precies bij de foto van de supra op de oprit. En die woningen passen ook weer precies bij die woonkamer.
Kijk, iemand kan best een filmkamer hebben. Maar echt, dan doe je het anders... Dit is een woonkamer. Zie de bloemen, nota bene eveneens op een speaker.
En wie weet is hij in de tussentijd verhuisd. Zou een mooie verklaring zijn. Het zou ook zo maar kunnen dat hij zijn Corvette bij een ander voor de deur op de foto heeft gezet, of dat hij snel even gelijk een autospotter een Corvette van een ander op de foto heeft gezet.
Persoonlijk zal het me jeuken, maar hij vond het leuk om bewijs te vragen en Draaijer vond het leuk om die bal te kaatsen. En ik vind het leuk om Draaijer zijn voorstel te ondersteunen (door maar eens even te voldoen aan de vraag naar bewijs van Stefke). En voorwaar! StefkeP is in zijn schulp gekropen.
Vreemd, nietwaar?
Kunnen die pics hier ook nog even gepost worden?quote:Op woensdag 16 september 2009 14:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kijk eens goed. Zie de foto van het wijkje met kleine lage woningen. Past precies bij de foto van de supra op de oprit. En die woningen passen ook weer precies bij die woonkamer.
Kijk, iemand kan best een filmkamer hebben. Maar echt, dan doe je het anders... Dit is een woonkamer. Zie de bloemen, nota bene eveneens op een speaker.
En wie weet is hij in de tussentijd verhuisd. Zou een mooie verklaring zijn. Het zou ook zo maar kunnen dat hij zijn Corvette bij een ander voor de deur op de foto heeft gezet, of dat hij snel even gelijk een autospotter een Corvette van een ander op de foto heeft gezet.
Persoonlijk zal het me jeuken, maar hij vond het leuk om bewijs te vragen en Draaijer vond het leuk om die bal te kaatsen. En ik vind het leuk om Draaijer zijn voorstel te ondersteunen (door maar eens even te voldoen aan de vraag naar bewijs van Stefke). En voorwaar! StefkeP is in zijn schulp gekropen.
Vreemd, nietwaar?
Nou, taalkundig gezien is patsen "overdrijven". Het wordt (ten onrechte dus) vaak gebruikt ten aanzien van mensen die geen probleem hebben zich niet aan de oud-Hollandse norm te houden. Er wordt in de wereld wezenlijk anders gereageerd op het niet verstoppen van (geldelijk) succes.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:31 schreef JodyBernal het volgende:
Wat het woord "patsen" betreft, dat is gewoon wat het is.
Dus dan is het helemaal simpel om non-stop anderen van van alles en nog wat te betichten.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:45 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Hiermee is natuurlijk helemaal niks bewezen. Feit is gewoon dat niemand hier iets weet over de daadwerkelijke situatie waarin StefanP zich in de VS bevindt.
Hetzelfde geldt overigens voor jou en mij. Niemand hier kent ons echt.
Staan in Stefans fotoboek.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:47 schreef Repeat het volgende:
[..]
Kunnen die pics hier ook nog even gepost worden?
Als je zo denkt over mensen moet je echt ns te rade bij jezelf omtrent je afgunst..quote:Op woensdag 16 september 2009 14:58 schreef JernyBodal het volgende:
[..]
Staan in Stefans fotoboek.
Hij is overigens wel één van de weinigen met een hele grote bek èn een fotoboek. Dat moet je hem wel nageven. draaijer trouwens ook, al heb ik bij hem altijd twijfels of hij het wel echt is (want hoe is het in godsnaam mogelijk???).
Hoe bedoel je, "afgunst"?quote:Op woensdag 16 september 2009 14:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Als je zo denkt over mensen moet je echt ns te rade bij jezelf omtrent je afgunst..
De reden dat ik wel of geen herkenbare foto's in mn FoBo zet is simpel: privacy. Heb geen zin om in het echt herkend te worden als FOK!kerquote:Op woensdag 16 september 2009 14:58 schreef JernyBodal het volgende:
[..]
Staan in Stefans fotoboek.
Hij is overigens wel één van de weinigen met een hele grote bek èn een fotoboek. Dat moet je hem wel nageven. draaijer trouwens ook, al heb ik bij hem altijd twijfels of hij het wel echt is (want hoe is het in godsnaam mogelijk???).
Voor mij hetzelfde. Ik heb vroeger ook een fotoboek gehad, maar kwam toen op zeker moment inderdaad in de problemen met m'n privacy.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:01 schreef fathank het volgende:
[..]
De reden dat ik wel of geen herkenbare foto's in mn FoBo zet is simpel: privacy. Heb geen zin om in het echt herkend te worden als FOK!ker.
Gast, maak je niet zo druk om dat huis man.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vreemd, nietwaar?
Ik kan jaarrekeningen posten enz., maar dat kun je alleen aan mij linken als ik ook even met naam en toenaam kom. En dat laatste, daar heb ik geen zin in. Bij Stefke is dat al lang en breed bekend.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:44 schreef Drive-r het volgende:
Dit topic wordt enkel nog beter met een salarisstrook over 2008. En da's prima mogelijk voor mensen met een eigen onderneming, een simpele cash flow o.i.d. voldoet.
Dat klopt.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:45 schreef JodyBernal het volgende:
Hiermee is natuurlijk helemaal niks bewezen.
Wie weet is hij een zwerver die af en toe met een dollar de internetshop in duikt...quote:Feit is gewoon dat niemand hier iets weet over de daadwerkelijke situatie waarin StefanP zich in de VS bevindt.
Niemand is overdreven, er zijn mensen die mij kennen. Voor de meelezer is niets meer bewezen, dan dat ik de mogelijkheid had om in de auto waarvan ik claim dat deze van mij is foto's te nemen terwijl ik hier aan het posten ben.quote:Hetzelfde geldt overigens voor jou en mij. Niemand hier kent ons echt.
Ik maak me nergens druk om. Ik merk alleen op dat ik toen ik een keer keek dingen zag die mij opvielen. Het komt mij voor dat hij een poseur is. Ik geloof best dat het zijn auto is, maar vermoed dat hij die voor het interessante heeft gefotografeerd voor een grotere woning.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:04 schreef Beauregard het volgende:
Gast, maak je niet zo druk om dat huis man.![]()
Zelfs dat nog niet eens. Want er is geen enkel bewijs dat die foto's door jouzelf zijn genomen. Dat briefje bewijst alleen dat jij er wel iets mee te maken hebt gehad.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:14 schreef DS4 het volgende:
Niemand is overdreven, er zijn mensen die mij kennen. Voor de meelezer is niets meer bewezen, dan dat ik de mogelijkheid had om in de auto waarvan ik claim dat deze van mij is foto's te nemen terwijl ik hier aan het posten ben.
Precies. Wat dat betreft kun je het toch nooit goed doen bij Stef, daar begint het zolangzamerhand wel op te lijken.quote:Ik denk dan dat je behoorlijk achterdochtig moet zijn om dan nog te blijven vermoeden dat die auto niet aan mij toebehoort en als je zo achterdochtig bent: so be it.
Ok ok. Maar noem dan een getal, blaas die jongen uit het water! Enfin, vul het gewoon in in het salaris topic, weten we meer dan genoeg. Bewijs boeit me toch niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik kan jaarrekeningen posten enz., maar dat kun je alleen aan mij linken als ik ook even met naam en toenaam kom. En dat laatste, daar heb ik geen zin in. Bij Stefke is dat al lang en breed bekend.
Het lijkt mij sowieso eerst eens aan stefke om iets waar te maken.
Scherp.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:24 schreef JernyBodal het volgende:
er is geen enkel bewijs dat die foto's door jouzelf zijn genomen.
Kwestie van niet willen geloven. Dat ben ik met je eens.quote:Wat dat betreft kun je het toch nooit goed doen bij Stef, daar begint het zolangzamerhand wel op te lijken.
Als ik een getal noem gaat stefke vrees ik dat getal x2 roepen, dus dat lijkt mij zinloos. Ik vind het ook helemaal niet interessant. Het is 6 cijferig. En fluctuerend overigens...quote:Op woensdag 16 september 2009 15:26 schreef Drive-r het volgende:
Ok ok. Maar noem dan een getal, blaas die jongen uit het water!
Dan staat die Porsche wel heel erg lang in de ombouwtoko...quote:Op woensdag 16 september 2009 16:07 schreef raptorix het volgende:
Het valt sowieso niet te bewijzen, ook de pics van DS4 kunnen bij wijze van spreke genomen zijn bij de porsche ombouw kit toko waar hij als monteur werkt
Ik loop maar te miepen. Verder heb je natuurlijk gelijk, maar dat maakt het niet minder leuk om naar het salaris van andere mensen te kijken. Ik weet dat het een 'slechte' interesse is, maar ik heb iets nodig om mijn eigen baan voor mezelf goed te pratenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als ik een getal noem gaat stefke vrees ik dat getal x2 roepen, dus dat lijkt mij zinloos. Ik vind het ook helemaal niet interessant. Het is 6 cijferig. En fluctuerend overigens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |