Je ging een film kijken!quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:18 schreef Dqod het volgende:
Je hebt heul geen reactie op mij gegeven Lamon!!
K heb jou hier nog nooit gezienquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:29 schreef DogTown het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Wat is er zo nieuw aan?
NOHHHHHHquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
I feel like dancing..
Alleen geen zin om te recorden
Nou en u_uquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:29 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Je ging een film kijken!
Maar wat voor slang heb je dan?
En moet je em ook muizen voeren?
Hij was er gisteren en zat te mopperen op onze katjes en hondquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K heb jou hier nog nooit gezien![]()
Maar rem, was net ekt een fopske heur!
Is dat zo makkelijk dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:31 schreef Dqod het volgende:
Remlof jongeuhhh je brengt mij onwijs van de wijs
Hij heeft mijn kloon wel eens gebanned. Toen heb ik in een zatte bui remmie en z'n maten uitgescholden. Toen mocht k niet meer terug komenquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij was er gisteren en zat te mopperen op onze katjes en hond
Over je lichaam laten kruipen enzo, tot ie bij plekjes komt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:31 schreef Dqod het volgende:
Nou en u_u
Ik ben multifunctioneel
En ja, dat moet ik
Maarre.. Je zei iets over fetish als je n slang hield..
Hoe kom je daar zo op dan?
Jaquote:
Whaha whoootquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hij heeft mijn kloon wel eens gebanned. Toen heb ik in een zatte bui remmie en z'n maten uitgescholden. Toen mocht k niet meer terug komen
Gelukkig weet k nu wel beter
Oh, en k zou niet weten hoe k mezelf zou moeten recorden
quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:34 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Over je lichaam laten kruipen enzo, tot ie bij plekjes komt.
Ik vertrouw het niet.
het was trouwens bij Prince The Artist Formerly Known As Prince, niet Formallyquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:34 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Over je lichaam laten kruipen enzo, tot ie bij plekjes komt.
Ik vertrouw het niet.
Gewijzigd, beste Remlofquote:
Hou nou op over dat dansen! Ik wil het er niet meer over hebben, en ik wil die clipjes niet meer zien!quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:37 schreef jordeeeh het volgende:
Lamon, hoe heb jij dat opgenomen toen je zo lijp ging danzun?
Haha nee zo bedoel ik t niet mangquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:43 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Hou nou op over dat dansen! Ik wil het er niet meer over hebben, en ik wil die clipjes niet meer zien!
Het was in een US topic over youtube filmpjes en nu lijkt het net alsof ik mezelf voor de lol iedere keer dansend film. Damn, damn, damned to hell!
En ik heb dat filmpje allang weggegooid en van YouTube afgehaald.
met mijn digitale camera
Formally: "Being or relating to essential form or constitution"quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:40 schreef Ezio het volgende:
[..]
het was trouwens bij Prince The Artist Formerly Known As Prince, niet Formally
Nee.quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:45 schreef jordeeeh het volgende:
Oh en remlof, heb jij toevallig een broer die Joost heet?![]()
Dan woon je naast me![]()
![]()
Ik heb 3 armen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:44 schreef jordeeeh het volgende:
Maar als ik dans dan beweeg ik m'n armen, en kan ik mezelf niet filmsen
quote:
jij ookquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:47 schreef remlof het volgende:
[..]
NEE MAAR JE TYPTE IN HOOFDLETTERS.
I'm too sexy for my shirt (8)quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ga t gewoon proberen
Verzoeknummertjes?
Ik zou het niet doen...quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ga t gewoon proberen
Verzoeknummertjes?
Hahahaquote:
Hij doet t omdat hij zich aan z'n woord houdquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:50 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen...
You'll never hear the end of it.
Irl wel hoorquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K weet niet, of 1 of andere manier doe je me gewoon denken aan de Niels die 2 huizen naast me woont
Dat is ook zo'n gozer die werkt, daarna bier komt zuipen in de kroeg, en de rest zal m aan z'n reet roesten
Al ben jij niet zo, aan je mod/admingedrag.. Maar dan nog![]()
Ik breek nekken enzo.quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:50 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen...
You'll never hear the end of it.
Whaha wtf really?quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Nee sorryT is dat er een paar mensen op FOK zitten die k irl ken, anders had ik t gedaan
Plzzz sowieso niet die laatstequote:
Nee, maar die broers zijn gewoon t zelfdequote:Op zaterdag 12 september 2009 02:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Irl wel hoor![]()
Maar dat ben ik noch mijn broer
Er zitten ook een paar collega's van mij mee te lurken, zo af en toe, maar ze durven het niet recht in mijn gezicht te zeggen dat ze het doen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Nee sorryT is dat er een paar mensen op FOK zitten die k irl ken, anders had ik t gedaan
Ya rly..quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whaha wtf really?
Hummmm ff denken..............
Geloof me.. Die van mij welquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:53 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Er zitten ook een paar collega's van mij mee te lurken, zo af en toe, maar ze durven het niet recht in mijn gezicht te zeggen dat ze het doen.
en jos ookquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geloof me.. Die van mij wel
En Gupje laat t ook wel zien in de klas zonder vrees
Lamon had die camera aan een helm met zoeen statief die je weleens op tv ziet bevestigdquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:55 schreef jordeeeh het volgende:
Maar k snap dat echt niet, aangezien k echt allebei m'n armen nodig heb
Gupje heeft een piemelshirt, dus die is chanteerbaar.quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geloof me.. Die van mij wel
En Gupje laat t ook wel zien in de klas zonder vrees
Ow, op een feestje danquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Die zit niet bij me in de klas
Like, carequote:Op zaterdag 12 september 2009 02:56 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Gupje heeft een piemelshirt, dus die is chanteerbaar.
Of laat iemand filmen bij 1 van beiden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:57 schreef jordeeeh het volgende:
Oke k heb een besluit genomen. Als je wilt zien hoe ik dans; kom naar een discotheek waar k heen ga, of kom naar een meet waar k loesoe kan gaan.
* Dqod Is teleurgesteldquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Of laat iemand filmen bij 1 van beiden.
Mm'kay!!quote:Op zaterdag 12 september 2009 03:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K laat Jos morgen m'n moves filmen, oke?
Ben je nog wakker?quote:Op zaterdag 12 september 2009 06:49 schreef Dqod het volgende:
Iedereen slaapt nog.. En ik ben nog niet eens geweest![]()
Want ik heb lekker gefeest.. Ofzo
Wat een baggerquote:
Dat denk ik ook van jouw countryzooi.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:37 schreef Otis. het volgende:
[..]
Wat een bagger. En wat een sukkels
.
Ok, ik dacht gewoon dat je het verkeerd hadquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:46 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Formally: "Being or relating to essential form or constitution"
Fuck Prince, ik doe mijn eigen ding.
Kon je horen waarover?quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Moggu
Ik werd wakker van de buren die ruzie hadden
Welke countryzooi? Link?quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat denk ik ook van jouw countryzooi.
Nee, ik hoorde alleen zijn naam (die hetzelfde is als die van ado, dus das wel grappigquote:
SCHREEUWT IE OOK ZO, OF VALT DAT WEL MEE?quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:29 schreef IQM het volgende:
Ik luister Clouseau en ik schaam me d'r eige nie voor!!!!!!
ZIE ME GRAAG!
IK HEB JE NODIG!
WAT IK VOOR JE VOEL VANDAAG!
WIL IK NOOIT VERANDEREN!
ZIE ME GRAAG!
IK HEB JE NODIG!
IK WIL NIEMAND ANDERS DAN
JIJ EN NIEMAND ANDERS!
...
ALS JE WEG MET TWIJFELS IS BEZAAID
WEET ALSJEBLIEFT DAT HET VOOR MIJ
OM NIEMAND ANDERS DRAAIT
ZIE JE DAN NIET DAT IK GEWOON
MAAR VAN JE HOU?!
EN DAT IK MIJN HELE LEVEN
DROMEN WIL MET JOU
IK WIL ALLES VOOR JE GEVEN
IK STA NAAKT HIER IN DE KOU!
GEILquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik hoorde alleen zijn naam (die hetzelfde is als die van ado, dus das wel grappig) 100x en niet doen! Hou op! En toen dan, toen...! En: Ja maar jij...!
Ik kon zijn kant van het verhaal niet volgen,anders had ik er misschien meer van begrepen.
Vuige neuqsecksquote:
Toch wel een van m'n betere gedichten, al zeg ik het zelf.quote:Op zaterdag 13 december 2008 01:55 schreef IQM het volgende:
Ik was net iets aan het typen voor Rare woordjes zeg-tijd gooi jij 'm op slot.
Piemelvocht
Endeldarm
Elfstedentocht
Suikerarm
Navelpluis
Hondengat
Zurig kruis
Pruimtabak
Kontneuken
Smegmaslet
Doorbeuken
Woordenpret
Ik heb je nu een paar keer zien zeggen dat bepaalde topics goed waren...quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Goed topic was dat.
Mel Gibson Lol'd... wut?!
quote:
Het was ruzie, geen sexquote:
JOH!!!quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb je nu een paar keer zien zeggen dat bepaalde topics goed waren...
Die waren stuk voor stuk van jou.
ZE ZIJN NU AAN HET NEUKEN DENK IK!quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Het was ruzie, geen sex
Sex heb ik nog nooit gehoord bij hen
Wil niet zeggen dat ze het niet hebben, maar wel dat ze harder ruzie maken.
Wat een egotripquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb je nu een paar keer zien zeggen dat bepaalde topics goed waren...
Die waren stuk voor stuk van jou.
quote:
Dat zou kunnen, het is weer stilquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:39 schreef Hupseeln het volgende:
[..]
ZE ZIJN NU AAN HET NEUKEN DENK IK!![]()
Dat zal best, maar die ga ik hier toch niet promoten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Andere mensen hebben ook goede topics gemaakt hoor
Ik had een keer een heel goede lemming, maar ik weet niet meer onder welke nick
Waarom zou je ook, Clouseau heeft leuke nummers gemaakt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:29 schreef IQM het volgende:
Ik weet het serieus niet, alleen van die beestjes en dat spelletje.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:38 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Serieus, want dan geef ik antwoord.
quote:
Iemand post: Mijn vriendin wil me niet pijpen, omdat ik mijn pik niet goed was.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:41 schreef Hupseeln het volgende:
[..]
Ik weet het serieus niet, alleen van die beestjes en dat spelletje.
Oh da's best humor eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:49 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Iemand post: Mijn vriendin wil me niet pijpen, omdat ik mijn pik niet goed was.
Dan post een "grappige" user een paar seconde later "Mijn vriend zeikt dat ik hem niet wil pijpen, maar hij moet zijn pik ook beter wassen!"
De "grap" is dat de user met het intellect van een bosuil met downsyndroom, dan net doet alsof hij of zij degene is waarover in het andere topic geklaagd wordt, en dan voelt deze, over het algemeen compleet anonieme user zich helemaal "baas".
Disclaimer: De uitleg klopt, maar kan niet helemaal objectief overkomen..
Lijkt wel een caviaquote:
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:52 schreef Hupseeln het volgende:
[..]
Oh da's best humor eigenlijk.![]()
Thanks!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:55 schreef Hupseeln het volgende:
[..]
Lijkt op die hamster die in je kanon zit
quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar... dat is een cavia.
Te herkennen aan dat Cavia's boller zijn dan hamsters onder andere.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar... dat is een cavia.
Ze heten trouwens lemming omdat die beestjes de reputatie hebben massaal zelfmoord te plegen. Zo'n topic wordt ook vrijwel altijd geslotenquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:52 schreef Hupseeln het volgende:
[..]
Oh da's best humor eigenlijk.![]()
Thanks!
Ja, vet, wanneer is het nieuwe seizoen!quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:05 schreef IQM het volgende:
"Are you an aspirin? Because I'd like to take you every 4 to 6 hours."
21 september!quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:14 schreef Hupseeln het volgende:
[..]
Ja, vet, wanneer is het nieuwe seizoen!
R&P?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:33 schreef IQM het volgende:
LudoSanders is de mod van de liefde en de vruchtbaarheid.
LudoSanders is pure liefde en vruchtbaarheid.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
R&P?
Of vind jij ONZ ook liefde en vruchtbaarheid?
You're on a secret mission, aren't you!quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:39 schreef Chai het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhr
Ik moet weg. Doei.
Want?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:45 schreef Smart_ass het volgende:
Ik las net dat Femke Halsema haar kinderen op een zwarte school heeft zitten. Zit er dan echt geen greintje verstand in haar?
Het is algemeen bekend en ook al een aantal keren in het nieuws geweest dat die scholen over het algemeen kwalitatief gezien niet echt goed onderwijs bieden.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend en ook al een aantal keren in het nieuws geweest dat die scholen over het algemeen kwalitatief gezien niet echt goed onderwijs bieden.
quote:Ze heeft er over nagedacht haar kinderen van hun zwarte school te halen: 'Ik zet kinderen niet op school als sociaal experiment. Als ze niet maximale kansen krijgen en gelukkig zijn, gaan ze eraf.'
jaquote:
met dr rattenkopquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:45 schreef Smart_ass het volgende:
Ik las net dat Femke Halsema haar kinderen op een zwarte school heeft zitten. Zit er dan echt geen greintje verstand in haar?
Wtf is dat?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:09 schreef LudoSanders het volgende:
http://fok.zargon.nl/topic/1336087/
Wtfquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:09 schreef LudoSanders het volgende:
Wtfff man hij knippertquote:
DJMO, de psychotische, tijdens zwangerschap rokende en zuipende, moeder.quote:
Nee, serieus nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is je nooit opgevallen?
Waarom zou je niet opnemen? Voor hetzelfde geld was het iemand voor jou.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:43 schreef Breathtaking het volgende:
We hebben hier een intercom, en daar bellen wel eens mensen aan.. Zo ook net, en ik ben de enige hier, en ik nam niet op![]()
![]()
! Is dit heel slecht? De vorige keren dat ik wel opnam waren het allemaal retards die bij de buren moesten zijn.
Alsof hier iemand komt voor mijquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarom zou je niet opnemen? Voor hetzelfde geld was het iemand voor jou.
Ik kom voor jouquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof hier iemand komt voor mijen omdat het de vorige keer allemaal stomme mensen waren en als ze dan een pakketje komen bezorgen of whatever moet ik ook nog helemaal het hek voor ze open doen.
Nee.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kom voor jou [ afbeelding ] En dat heb je toch wel over voor je huisgenootjes? [ afbeelding ]
Dan nog, mensen met een zachte gquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik praat gewoon ABN hoor, accentloos.
Niks mis met Clouseau!quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:29 schreef IQM het volgende:
ZIE ME GRAAG!
IK HEB JE NODIG!
WAT IK VOOR JE VOEL VANDAAG!
WIL IK NOOIT VERANDEREN!
ZIE ME GRAAG!
IK HEB JE NODIG!
IK WIL NIEMAND ANDERS DAN
JIJ EN NIEMAND ANDERS!
...
ALS JE WEG MET TWIJFELS IS BEZAAID
WEET ALSJEBLIEFT DAT HET VOOR MIJ
OM NIEMAND ANDERS DRAAIT
ZIE JE DAN NIET DAT IK GEWOON
MAAR VAN JE HOU?!
EN DAT IK MIJN HELE LEVEN
DROMEN WIL MET JOU
IK WIL ALLES VOOR JE GEVEN
IK STA NAAKT HIER IN DE KOU!
accentloos jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik praat gewoon ABN hoor, accentloos.
Ik zei gewoon Ilse, jullie zeiden Ielze.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
accentloos jaJe kon de naam van BT niet eens normaal uitspreken.
Dat is niet waar.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zei gewoon Ilse, jullie zeiden Ielze.
Nympho.quote:
Ze wil niet met jou neuken.quote:
Niet per sequote:Op zaterdag 12 september 2009 17:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]nymfomanes beleven geen plezier aan seks, ik wel.
Jaquote:I took a walk around the world to
Ease my troubled mind
I left my body laying somewhere
In the sands of time
I watched the world float to the dark
Side of the moon
I feel there is nothing I can do
I watched the world float to the
Dark side of the moon
After all I knew it had to be something
To do with you
I really don't mind what happens now and then
As long as you'll be my friend at the end
If I go crazy then will you still
Call me Superman
If I'm alive and well, will you be
There holding my hand
I'll keep you by my side with
My superhuman might
Kryptonite
You called me strong, you called me weak,
But still your secrets I will keep
You took for granted all the times I
Never let you down
You stumbled in and bumped your head, if
Not for me then you'd be dead
I picked you up and put you back
On solid ground
Call me Superman
There holding my hand
I'll keep you by my side with my
Superhuman might
Kryptonite
Call me Superman
There holding my hand
I'll keep you by my side with my
Superhuman might
Kryptonite
yeah
Call me Superman
If I'm alive and well, will you be there
Holding my hand
I'll keep you by my side with
My superhuman might
Kryptonite
Pak Chrome dan, dat is het helemaal.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:38 schreef Lakitu het volgende:
Godver, ik heb net de nieuwe Opera gedownload en ik wil de oude weer
Chrome? Daar gaat m'n street credquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Pak Chrome dan, dat is het helemaal.
Firefox is geeneens een optiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google pakt ons allemaal, ook jou. Boeddhisme zei het al, go met de flow in plaats van weerstand te bieden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Chrome? Daar gaat m'n street cred [ afbeelding ]
Ik heb er geen problemen mee eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Firefox is geeneens een optie![]()
Firefox![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Google pakt ons allemaal, ook jou. Boeddhisme zei het al, go met de flow in plaats van weerstand te bieden.
Inderdaad. Kankerdikke carequote:Op zaterdag 12 september 2009 17:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee eigenlijk.
Whoehoe.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:25 schreef Smart_ass het volgende:
Yeah, kaartjes voor Alice in Chains en Fever Ray![]()
Maar wat erna komt...quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:35 schreef Fascination het volgende:
Dat begindeuntje blijft geweldig.
Wat een geil stemmetje.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:09 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb depressieve buien. Ja, geen idee.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:38 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Maar wat erna komt...
Waarom was/ben jij eigenlijk depressief?
I know. Dat heb je al 's gezegd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:45 schreef NoelGallagher het volgende:
IQM, ik ben best benieuwd wat voor kledingstijl jij hebt
Weet ik veel hoe je dat noemt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, toen ging ik weg daarna![]()
Is het kakkerig? Is het emo? Is het negerstylo?
okokquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe je dat noemt.Casual?
Weet niet, lichtelijk kakkerig oidquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:02 schreef IQM het volgende:
Verwachtte je iets anders?
Wehehe, nee.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Weet niet, lichtelijk kakkerig oid
Dat dat lukt met dat raamquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
IK VIEL WEER IN SLAAP. Ik heb een ziekte.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
IK VIEL WEER IN SLAAP. Ik heb een ziekte.
Ik kan zonder knipperen in een stadionlamp van een meter afstand kijken, maar jouw raam was iets teveel van het goede.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jankerddat jij nou een fobie voor licht hebt. Autist
Medusa is gewoon een ongehoorzame moslimvrouw!quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:15 schreef Fascination het volgende:
Wat ik vandaag toch voor rare verklaring voor het dragen van een hoofddoek hoorde.
Vrouwen zouden dat dragen omdat anders hun haar in slangen zou veranderen.![]()
!
Whehe, inderdaad.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Medusa is gewoon een ongehoorzame moslimvrouw!
Whaha wtf, waar hoorde je dat dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:15 schreef Fascination het volgende:
Wat ik vandaag toch voor rare verklaring voor het dragen van een hoofddoek hoorde.
!
Ja duh, want het mag niet, dus als je het wel doet..quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:15 schreef Fascination het volgende:
!
Ik kan je ze zonder iets erop aanraden, een ware delicatesse.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:18 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga maar eens wat tosti's maken, mijn ontbijt, lunch en avondeten tegelijk.
Ik hoorde het van iemand die het van een Turkse jongen hoorde.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Whaha wtf, waar hoorde je dat dan?
Jij hebt een zachte G en geen rollende R!quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kan zonder knipperen in een stadionlamp van een meter afstand kijken, maar jouw raam was iets teveel van het goede.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hoorde het van iemand die het van een Turkse jongen hoorde.
Apawt he.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:20 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Jij hebt een zachte G en geen rollende R!
Dat vind ik een ergere ziekte dan wat Bt claimt te hebben.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:20 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Jij hebt een zachte G en geen rollende R!
Ja goh, ik dacht kwart over 6 ofzo, ik heb nog tijd om te ademen. Maar neenquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Kut hey jaik dacht half 7 pas ofzo
Nu niet meer.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Een beetje een voorbarige conclusie.
Saai.quote:
Ze vond m'n knieën te scherp.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je was er zelf misschien niet bewust bij
Post gewoon helemaal niet meer, dat scheelt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:35 schreef Sanne92 het volgende:
Mods en administrators hebben alweer problemen met mijn manier van posten.
En ik scheld niet eens..
Als je m'n broodjes af gaat kraken maak ik je echt afquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kan je ze zonder iets erop aanraden, een ware delicatesse.
Heerlijk iddquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:41 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind het altijd fijn als het zo druk is in een SC.
In vind het altijd zo fijn als mensen reageren wanneer ik tegen ze praat.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:41 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind het altijd fijn als het zo druk is in een SC.
Goeie tip, ik denk er even over na....nee toch maar niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Post gewoon helemaal niet meer, dat scheelt.
We zullen je niet missen hoor, als dat de reden is dat je blijft.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:43 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Goeie tip, ik denk er even over na....nee toch maar niet.
Ze waren belegd met de liefde waarmee ze bereid waren.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je m'n broodjes af gaat kraken maak ik je echt afmoet je maar iets normaals kiezen om te eten.
Ik reageer altijd op je.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In vind het altijd zo fijn als mensen reageren wanneer ik tegen ze praat.
Wie is "we"? Heb je een clubje opgericht?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
We zullen je niet missen hoor, als dat de reden is dat je blijft.
Dus daarom at je ze niet op?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze waren belegd met de liefde waarmee ze bereid waren.
Oh, ik zie het nu. Maar ik heb dat dus niet gezegd, en dan lees ik dat gebrabbel al niet meerquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Obviously not.
Lees maar eens terug.
Ik consumeer jouw liefde liever puur.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus daarom at je ze niet op?
'T is je vergeven, als je de volgende keer gewoon netjes BT's broodjes op eet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, ik zie het nu. Maar ik heb dat dus niet gezegd, en dan lees ik dat gebrabbel al niet meer. Ik dacht dat je het tegen IQM ofzo had.
Duizendmaal sorry.
De gehele KLB SC. Er is een soort ongeschreven regel dat mensen boven de 23 niet meer geaccepteerd worden in de SC. Die worden geacht een leven te hebben. M.u.v IQM dan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:47 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Wie is "we"? Heb je een clubje opgericht?
Het leeftquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'T is je vergeven, als je de volgende keer gewoon netjes BT's broodjes op eet.
[..]
De gehele KLB SC. Er is een soort ongeschreven regel dat mensen boven de 23 niet meer geaccepteerd worden in de SC. Die worden geacht een leven te hebben. M.u.v IQM dan.
???quote:
quote:
MrNelson zou willen dat ie zo slim en charmant als mij was.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:52 schreef Skylark. het volgende:
Sowieso zijn de enige vrouwen die hier mogen zitten Allure, Fas en BT.
Allure, ben jij trouwens een kloon van MrNelson?
Andere vraag:quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
MrNelson zou willen dat ie zo slim en charmant als mij was.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:52 schreef Skylark. het volgende:
Sowieso zijn de enige vrouwen die hier mogen zitten Allure, Fas en BT.
Allure, ben jij trouwens een kloon van MrNelson?
Twijfels?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Andere vraag:
Ben jij in het echt een meisje?![]()
Of:
Heb jij nog andere accounts onder een mannen alter ego op FoK!?
De helft van de gehele klaagbaak SC heeft geen bal met de andere helft van de klaagbaak SC, en Dqod is 24, en is een zeer aangename user, en ook Fascination is een zeer aangename user, en die wordt ook al 24 over een niet al te lange tijd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:50 schreef Allure_ het volgende:
De gehele KLB SC. Er is een soort ongeschreven regel dat mensen boven de 23 niet meer geaccepteerd worden in de SC. Die worden geacht een leven te hebben. M.u.v IQM dan.
23 hoorquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:55 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
De helft van de gehele klaagbaak SC heeft geen bal met de andere helft van de klaagbaak SC, en Qdod is 24, en is een zeer aangename user, en ook Fascination is een zeer aangename user, en die wordt ook al 24 over een niet al te lange tijd.![]()
Jij hekelt mij gewoon omdat ik niet met je naar bed wil.![]()
(Zie je hoe ik alles in mijn voordeel omdenk, dat heet een narcistische persoonlijkheidsstoornis.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |