abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:19:15 #176
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73422027
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:17 schreef Dragorius het volgende:

Jij gelukkig wel, daarom weet je dat we allemaal in de problemen zitten, nietwaar?
Nee dat weet ik niet maar als ik erom vraag wel voor gek versleten word
pi_73422093
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:19 schreef rieboet het volgende:

[..]

Nee dat weet ik niet maar als ik erom vraag wel voor gek versleten word
Waarom ben je dan zo overtuigd dat het een "scam" is en dat het vaccin slecht is?
Waarom ga je dan niet inhoudelijk in op onze posts hierboven?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:25:55 #178
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73422234
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:21 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Waarom ben je dan zo overtuigd dat het een "scam" is en dat het vaccin slecht is?
Waarom ben je dan zo overtuigd dat het een "heilig makend middel" is en je je daarmee op een hellend vlak begeeft wat er toe zou kunnen leiden dat we hier ook Amerikaanse toestanden krijgen dat je volstrekt onbekende biochemische stoffen door middel van manipulatie of dwang toegediend moet krijgen?
pi_73422276
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:25 schreef rieboet het volgende:

[..]

Waarom ben je dan zo overtuigd dat het een "heilig makend middel" is en je je daarmee op een hellend vlak begeeft wat er toe zou kunnen leiden dat we hier ook Amerikaanse toestanden krijgen dat je volstrekt onbekende biochemische stoffen door middel van manipulatie of dwang toegediend moet krijgen?
Waarom ben jij ervan overtuigd dat "we hier ook Amerikaanse toestanden krijgen dat je volstrekt onbekende biochemische stoffen door middel van manipulatie of dwang toegediend moet krijgen? "

Ik heb vertrouwen in de medische wetenschap uit eigen ervaring, eigen onderzoek, achtergrond en belevenis. En die kennis heb ik niet van "youtube" of "internet"
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:28:54 #180
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73422343
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:21 schreef Dragorius het volgende:

[..]
Omdat jullie niet weten of willen weten hoe de ingrediëntenlijst v/d abklink vaccins eruit ziet.

Dus ook niet kunnen weten waarover je het hebt, ik beroep me hoofdzakelijk op zaken waarover dat wel bekend is inmiddels.

Hetgeen jij op jouw beurt nooit inhoudelijk op reageerd
pi_73422362
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:28 schreef rieboet het volgende:

[..]

Omdat jullie niet weten of willen weten hoe de ingrediëntenlijst v/d abklink vaccins eruit ziet.

Dus ook niet kunnen weten waarover je het hebt, ik beroep me hoofdzakelijk op zaken waarover dat wel bekend is inmiddels.

Hetgeen jij op jouw beurt nooit inhoudelijk op reageerd
Nou vertel dan waarom we overtuigd moeten zijn, net als jij dat het gevaarlijk is voor ons?
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:43:51 #182
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73422768
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:29 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Nou vertel dan waarom we overtuigd moeten zijn, net als jij dat het gevaarlijk is voor ons?
Als je tenminste de Engelse taal enigszins rendabel onder de knie hebt

Dit zijn een aantal voorbeelden maar er volgen er meer, en kun je mij met vergelijkbare bronnen leveren?

En probeer misschien INHOUDELIJK te reageren?
pi_73422806
Dat 2e filmpje zal ik met geluid moeten beluisteren, dat 1e filmpje kennen we al. En dat gaat over dat patent, wat helemaal geen betrekking heeft op de Mexicaanse Griep

Maar baseer je je angst hierop? Dus eigenlijk weet je net zoveel als wij, niets dus
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:46:56 #184
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73422869
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:45 schreef Dragorius het volgende:
Dat 2e filmpje zal ik met geluid moeten beluisteren, dat 1e filmpje kennen we al. En dat gaat over dat patent, wat helemaal geen betrekking heeft op de Mexicaanse Griep
En waarover nog niets bekend is dus heeft momenteel geen zin om het over te hebben.
quote:
Maar baseer je je angst hierop? Dus eigenlijk weet je net zoveel als wij, niets dus
INHOUDELIJK reageren Drag, je ridiculiserende toontje ben ik al tegen gevaccineerd
pi_73422934
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:46 schreef rieboet het volgende:

[..]

INHOUDELIJK reageren Drag, je ridiculiserende toontje ben ik tegen gevaccineerd
Ok, inhoudelijk: zie de vorige topics, waarin we dat patent al hebben besproken

En waar blijft jouw inhoud? Die 2 youtube's heb je onderhand al 6x gepost Wat is jouw mening? Wat is jouw visie op de filmpjes?

En vooral, waarom geloof jij die filmpjes? Ben je zelf biomedisch wetenschapper en kun je je vinden in hun speculaties?
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:52:08 #186
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73423062
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:48 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ok, inhoudelijk: zie de vorige topics, waarin we dat patent al hebben besproken
link ajb
quote:
En waar blijft jouw inhoud? Die 2 youtube's heb je onderhand al 6x gepost
ja maar je reageerd nooit inhoudelijk daarop
quote:
Wat is jouw mening? Wat is jouw visie op de filmpjes?
spreekt voor zich, ik acht het onaannemelijk dat het allemaal verzonnen zou zijn alleen om Big Farma een hak te zetten, jij wel?
quote:
En vooral, waarom geloof jij die filmpjes? Ben je zelf biomedisch wetenschapper en kun je je vinden in hun speculaties?
Nee maar die specifikaties zijn er niet zoals je zelf zei, m.b.t. de Mexicaanse griep

Ik weet dat het filmpjes zijn waarop jij niet wil reageren
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:52:59 #187
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_73423089
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:46 schreef rieboet het volgende:

[..]

En waarover nog niets bekend is dus heeft momenteel geen zin om het over te hebben.
[..]

INHOUDELIJK reageren Drag, je ridiculiserende toontje ben ik al tegen gevaccineerd
Begrijpend lezen is ook een probleem he? Zo bijzonder is dat patent nou ook weer niet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_73423143
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:52 schreef rieboet het volgende:

[..]

link ajb
Te lui om zelf te zoeken? zal ze zo eens zoeken voor je, er moet tussendoor ook gewerkt worden
quote:
ja maar je reageerd nooit inhoudelijk daarop
Er is niks om inhoudelijk op te reageren
quote:
spreekt voor zich, ik acht het onaannemelijk dat het allemaal verzonnen zou zijn alleen om Big Farma een hak te zetten, jij wel?
Ja, maar niet om die reden. Ze wijzen vooral graag door naar hun "alternatieve geneeswijze" waarbij je colloidaal zilver kan kopen, wat 0,0 wat gaat doen tegen griep bijvoorbeeld. Allemaal eigenbelang dus
quote:
Nee maar die specifikaties zijn er niet zoals je zelf zei, m.b.t. de Mexicaanse griep

Ik weet dat het filmpjes zijn waarop jij niet wil reageren
Je hoeft niet voor mij te gaan denken, want je moet eerst voor jezelf gaan bepalen hoe je erin staat. Je zegt "open" te staan maar hebt je mening al klaar. Dubbellll
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:56:42 #189
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73423208
Ron Paul about the Swine Flu People die from the Vaccines not from The Flu

Ook weer niet goed Draggie?

Ooit gehoord van Ron Paul?
pi_73423316
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:56 schreef rieboet het volgende:
Ron Paul about the Swine Flu People die from the Vaccines not from The Flu

Ook weer niet goed Draggie?

Ooit gehoord van Ron Paul?
De ingredienten zijn toch nog niet bekend?
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 14:01:42 #191
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_73423382
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:59 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Padadum-tishh
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_73423430
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 14:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Padadum-tishh
People die from the vaccines...terwijl ze nog niet gegeven worden...the horror ....
Mr. Prolapse 2009
pi_73423566
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:13 schreef Dragorius het volgende:

[..]

1. Het vaccin is niet en zal niet verplicht worden.

2. Er zal geen chip komen. Dat is niet mogelijk nog fysiek (en zeker niet bij een vaccinatie) en dan krijg je dus die dikke naald plus zullen ze moeten *bliepen* om te kijken of je chip actief zou zijn
Was een chip al niet verplicht in Frankrijk ofzo? Of heb ik me verkeerd laten voorlichten?
pi_73423597
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 14:07 schreef Yoewie het volgende:

[..]

Was een chip al niet verplicht in Frankrijk ofzo? Of heb ik me verkeerd laten voorlichten?
Nee hoor, nergens.

Dus ja, dat is dan verkeerde voorlichting geweest.
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 14:09:15 #195
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73423627
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:59 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Oh Ron Paul moet het nu ook ontgelden ten behoeve van jouw vaccin euforie

Ach ja, wie denkt die Ron Paul nou eigenlijk wel wie hij is nietwaar?

Wat wel bekent is dat er zoveel mensen ziek van werden dat ze het vaccinatie programma moesten stoppen destijds.

pi_73423784
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:43 schreef rieboet het volgende:

[..]

Als je tenminste de Engelse taal enigszins rendabel onder de knie hebt

Dit zijn een aantal voorbeelden maar er volgen er meer, en kun je mij met vergelijkbare bronnen leveren?

filmpje 1

filmpje 2

En probeer misschien INHOUDELIJK te reageren?
Ok, dat eerste filmpje is gevoegelijk besproken hier, en is dus een vrij generiek patent, niks specifieks voor het huidige H1N1 griepvrius.

Dat 2e filmpje begint wederom met beelden over dat hele patent geneuzel en wat selectief geknip en geplak van andere filmpjes, en helemaal niks over de interactie van (mogelijke) ingrediënten whatsoever. Dat is trouwens vrij exemplarisch voor veel hier aangehaalde "bronnen", ze verwijzen allemaal naar elkaar, maar als je het destilleert naar de onderliggende bronnen blijken die vaak niet bestaand, allang achterhaald of primair op meningen gebaseerd te zijn.

Mijn mening is na het (gedeeltelijk) zien van de filmpjes dan ook geen millimeter bijgesteld, aangezien er niks nieuws in verteld wordt, en ik serieuze twijfels heb bij de opzet van de filmpjes. Ze schermen enkel wat screenshots van nieuwsprogramma's die wel tig jaar oud kunnen zijn, wat pagina's uit WHO rapporten etc etc.

Dat is mijn inhoudelijke kijk op de beide films, maar goed, ik ben menselijk en kan het fout hebben. Wat zie jij er in, en nog belangrijker welke feiten uit die filmpjes, hebben jou overtuigd van het feit dat het vaccin gevaarlijker is dan de ziekte waar het tegen werkt?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_73423813
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 14:09 schreef rieboet het volgende:

[..]

Oh Ron Paul moet het nu ook ontgelden ten behoeve van jouw vaccin euforie
Euforie? Ik ben niet degene die vaccinatie-gerelateerde links in zijn sig heeft staan Ik heb al vaker gezegd en ik blijf erbij dat mensen het lekker zelf moeten weten
quote:
Ach ja, wie denkt die Ron Paul nou eigenlijk wel wie hij is nietwaar?

Wat wel bekent is dat er zoveel mensen ziek van werden dat ze het vaccinatie programma moesten stoppen destijds.

Je bedoelt dat uit de jaren '70? Ga je dat echt vergelijken met nu?
Tevens > been there, done that. Lees nou eerst eens die oude topics door, veel zaken (zo niet, alles) zijn al besproken
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 14:17:30 #198
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73423904
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 14:13 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ok, dat eerste filmpje is gevoegelijk besproken hier, en is dus een vrij generiek patent, niks specifieks voor het huidige H1N1 griepvrius.

Dat 2e filmpje begint wederom met beelden over dat hele patent geneuzel en wat selectief geknip en geplak van andere filmpjes, en helemaal niks over de interactie van (mogelijke) ingrediënten whatsoever. Dat is trouwens vrij exemplarisch voor veel hier aangehaalde "bronnen", ze verwijzen allemaal naar elkaar, maar als je het destilleert naar de onderliggende bronnen blijken die vaak niet bestaand, allang achterhaald of primair op meningen gebaseerd te zijn.

Mijn mening is na het (gedeeltelijk) zien van de filmpjes dan ook geen millimeter bijgesteld, aangezien er niks nieuws in verteld wordt, en ik serieuze twijfels heb bij de opzet van de filmpjes. Ze schermen enkel wat screenshots van nieuwsprogramma's die wel tig jaar oud kunnen zijn, wat pagina's uit WHO rapporten etc etc.

Dat is mijn inhoudelijke kijk op de beide films, maar goed, ik ben menselijk en kan het fout hebben. Wat zie jij er in, en nog belangrijker welke feiten uit die filmpjes, hebben jou overtuigd van het feit dat het vaccin gevaarlijker is dan de ziekte waar het tegen werkt?
Moest ook wat gehaast reageren, heb hier een mogelijk beter exemplaar, graag je inhoudelijke mening erover.

Dit impliceerd dat de mexicaanse griep in een lab is ge bio engineered

Deze kranten artikelen illustreren de winst marges in de farmaceutische industrie

Drugs giant GlaxoSmithKline predicts swine flu gold rush

Mercola website

According to recent media reports, some 160 million doses of swine flu vaccine are slated to be delivered to the U.S. by fall; enough doses to vaccinate a large portion of the U.S. population. The U.K. government has placed advance orders for 60 million doses.

But that’s probably just the beginning if sanity does not take hold soon.

According to Margaret Chan, Director-General of the World Health Organization (WHO), vaccine makers could produce nearly FIVE BILLION pandemic flu shots per year in the best-case scenario.

And according to Business Week, wealthier countries like the U.S. and the U.K. will pay just under $10 per dose, while developing countries would pay less.

If these facts hold true, Big Pharma stands to gain up to $49 billion a year on the swine flu vaccine alone.

You might know that I am a native Chicagoan. Our most famous senator of course is now President Obama. But one of the most prominent senators preceeding him was Everett Dirksen.

Senator Dirksen passed away 40 years ago, but I remember him saying very clearly when he was talking about Defense Department spending:

"A billion dollars here and a billion dollars there, and before you know it you are talking about real money."

I realize that with the current economic crisis $50 billion doesn’t seem like a lot but it really is. These companies stand to earn about $50 billion PER YEAR from these vaccine recommendations.

Is it any wonder you’re being bombarded with scary messages about the significant threat posed by swine flu? The swine flu vaccines stand poised to be absolute Blockbusters if this hyped up vaccine drive is successful.

[ Bericht 35% gewijzigd door rieboet op 06-10-2009 14:27:07 ]
pi_73424064
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 14:17 schreef rieboet het volgende:

[..]

Moest ook wat gehaast reageren, heb hier een mogelijk beter exemplaar, graag je inhoudelijke mening erover.

Hoho beste vrind, eerlijk over steken, ik zou eerst graag jou mening horen over die 2 vorige filmpjes.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_73424200
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 14:17 schreef rieboet het volgende:

[..]

Ik ben de beroerdste niet, ze halen allerlei cijfers etc aan over het H5N1 virus, wat een variant van het vogelpest virus is, iets compleet anders dan waar we het nu over hebben..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')