Wat meer uitspraken van deze 'voorvechter van vrouwenrechten'...quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Toch heeft hij gelijk in zijn standpunt.
Telegraaf is zeer selectief
dit zegt de Sheikh
http://www.al-yaqeen.com/nieuw/nieuws/nieuws.php?id=1543
quote:Het stenigen van overspelige vrouwen is een algemeen aanvaarde regel in de islam
quote:Stenigen is de straf voor overspel. (...) Welk recht hebben nu de moslims om die straffen te verwerpen? (...) De verklaring is dat de moslims in een staat van onwetendheid verkeren.” Volgens Fawaz gaat het hier om regels waarover alle moslimgeleerden het eens zijn en die gebaseerd zijn op een preek van Mohammed.
http://www.refdag.nl/artikel/25073/quote:Slaan mag alleen als het huwelijk „door schuld van de vrouw” dreigt te mislukken.
Bron?quote:Op maandag 14 september 2009 05:26 schreef Ghaazi het volgende:
Er zit wel een kern van waarheid in de woorden van de sjeich. Hoe uitdagender en bloter gekleed, hoe meer aanrandingen.
Als een moslim tijdens de discussie over de zogenaamde relatie tussen het aantal burka's/hoofddoekjes en verkrachtingen zegt: "Er zit een kern van waarheid in", dan moet je altijd lezen: "Dit vinden wij een goed excuus".quote:Op maandag 14 september 2009 12:12 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Bron?
Wat een bullshit, dat denken mensen alleen maar.
Kwestie van logisch redeneren.quote:
En wat nou als dat lieve meisje die je hier aanhaalt, wenst te lopen in "halfnaakte" kleding, moet de conclusie dan maar meteen getrokken worden door de moslimgemeenschap dat verkrachting toegestaan is, want ze loopt er immers wel zo over natuurlijk.quote:Op maandag 14 september 2009 13:07 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
Kwestie van logisch redeneren.
Wanneer een meisje halfnaakt rondloopt, is het geen gekke gedachte om te zeggen dat de aanrander in spe denkt dat het meisje makkelijk(er) is in de lichamelijke omgang. Ze worden dan vaker onder handen genomen dan meiden die minder visueel prikkelen.
Ik hoop dat jezelf inziet hoe belachelijk jouw stukje tekst is....quote:Op maandag 14 september 2009 13:07 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
Kwestie van logisch redeneren.
Wanneer een meisje halfnaakt rondloopt, is het geen gekke gedachte om te zeggen dat de aanrander in spe denkt dat het meisje makkelijk(er) is in de lichamelijke omgang. Ze worden dan vaker onder handen genomen dan meiden die minder visueel prikkelen.
Nope, verkrachting is niet oke. Wel is het zo dat onzedige meisjes meer te maken hebben met ongewenste aandacht, aanrandingen en dergelijke. De kans dat een meisje onder handen wordt genomen is groter wanneer ze er sensueel bij loopt. Net zoals de kans groter is dat je laptop uit de auto gestolen wordt als hij open en bloot zichtbaar is.quote:Op maandag 14 september 2009 13:10 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
En wat nou als dat lieve meisje die je hier aanhaalt, wenst te lopen in "halfnaakte" kleding, moet de conclusie dan maar meteen getrokken worden door de moslimgemeenschap dat verkrachting toegestaan is, want ze loopt er immers wel zo over natuurlijk.
Dergelijk meiden zouden door de maatschappij eigenlijk niet blootgesteld moeten worden aan personen die de hoofddoek van "zedige vrouwen" gewend zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 13:26 schreef Ghaazi het volgende:
Nope, verkrachting is niet oke. Wel is het zo dat onzedige meisjes meer te maken hebben met ongewenste aandacht, aanrandingen en dergelijke. De kans dat een meisje onder handen wordt genomen is groter wanneer ze er sensueel bij loopt. Net zoals de kans groter is dat je laptop uit de auto gestolen wordt als hij open en bloot zichtbaar is.
Hoe kom jij ineens aan ALLE mannen? Dat een vrouw in een minirokje rond loopt, wil natuurlijk niet zeggen dat de man die in de fout gaat, vrij uit gaat. Aanranding is altijd fout, hoe kort het minirokje ook is. Maar de aanleiding is er wel voor sommige mannen, en de consequenties die daaruit voortvloeien (ongewenste aandacht, aanrandingen e.d). De kans dat een onzedig meisje door een foute man betast wordt is dus groter dan wanneer ze er classy bij loopt.quote:Op maandag 14 september 2009 13:20 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Ik hoop dat jezelf inziet hoe belachelijk jouw stukje tekst is....
Dit suggereert dus dat mannen in het algemeen aanranders kunnen worden door het zien van halfnaakte vrouwen op straat. Een aanrander is gewoon een verkrachter, en verkrachters werken volgens andere regels zoals al vermeld is hier.
Als jouw beredenering zou kloppen zou ongeveer de halve westerse samenleving ten onder gaan aan verkrachting (plus alle primitieve stammen waar vrouwen letterlijk halfnaakt rondlopen) en zouden samenlevingen waar vrouwen in burqa's rondlopen nooit verkracht worden.
Je spreekt erover alsof je de feiten achter je hebt staan. Dat is prima, maar toon het aan.quote:Op maandag 14 september 2009 13:26 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
Nope, verkrachting is niet oke. Wel is het zo dat onzedige meisjes meer te maken hebben met ongewenste aandacht, aanrandingen en dergelijke. De kans dat een meisje onder handen wordt genomen is groter wanneer ze er sensueel bij loopt. Net zoals de kans groter is dat je laptop uit de auto gestolen wordt als hij open en bloot zichtbaar is.
quote:Op maandag 14 september 2009 13:34 schreef Ghaazi het volgende:
Maar de aanleiding is er wel voor sommige mannen mohammedanen, en de consequenties die daaruit voortvloeien (ongewenste aandacht, aanrandingen e.d). De kans dat een onzedig meisje door een foute man mohammedaan betast wordt is dus groter dan wanneer ze er classy bij loopt.
Omdat je claimt dat man X bij een classy vrouw iets heeft van 'hmm haar kan ik niet pakken hier in dit donkere steegje aangezien ze aangekleed is'. Maar diezelfde kerel wel een vrouw met een minirokje in een donker steegje zou pakken...quote:Op maandag 14 september 2009 13:34 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
Hoe kom jij ineens aan ALLE mannen? Dat een vrouw in een minirokje rond loopt, wil natuurlijk niet zeggen dat de man die in de fout gaat, vrij uit gaat. Aanranding is altijd fout, hoe kort het minirokje ook is. Maar de aanleiding is er wel voor sommige mannen, en de consequenties die daaruit voortvloeien (ongewenste aandacht, aanrandingen e.d). De kans dat een onzedig meisje door een foute man betast wordt is dus groter dan wanneer ze er classy bij loopt.
Nee, als die meiden halfnaakt er bij willen lopen, moeten ze dat vooral doen. Wel moeten ze rekening houden dat er Tokkies in de wereld zijn, die hun integriteit willen aantasten, omdat ze menen dat deze meiden gemakkelijk in de lichamelijke omgang zijn, omdat ze weinig gekleed zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 13:32 schreef bluespice het volgende:
[..]
Dergelijk meiden zouden door de maatschappij eigenlijk niet blootgesteld moeten worden aan personen die de hoofddoek van "zedige vrouwen" gewend zijn.
ah dan is dat toch raar.quote:Op maandag 14 september 2009 13:34 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
Hoe kom jij ineens aan ALLE mannen? Dat een vrouw in een minirokje rond loopt, wil natuurlijk niet zeggen dat de man die in de fout gaat, vrij uit gaat. Aanranding is altijd fout, hoe kort het minirokje ook is. Maar de aanleiding is er wel voor sommige mannen, en de consequenties die daaruit voortvloeien (ongewenste aandacht, aanrandingen e.d). De kans dat een onzedig meisje door een foute man betast wordt is dus groter dan wanneer ze er classy bij loopt.
Misschien moeten er enclaves komen in de grote steden speciaal voor autochtone vrouwen waarin de mensen die er niet tegen kunnen met borden worden gewaarschuwd. Een soort ghetto's zeg maar.quote:Op maandag 14 september 2009 13:41 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
Nee, als die meiden halfnaakt er bij willen lopen, moeten ze dat vooral doen. Wel moeten ze rekening houden dat er Tokkies in de wereld zijn, die hun integriteit willen aantasten, omdat ze menen dat deze meiden gemakkelijk in de lichamelijke omgang zijn, omdat ze weinig gekleed zijn.
Nee, Fok is helemaal mijn ding.quote:
Ja echt hé daar komt het wel op neer iedere keer, de autochtone vrouw dient zich maar in een juten zak te verstoppen want anders zou ze wel eens aanleiding kunnen zijn voor een paar puberale berbers met een stijve paal om er even op in te springen.quote:Op maandag 14 september 2009 13:43 schreef bluespice het volgende:
[..]
Misschien moeten er enclaves komen in de grote steden speciaal voor autochtone vrouwen waarin de mensen die er niet tegen kunnen met borden worden gewaarschuwd. Een soort ghetto's zeg maar.
Wel eerlijk zijn hé moquote:Op maandag 14 september 2009 13:41 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
Nee, als die meiden halfnaakt er bij willen lopen, moeten ze dat vooral doen. Wel moeten ze rekening houden dat er Tokkies mohammedanen in de wereld zijn, die hun integriteit willen aantasten, omdat ze menen dat deze meiden gemakkelijk in de lichamelijke omgang zijn, omdat ze weinig gekleed zijn.
Misschien moeten alle vrouwen maar op vechtsport?quote:Op maandag 14 september 2009 13:43 schreef bluespice het volgende:
[..]
Misschien moeten er enclaves komen in de grote steden speciaal voor autochtone vrouwen waarin de mensen die er niet tegen kunnen met borden worden gewaarschuwd. Een soort ghetto's zeg maar.
Zodra je zo'n Mocro van je af slaat mag je bij de rechter komen wegens geweldpleging. Ook weer zo'n leuk iets van de huidige samenleving.quote:Op maandag 14 september 2009 13:45 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
Misschien moeten alle vrouwen maar op vechtsport?
Helemaal als 'God aan hun zijde staat'. Dit heeft gewoon te maken met opvoeding.quote:Op maandag 14 september 2009 13:41 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
Nee, als die meiden halfnaakt er bij willen lopen, moeten ze dat vooral doen. Wel moeten ze rekening houden dat er Tokkies in de wereld zijn, die hun integriteit willen aantasten, omdat ze menen dat deze meiden gemakkelijk in de lichamelijke omgang zijn, omdat ze weinig gekleed zijn.
Het gaat dus niet om jou he?quote:Op maandag 14 september 2009 13:42 schreef ideanaal het volgende:
[..]
ah dan is dat toch raar.
ik val zelf niet op sletterig geklede vrouwen maar op heel netjes uitziende vrouwen.
ik prefereer een boxeshort boven een string bij een vrouw, etc.
dus volgens dat principe zou ik eerder niet sletterig geklede vrouwen aanranden ...
vind het zo onzin.
kijken en genieten doe je met je ogen en je gaat een dame niet aanranden of erger ...
Dat doen ze ook wel. Maar het verschil tussen schaars & classy = hoofddoekquote:Op maandag 14 september 2009 13:47 schreef Halve_Maen het volgende:
Je claimt WEER dat de verkrachters onderscheidt zouden maken tussen schaars gekleed en 'classy' gekleed.
En hoe komen ze aan die denkwijze?quote:Op maandag 14 september 2009 13:49 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
Het gaat dus niet om jou he?
Maar om de foute mannen met een verkeerde denkwijze, nml dat een weinig geklede vrouw makkelijker is in de lichamelijke omgang.
Islamquote:Op maandag 14 september 2009 13:50 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
En hoe komen ze aan die denkwijze?
Geef daar eens een bron van. Ik ben daar wel benieuwd naar.quote:Op maandag 14 september 2009 13:34 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
De kans dat een onzedig meisje door een foute man betast wordt is dus groter dan wanneer ze er classy bij loopt.
De meiden die weinig gekleed zijn, zijn ook vaak seksueel actiever. Tel daarbij op dat de schaars geklede bitches en ho's op MTV het met iedereen doen en het gegeven dat de opvoeding te veel wensen overlaat (bijv. geen grenzen stellen, niet corrigeren als een kind iets verkeerd doet), dan krijg zo'n persoon een beeld dat misschien niet gangbaar is voor veel vrouwen.quote:Op maandag 14 september 2009 13:50 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
En hoe komen ze aan die denkwijze?
Hij heeft geen bron, logisch beredeneren...quote:Op maandag 14 september 2009 13:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
Geef daar eens een bron van. Ik ben daar wel benieuwd naar.
Van wat ik tot nu toe heb gelezen is dat verkrachten vooral met macht te maken heeft en niet met hoe iemand zich kleedt.
Nope, een Moslimman wordt geacht zijn blikken neer te slaan, wanneer een meisje nadert.quote:
Daar zullen geen onderzoeken van zijn. Want de redenering is een open deur...quote:Op maandag 14 september 2009 13:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
Geef daar eens een bron van. Ik ben daar wel benieuwd naar.
Dat ze seksueel actiever zijn is weer zo'n zelf bedachte conclusie... Het feit dat je 'schaars geklede bitches en ho's' zegt geeft gewoon aan dat JIJ denkt dat het ho's en bitches zijn en dus daarom wel meer sex hebben...quote:Op maandag 14 september 2009 13:55 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
De meiden die weinig gekleed zijn, zijn ook vaak seksueel actiever. Tel daarbij op dat de schaars geklede bitches en ho's op MTV het met iedereen doen en het gegeven dat de opvoeding te veel wensen overlaat (bijv. geen grenzen stellen, niet corrigeren als een kind iets verkeerd doet), dan krijg zo'n persoon een beeld dat misschien niet gangbaar is voor veel vrouwen.
Er zal vast wel een uitzondering zijn voor de ongelovige die als slaven gebruikt mogen worden toch?quote:Op maandag 14 september 2009 13:56 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
Nope, een Moslimman wordt geacht zijn blikken neer te slaan, wanneer een meisje nadert.
Het zal. Maar dat de islam een ondergschikte positie voor de vrouw in de aanbieding heeft, dat mohammedanen zich buitensporig veel schuldig aan deze shit maken, mag je bekend veronderstellen.quote:Op maandag 14 september 2009 13:56 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
Nope, een Moslimman wordt geacht zijn blikken neer te slaan, wanneer een meisje nadert.
Waarom zou een vrouw een slet zijn als ze veel sex heeft?quote:Op maandag 14 september 2009 14:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
Misschien hebben dames met een hoofddoekje op buiteshuis geen (negatieve) aandacht van mannen, maar denk dat naar verhouding deze dames meer met huiselijk geweld te maken hebben dan dames zonder hoofddoek.
En het is natuurlijk onzin dat dames die schaars gekleed zijn sekueel actiever zijn. Daar hoef je niet schaars gekleed voor te zijn. Je hebt ook slettebakken die er op het eerste gezicht heel netjes uitzien.
En waarom zou je je als vrouw je niet sexy mogen kleden? Als een dame zich daar goed bij voelt, why not?
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 14 september 2009 13:58 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
Daar zullen geen onderzoeken van zijn. Want de redenering is een open deur...
Tja, dat vraag ik me ook altijd af. Bij een man wordt dat 'stoer' gevonden.quote:Op maandag 14 september 2009 14:01 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Waarom zou een vrouw een slet zijn als ze veel sex heeft?
Kennelijk toch niet helemaal zo vanzelfsprekend, want:quote:Op maandag 14 september 2009 13:58 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
Daar zullen geen onderzoeken van zijn. Want de redenering is een open deur...
Het is gewoon begrip proberen op te wekken voor de wagelijke idioten die vrouwen verkrachten... 'jaa maar zij nodigde het uit!'quote:Op maandag 14 september 2009 14:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Kennelijk toch niet helemaal zo vanzelfsprekend, want:
Ontstaan
Aanranding en verkrachting zijn geweldsdelicten. De pleger doet zijn slachtoffer geweld aan. Macht is daarbij de belangrijkste drijfveer: de pleger wil macht uitoefenen over het slachtoffer.
Eigenlijk vraag ik me dan wel af waarom of de mannelijke mooiboy mocro's dan niet gesluierd hoeven, want dat trekt toch ook alleen maar de homoseksuele medemens of vrouwlijke moslima's aan tot verkrachting, als ik de redenering van deze Imam en van Ghaazi gebruiken moet.quote:Op maandag 14 september 2009 14:09 schreef El_Matador het volgende:
Wat een lul die imam.
Wel even beslissen dat 1 miljoen Nederlandse moslims hun handen en pik niet thuis kunnen houden als ze een ongesluierde vrouw zien lopen.
De islam is weinig consequent, als het de behandeling van mannen en vrouwen betreft.quote:Op maandag 14 september 2009 14:10 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Eigenlijk vraag ik me dan wel af waarom of de mannelijke mooiboy mocro's dan niet gesluierd hoeven, want dat trekt toch ook alleen maar de homoseksuele medemens of vrouwlijke moslima's aan tot verkrachting, als ik de redenering van deze Imam en van Ghaazi gebruiken moet.
Dat is zooo 1980quote:Op maandag 14 september 2009 14:01 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Waarom zou een vrouw een slet zijn als ze veel sex heeft?
quote:Op maandag 14 september 2009 14:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
Misschien hebben dames met een hoofddoekje op buiteshuis geen (negatieve) aandacht van mannen, maar denk dat naar verhouding deze dames meer met huiselijk geweld te maken hebben dan dames zonder hoofddoek.
En het is natuurlijk onzin dat dames die schaars gekleed zijn sekueel actiever zijn. Daar hoef je niet schaars gekleed voor te zijn. Je hebt ook slettebakken die er op het eerste gezicht heel netjes uitzien.
En waarom zou je je als vrouw je niet sexy mogen kleden? Als een dame zich daar goed bij voelt, why not?
Dat wist je op voorhand hey?quote:Op maandag 14 september 2009 14:18 schreef Halve_Maen het volgende:
Dus in conclusie kunnen we stellen dat een Imam ongeveer evenveel kennis heeft over mannen/vrouwen/samenlevingen en hun verschillen als een Middeleeuwse geitenhoeder die nog in boze geesten, rituelen en voodoo shit gelooft...
"Imaaam, Imaaaam. Ik vind het ook niet echt een woord. Het is meer het geluid dat een geit maakt, als ie in z'n reet geneukt wordt"quote:Op maandag 14 september 2009 14:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat wist je op voorhand hey?![]()
T'is niet voor niets een 'imam'.
Who knows, allicht is dat de ethymologiequote:Op maandag 14 september 2009 14:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Imaaam, Imaaaam. Ik vind het ook niet echt een woord. Het is meer het geluid dat een geit maakt, als ie in z'n reet geneukt wordt"
Theo Maassen.
quote:Op maandag 14 september 2009 14:10 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
In plaats van bontkraagjes, potten gel en oorbelletjes moeten ze maar een hoofddoekje op doen, dan krijgen we dit soort jolige situaties, de familie 'zak' die door de straten tjorkelt.
Naja, vandaar ook het woord 'middeleeuws'. Ik vind het gewoon nog steeds onbegrijpelijk dat met alle technologie en wetenschap die voor ons allen beschikbaar is nog steeds geen millimeter verandering komt in iemands benadering.quote:Op maandag 14 september 2009 14:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat wist je op voorhand hey?![]()
T'is niet voor niets een 'imam'.
Ja je slingert die hoofddoek zo om zijn strot hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:25 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)verkrachting___.html
Wat zijn dit voor een rare opmerkingen?
Misschien op een hete zomerdag dat het een beetje gaat zweten/meuren dat de verkrachter iets heeft van 'sniff....sniff....ehh.....quote:Op maandag 14 september 2009 14:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja je slingert die hoofddoek zo om zijn strot hoor
Ik laat me helemaal door niemand naaienquote:Op maandag 14 september 2009 14:31 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Naja, vandaar ook het woord 'middeleeuws'. Ik vind het gewoon nog steeds onbegrijpelijk dat met alle technologie en wetenschap die voor ons allen beschikbaar is nog steeds geen millimeter verandering komt in iemands benadering.
Ja oke, ik begrijp ook wel hoe het spelletje in elkaar zit. Maar dat de massa zich nog steeds zo laat naaien
Nja als schapen al niet gespaard blijven....quote:Op maandag 14 september 2009 14:39 schreef Joran-Joran het volgende:
Nee, die snor beschermt tegen verkrachtingHeeft die hoofddoek niets mee te maken!
quote:Op maandag 14 september 2009 14:56 schreef isogram het volgende:
De imam bevestigt nog eens de vooroordelen die Nederlanders hebben ten opzichte van moslims. Als je de onzin die dergelijke figuren uitkramen, als waarheid aanneemt, kun je niet anders dan vooroordelen jegens moslims opbouwen. Eigenlijk kun je het niet eens meer "vooroordelen" noemen, maar gewoon oordelen.
Goede inhoudelijke reactiequote:
Inderdaad, als je je hele leven lang ik weet niet hoevaak geconfronteerd bent met dit soort uitspraken en deze denkwijze dan heb je op een gegeven moment een aardig beeld van wat de Islam kán inhouden in Nederland. Mensen die er dan ook een negatieve mening aan hebben over gehouden hebben dan ook het volste recht om hun eigen conclusies te trekken.quote:Op maandag 14 september 2009 14:56 schreef isogram het volgende:
De imam bevestigt nog eens de vooroordelen die Nederlanders hebben ten opzichte van moslims. Als je de onzin die dergelijke figuren uitkramen, als waarheid aanneemt, kun je niet anders dan vooroordelen jegens moslims opbouwen. Eigenlijk kun je het niet eens meer "vooroordelen" noemen, maar gewoon oordelen.
Kán ja, inderdaad. Gelukkig zie je toch steeds meer vrouwen en meisjes die geen hoofddoekje meer dragen.quote:Op maandag 14 september 2009 15:52 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Inderdaad, als je je hele leven lang ik weet niet hoevaak geconfronteerd bent met dit soort uitspraken en deze denkwijze dan heb je op een gegeven moment een aardig beeld van wat de Islam kán inhouden in Nederland. Mensen die er dan ook een negatieve mening aan hebben over gehouden hebben dan ook het volste recht om hun eigen conclusies te trekken.
je begrijpt denk ik wel dat dit net zo'n kansloze opmerking is als die van de imam over hoofddoeken. Omdat de imam het roept worden onze vooroordelen bevestigd en hebben we gelijkquote:Op maandag 14 september 2009 15:51 schreef isogram het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke reactie![]()
Of wil je soms ontkennen dat dergelijke orthodoxe figuren de totale groep moslims belachelijk maken met hun bezopen standpunten? Zeg het maar: neem je afstand van deze idiote imam of ben je het roerend met hem eens?
Imams treden op als vertegenwoordiger van de islam, als vertegenwoordiger van gelovigen. Uit de genoemde moskee komen om de haverklap radicale teksten. Toch gaan er nog steeds moslims heen. Er is dus markt voor dergelijk orthodox gedachtegoed, anders zochten moslims wel een andere moskee.quote:Op maandag 14 september 2009 16:29 schreef Chadi het volgende:
je begrijpt denk ik wel dat dit net zo'n kansloze opmerking is als die van de imam over hoofddoeken. Omdat de imam het roept worden onze vooroordelen bevestigd en hebben we gelijk![]()
De lijn die je door trekt klopt niet helemaal. Als een pastoor of een ander figuur zich weer vergrijpt aan een kid ga je dan toch ook niet denken oh sjips die gast bevestigd weer de vooroordelen die iemand heeft over christenen of zo. Als de paus iets zegt trek je dat toch ook niet door op alle christenen?quote:Op maandag 14 september 2009 16:43 schreef isogram het volgende:
[..]
Imams treden op als vertegenwoordiger van de islam, als vertegenwoordiger van gelovigen. Uit de genoemde moskee komen om de haverklap radicale teksten. Toch gaan er nog steeds moslims heen. Er is dus markt voor dergelijk orthodox gedachtegoed, anders zochten moslims wel een andere moskee.
Overigens blijkt uit je reactie ook nog eens dat je niet goed hebt gelezen wat ik schreef. Ik stelde dat hij vooroordelen bevestigt, gevolgd door de zin: Als je de onzin die dergelijke figuren uitkramen, als waarheid aanneemt, kun je niet anders dan vooroordelen jegens moslims opbouwen..
Speciaal voor jou heb ik één woordje nog even benadrukt.
Nou, ik denk dat je je nog wel eens kan verkijken hier op, als je al een uitspraak hebt van Knevel dan staat half Nederland weer op de bres dat de grefo's die mening delen. Dus wat dat betreft is die vergelijking er wel, alleen de christenen klagen en spuwen er niet zo hard over als dat de moslims dat doen.quote:Op maandag 14 september 2009 16:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
De lijn die je door trekt klopt niet helemaal. Als een pastoor of een ander figuur zich weer vergrijpt aan een kid ga je dan toch ook niet denken oh sjips die gast bevestigd weer de vooroordelen die iemand heeft over christenen of zo. Als de paus iets zegt trek je dat toch ook niet door op alle christenen?
Dus alle niet moslimmeisjes lopen er onzedig bij? Ze dragen immers geen hoofddoek.quote:Op maandag 14 september 2009 13:26 schreef Ghaazi het volgende:
Wel is het zo dat onzedige meisjes meer te maken hebben met ongewenste aandacht, aanrandingen en dergelijke.
Dan kun je denken dat die makkelijk te versieren is, of makkelijk in bed te krijgen is. Meteen denken aan verkrachten is wel erg ziek, vind je ook niet?quote:Op maandag 14 september 2009 13:49 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
Het gaat dus niet om jou he?
Maar om de foute mannen met een verkeerde denkwijze, nml dat een weinig geklede vrouw makkelijker is in de lichamelijke omgang.
Hijaab > hoofddoek stelt een aantal eisen. Zo moet je je boezem bijvoorbeeld bedekken, geen korte shirt etcquote:Op maandag 14 september 2009 17:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Al loop je naakt, als je maar een hoofddoek draagt, dan wordt je niet verkracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |