quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga UT maar eens uit het stof halen
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:25 schreef Wisheh het volgende:
80.56.16.244:7777
Werkt ie weer?
Versie: 451B
Klik hier voor de updates
Zeker weten? Die gast heeft aim.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:04 schreef tralalala het volgende:
Was Sjimz nou SCH?![]()
Heb toch veel liever Instagib, denk dat ik dan wat meer weerstand kan bieden tegen Sjimz.
Nee, maar Instagib vind ik wel leuker en dan speel ik wel wat beter.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:10 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Zeker weten? Die gast heeft aim.
Ja ik was SCHquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:04 schreef tralalala het volgende:
Was Sjimz nou SCH?![]()
Heb toch veel liever Instagib, denk dat ik dan wat meer weerstand kan bieden tegen Sjimz.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja ik was SCH
En Juicyhill beschuldigt me van God mode
quote:
Je bent te laat...quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:58 schreef Paul het volgende:
Waar wordt er geunrealed nu? of nergens
Ik krijg geen verbinding...quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:12 schreef Wisheh het volgende:
Kan er iemand is proberen te connecten?
80.56.16.23:7777
Moet even weten of me home-made router het goed doet icm met de firewall.
Werkt, ping = 66quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:12 schreef Wisheh het volgende:
Kan er iemand is proberen te connecten?
80.56.16.23:7777
Moet even weten of me home-made router het goed doet icm met de firewall.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:05 schreef Jojoortje het volgende:
Jubelend van vreugde!
Instagib
Moet dat hele spel opnieuw installeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Als je een zus hebt wel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:13 schreef Crutch het volgende:
Kan jij connecten dan?
whehe, 2 zelfsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doneOp dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Nietesquote:
Hij ging de maplist even aanpassen.quote:Op zondag 13 september 2009 23:18 schreef arnold-d het volgende:
Dikke LAG, en toen stopte het spel..
Ik word telkens doodgeschoten voordat ik een wapen heb gepakt. (instagib ftwquote:Op zondag 13 september 2009 23:32 schreef Sapstengel het volgende:
Lol ik faal. Al 3 jaar niet gespeeld ofzo.
Wat is DEP? Post anders ff een pic van de errorquote:Op maandag 14 september 2009 12:48 schreef Ezechielk het volgende:
TVP voor als ik UT weer aan de praat krijg. Hij mekkert de hele tijd over DEP
Toevallig meer Vista x64 gebruikers die hier last van hebben (gehad) ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 17:09 schreef Paul het volgende:
We gaan wel ff hierop :Paultjuh OwnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Danny?quote:Op maandag 14 september 2009 19:55 schreef bokkepoot het volgende:
Ok wie gaat hem dan hosten?
AHA! Dus het ligt niet aan mij?quote:Op maandag 14 september 2009 19:52 schreef Wisheh het volgende:
Ok sorry mensen, de verbinding hier is ff niet meer zo stabiel. Ik denk dat iemand anders ff tijdelijk een server moet hosten todat het hier allemaal op rolletjes loopt.
Dank!quote:Op maandag 14 september 2009 20:30 schreef bokkepoot het volgende:
http://www.wootabulous.nl/download.php?list.29 ?
Beetje laat, maar bij deze:quote:Op maandag 14 september 2009 16:08 schreef Ballistic het volgende:
[..]
Wat is DEP? Post anders ff een pic van de error
BWHEHEHHE LEKKER VOOR JEquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:43 schreef LasTeR het volgende:
[ afbeelding ]
Bitches.
Verkeerde screenie trouwens, andere blijkbaar niet de goede knop ingedrukt.
"Kanker, wat een snelle reactie hebben jullie."quote:
Nouwquote:
80.56.18.140:7777quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:54 schreef LasTeR het volgende:
[..]
"Kanker, wat een snelle reactie hebben jullie."
Whehehehehe
Je staat teveel stil.quote:
Toen was ik aan het typen. Er anders spring ik weer teveel, wat is dit nouquote:
Je springt wel iets teveel af en toe.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:34 schreef Crutch het volgende:
[..]
Toen was ik aan het typen. Er anders spring ik weer teveel, wat is dit nou
Nou ik ben ook niet vies van een trio hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:34 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Je springt wel iets teveel af en toe.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik beter ben in één op één.
Een hele orgie wordt me teveel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:35 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nou ik ben ook niet vies van een trio hoor.
Mja, dat is dus het probleem; ik kijk altijd ff en dan is er niemand, en omdat er geen bots zijn peer je em dan ook na een paar seconden. Voor hetzelfde geld doet iemand 1 minuut later precies hetzelfde, etc. Ik ga nu overigens slapen, wellicht dat er morgen wat lui te treffen zijn =)quote:
Jawel, maar kan UT niet startenquote:
Hier werkt hij ook super op windows 7, bij XP was het bagger.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:09 schreef Ezechielk het volgende:
Yeah, nu in Windows 7 draai, doet hij het weer. Nu eens kijken wat ik er nog van bak
Mits instagib is het geen probleemquote:Op donderdag 17 september 2009 19:36 schreef RickoKun het volgende:
dit is ook geen drol aan met telkens één en hetzelfde wapen, doe gewoon de originele ofzo
JAWEL DAT IS HET WEL!quote:Op donderdag 17 september 2009 19:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mits instagib is het geen probleem
Weet niet of je Dualcore hebt, maar probeer dit anders is: http://rawrzone.net/skarry/ut99_files/Dualcore_UTFix.zipquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Beetje laat, maar bij deze:
[ afbeelding ]
Alsof hij iets raars uit wil uitvoeren, maar kan niet vinden wat...
Quadquote:Op donderdag 17 september 2009 20:06 schreef Ballistic het volgende:
[..]
Weet niet of je Dualcore hebt, maar probeer dit anders is: http://rawrzone.net/skarry/ut99_files/Dualcore_UTFix.zip
Of clean je cache en probeer het dan opnieuw.
Zonder crack te spelen, en overal te downloaden.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
Issie ergens voor stuiver te downen? Of zonder crack online te spelen?
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben al naar de winkel geweest,
Jep. Ik kan hem gewoon opstarten tenminste. Heb je een draaloze muis/toetsenbord?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben al naar de winkel geweest, Install staat nu te draaien.
Doettie 't ook wel op Win7?
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:50 schreef Rumille het volgende:
[..]
Kutsjimz
Haha, nu ben je geen mod meer![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:13 schreef Dibble het volgende:
host, stel die map eens standaard only face in map. Kom alleen maar in teringmaps terecht. We moeten gewoon een rechttoe rechtaan map hebben.
lul nietquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:23 schreef Paul het volgende:
Only face?
Wat is dat voor onzin, ik vind het btw ook jammer dat het alleen maar instagib is
Ik ging altijd over de LAN in de map Morpheus zitten en dan spelen tegen mijn zusje, wij allebei twee of drie bots erbij. En dan ging ik sneaky bij de redeemer zitten en sniperen. Af en toe moest ik mijn zusje wel laten winnen anders wilde ze niet meer spelen...quote:
Kom je spelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |