quote:Op zondag 13 september 2009 03:06 schreef bloodymary het volgende:
Wat? Het ziet er nu toch uit of het nog gaat beginnen.
Ja volgens de commentator wel ..iets later, ze liepen wat achter in dat courtquote:Op zondag 13 september 2009 03:20 schreef TheGeneral het volgende:
Ik neem aan dat Wickmayer en Wozniacki ook beginnen?
En gestoptquote:Op zondag 13 september 2009 03:34 schreef qonmann het volgende:
Caroline Wozniacki - Wickmayer ook gestart
Is er ook een stream van die baan??quote:Op zondag 13 september 2009 04:21 schreef northernlight81 het volgende:
Jammer dat Wicky de eerste set heeft verloren.
Niks strafpunt, uitsluiting vanwege doodsbedreiging tegen een lijnrechter!quote:
Ja, levenslange schorsing als ze echt zei "I will kill you." Wat een domme doos zeg.quote:Op zondag 13 september 2009 05:02 schreef Relayer het volgende:
[..]
Niks strafpunt, uitsluiting vanwege doodsbedreiging tegen een lijnrechter!
Mee eens.quote:Op zondag 13 september 2009 08:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, levenslange schorsing als ze echt zei "I will kill you." Wat een domme doos zeg.
Dat gaat wat ver. In frustraties zeggen mensen nu eenmaal domme dingen. Maar ze mag wel eens goed nadenken voordat ze dat soort onzin uitkraamt.quote:Op zondag 13 september 2009 08:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, levenslange schorsing als ze echt zei "I will kill you."
Zal wel een boete worden die ze moet betalenquote:Op zondag 13 september 2009 09:07 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat gaat wat ver. In frustraties zeggen mensen nu eenmaal domme dingen. Maar ze mag wel eens goed nadenken voordat ze dat soort onzin uitkraamt.
quote:Op zondag 13 september 2009 09:15 schreef Leatherface het volgende:
Maar goed. Ik snap wel dat wanneer je de status hebt die Serena heeft en wanneer je zo succesvol bent als haar, dat je altijd wilt winnen. Maar als je dan een keer eruit gaat in de halve finale, kun je daar toch wel vrij gelaten op reageren.
Federer en Nadal balen ook wel als ze verliezen, maar zullen zich waarschijnlijk nooit zo laten gaan.
Die vader van de Williams zusters heeft er ook een handje van.quote:Op zondag 13 september 2009 04:52 schreef Tim86 het volgende:
You can take the girl out the ghetto, but can't take the ghetto out the girl
MP krijgen door een fuckin voetfout, dat gaat toch helemaal nergens over?quote:Op zondag 13 september 2009 09:15 schreef Leatherface het volgende:
Maar goed. Ik snap wel dat wanneer je de status hebt die Serena heeft en wanneer je zo succesvol bent als haar, dat je altijd wilt winnen. Maar als je dan een keer eruit gaat in de halve finale, kun je daar toch wel vrij gelaten op reageren.
Federer en Nadal balen ook wel als ze verliezen, maar zullen zich waarschijnlijk nooit zo laten gaan.
Na de halve finales heren. Zal er dus aan liggen hoe lang de heren Nadal, Del Potro, Federer en Djokovic er over doen.quote:
Laat tennis alsjeblieft geen banale sport als voetbal worden zeg.. Wanneer mijn kinderen met hun racket gaan gooien of vloeken haal ik ze van het court af en dat weten ze, vandaar dat ze het nooit doenquote:Op zondag 13 september 2009 09:07 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat gaat wat ver. In frustraties zeggen mensen nu eenmaal domme dingen. Maar ze mag wel eens goed nadenken voordat ze dat soort onzin uitkraamt.
quote:Op zondag 13 september 2009 09:51 schreef Bruce117 het volgende:
Welke links?quote:Op zondag 13 september 2009 09:55 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
[..]
Wat is hier anders aan tov eerdere links?
quote:
Dat dus.quote:Op zondag 13 september 2009 10:26 schreef Ambrosius het volgende:
Kim.
The Woz.
Waarom ging ik slapen. Nu de herhaling van Kim-Serena op ES (begin 2e set zijn ze).
En binnenkomen in de top 30 ofzoquote:Op zondag 13 september 2009 10:14 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Was dat nou echt een voetfout, trouwens?
Iig Clijsters naar de finale. Waarschijnlijk wint ze die ook nog wel. Zou wel fenomenaal zijn, een Grand Slam winnen als je derde toernooi na je comeback.
Nee je kan geen voetfout challengen.quote:Op zondag 13 september 2009 10:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En binnenkomen in de top 30 ofzo?
Nu ik erover nadenk, had ze die voetfout niet kunnen challengen? (weet niet of ze die nog had)
Dat is wel een fuckin' lange zin hoor. Dat kan alleen in die eerste tirade, in de tweede is het zeker een kortere zin, waarna die lijnrechtster huilend naar mama rent.quote:Op zondag 13 september 2009 10:47 schreef nightcowboy het volgende:
Ze zou "I swear to God I'm fuckin' going to take this fuckin' ball and shove it down your fuckin' throat, you hear that? I swear to God," gezegd hebben..
Dat is ze sowieso niet. Ze heeft 11 Grand Slam-titels (singles), maar de 18 van Navratilova gaat ze waarschijnlijk niet halen. Laat staan de 22 van Graf of de 24 van Margaret Court.quote:Op zondag 13 september 2009 10:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
, helaas voor haar niet beste of succesvolste,
Ah ok, dan nog kan er wel wat beter rekening gehouden worden met het moment.quote:Op zondag 13 september 2009 11:05 schreef TheGeneral het volgende:
Ze heeft ook niet 'I will kill you' gezegd.
Williams dacht dat die lijnrechter dat tegen de umpire zei, maar dat verstond ze verkeerd. De lijnrechter zei ook dat ze dat niet had gezegd tegen de umpire.
30 maar? Weet niet hoe het bij de vrouwen werkt, maar bij de mannen zou je met een GS + die twee kwartfinales rond de 15 komen te staan.quote:Op zondag 13 september 2009 10:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En binnenkomen in de top 30 ofzo?
Nu ik erover nadenk, had ze die voetfout niet kunnen challengen? (weet niet of ze die nog had)
Iddquote:Op zondag 13 september 2009 04:52 schreef Tim86 het volgende:
You can take the girl out the ghetto, but can't take the ghetto out the girl
Mja, in die eerste zou ze zoiets best gezegd kunnen hebben, ze stond er best een tijdjequote:Op zondag 13 september 2009 10:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is wel een fuckin' lange zin hoor. Dat kan alleen in die eerste tirade, in de tweede is het zeker een kortere zin, waarna die lijnrechtster huilend naar mama rent.
In het voetbal worden zulke dingen door normale mensen wel gewoon gevonden zeker?quote:Op zondag 13 september 2009 09:49 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Laat tennis alsjeblieft geen banale sport als voetbal worden zeg.. Wanneer mijn kinderen met hun racket gaan gooien of vloeken haal ik ze van het court af en dat weten ze, vandaar dat ze het nooit doen. Als ze het daadwerkelijk heeft gezegd, mag daar best consequenties aan vast zitten, al is levenslang misschien wel wat overdreven. Heeft ze eigenlijk al excuses gemaakt?
Ik heb het stukje gezien en geprobeerd te 'zien' (ik kan liplezen) of ze het gezegd heeft, maar ik kan er geen chocola van maken (waren slechte beelden op youtube, misschien dat ik het op tv wel kan zien).
Shove this ban up my ass.quote:Op zondag 13 september 2009 11:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lijkt me ook dat het geen zak uitmaakt of ze nu "I swear to God I'm fuckin' going to take this fuckin' ball and shove it down your fuckin' throat and I will kil you" of "I swear to God I'm fuckin' going to take this fuckin' ball and shove it down your fuckin' throat, you hear that?" zei.
In geen van beide gevallen normaal. Als ze nu iets te hevig stond te discussieren of het nu wel of geen voetfout was en de timing daarvan, dan zou je 't nog door de vingers kunnen zien door omstandigheden.
Maar ballen in throaten shoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |