Ga door ga doorquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Jezus Koeristus, zeg ... je bent een ECHTE Amerikaan. Porsche maakt 28k winst per auto OMDAT ZE HET KUNNEN ... Amerikaanse auto-industrie GAAT KAPOT vanwege die relatief super-KUT auto's die ze maken. Net als dat het leuk en aardig is dat je voor een dollar 150000 caloriën kunt kopen MAAR DAT JE ER 0,0 beter van wordt is dat ook zo voor (bijna) alle massa producten in de US.
[..]
Nee ... mensen zonder verstand van auto's kopen Amerikanen.
Mensen zonder verstand van auto's vergelijken getunede 13 in een dozijn Jappen met exoten.
Mensen zonder verstand van auto's denken dat Porsche eigenaren alles bij Porsche kopen (daarom maken ze zoveel winst joh!)
Mensen zonder verstand van auto's houden kinds bij hoog en laag vol dat hun shit de beste shit is want andere weten nu eenmaal niets omdat ze meer vriendjes hebben die ook allemaal zo'n air hebben.
Mensen zonder verstand van auto's laten siliconen wijven bij de wagen poseren omdat ze denken dat dat iets doet bij mensen die WEL verstand van auto's hebben.
Mensen zonder verstand van auto's claimen dat 300 pk gewoon geen 300 pk is ... dat dat van de auto afhangt.
[..]
Ik heb ook een heleboel bronnen over WMD's en "No economic downturn" en "Amsterdam is a cesspool of corruption" etc. Allemaal Amerikaanse bronnen.
Bovendien, meneer met verstand van auto's, is een skid pad GEEN meet instrument voor grip en is een enkele remtest GEEN uitsluitende test om te zien hoe goed een auto remt. Bochten gaan vaak meerdere kanten op en je remmen horen het de tweede en derde keer ook naar behoren te doen. Zoals jullie daar een auto op een drag strip gooien en dan zeggen "Ya see? It's faster than a Veyron, dangit!" gooien Euro's en Jappen ze al decennia op de meest extreme test-banen. Zie M3 vs boosted (lying about his power gain through boost) Supra. Jammer van die spin ... uitleg is wel leuk ... zware kankerbak met zoveel boost-lag = spinnen uit de bochten, iets wat je op een skid-pad niet meemaakt.
edit : die bronnen die aangedragen worden van TOYOTA ZELF lul jij ook gewoon omheen.
[..]
Ga je ook nog ooit een nieuwe auto kopen of blijft het bij tweedehands plastic pauper zooi waar je je geld ingooit om er een Stratemakers-Veyron van te maken?
Nee, want als je zoveel sportwagens hebt dan moet je wel een supra hebben. Daarbij is het gros van die autos ronduit ordinair. En nog steeds heeft hij geen Veyron.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 06:06 schreef StefanP het volgende:
[..]
Jammer dat je niet weet waar je het over hebt. Dit staat er namelijk ook in de garage van de eigenaar der Supra uit de OP.
En dit is zijn bedrijf: hij verkoopt exoten. De auto's hierboven zijn echter van hemzelf.
http://www.elitemotorsports.com/
Toch raar he dat hij er met zoveel geld en zoveel auto's toch voor een Supra kiest...
Dat dus.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nee, want als je zoveel sportwagens hebt dan moet je wel een supra hebben. Daarbij is het gros van die autos ronduit ordinair. En nog steeds heeft hij geen Veyron.
Die zwarte M5, hoe zo'n mooie wagen zo ordinair kan verneuken... Moet je wel een smaakloze Amerikaan voor zijn
quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Jezus Koeristus, zeg ... je bent een ECHTE Amerikaan. Porsche maakt 28k winst per auto OMDAT ZE HET KUNNEN ... Amerikaanse auto-industrie GAAT KAPOT vanwege die relatief super-KUT auto's die ze maken.
quote:Net als dat het leuk en aardig is dat je voor een dollar 150000 caloriën kunt kopen MAAR DAT JE ER 0,0 beter van wordt is dat ook zo voor (bijna) alle massa producten in de US.
[..]
quote:Nee ... mensen zonder verstand van auto's kopen Amerikanen.
quote:Mensen zonder verstand van auto's vergelijken getunede 13 in een dozijn Jappen met exoten.
quote:Mensen zonder verstand van auto's denken dat Porsche eigenaren alles bij Porsche kopen (daarom maken ze zoveel winst joh!)
quote:Mensen zonder verstand van auto's houden kinds bij hoog en laag vol dat hun shit de beste shit is want andere weten nu eenmaal niets omdat ze meer vriendjes hebben die ook allemaal zo'n air hebben.
quote:Mensen zonder verstand van auto's laten siliconen wijven bij de wagen poseren omdat ze denken dat dat iets doet bij mensen die WEL verstand van auto's hebben.
quote:Mensen zonder verstand van auto's claimen dat 300 pk gewoon geen 300 pk is ... dat dat van de auto afhangt.
quote:Ik heb ook een heleboel bronnen over WMD's en "No economic downturn" en "Amsterdam is a cesspool of corruption" etc. Allemaal Amerikaanse bronnen.
quote:Bovendien, meneer met verstand van auto's, is een skid pad GEEN meet instrument voor grip en is een enkele remtest GEEN uitsluitende test om te zien hoe goed een auto remt. Bochten gaan vaak meerdere kanten op en je remmen horen het de tweede en derde keer ook naar behoren te doen.
quote:Zoals jullie daar een auto op een drag strip gooien en dan zeggen "Ya see? It's faster than a Veyron, dangit!" gooien Euro's en Jappen ze al decennia op de meest extreme test-banen.
quote:Zie M3 vs boosted (lying about his power gain through boost) Supra. Jammer van die spin ... uitleg is wel leuk ... zware kankerbak met zoveel boost-lag = spinnen uit de bochten, iets wat je op een skid-pad niet meemaakt.
quote:edit : die bronnen die aangedragen worden van TOYOTA ZELF lul jij ook gewoon omheen.
Joh, ik verdien in een jaar meer dan jij in vijf jaar. Als ik het wou dan stonden hier morgen drie nieuwe 911 turbo's voor de deur. Waar haal je het lef vandaan als bezitter van een doorgeroeste, afgetrapte CRX van hooguit 500 euro iemand te betichten van "tweedehands plastic pauper zooi"? Waar zijn jouw sportwagens? Mijn Supras kostten 90K en ik heb er geen cent op verloren. Waarom? Omdat het kwaliteitsauto's zijn die enorm gewild zijn. Hoeveel M'n Corvette is in showroom conditie met nog geen 9000 KM op de teller. "Tweedehands plastic pauper zooi"quote:Ga je ook nog ooit een nieuwe auto kopen of blijft het bij tweedehands plastic pauper zooi waar je je geld ingooit om er een Stratemakers-Veyron van te maken?
Ik noem b.v. de auto...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:43 schreef StefanP het volgende:
Jochie, alles van enig belang is in de VS uitgevonden
Ik ben de weg kwijt... Ik dacht dat Japanse auto's het best waren, maar nu draai je naar het standpunt dat Amerikaanse auto's het best zijn?quote:Jullie zouden maar al te graag Amerikaanse auto's kopen
Ze zijn gefuseerd en e.e.a. had alles te maken met de mislukte poging om VW vijandig over te nemen. Niets met de winstgevendheid van de onderneming zelf, want Porsche was de meest winstgevende autoproducent de afgelopen jaren.quote:Ondanks die 28K wins per auto slagen ze er niet in om het hoofd boven water te houden en moeten ze VW smeken om een lening van een miljard.
Kennelijk weet jij weinig van de Porscheliefhebbers, maar dat velen niet aan tuning doen klopt. De auto is nl. af fabriek al geweldig.quote:Overigens kopen de meeste Porsche eigenaren helemaal niets aan tuning voor hun auto, want het zijn geen liefhebbers, enkel oude kneuzen die een merkje en "status" kopen.
Dan is het onbegrijpelijk dat jij de supra nog steeds de beste vindt.quote:Ik heb in tig exoten gereden
Wordt het dan niet eens tijd dat je aan de vrouw gaat. Of is dat niet je voorkeur en ga je daarom wekelijks naar plekken waar mannen verzamelen?quote:en ga wekelijks naar meets met auto's die jij alleen in je autoblaadjes ziet.
Ik kan mij die 300pk discussie nog prima herinneren. Zelden iemand die claimt verstand van auto's te hebben zo enorm door het ijs zien zakken.quote:Inderdaad. Het enige wat jij kunt is een paar woorden uit een post plukken omdat de rest je omgedraaide petje te boven gaat. Koppel en gear ratios zeggen je niets.
Vandaar dat je altijd zeikt over Porsches en Veyrons...quote:mensen zijn altijd jaloers op hun meerderen.
Huidige weegt 70 kg meer, maar de Supra weegt 125 kg meer dan de M3 uit 1994.quote:Je M3 weegt ook maar liefst 234 kilo meer dan een Supra.
Ik kan die opmerking prima plaatsen. Gek dat jij dat niet kan met al die exoten waar jij in claimt te hebben gereden. Het is bij jou een grote waffel, maar verstand van zaken? Ho maar! Het is jammer dat je in de VS zit (en ook weer niet natuurlijk), want ik had het wel eens mee willen maken dat je die grote waffel waar kwam maken op de Ring.quote:Enneh, beweer je nou echt dat turbo lag ervoor zorgt dat je uit de bochten spint?![]()
Ja, jij hebt natuurlijk een half mio aan dollars rondslingeren en daarom verkocht je ook je geliefde supra's om een corvette te kopen.quote:Joh, ik verdien in een jaar meer dan jij in vijf jaar. Als ik het wou dan stonden hier morgen drie nieuwe 911 turbo's voor de deur.
zoals de kredietcrisis...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:43 schreef StefanP het volgende:Vooralsnog draag jij een spijkerbroek, drink je Cola en zit je achter een Amerikaanse PC die Windows draait op het in Amerika uitgevonden Internet. Jochie, alles van enig belang is in de VS uitgevonden, en de Z06 en Viper vegen je lachwekkende en peperdure Porsches en BMWs van de baan - voor de helft van de prijs.
hij wil hier laten zien waarom USA zo geweldig is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:19 schreef Kill_em_all het volgende:
StefanP
Waarom kom je hier trouwens als je de USA zo geweldig vind? Er is toch vast wel een amerikaanse FoK?
Dus de auto's werden niet verkocht omdat de lonen van de werknemers te hoog was? Het is namelijk niet zo dat er een tekort aan auto's is dus de werknemers hebben de auto's wel gebouwd. De UAW krijgt vooral de schuld krijgt van de sukkels die Amerikaanse bakken wel de hemel in prijzen maar stiekum toch een Prius kopen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:43 schreef StefanP het volgende:De Amerikaanse auto industrie ging kapot door de UAW met z'n stompzinnige looneisen en werkpraktijken. Naar goed Frans en Europees gebruik. Je weet totaal niet waar je het over hebt. Amerikaanse auto's van tegenwoordig doen het prima.
Denim : Frans.quote:Vooralsnog draag jij een spijkerbroek, drink je Cola en zit je achter een Amerikaanse PC die Windows draait op het in Amerika uitgevonden Internet. Jochie, alles van enig belang is in de VS uitgevonden, en de Z06 en Viper vegen je lachwekkende en peperdure Porsches en BMWs van de baan - voor de helft van de prijs.
Ehhh ... wij rijden hier allemaal in 300CC hybrides, hoorquote:Jullie rijden in piepkleine bakjes met 1200CC man, ga toch weg. Europese auto's.... laat me niet lachen. Jullie zouden maar al te graag Amerikaanse auto's kopen als je het maar kon betalen en je socialistische grote leiders, belastingdiensten en milieumaffia het toestonden.
Ik zie vaker Supra's dan Veyrons ... en daar ging het toch over? En geef nou niet af op de "tuning" wereld buiten Amerika want "tuning" betekent buiten Amerika ineens heel wat anders. IK heb geen grote chromen velgen onder elke auto geplakt en ook geen belachelijke Supra-achtige spoiler op m'n auto dus pot-ketel verhaal.quote:Dertien in een dozijn? Hoe vaak zie jij een Supra? En dan niet zo'n lachwekkende RHD die een of andere pauper uit Japan geimporteerd heeft voor een appel en een ei door de onmogelijkheid om in Japan nog een aude auto te registreren? En hoe vaak zie je een Supra met 800PK? Joh, de "tuning"wereld in NL en de EU komt niet verder dan spoilers en velgen. Waar jij overgens heel veel verstand van hebt met je CRX
Mjah ... Amerikaanse industrie heeft verder geen leningen gevraagd hequote:Ondanks die 28K wins per auto slagen ze er niet in om het hoofd boven water te houden en moeten ze VW smeken om een lening van een miljard. Overigens kopen de meeste Porsche eigenaren helemaal niets aan tuning voor hun auto, want het zijn geen liefhebbers, enkel oude kneuzen die een merkje en "status" kopen.
Ik weet van jou hoe jij je hier voordoet ... da's genoeg om een mening te vormen en ja, je hebt inderdaad een "mijn speelgoed is lekker beter, ik negeer elk tegenargument"-houding.quote:Mijn poep is inderdaad de beste poep
Wat weet jij nou?
Ik rijd in een CRX ... en die doe ik nooit meer wegquote:Joh, je reed of rijdt in een CRX en zal waarschijnlijk ook nooit verder komen. Je hebt waarschijnlijk nog nooit in een Supra, een Corvette of zelfs maar een Porsche gereden. Hooguit heb je een blokje rond meegereden in een afgetrapte 911 en vergeleken met jouw Golfjes, CRXjes e.d. zal dat vast inderdaad wel "fantastisch" geweest zijn.
Gefeliciteerd johquote:Ik heb in tig exoten gereden en ga wekelijks naar meets met auto's die jij alleen in je autoblaadjes ziet. Je moest eens weten hoe de tuning scene hier is. Dus ach,wat weet ik nou? Jij weet het vast beter![]()
quote:Jaloezie is goed. Lauren is tig keer zo lekker als jouw Anita's. Waarschijnlijk heb je die foto nog gedownload ook, geef maar toe.
Je staat nog steeds achter die uitspraak, he. Ge-wel-dig. Geeft wel aan hoe ver je wilt gaan om je wankele punten te verdedigen. Dat je er zelf nog in gelooft ook maakt het plaatje echt af.quote:Inderdaad. Het enige wat jij kunt is een paar woorden uit een post plukken omdat de rest je omgedraaide petje te boven gaat. Koppel en gear ratios zeggen je niets.
Waar moet ik precies jaloers op zijn?quote:Euh, zit iets je dwars over de VS? Geeft niet, mensen zijn altijd jaloers op hun meerderen. Verder ontopic, ok?
Nogmaals ... je bevestigt je onwetendheid. Ik vraag me echt serieus af of je wel eens zelf snel door wat bochten bent gegaan of dat je alleen maar patst met de (rechte-lijn) skills van anderen. Op een skid-pad heb je geen laterale gewichts-verplaatsing over de lengte-as ... iets wat ALLES zegt over wegligging in bochten. En die metingen voor dat blad zullen ze ongetwijfeld meerdere keren uitvoeren ... waar zijn die cijfers? Of publiceren ze alleen de beste cijfers, denk je?quote:Ja joh, het zal wel, lateral Gs zeggen niets en de remafstand ook niet. En die meting voor dat blad, dat doen ze 1x en meer niet. Toch?
En lezen is kennelijk een vak apart niet weggelegd voor mensen met een bord voor hun kop.quote:Joh, wist je het al? Een Supra is een Japanse auto!
![]()
Goed voorbeeld van hoe je bronnen, links en comments -zoals we van je gewend zijn- selectief overslaat. Lees terug.quote:Als je nou eens met een link kwam... Moet ik soms raden waar je het over hebt? Een BPU Supra rijdt trouwens al rondjes om een M3, dus dat zal de reden wel zijn dat je geen link plaatst.
Je M3 weegt ook maar liefst 234 kilo meer dan een Supra. Over "zware kankerbak gesproken"![]()
Enneh, beweer je nou echt dat turbo lag ervoor zorgt dat je uit de bochten spint?![]()
Begrijpend schrijven om je punt te maken is kennelijk ook een te moeilijke opgave voor jequote:O ja...met de turbo's van tegenwoordig heb je bij 4000 toeren al meer PK en koppel dan je ooit in je Porsche or BMW van kan dromen. Turbo lag bestaat vrijwel niet meer tenzij je GT47 of andere enorme turbo's gaat gebruiken. Die Supra met 1700PK hierboven doet dat met de nieuwste generatie 67mm turbo's die al een PK- en koppelkromme leveren bij een toerental waar je U tegen zegt.
Lees terug ... of beter ... lees & reageer i.p.v. gewoon af en toe te komen trollen.quote:Welke bronnen?
Gedurfde aannamequote:Joh, ik verdien in een jaar meer dan jij in vijf jaar.
Ja hoor goos ... als ik zou willen staan hier morgen acht Veyrons voor de deur. Wat een loze uitspraken, zeg.quote:Als ik het wou dan stonden hier morgen drie nieuwe 911 turbo's voor de deur.
Grappig ... precies zo'n reactie soort zou jij van een Veyron eigenaar met jouw karakter kunnen verwachten (niet dat die bestaan, lijkt me). Je staat met je plastic zooi een stuk dichter bij mijn CRX dan bij de Veyron waarop je probeert af te geven. Begin je het te snappen, met je meerderwaardigheidscomplex?quote:Waar haal je het lef vandaan als bezitter van een doorgeroeste, afgetrapte CRX van hooguit 500 euro iemand te betichten van "tweedehands plastic pauper zooi"? Waar zijn jouw sportwagens? Mijn Supras kostten 90K en ik heb er geen cent op verloren. Waarom? Omdat het kwaliteitsauto's zijn die enorm gewild zijn. Hoeveel M'n Corvette is in showroom conditie met nog geen 9000 KM op de teller. "Tweedehands plastic pauper zooi"Je mocht willen dat je ooit zo'n auto had.
Je bent werkelijk te triest voor woordenquote:Maar goed, meer had ik ook niet verwacht. Een onbenul die nog nooit in welke sportauto dan ook gereden heeft en die zich blind staart op merkjes.
Met vriendlijke groet en medelijden,quote:Liefs,
Stefan
ze hebben geen geschiedenis, denk dat het ze daarom niet zoveel boeitquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:59 schreef Googolplexian het volgende:
.
Pik, de meeste uitvinding heeft Amerika gejat ... leer je geschiedenis.
Tsja ... het SCHIJNT dat dat de wegligging toch wel ten goede komt. Da's emperisch getest op bijna elke niet-Amerikaan voor de afgelopen 20 jaar dus de overstap is wellicht veilig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:54 schreef _Led_ het volgende:
Zeg, ik hoorde dat de amerikanen een ingeving gehad hebben en van plan zijn om binnenkort hun wielen onafhankelijk te gaan veren.
Weet iemand daar meer over ?
Nee 1 miljoen euro voor een Veyronquote:
Dat is persoonlijk natuurlijk, maar ondanks dat ik de Veyron geen hele mooie auto vind, vind ik het een veel mooiere auto dan de supra. Dat is toch een plastic fantastic sjonnebak als je het mij vraagt. De Veyron is daarentegen met mooie materialen gemaakt en straalt klasse uit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:34 schreef Benny_Lava het volgende:
die er ook nog eens een stuk beter uitziet dan een Veyron.
Sorry voor de enigszins verneukte layout, maar de quotes moesten erin.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:39 schreef 68Chevelle het volgende:
zoek eens op google naar de term: UAW worker
Ah, bedankt, zo vind ik wel wat interessante info:
------------------
There has been much made of how well United Auto Workers (UAW) members are paid. One figure often used is $73 an hour. And it's also claimed that this pay level puts the U.S. auto manufacturers at a big competitive disadvantage. But that number is inflated and labor costs are not even that important a reason for the loss of U.S. auto market share. The real problem is that U.S. automobiles sell for a lower price but their quality is relatively poor, so consumers prefer the more expensive Japanese models.
------------------
en:
------------------
The auto industry has used the $73 an hour figure in discussions about its UAW negotiations. But the New York Times points out that this number includes three things that don't all belong together -- wages, overtime, and vacation pay ($40/hour), health care and pension benefits ($15/hour), and retiree pension benefits ($15). That last thing does not belong because it's a fixed cost. If you compare the salary and benefits of a UAW worker to those of a Japanese one who gets less generous benefits, the numbers are much closer -- UAW ($55) vs. Japanese workers ($45).
-----------------
en:
-----------------
The more important numbers are the ones that help explain why the U.S. auto manufacturers have lost so much market share and are now at death's door. Labor costs account for 10% of the cost to produce a U.S. vehicle so cutting UAW pay to $45 an hour would not make much of a difference. That's because U.S. labor costs are a mere $800 per vehicle higher than Japanese ones -- yet the typical U.S. vehicle sells for $2,500 less than the comparable Japanese model.
-----------------
Allen van deze bron: Tweede hit op Google.
Valt wel mee dus, dat prijsverschil.
Dus waarom lukt het Amerika niet om in Europa hun (daar gebouwde) auto's te verkopen en de Japanners wel?.
Met een Veyron heb je iets in je garage staan wat niet ieder petje kan betalen. Naast probably nog 5 andere auto's..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:34 schreef Benny_Lava het volgende:
[..]
Nee 1 miljoen euro voor een VeyronVoor 90K heb ik liever een auto met een half keer zoveel pk die er ook nog eens een stuk beter uitziet dan een Veyron.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:00 schreef fathank het volgende:
Tenzij je een harde pik krijgt van vele uren aan je auto'tje LATEN sleutelen om zo hard mogelijk rechtdoor te kunnen.
Ja ... maar gek genoeg nooit een Ferrari met grote chromen velgen. Of een "exotische" Lexus LS430 met grote chromen velgen. Of ... of ...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:33 schreef fathank het volgende:
En als er aan je Veyron gesleuteld wordt pak je toch gewoon de Bentley. Of je F430 Scuderia of je Fiat500.
Kijk ... goed voorbeeld van nog iemand die echt helemaal niets van stijl snapt (of zelfs weet waar 'ie 't over heeft, zo te lezen ... maar da's gissen).quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:28 schreef Benny_Lava het volgende:
Wat een haters hier![]()
Een linksgestuurde supra kost je al gauw 25k euro's, niet echt een sjonnie bak als je het mij vraagt.
En hoezo kan je een Supra niet verglijken met een exoot? De auto koste destijds ongeveer net zo veel als een Porsche 911 en een stock Supra doet niet veel onder voor de meeste supercar's uit die tijd.
En wie een Fiat500 meer stijl vind hebben dan een Supra is sowiezo een dikke gay.
als ik zou moeten kiezen zou ik nochtans hard twijfelen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:28 schreef Benny_Lava het volgende:
En wie een Fiat500 meer stijl vind hebben dan een Supra is sowiezo een dikke gay.
Waarom kan een auto van 25K geen sjonniebak zijn?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:28 schreef Benny_Lava het volgende:
Een linksgestuurde supra kost je al gauw 25k euro's, niet echt een sjonnie bak als je het mij vraagt.
Heb je de Hockenheim tijden goed bekeken? Ik vraag me overigens ook af of je de gewone 911's onder exoot moet scharen. De GT modellen: ja. Carrera: nee.quote:En hoezo kan je een Supra niet verglijken met een exoot? De auto koste destijds ongeveer net zo veel als een Porsche 911 en een stock Supra doet niet veel onder voor de meeste supercar's uit die tijd.
Ik hoef beide niet, maar een supra heeft minder (lees: geen) stijl. Een 500 is wel een vrouwenauto...quote:En wie een Fiat500 meer stijl vind hebben dan een Supra is sowiezo een dikke gay.
Mwah ... geen enkele 911 vind ik een exoot. 928, misschien ... Carrera-GT wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:54 schreef DS4 het volgende:
Heb je de Hockenheim tijden goed bekeken? Ik vraag me overigens ook af of je de gewone 911's onder exoot moet scharen. De GT modellen: ja. Carrera: nee.
Dat zijn RHD non turbo automaatje's ik heb het over LHD 6 speed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:41 schreef Athmozz het volgende:
[..]
als ik zou moeten kiezen zou ik nochtans hard twijfelen.
Ik weet niet wat ik liever heb dat ze mij voor aanzien, homo of een petje zonder smaak. Moeilijke keuze.
25k voor een supra is veel hoor;
http://www.autogids.be/tweedehands/toyota/supra-1303152.htm
8k (en verpauperd)
http://www.autogids.be/tweedehands/toyota/supra-1267522.htm
16k (en eveneens verpauperd)
O, dus de "RHD non turbo automaatjes" hebben geen stijl maar de "LHD 6 speed" wel?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:09 schreef Benny_Lava het volgende:
[..]
Dat zijn RHD non turbo automaatje's ik heb het over LHD 6 speed.
Je mag alles vinden, maar als je zelfs de 911 GT1 geen exoot vindt...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:05 schreef Googolplexian het volgende:
Mwah ... geen enkele 911 vind ik een exoot. 928, misschien ... Carrera-GT wel.
Kun je een beetje inzicht geven in de norm die je hanteert, want ik zie geen lijn...quote:Lotus Elise niet, Ariel Atom wel.
BMW M6 niet, Aston Martin DB9 wel.
Toyota Supra niet, Toyota 2000-GT (voorganger) wel
Honda NSX misschien over 20 jaar.
Waarom de GT1 wel en de GT2 & GT3 niet? Waarom de gewone Turbo niet? Of andere 911 modellen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je mag alles vinden, maar als je zelfs de 911 GT1 geen exoot vindt...
[..]
Kun je een beetje inzicht geven in de norm die je hanteert, want ik zie geen lijn...
quote:strikingly, excitingly, or mysteriously different or unusual
Ik vind alle GT modellen exoten, maar de GT1 zeker. Zeldzaam, winnaar Le Mans, bijzonder (snel/onpraktisch/duur...)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:40 schreef Googolplexian het volgende:
Waarom de GT1 wel en de GT2 & GT3 niet?
Die valt eigenlijk ook wel onder exoot.quote:Waarom de gewone Turbo niet?
Teveel geproduceerd, te veel allemansvriend. Beetje afhankelijk van het model natuurlijk. Een 2.0S wil ik ook best als exoot zien, de Carrera RS zeker. Het is natuurlijk geen harde grens.quote:Of andere 911 modellen?
Dan ken ik genoeg 911-jes die eronder vallen. Maar goed, waarom de DB9 hieronder zou vallen en geen één 911?quote:De norm die ik hanteer is simpel en volgens definitie:
qft! Puur een kwestie van smaak ... maar wat je exotisch vindt zegt imo wel veel over je smaak ^^quote:
quote:1983 Brabham-BMW BT52 (F1)
It may as well have been called the B-52 because it absolutely creamed the opposition in some races and bombed in others…
These were only 1.5 liter, 4 cylinder road going BMW engines remember, and if you believe the reports from Bavarian engineers at the time, some of these blocks were apparently being pulled straight out of road cars with over 100,000 kays on the clock. Folklore tells us M10 engine blocks were also reportedly weathered in the rain and urinated on my mechanics prior to becoming 1500 HP banshees.
Now that is a sure fire way to make an engine a modern legend. I would pay good money to see the rice boys lay the same claim on their SR20’s, 1JZ’s and F21’s and still keep a straight face!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:09 schreef Benny_Lava het volgende:
[..]
Dat zijn RHD non turbo automaatje's ik heb het over LHD 6 speed.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Waarom de GT1 wel en de GT2 & GT3 niet?
Oja ... die heb je ook in straat-uitvoeringquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
omdat dit een GT1 is. kommop zeg
maar dat wist je heus niet![]()
jij dacht zekersteweten dat een GT1 hetzelfde uiterlijk had als de GT2 of 3.... daarom vergelijk je ze nog met elkaarquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:13 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Oja ... die heb je ook in straat-uitvoeringWas ik effe vergeten.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
jij dacht zekersteweten dat een GT1 hetzelfde uiterlijk had als de GT2 of 3.... daarom vergelijk je ze nog met elkaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |