abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72774876
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:46 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Zo kom ik nooit weg van FOK!
Als mijn relatieproblemen zouden zijn als die van hem had ik nooit in dit draadje hoeven posten. Dus ik begrijp zijn klacht niet helemaal.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72775357
Nog een andere leuke, kwam ik tegen in mn AT. Redelijk kansloos maar ook lachen, het gaat redelijk los:

groot probleem.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_72775806
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:04 schreef dreamzk het volgende:
Nog een andere leuke, kwam ik tegen in mn AT. Redelijk kansloos maar ook lachen, het gaat redelijk los:

groot probleem.
Mijn avond is weer goed!
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72784495
Hey allemaal,

Kam bij toeval dit topic tegen.., Vog het nu enkele dagen en is allemaal erg 'interessant'.

Heb op dit moment een relatie van 5.5 jaar. Al een tijdje loopt het niet echt lekker, en is vooral vanuit mijn kant de optie gekomen om er een punt achter te zetten. Ik zelf loop al een tijdje met die gedachte.. Nu heb ik vandaag dit volledig besproken met me vriendin. Dit ging uiteraard gepaard met de nodige tranen..

We hebben nu afgesproken dat ik het weekend langs kom, om er nogmaals over te praten en uiteindelijk een beslissing te nemen. (waren het er beide overeens dat er zsm iets besloten moet worden)
Nu gaat dit uiteraard de meest slechte dag in tijden worden..

Ik zelf ben er nog niet echt uit wat ik nu zelf wil.. Welicht hebben jullie wat tips??
pi_72785648
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:12 schreef Chrisiss het volgende:
[knip]
Ik zelf ben er nog niet echt uit wat ik nu zelf wil.. Welicht hebben jullie wat tips??
Welkom Chrisiss, je zal zien dat voor een hoop mensen hier het al te laat is en de relatie al kapot is.

Mijn advies is dat als het niet zo lekker loopt de oorzaak meestal misverstanden zijn, en het probleem zich vaak voordoet in het Praten EN Luisteren.

Je kan nog zoveel met elkaar praten, als de ander niet luistert of niet wil luisteren dan komt de oplossing niet.

Voorbeeld:
Hij: Ik vind dat je te vaak gtst kijk
Zij: Ik vind at je te vaak aan je motor sleutelt

Zo vuur je verwijten naar elkaar toe en geen oplossingen, dat werkt dus echt niet beetje rekening houden met elkaars gevoelens en gewoontes en persoonlijkheid, zorg dat je een of meerdere oplossingen klaar heb waarvan je denkt dat je partner dit een goede optie lijkt.

Voorbeeld:
Hij: Ik vind het heel gezellig met jou om op de bank te zitten, maar gtst boeit me gewoon echt niet, kan je het niet opnemen en kijken als ik er niet ben?
Zij: Ik weet dat je het sleutelen aan je motor fascinerend vind, maar ik zou graag op zondag met je een filmpje kijken

Klinkt allemaal makkelijker dan het is, maar elkaars minpunten aanwijzen is te gemakkelijk, en daar verlaag je elkaars zelfvertrouwen mee, probeer juist positief tegenover elkaar te staan.

Ook zal ze waarschijnlijk heel anders over dingen denken, of dit opkroppen wat jij niet weet en andersom net zo, mannen zjin van mars enzo..

Als je uiteindelijk kwa gevoel het idee hebt dat dit niet gaat werken, dan houd het misschien wel op, je moet tenslotte nog wel van elkaar houden wil het luken, ups en downs heb je altijd in een relatie.

succes
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_72785707
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:12 schreef Chrisiss het volgende:
Hey allemaal,

Kam bij toeval dit topic tegen.., Vog het nu enkele dagen en is allemaal erg 'interessant'.

Heb op dit moment een relatie van 5.5 jaar. Al een tijdje loopt het niet echt lekker, en is vooral vanuit mijn kant de optie gekomen om er een punt achter te zetten. Ik zelf loop al een tijdje met die gedachte.. Nu heb ik vandaag dit volledig besproken met me vriendin. Dit ging uiteraard gepaard met de nodige tranen..

We hebben nu afgesproken dat ik het weekend langs kom, om er nogmaals over te praten en uiteindelijk een beslissing te nemen. (waren het er beide overeens dat er zsm iets besloten moet worden)
Nu gaat dit uiteraard de meest slechte dag in tijden worden..

Welkom hierzo,
We weten eigenlijk helemaal niet hoe jouw situatie ligt op dit moment dus mischien kan je wat meer informatie geven? Sterkte dit weekend iig met het uitpraten.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_72793398
zo, weer een zeer prettige sessie bij m'n psycholoog gehad.
Had het echt even nodig dat m'n gedachten weer op een rijtje gezet werden.
Nu alleen nog een manier vinden om van m'n "het komt allemaal weer goed tussen mij en m'n vrouw" dromen en fantasiën af te komen
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  Moderator woensdag 16 september 2009 @ 11:55:18 #208
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_72797572
Ja hooorrrrrr, en nou ben ik nog ziek geworden ook. Fijn.... de hele dag alleen thuis op de bank liggen. Nee, dat is geen ideale manier om er steeds aan te denken.... nee dat is niet de perfecte manier om weer continu jezelf af te vragen 'hoe heeft ze me dit aan kunnen doen'

*zet xbox maar aan in hoop van afleiding*
pi_72797918
Sterkte mensen.
@JoeBravo: wel goed dat je naar een psycholoog gaat denk ik. En die "Het komt wel weer goed tussen ons"-dromen zullen ook wel weer verdwijnen hoor.

@Dick: beterschap dan maar! Veel sinaasappeltjes eten hè!
pi_72798112
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:05 schreef Barbusse het volgende:
Sterkte mensen.
@JoeBravo: wel goed dat je naar een psycholoog gaat denk ik. En die "Het komt wel weer goed tussen ons"-dromen zullen ook wel weer verdwijnen hoor.
dat weet ik wel zeker, zonder psychologische hulp was ik niet zo ver gekomen.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72798188
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:10 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

dat weet ik wel zeker, zonder psychologische hulp was ik niet zo ver gekomen.
Dat zijn goede berichten toch? Je pakt de problemen goed aan, en de vooruitgang is er dus al!
pi_72799885
Hallo!

Ben doorgestuurd naar dit actieve forum, dus zal ff mijn verhaal knippen en plakken

Na een relatie van 2,5 jaar heeft mijn (nu ex)vriend het uitgemaakt..
Hij zag ons samen een toekomst opbouwen.. Maar een maand voordat hij er mee kapte, zag hij dat plots niet meer en hij vertelde dit een week voordat hij het uitmaakte..
Dit kwam voor mij als donderslag bij heldere hemel. Omdat we al moeilijke tijden samen hadden meegemaakt (Iedereen was tegen ons) en samen hadden gevochten, dacht ik dat dit het was.
Dat hij diegene was met wie ik oud zou worden.. Ik heb dit gevoel ook nooit zo gehad bij een andere ex waar ik bijna 6 jaar bij ben geweest, om aan te geven dat dit geen kalverliefde was/ is..
Mijn vraag is.. Hoe ga ik verder..?
Ik wil graag normaal contact houden (als dit mogelijk is), misschien ook wel in de hoop dat over een paar jaar hij zou zien dat we het lang niet zo slecht hadden?
Aan de andere kant blijf ik er nu zo in hangen, ik heb een tijdje geen contact nu.. Maar ik blijf constant zijn hyves checken, kijken op msn of hij er is, ik heb vrijwel iedere nacht nachtmerries over hem/ ons...
En als ik een slechte dag heb dan huil ik de hele dag/ nacht...
Het is zo vermoeiend.. Ik wil er zo graag vanaf, maar het lukt me niet of het lijkt me niet te lukken..!
Ik heb al een hoop afleiding in vriendinnen en een nieuwe kat, die me erg bezig houdt
En toch.... I know, time heals all wounds.. En het is nog aardig vers allemaal.. Maar hoe kom je over iemand heen?
En vooral, hoe kan je iemand nog vertrouwen in een evt volgende relatie, dat deze er ook ineens mee kapt, terwijl voor je gevoel nog alles goed is? Ik wil daar niet constant bang voor zijn, maar ben dat nu al een beetje....
Tips?
pi_72799902
Ik zit erover te denken om naar deze voorstelling te gaan. Misschien niet zo'n goed plan, maar ik vind haar zo'n briljante actrice. Daarnaast blijft het een geweldig stuk, hoe depressief ook.
quote:
La voix humaine

Halina Reijn schittert in veelzijdige monoloog
Een vrouw belt toch nog een keer met haar ex-geliefde. Een paar dagen geleden verbrak hij hun relatie. Ze probeert het gesprek gaande te houden: eerst nog optimistisch, maar steeds wanhopiger. Gaandeweg ontstaat het beeld van de relatie en het besef dat haar minnaar voorgoed heeft gekozen voor een ander. Uiteindelijk blijft voor de vrouw nog maar een conclusie over: het is afgelopen.

Jean Cocteau (1889-1963) schreef La voix humaine in 1927. Het is een van de weinige monologen voor een vrouw in het wereldrepertoire. François Poulenc maakte er een opera van.

“Halina Reijn koppelt in haar rijke, indringende spel de stadia die de vrouw doormaakt, aan evenzoveel spelregisters die iedere keer weer verrassen. Steeds weer speelt ze tegen de verwachting in.” (NRC Handelsblad)
pi_72799970
ziet er ZEER confronterend uit, maar dat kan ook goed zijn.
Zit me nu af te vragen of ik dat al aan zou kunnen.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72800297
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:08 schreef JoeBravo het volgende:
ziet er ZEER confronterend uit, maar dat kan ook goed zijn.
Zit me nu af te vragen of ik dat al aan zou kunnen.
Ja, de confrontatie zou wel eens zwaar kunnen zijn, misschien tè zwaar. Maar ik vind het al een hele dappere stap van me dat ik het überhaupt overweeg. En het lijkt me echt een briljant stuk!
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:05 schreef Fbabe het volgende:
Hallo!

Ben doorgestuurd naar dit actieve forum, dus zal ff mijn verhaal knippen en plakken

Na een relatie van 2,5 jaar heeft mijn (nu ex)vriend het uitgemaakt..
Hij zag ons samen een toekomst opbouwen.. Maar een maand voordat hij er mee kapte, zag hij dat plots niet meer en hij vertelde dit een week voordat hij het uitmaakte..
Dit kwam voor mij als donderslag bij heldere hemel. Omdat we al moeilijke tijden samen hadden meegemaakt (Iedereen was tegen ons) en samen hadden gevochten, dacht ik dat dit het was.
Dat hij diegene was met wie ik oud zou worden.. Ik heb dit gevoel ook nooit zo gehad bij een andere ex waar ik bijna 6 jaar bij ben geweest, om aan te geven dat dit geen kalverliefde was/ is..
Mijn vraag is.. Hoe ga ik verder..?
Ik wil graag normaal contact houden (als dit mogelijk is), misschien ook wel in de hoop dat over een paar jaar hij zou zien dat we het lang niet zo slecht hadden?
Aan de andere kant blijf ik er nu zo in hangen, ik heb een tijdje geen contact nu.. Maar ik blijf constant zijn hyves checken, kijken op msn of hij er is, ik heb vrijwel iedere nacht nachtmerries over hem/ ons...
En als ik een slechte dag heb dan huil ik de hele dag/ nacht...
Het is zo vermoeiend.. Ik wil er zo graag vanaf, maar het lukt me niet of het lijkt me niet te lukken..!
Ik heb al een hoop afleiding in vriendinnen en een nieuwe kat, die me erg bezig houdt
En toch.... I know, time heals all wounds.. En het is nog aardig vers allemaal.. Maar hoe kom je over iemand heen?
En vooral, hoe kan je iemand nog vertrouwen in een evt volgende relatie, dat deze er ook ineens mee kapt, terwijl voor je gevoel nog alles goed is? Ik wil daar niet constant bang voor zijn, maar ben dat nu al een beetje....
Tips?
Hoi Fbabe, welkom hier. Als je dit hele topic, en de voorgaande, doorleest zul je merken dat iedereen er anders mee omgaat. En de één heeft er meer moeite mee dan de ander. Dat hangt vaak ook van de duur van de relatie af en hoe de relatie beëindigd is.
Wat voor veel mensen wel helpt is veel werken/studeren en sporten. Dan zit je hoofd vol met andere dingen en met het sporten maak je hem weer leeg waardoor slapen beter gaat. Tijd heelt alle wonden, en zie het sporten en werken/studeren maar als de morfine voor de eerste en ergste periode. Daarnaast wil jezelf op een hobbie storten die je altijd al wou doen ook wel helpen.
En bang zijn dat je in een volgende relatie hetzelfde zal overkomen is zinloos, want dat zal een ander persoon zijn.

Verder heel veel sterkte, en hier lezen en eventueel posten zal zeker helpen! Je zit hier onder lotgenoten hè? Soms komen er echt bruikbare tips langs hoor.
  Moderator woensdag 16 september 2009 @ 14:04:01 #216
Dick Laurent Is Dead
pi_72801796
Hoe kom je over iemand heen? damn, wist ik het maar

Mijn 1e simpele gedachte is, iemand tegen komen waar je smoorverliefd op raakt en waar je zo gelukkig mee wordt dat je de EX zal kunnen zien als iets dat destijds misschien mooi was, maar iets waar je nu totaal geen behoefte meer aan hebt.

....al zal het voor mij, en voor velen hier in dit topic nog wel even duren voor dat moment daar is...
pi_72802555
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:04 schreef dick_laurent het volgende:
Hoe kom je over iemand heen? damn, wist ik het maar

Mijn 1e simpele gedachte is, iemand tegen komen waar je smoorverliefd op raakt en waar je zo gelukkig mee wordt dat je de EX zal kunnen zien als iets dat destijds misschien mooi was, maar iets waar je nu totaal geen behoefte meer aan hebt.

....al zal het voor mij, en voor velen hier in dit topic nog wel even duren voor dat moment daar is...
Geen flauw idee. Bestond er maar zoiets als een pilletje tegen liefdesverdriet. Dát zou pas een uitvinding zijn zeg! Een hele opluchting voor velen denk ik.
  woensdag 16 september 2009 @ 15:18:07 #218
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72804189
Hoi Fbabe welkom bij de club van achterblijvers.

Wat bij mij heel erg geholpen heeft is alles wat met je ex te maken heeft te verwijderen of uit het zicht te nemen. Gooi je ex uit hyves, van msn en van jouw desktop bijvoorbeeld. Haal alle foto's van de muur doe het in een doos en in je kast. Zet hem niet meer bovenaan in je contact lijst. Ga veel op stap met vriendinnen en vrienden, leuke dingen doen. Praat met je directe familie of beste vriend(in). Ga lekker uitwaaien op het strand of er over lopen. Is dat niet in de buurt dan een wandeling in het bos. Leen de hond van je buurvrouw/vriendin/moeder en neem die mee. Krop het niet op laat het allemaal maar lekker gaan. Ga ook geen skyradio, lovesongs en dergelijke radio of muziek luisteren en ook geen romantische films etc kijken voorlopig...

Ik kan Niet slapen want ik droom van mijn ex over; leuke dingen, erotische dingen, momenten samen, dat ex weer voor de deur staat plotseling etc .etc. En gedachten als; had ik zus,zo,dat maar gedaan, ik mail, bel, sms, schrijf een brief, komt weer bij me terug, etc etc. Hebben we ook allemaal gehad!

En sommige hebben dat nog steeds ook na een paar weken of maanden of zelfs een jaar later kunnen er moment flitsen voorbij komen bij het horen van een bepaalde muzieksoort, moment dat je meemaakt en dergelijke.

Na de verwerking die bij iedereen verschillende lengtes heeft is er uiteindelijk maar één remedie. Je oude liefde vergeten door een nieuwe liefde in he leven...
.: It is better to burn out, then fade away :.
.: Sometimes tears say al there is to say :.
  Moderator woensdag 16 september 2009 @ 15:20:45 #219
Dick Laurent Is Dead
pi_72804284
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:18 schreef usrfobiwan het volgende:
Hoi Fbabe welkom bij de club van achterblijvers.

Wat bij mij heel erg geholpen heeft is alles wat met je ex te maken heeft te verwijderen of uit het zicht te nemen. Gooi je ex uit hyves, van msn en van jouw desktop bijvoorbeeld. Haal alle foto's van de muur doe het in een doos en in je kast. Zet hem niet meer bovenaan in je contact lijst. Ga veel op stap met vriendinnen en vrienden, leuke dingen doen. Praat met je directe familie of beste vriend(in). Ga lekker uitwaaien op het strand of er over lopen. Is dat niet in de buurt dan een wandeling in het bos. Leen de hond van je buurvrouw/vriendin/moeder en neem die mee. Krop het niet op laat het allemaal maar lekker gaan. Ga ook geen skyradio, lovesongs en dergelijke radio of muziek luisteren en ook geen romantische films etc kijken voorlopig...

Ik kan Niet slapen want ik droom van mijn ex over; leuke dingen, erotische dingen, momenten samen, dat ex weer voor de deur staat plotseling etc .etc. En gedachten als; had ik zus,zo,dat maar gedaan, ik mail, bel, sms, schrijf een brief, komt weer bij me terug, etc etc. Hebben we ook allemaal gehad!

En sommige hebben dat nog steeds ook na een paar weken of maanden of zelfs een jaar later kunnen er moment flitsen voorbij komen bij het horen van een bepaalde muzieksoort, moment dat je meemaakt en dergelijke.

Na de verwerking die bij iedereen verschillende lengtes heeft is er uiteindelijk maar één remedie. Je oude liefde vergeten door een nieuwe liefde in he leven...
pi_72805663
@ usrfobiwan:

Bedankt voor je wijze woorden Ik zal het zeker proberen!
  woensdag 16 september 2009 @ 16:13:45 #221
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_72806459
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:05 schreef Barbusse het volgende:
Ik zit erover te denken om naar deze voorstelling te gaan. Misschien niet zo'n goed plan, maar ik vind haar zo'n briljante actrice. Daarnaast blijft het een geweldig stuk, hoe depressief ook.

[..]

Ik vind het vooral erg saai en triest klinken...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_72811863
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:13 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik vind het vooral erg saai en triest klinken...
Triest zeker. Maar saai? Tja, das toch meer iets van smaak denk ik.
pi_72822640
Ik heb zowaar een redelijk uitgebreid antwoord gekregen op de mail die ik mijn ex heb gestuurd. Niet helemaal het idee dat alles is aangekomen, maar ok.
Nu nog een manier bednken om van m'n stress af te komen. Ik heb er een stijve nek, stijve schouders, zware armen en stramme vingers van inmiddels
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  Moderator donderdag 17 september 2009 @ 00:59:45 #224
Dick Laurent Is Dead
pi_72828197
Zo, ik heb zojuist bij toeval foto's gezien op haar facebook, waarop ze stralend lachend, lol makend op de foto staat. Dat de break-up haar verdomd weinig doet wist ik al... maar deze foto's bewijzen het nog maar even...

Vreemd hoe mijn lichaam er op reageert....

Eerst kreeg ik een schrik/zenuw gevoel dat door mijn hele lichaam knalde, zo'n soort gevoel dat je ook in dat stomme schip in de efteling krijgt (yeah, you've all been there, don't deny it )

Toen keek ik nog eens naar de foto's.... en dacht ik bij mezelf...jeetje, ik vind haar eigenlijk helemaal niet aantrekkelijk! Serieus niet.... Eigenlijk had ze best wel een kutkop

Kweenie, heb nu geen verdrietig/ik mis haar gevoel na het zien van deze foto's.... maf, dat had ik niet van mezelf verwacht.
  donderdag 17 september 2009 @ 03:36:30 #225
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_72828996
quote:
Op donderdag 17 september 2009 00:59 schreef dick_laurent het volgende:

<knip>

Toen keek ik nog eens naar de foto's.... en dacht ik bij mezelf...jeetje, ik vind haar eigenlijk helemaal niet aantrekkelijk! Serieus niet.... Eigenlijk had ze best wel een kutkop

Kweenie, heb nu geen verdrietig/ik mis haar gevoel na het zien van deze foto's.... maf, dat had ik niet van mezelf verwacht.
Goed man

Ik hoop dat ik dat punt snel bereik!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')