Daar zijn vrouwen goed in. Wil even rust, maar misschien over een tijdje.... Ondertussen maak jij jezelf gek met de hoop dat het goed komt. Beter doorgaan met je leven en mocht ze ooit besluiten het nog te willen proberen kan je dan altijd nog bedenken of jij nog wel wilt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:36 schreef CoendeW het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar dit. 3,5 week geleden maakte mijn vriendin een einde aan onze 4,5 jaar durende relatie.
Toen was ze er zo zeker van, maar nu een paar weken later heeft ze twijfels. Begint ze ook in te zien dat er zoveel oorzaken zijn voor onze problemen en zou ze een eventuele herstart niet uitsluiten over een tijdje.
Ze heeft nu zelf al aangegeven zelf ook hoop te hebben dat het weer goed komt tussen ons.
Alleen is ze hier op dit moment nog niet klaar voor.
Ik heb hier dus heel veel hoop uit geput, maar aan de andere kant is het hierdoor enorm zwaar omdat ik niet verder kom zo.
Op een of andere manier ga je toch zitten wachten op dat verlossende bericht van haar dat ze het nog een keer wil proberen. Terwijl dit er misschien wel helemaal niet gaat komen.
Mijn verstand zegt ook wel dat het niet mogelijk is om erop te wachten, maar toch merk ik dat ik het onbewust toch doe.
Als het zo moet zijn dan gebeurt het toch wel over een tijd en anders misschien niet. deze onzekerheid vreet enorm aan me en ik kan maar niet de omschakeling maken.
Ik woon(de) ook samen met haar hoor... in een huurhuis, dat wel. Zij gaat er nu uit.... geen idee waar ze zal gaan wonen, maar dr familie heeft redelijk wat centen... dus zal me niks verbazen als die iets moois en duurs voor haar regelenquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:30 schreef CoendeW het volgende:
[..]
Voor het verwerkingsproces is het misschien het makkelijkste als je een hekel aan je ex zou kunnen hebben. Dan nog is het moeilijk allemaal natuurlijk maar dan verwerkt het toch allemaal net iets makkelijker.
Mijn vriendin en ik hebben sowieso een huis samen (zij woont daar nu en ik bij mijn ouders) en zolang dat niet verkocht is blijven we sowieso aan elkaar verbonden. En dat kan in deze tijd nog wel een tijd duren.
Maar als ik nu weer al die twijfel bij haar zie en hoor, dan krijg ik weer zoveel hoop.... maar goed dat kan over twee weken ook weer totaal anders zijn.
Het is alleen enorm slopend om tussen hoop en onzekerheid te leven.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik woon(de) ook samen met haar hoor... in een huurhuis, dat wel. Zij gaat er nu uit.... geen idee waar ze zal gaan wonen, maar dr familie heeft redelijk wat centen... dus zal me niks verbazen als die iets moois en duurs voor haar regelen![]()
en zoals swatfire ook zei, just move on..... hoe moeilijk dat ook is, geloof me... ik weet het. Maar je wil niet aan de andere kant van de lijn staan, hopen dat iemand je tegemoet komt.... neem heft in eigen handen. Mocht ze dan op een gegeven moment contact met je opnemen en weer dingen willen opstarten, prima...zie je dan wel weer. Maar ga er NIET op wachten!!!!!
Waarom over een week pas?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:53 schreef Kieswiel het volgende:
Over een week mag ik hier officieel meepraten, maar de afgelopen week was ik al flink bezig met het verwerken. Bijna 2 jaar relatie waarin het al twee is uitgegaan om dezelfde reden als deze keer; we hebben geen toekomst samen. Jammer want het is nog steeds de leukste knul die ik ken. Zijn vrienden waren ook een beetje mijn vrienden geworden dus een groot deel van m'n sociale leven valt ook gelijk weg. Aargh. Ik ga maar een tijdje zitten miepen in dit topic om me bezig te houden
Trouwens, Snowcold; ik denk dat je best blij mag zijn dat jullie nog vrienden zijn, dat is alsnog beter dan geen kans hebben om samen te komen én elkaar niet meer zien 'om het te verwerken'. Ik ben du met is eigenlijk stiekem een beetje jaloers op jou![]()
Denk dat dat soort dingen nog heel lang kunnen blijven gebeuren, misschien wel totdat je gesetteld bent met iemand anders. Ook niet echt iets om je zorgen over te maken denk ik. Zolang je het ook weer snel vergeet, en de auto niet gaat kopen omdat je ex dat een leuk ding vond, in de hoop dat ze je er ooit in ziet rijden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:37 schreef Chev het volgende:
Vraag me af, heb af en toe van die de-ja-vu momenten, eer gisteren reed in met de auto en zag een mini-cooper naast me rijden met een Te Koop bordje erop.
Dacht meteen, hmm misschien had ik de prijs opgevraagt als we nog samen waren, omdat dat haar favoriete auto was![]()
Soms vraag ik me echt af waarom ik dat soort dingen, bij bepaalde momenten, nog denk, is vermoeiend, maar aan de andere kant kan ik er wel om lachen, de ironie...uur later ben ik 't vergeten, maar is toch maf hè
![]()
Heb me ingeschreven voor 'n nieuwe hobbie begint volgende week, en ga denk ook een kook cursus volgen
Overigens voor de nieuwelingen, met mij gaat het verders prima hoor na 14-15 maanden single te zijn![]()
dan ben je inderdaad wel heel triest als je dat zou doenquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:33 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Denk dat dat soort dingen nog heel lang kunnen blijven gebeuren, misschien wel totdat je gesetteld bent met iemand anders. Ook niet echt iets om je zorgen over te maken denk ik. Zolang je het ook weer snel vergeet, en de auto niet gaat kopen omdat je ex dat een leuk ding vond, in de hoop dat ze je er ooit in ziet rijden.
Oké. Gister vroeg ik hem of ik hem nog eventjes kon spreken omdat ik hem wat wilde vertellen. Hij reageerde bot dus heb ik 't erbij gelaten en dat vond hij prima.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:42 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Bij mij in m'n hoofd ook niet. Ben m'n ex een brief aan het schrijven. Maar ik weet nog niet of ik gewoon met hem ga praten of hem die brief geef..
Hij weet ook niet hoe hij met de situatie om moet gaan en met zijn hele verloving. Hij mist mij, heeft er spijt van, maar kan die verloving niet 'zomaar' omdraaien, terwijl hij haar maar eens in het jaar ziet en nog gek is op mij. Ik weet niet meer wat ik moet geloven, maar ik geloof wel dat 'ie 't er echt niet makkelijk mee heeft en dat 'ie voor de makkelijke weg gaat kiezen. Hoe dan ook.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:35 schreef dick_laurent het volgende:
typisch geval van, niet weten hoe met de hele situatie om te gaan?![]()
Ik zal ook straks wel een of twee van die awkward situaties krijgen, dat ik haar tegen kom.... Ja wat doe ik dan, wel of niet groeten.... geen idee. Mijn gevoel zegt compleet negeren, net zoals ze dat met mij heeft gedaan.
Maar het is voor iedereen weer anders
quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:31 schreef JoeBravo het volgende:
dat ik weer een dip zou krijgen had ik wel verwacht, maar A: waarom zo snel alweer, en B: waarom moet deze nou juist veroorzaakt worden door ons zoontje?!
Goede zet maartjeh! En het maakt niet uit dat je het vaker gezegd zou hebben, het gaat er om dat je het doet. En het zal zeker lukken meid. Kan misschien even duren, maar lukken zal het!quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:09 schreef maartjeh het volgende:
Oké, ik WEET dat ik dit vaker heb gezegd, maar nu ben ik ECHT klaar met m'n ex.
Heb hem vandaag weer gezien en gesproken, en het is duidelijk dat hij bij zijn keuze blijft en dat dat niet meer gaat veranderen (ook al mist 'ie me en heeft 'ie er spijt van).
Ik voel me fucking verdrietig nu, maar ga me richten op de toekomst en op het me beter gaan voelen dan hoe ik me nú voel.
Ik was al goed op weg, maar toen heb ik hem weer gesproken en pfff, dan haalt alles toch weer FLINK naar boven.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goede zet maartjeh! En het maakt niet uit dat je het vaker gezegd zou hebben, het gaat er om dat je het doet. En het zal zeker lukken meid. Kan misschien even duren, maar lukken zal het!
quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:49 schreef dreamzk het volgende:
Ik haak ook weer even in. Net op haar hyves gekeken, zoals gewoonlijk helpt dat voor geen ene moer, allemaal krabbels enzo van andere gastenOok nog steeds geen reactie van haar op mijn email die ik dinsdag had gestuurd.
Gisteren met een vriendin het heel lang over haar gehad en er kwamen allemaal dingen te boven die ze mij nog niet durfde te vertellen toen we samen waren. Iedereen accepteerde haar alleen maar omdat ze bij mij hoorde. Mn zus heeft zelfs geveinsd dat ze haar leuk vond, terwijl ze haar eigenlijk niet kon uitstaan. En ook natuurlijk het standaard, jij kan veel beter te horen gekregen. Ook begin ik haar steeds minder knap te vinden en als ik er rustig over nadenk kan ik me helemaal niet meer herinneren waar we het over hadden (zij was niet de hoogst intiligente vrouw die rondloopt). Best bizar, dat je dat allemaal niet doorhebt wanneer je dolverliefd bent maar wat voor de buitenstander ontzettend logisch is. Liefde maakt blind
Ik ben ook van plan om een goede avond te hebben...quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Liefde maakt blind ja, dat is wel algemeen bekend....
En ik ben van plan om een goede avond te hebben, dus ik ga maar niet op haar Hyves kijken.
Gek is dat eigenlijk hè?quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:49 schreef dreamzk het volgende:
(..). Best bizar, dat je dat allemaal niet doorhebt wanneer je dolverliefd bent maar wat voor de buitenstander ontzettend logisch is. Liefde maakt blind
gelukkig was 't ventje een gigantische knuffelbeer vanmiddag, dus hij heeft het zelf helemaal goed gemaakt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:31 schreef JoeBravo het volgende:
dat ik weer een dip zou krijgen had ik wel verwacht, maar A: waarom zo snel alweer, en B: waarom moet deze nou juist veroorzaakt worden door ons zoontje?!
Maar dit is wel een vooruitgang!quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:49 schreef dreamzk het volgende:
Ik haak ook weer even in. Net op haar hyves gekeken, zoals gewoonlijk helpt dat voor geen ene moer, allemaal krabbels enzo van andere gastenOok nog steeds geen reactie van haar op mijn email die ik dinsdag had gestuurd.
Gisteren met een vriendin het heel lang over haar gehad en er kwamen allemaal dingen te boven die ze mij nog niet durfde te vertellen toen we samen waren. Iedereen accepteerde haar alleen maar omdat ze bij mij hoorde. Mn zus heeft zelfs geveinsd dat ze haar leuk vond, terwijl ze haar eigenlijk niet kon uitstaan. En ook natuurlijk het standaard, jij kan veel beter te horen gekregen. Ook begin ik haar steeds minder knap te vinden en als ik er rustig over nadenk kan ik me helemaal niet meer herinneren waar we het over hadden (zij was niet de hoogst intiligente vrouw die rondloopt). Best bizar, dat je dat allemaal niet doorhebt wanneer je dolverliefd bent maar wat voor de buitenstander ontzettend logisch is. Liefde maakt blind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |