abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71796303
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:33 schreef fathank het volgende:
En als er aan je Veyron gesleuteld wordt pak je toch gewoon de Bentley. Of je F430 Scuderia of je Fiat500.
Ja ... maar gek genoeg nooit een Ferrari met grote chromen velgen. Of een "exotische" Lexus LS430 met grote chromen velgen. Of ... of ...

De man met de Veyron pakt hoogstwaarschijnlijk iets met stijl ... en dan scoort de Fiat500 een stuk hoger dan een Supra, idd.
Calm down, please!
pi_71797634
Wat een haters hier

Een linksgestuurde supra kost je al gauw 25k euro's, niet echt een sjonnie bak als je het mij vraagt.
En hoezo kan je een Supra niet verglijken met een exoot? De auto koste destijds ongeveer net zo veel als een Porsche 911 en een stock Supra doet niet veel onder voor de meeste supercar's uit die tijd.

En wie een Fiat500 meer stijl vind hebben dan een Supra is sowiezo een dikke gay.
PSN: JoeyvR_
pi_71797833
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:28 schreef Benny_Lava het volgende:
Wat een haters hier

Een linksgestuurde supra kost je al gauw 25k euro's, niet echt een sjonnie bak als je het mij vraagt.
En hoezo kan je een Supra niet verglijken met een exoot? De auto koste destijds ongeveer net zo veel als een Porsche 911 en een stock Supra doet niet veel onder voor de meeste supercar's uit die tijd.

En wie een Fiat500 meer stijl vind hebben dan een Supra is sowiezo een dikke gay.
Kijk ... goed voorbeeld van nog iemand die echt helemaal niets van stijl snapt (of zelfs weet waar 'ie 't over heeft, zo te lezen ... maar da's gissen).

Chapeaux! U is een boer

Calm down, please!
pi_71797955
quote:
als ik zou moeten kiezen zou ik nochtans hard twijfelen.

Ik weet niet wat ik liever heb dat ze mij voor aanzien, homo of een petje zonder smaak. Moeilijke keuze.

25k voor een supra is veel hoor;
http://www.autogids.be/tweedehands/toyota/supra-1303152.htm
8k (en verpauperd)

http://www.autogids.be/tweedehands/toyota/supra-1267522.htm
16k (en eveneens verpauperd)
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_71798286
quote:

Waarom kan een auto van 25K geen sjonniebak zijn?
quote:
Heb je de Hockenheim tijden goed bekeken? Ik vraag me overigens ook af of je de gewone 911's onder exoot moet scharen. De GT modellen: ja. Carrera: nee.
quote:
Ik hoef beide niet, maar een supra heeft minder (lees: geen) stijl. Een 500 is wel een vrouwenauto...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_71798629
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:54 schreef DS4 het volgende:

Heb je de Hockenheim tijden goed bekeken? Ik vraag me overigens ook af of je de gewone 911's onder exoot moet scharen. De GT modellen: ja. Carrera: nee.
Mwah ... geen enkele 911 vind ik een exoot. 928, misschien ... Carrera-GT wel.

Lotus Elise niet, Ariel Atom wel.
BMW M6 niet, Aston Martin DB9 wel.
Toyota Supra niet, Toyota 2000-GT (voorganger) wel
Honda NSX misschien over 20 jaar.
Calm down, please!
pi_71798739
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:41 schreef Athmozz het volgende:

[..]

als ik zou moeten kiezen zou ik nochtans hard twijfelen.

Ik weet niet wat ik liever heb dat ze mij voor aanzien, homo of een petje zonder smaak. Moeilijke keuze.

25k voor een supra is veel hoor;
http://www.autogids.be/tweedehands/toyota/supra-1303152.htm
8k (en verpauperd)

http://www.autogids.be/tweedehands/toyota/supra-1267522.htm
16k (en eveneens verpauperd)
Dat zijn RHD non turbo automaatje's ik heb het over LHD 6 speed.
PSN: JoeyvR_
pi_71798806
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:09 schreef Benny_Lava het volgende:

[..]

O, dus de "RHD non turbo automaatjes" hebben geen stijl maar de "LHD 6 speed" wel?
Calm down, please!
pi_71798955
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:05 schreef Googolplexian het volgende:

Mwah ... geen enkele 911 vind ik een exoot. 928, misschien ... Carrera-GT wel.
Je mag alles vinden, maar als je zelfs de 911 GT1 geen exoot vindt...
quote:
Lotus Elise niet, Ariel Atom wel.
BMW M6 niet, Aston Martin DB9 wel.
Toyota Supra niet, Toyota 2000-GT (voorganger) wel
Honda NSX misschien over 20 jaar.
Kun je een beetje inzicht geven in de norm die je hanteert, want ik zie geen lijn...
pi_71799782
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:16 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je mag alles vinden, maar als je zelfs de 911 GT1 geen exoot vindt...
[..]

Kun je een beetje inzicht geven in de norm die je hanteert, want ik zie geen lijn...
Waarom de GT1 wel en de GT2 & GT3 niet? Waarom de gewone Turbo niet? Of andere 911 modellen?

De norm die ik hanteer is simpel en volgens definitie:
quote:
strikingly, excitingly, or mysteriously different or unusual
Calm down, please!
pi_71800202
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:40 schreef Googolplexian het volgende:

Waarom de GT1 wel en de GT2 & GT3 niet?
Ik vind alle GT modellen exoten, maar de GT1 zeker. Zeldzaam, winnaar Le Mans, bijzonder (snel/onpraktisch/duur...)
quote:
Waarom de gewone Turbo niet?
Die valt eigenlijk ook wel onder exoot.
quote:
Of andere 911 modellen?
Teveel geproduceerd, te veel allemansvriend. Beetje afhankelijk van het model natuurlijk. Een 2.0S wil ik ook best als exoot zien, de Carrera RS zeker. Het is natuurlijk geen harde grens.
quote:
De norm die ik hanteer is simpel en volgens definitie:
Dan ken ik genoeg 911-jes die eronder vallen. Maar goed, waarom de DB9 hieronder zou vallen en geen één 911?

O well. Ik denk dat wij iig een hogere norm aanhouden dan stefke_p ten aanzien van het begrip exoot.

Meer in het bijzonder denk ik dat stefke_p gewoon full of it is, want er zijn genoeg uitspraken van hem die ernstige overdrijving inhouden. Zoals die 8K voor een uitlaat bij Porsche. Of die 90K voor zijn supra. Als ik bij supratrader kijk is de duurste 70K en dan heb je ofwel een extreme lowmiler twinturbo, of b.v. ruim 1100 rwhp, showwinnaar, enz.. Dus waarom zijn supra ineens 90K zou moeten zijn? Beetje in vergelijk kom je dan op 40-50K. Nog steeds teveel, maar goed, het heet niet voor niets "wat de gek er voor geeft".
pi_71800439
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:53 schreef DS4 het volgende:

Het is natuurlijk geen harde grens.
qft! Puur een kwestie van smaak ... maar wat je exotisch vindt zegt imo wel veel over je smaak ^^

911's zijn ook een beetje een twijfelgeval, hoor ... maar zoals je zegt: teveel van gemaakt.

DB9 staat bekend als de mooiste auto van de wereld. Dat valt voor mij onder "strikingly".

Leuke quote trouwens:
quote:
1983 Brabham-BMW BT52 (F1)

It may as well have been called the B-52 because it absolutely creamed the opposition in some races and bombed in others…

These were only 1.5 liter, 4 cylinder road going BMW engines remember, and if you believe the reports from Bavarian engineers at the time, some of these blocks were apparently being pulled straight out of road cars with over 100,000 kays on the clock. Folklore tells us M10 engine blocks were also reportedly weathered in the rain and urinated on my mechanics prior to becoming 1500 HP banshees.

Now that is a sure fire way to make an engine a modern legend. I would pay good money to see the rice boys lay the same claim on their SR20’s, 1JZ’s and F21’s and still keep a straight face!
Calm down, please!
pi_71806014
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:09 schreef Benny_Lava het volgende:

[..]

die van 16k is een LHD 6 bak turbo, die van 8k is een LHD 5 bak manueel.

geen enkele is ene automaat, geen enkele is een RHD
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_71812694
0-396 km/u in 1600m en 24 seconden

Wat doet dat ding op de 1/4 mijl ? (402 meter)
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:10:29 #190
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_71812942
Je mag toch maar 120km/u in Nederland.

Opgelost, slotje!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_71812956
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:40 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Waarom de GT1 wel en de GT2 & GT3 niet?

omdat dit een GT1 is. kommop zeg

maar dat wist je heus niet
pi_71812999
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:11 schreef rival het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

omdat dit een GT1 is. kommop zeg

maar dat wist je heus niet
Oja ... die heb je ook in straat-uitvoering Was ik effe vergeten.
Calm down, please!
pi_71813022
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:13 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Oja ... die heb je ook in straat-uitvoering Was ik effe vergeten.
jij dacht zekersteweten dat een GT1 hetzelfde uiterlijk had als de GT2 of 3.... daarom vergelijk je ze nog met elkaar
pi_71813179
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:14 schreef rival het volgende:

[..]

jij dacht zekersteweten dat een GT1 hetzelfde uiterlijk had als de GT2 of 3.... daarom vergelijk je ze nog met elkaar
Ik dacht dat race-auto's logischerwijs niet deel uitmaken van dit gesprek. Kende de GT1 alleen van races.
En heel eerlijk gezegd wist ik niet dat de GT1 onder de 911 noemer viel ... dacht eerder gewoon GT1 net als de Carrera GT.
Calm down, please!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')