SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 17:09 schreef Paul het volgende:
We gaan wel ff hierop :Paultjuh OwnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Danny?quote:Op maandag 14 september 2009 19:55 schreef bokkepoot het volgende:
Ok wie gaat hem dan hosten?
AHA! Dus het ligt niet aan mij?quote:Op maandag 14 september 2009 19:52 schreef Wisheh het volgende:
Ok sorry mensen, de verbinding hier is ff niet meer zo stabiel. Ik denk dat iemand anders ff tijdelijk een server moet hosten todat het hier allemaal op rolletjes loopt.
Dank!quote:Op maandag 14 september 2009 20:30 schreef bokkepoot het volgende:
http://www.wootabulous.nl/download.php?list.29 ?
Beetje laat, maar bij deze:quote:Op maandag 14 september 2009 16:08 schreef Ballistic het volgende:
[..]
Wat is DEP? Post anders ff een pic van de error
BWHEHEHHE LEKKER VOOR JEquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:43 schreef LasTeR het volgende:
[ afbeelding ]
Bitches.
Verkeerde screenie trouwens, andere blijkbaar niet de goede knop ingedrukt.
"Kanker, wat een snelle reactie hebben jullie."quote:
Nouwquote:
80.56.18.140:7777quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:54 schreef LasTeR het volgende:
[..]
"Kanker, wat een snelle reactie hebben jullie."
Whehehehehe
Je staat teveel stil.quote:
Toen was ik aan het typen. Er anders spring ik weer teveel, wat is dit nouquote:
Je springt wel iets teveel af en toe.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:34 schreef Crutch het volgende:
[..]
Toen was ik aan het typen. Er anders spring ik weer teveel, wat is dit nou
Nou ik ben ook niet vies van een trio hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:34 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Je springt wel iets teveel af en toe.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik beter ben in één op één.
Een hele orgie wordt me teveel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:35 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nou ik ben ook niet vies van een trio hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |