Nee, maar dat is in NL dan ook wel heel uitzonderlijk, een Porsche leasen. Bijtelling is ook niet zo grappig...quote:
Nee die taco-vreters uit Mexico zijn jullie vast ook heel blij meequote:Op zondag 13 september 2009 00:34 schreef StefanP het volgende:
[..]
Inderdaad. Veel plezier nog in Nederlandistan. Laat me nog weten hoe over tien jaar tijd die omgekeerde bevolkingspiramide, je torenhoge belastingen en je nieuwe medelanders je bevallen!
This is a 996quote:Op maandag 14 september 2009 11:07 schreef DS4 het volgende:
Aangezien Draaijer in een ander draadje met een goed idee kwam...
Hierbij een foto van de naviciever waar het mee begon op zo'n manier dat duidelijk is dat deze in een moderne Porsche is gemonteerd (het blijft mij een raadsel waarom je zou denken dat het een 964 is als duidelijk is dat er 320 km/u met GPS gemeten is geklokt, maar goed, alles voor de humor zeg ik maar...).
[ afbeelding ]
Stefke, we zien de kopie van jouw loonstrookjes tegemoet!
Waar was ik niet tevreden over?quote:Op maandag 14 september 2009 12:37 schreef draaijer het volgende:
Alleen was je er volgens mij niet erg tevreden over
Nee, die heb ik er in laten zetten omdat ik niet tevreden was over PCM, de standaard navi dus. Niet dat ik helemaal geen klachten heb over de Kenwood (bluetooth werkt niet goed), maar in zijn algemeenheid is het een prima apparaat.quote:
Top tent die Bredase autoshop. Heb er in mijn auto ook alles laten inbouwen.quote:Op maandag 14 september 2009 14:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, die heb ik er in laten zetten omdat ik niet tevreden was over PCM, de standaard navi dus. Niet dat ik helemaal geen klachten heb over de Kenwood (bluetooth werkt niet goed), maar in zijn algemeenheid is het een prima apparaat.
ZO : Citroen sjaak heeft gesprokenquote:Op maandag 14 september 2009 14:39 schreef Sjaeck het volgende:
Afgezien van zijn irritante, arrogante wijze waarop hij alles formuleert komt er af en toe nog best een aantal redelijke argumenten van StefanP's kant om voor zijn autokeuzes te zijn. Dat kun je over de meeste (jaloerse?) mannetjes die op hem reageren over het algemeen niet zeggen (die enkel aankomen met het standaard "Amerikanen krijg je de bocht niet om"-gezever, zonder ook maar uit persoonlijke ervaring te kúnnen putten).
Maar dat een kwestie van smaak de belangrijkste factor is in jullie keuzes hebben schijnbaar alle mensen (incl zowel StefanP als DS4) niet of nauwelijks door..
Sowieso, dat tegen elkaar opbieden op een forum als dit... Zolang je niets te bewijzen hebt hoef je er toch helemaal niet op in te gaan? Maar blijkbaar raakt het alle partijen stiekem wel.
Ik heb dan nog verder niets gepost maar heb ruime ervaring met auto`s van en in Amerika en Europa. Daarnaast werk ik in een sector verwant aan de auto techniek. Dus ik acht mezelf geschikt een mening te kunnen vormen. Beetje vreemd dat jij weet wat de ervaring is van alle posters in dit topic.quote:Op maandag 14 september 2009 14:39 schreef Sjaeck het volgende:
Afgezien van zijn irritante, arrogante wijze waarop hij alles formuleert komt er af en toe nog best een aantal redelijke argumenten van StefanP's kant om voor zijn autokeuzes te zijn. Dat kun je over de meeste (jaloerse?) mannetjes die op hem reageren over het algemeen niet zeggen (die enkel aankomen met het standaard "Amerikanen krijg je de bocht niet om"-gezever, zonder ook maar uit persoonlijke ervaring te kúnnen putten).
Maar dat een kwestie van smaak de belangrijkste factor is in jullie keuzes heeft schijnbaar geen van alle mensen (incl zowel StefanP als DS4) niet of nauwelijks door..
Sowieso, dat tegen elkaar opbieden op een forum als dit... Zolang je niets te bewijzen hebt hoef je er toch helemaal niet op in te gaan? Maar blijkbaar raakt het alle partijen stiekem wel.
Ik vind dat je een vreemde conclusie trekt eerlijk gezegd. Je zal mij niet horen roepen dat Porsche de beste auto is. Voor mij is de 911 dat, maar iha heb ik het nooit beweerd en zal ik het nooit beweren.quote:Op maandag 14 september 2009 14:39 schreef Sjaeck het volgende:
Maar dat een kwestie van smaak de belangrijkste factor is in jullie keuzes hebben schijnbaar alle mensen (incl zowel StefanP als DS4) niet of nauwelijks door..
Heb je na dagen zoeken eindelijk een plaatje gevonden jongen?quote:Op maandag 14 september 2009 11:07 schreef DS4 het volgende:
Aangezien Draaijer in een ander draadje met een goed idee kwam...
Hierbij een foto van de naviciever waar het mee begon op zo'n manier dat duidelijk is dat deze in een moderne Porsche is gemonteerd (het blijft mij een raadsel waarom je zou denken dat het een 964 is als duidelijk is dat er 320 km/u met GPS gemeten is geklokt, maar goed, alles voor de humor zeg ik maar...).
[ afbeelding ]
Stefke, we zien de kopie van jouw loonstrookjes tegemoet!
Of je kijkt even naar deze post waar dit draadje uit voort kwam...quote:Op maandag 14 september 2009 17:41 schreef S1nn3rz het volgende:
Heb je na dagen zoeken eindelijk een plaatje gevonden jongen?_!
quote:Op maandag 14 september 2009 17:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Of je kijkt even naar deze post waar dit draadje uit voort kwam...
quote:Op maandag 14 september 2009 18:01 schreef DS4 het volgende:
Heb ik toch nog een plaatje gevonden wat van toepassing is...
[ afbeelding ]
Photoshop.quote:Op maandag 14 september 2009 18:01 schreef DS4 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heeft DS4 (wordt een prachtige Citroën trouwens, maar dat even terzijde) wel ultieme Sjopskills.quote:
Hulde!quote:Op maandag 14 september 2009 18:16 schreef draaijer het volgende:
Even om de lucht te klaren... DS4 HEEFT een 911 / 996 en de foto is uit zijn unit. Ik begrijp dat het confronterend is om zoiets moois te zien, maar probeer een keer uit je comfortzone te komen en gun het een ander. Als je het zelf ook wilt, get your balls together and start working your ass off
quote:Op maandag 14 september 2009 18:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan heeft DS4 (wordt een prachtige Citroën trouwens, maar dat even terzijde) wel ultieme Sjopskills.
Jongen, je moest eens weten.quote:Op maandag 14 september 2009 18:16 schreef draaijer het volgende:
Even om de lucht te klaren... DS4 HEEFT een 911 / 996 en de foto is uit zijn unit. Ik begrijp dat het confronterend is om zoiets moois te zien, maar probeer een keer uit je comfortzone te komen en gun het een ander. Als je het zelf ook wilt, get your balls together and start working your ass off
Dat het vandaag zo'n tyfus-lekker weer was.quote:Op maandag 14 september 2009 19:01 schreef JodyBernal het volgende:
Wat stond daar?????
Ik filosofeerde wat over mijn gevoelens voor stefke en was daarin blijkbaar iets te eerlijkquote:Op maandag 14 september 2009 19:01 schreef JodyBernal het volgende:
Wat stond daar?????
Het is zijn eigen draadje...quote:Op maandag 14 september 2009 18:48 schreef JodyBernal het volgende:
Wel jammer dat jullie StefanP nu weer hebben weggepest.
Ik vond het al vrij subtiel aangezien ik hem niet expliciet iets toewenste maar dat hij misschien wel irritant genoeg was om in de categorie mensen te vallen die ik eventueel iets toe zou wensenquote:Op maandag 14 september 2009 19:09 schreef DS4 het volgende:
Nu ben ik benieuwd aan het worden.
Kun je het ook subtiel brengen?
Je verklaarde hem meteen maar de liefde?quote:Op maandag 14 september 2009 19:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik filosofeerde wat over mijn gevoelens voor stefke en was daarin blijkbaar iets te eerlijk
quote:Op maandag 14 september 2009 19:15 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Je verklaarde hem meteen maar de liefde?
Het zijn eerder emoties aan de andere kant van het spectrumquote:Op maandag 14 september 2009 19:15 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Je verklaarde hem meteen maar de liefde?
Heb je al eens gekeken wie de TS is?quote:Op maandag 14 september 2009 19:26 schreef JodyBernal het volgende:
In plaats daarvan wordt hij alsmaar uitgedaagd
Dat zou al een stuk beter zijn als de TS hier nooit meer kwam.quote:Op maandag 14 september 2009 19:26 schreef JodyBernal het volgende:
Nou, ik vind dat er op dit forum geen leuke sfeer hangt!
quote:Op maandag 14 september 2009 19:26 schreef JodyBernal het volgende:
Zo'n verloren zoon als StefanP ...
Hoho... ik wil nog wel lachen om zijn loonstrook!quote:Op maandag 14 september 2009 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat zou al een stuk beter zijn als de TS hier nooit meer kwam.
Ik ben veel te druk met janken om de mijnequote:Op maandag 14 september 2009 19:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hoho... ik wil nog wel lachen om zijn loonstrook!
Maar ondertussen doet PSV het stukken beter dan jij had verwacht na de eerste twee wedstrijden. Dat is dan weer positief!quote:Op maandag 14 september 2009 19:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben veel te druk met janken om de mijne
Ik maak m'n eigen loonstrookjesquote:Op maandag 14 september 2009 19:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hoho... ik wil nog wel lachen om zijn loonstrook!
Dat Lazovic nog niet ontploft is en eindelijk een plek heeft gevonden waar hij van waarde kan zijn voor de club is het hoogtepunt van het jaar voor mij natuurlijkquote:Op maandag 14 september 2009 19:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Maar ondertussen doet PSV het stukken beter dan jij had verwacht na de eerste twee wedstrijden. Dat is dan weer positief!
dat StefanP de VS verheerlijkt en ontzettend subjectief isquote:Op maandag 14 september 2009 20:38 schreef j0rrit het volgende:
Ze hebben allebei mooie auto's. Wat is het probleem?
996 leuk en zo. maar heb je meer dan alleen een type aanduiding?quote:Op maandag 14 september 2009 18:16 schreef draaijer het volgende:
300pk, 5,4 0-100 en 280 km/u.quote:Op maandag 14 september 2009 22:52 schreef ForcedInduction het volgende:
996 leuk en zo. maar heb je meer dan alleen een type aanduiding?
[quote]
Ik heb een turbo omgebouwd met originele delen naar GT2, waarbij de 4wd is gebleven. En een extra kuurtje om het extra gewicht te compenseren van 462pk naar 530pk.
[quote]
wat doet de goedkoopste/traagste versie ? (ik verwacht dat het niet een hele snelle was...)
300 pk is geen 300 pk.quote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
300pk, 5,4 0-100 en 280 km/u.
Ter vergelijk: die van mij doet 0-100 in 3,7, 0-200 in 11,5 en heeft een top van ruim 320 km/u.
Overigens, met welke auto uit 89 hield jij de 996 bij? Want het zou natuurlijk kunnen dat de ander niet kon rijden...
En dat is het dashboard van je Twingo?quote:Op maandag 14 september 2009 18:01 schreef DS4 het volgende:
[ afbeelding ]
Jij snap er duidelijk niets van. Denk je nou echt dat ik een ander niets gun?quote:Op maandag 14 september 2009 18:16 schreef draaijer het volgende:
OMG jij hebt het vertrouwen in de mensheid zeker opgegeven, is vroeger je knikkerzakje eens gestolen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 03:29 schreef StefanP het volgende:
[..]
Jij snap er duidelijk niets van. Denk je nou echt dat ik een ander niets gun?
Het gaat erom dat hij bij hoog en laag overal beweert dat hij een Porsche heeft, dat hij daar tig dingen aan heeft laten doen, zonder dat hij ooit ergens een foto heeft geplaatst. En dat hij met PKs smijt waarvan -al heeft hij de auto- ik vrijwel zeker weet dat hij ze uit z'n duim zuigt.
Wat een kul, en als dat zo zou zijn who fucking cares. Mijn auto's kunnen ook een google plaatje zijn, de foto's in je fobo kunnen ook van google geplukt zijn. Do I care? NOquote:Op dinsdag 15 september 2009 03:29 schreef StefanP het volgende:
[..]
Jij snap er duidelijk niets van. Denk je nou echt dat ik een ander niets gun?
Het gaat erom dat hij bij hoog en laag overal beweert dat hij een Porsche heeft, dat hij daar tig dingen aan heeft laten doen, zonder dat hij ooit ergens een foto heeft geplaatst. En dat hij met PKs smijt waarvan -al heeft hij de auto- ik vrijwel zeker weet dat hij ze uit z'n duim zuigt.
Een raketlanceerinstallatie?quote:Op dinsdag 15 september 2009 07:49 schreef draaijer het volgende:
Heb je enig idee wat voor unit dit is?
Ben jij het echt..?quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:20 schreef JodyBernal het volgende:
Ik heb echt geen idee, ik interesseer me totaal niet voor auto's. Maar topics met StefanP hebben altijd mijn speciale aandacht, al is de afloop hier tot nu toe enigszins teleurstellend.
Wat had de afloop dan moeten zijn. Dat ds4 wel een fototje plaatst.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:20 schreef JodyBernal het volgende:
, al is de afloop hier tot nu toe enigszins teleurstellend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |