En met die gedachte fappen we elke avond het plafond wit.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:53 schreef Edwinuss het volgende:
Lekkerwijf.
Ik heb je al een aantal keer gespot in de stad.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:53 schreef Edwinuss het volgende:
Lekkerwijf.
Ik heb je al een aantal keer gespot in de stad.
Ik kon niet eens om deze grappen lachen toen ik 12 was.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:56 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
En met die gedachte fappen we elke avond het plafond wit.
Enginequote:
Jij denkt dat het een grapje is?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik kon niet eens om deze grappen lachen toen ik 12 was.
Misschien reageer ik dan wel.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik weet je echt naam niet, ik ga ook "DevilsWhore" over de straten roepen
Doe eens lief.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:58 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Jij denkt dat het een grapje is?
Grootquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien reageer ik dan wel.
En ik heb jou nog nooit gezien.
Niet dat ik weet hoe je eruit ziet ofzo.
Ok.quote:
Huppelquote:
Ja ik in de Rembrandt dan meestal. Soms Mukkes.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Groot
Ik zit wel eens in The American, Café Café, Irish Pub of Mukkes
Ik heb je denk ik wel eens in Mukkes gezien. Maar durf dan niks te zeggen omdat ik vaak stoned en dronken ben.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja ik in de Rembrandt dan meestal. Soms Mukkes.
Braaf.quote:
Soms lukt het welquote:
Ik ben al een half jaar niet meer in de Mukkes geweest.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb je denk ik wel eens in Mukkes gezien. Maar durf dan niks te zeggen omdat ik vaak stoned en dronken ben.
Nooit dronken of stoned
Dan was het je kloonquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben al een half jaar niet meer in de Mukkes geweest.
Jep, Michelle waarschijnlijk. ;pquote:
quote:
Waar had je allemaal piercings danquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
sst, foto is dik een jaar oud, tegenwoordig ben ik weer degelijk met wenkbrauwen en nog maar 2 van de 13 piercings over.
2 van de 13 oh fuckquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
sst, foto is dik een jaar oud, tegenwoordig ben ik weer degelijk met wenkbrauwen en nog maar 2 van de 13 piercings over.
The Cure is goed.quote:
Oren meerdere, lip meerdere, tong, borstbeen, neus.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar had je allemaal piercings dan
Idd. Binnenkort maar weer eens LP halen van ze.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:27 schreef Desunoto het volgende:
[..]
The Cure is goed.
Gisteren nog geluisterd.
=Dquote:
He, ik kijk net in je FoBo en ik heb ooit berichtjes met je uitgewisseld op BB.quote:
Dan zal ik jou ook vast een 1 hebben gegevenquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
He, ik kijk net in je FoBo en ik heb ooit berichtjes met je uitgewisseld op BB.
Nee, verwijder ze.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:28 schreef H-blast het volgende:
Ik heb nog leuke foto's van DW!
DW mag ik ze posten?
Nee, je kan mij geen cijfers geven. Ik wil het wel even voor je aanzetten.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:30 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dan zal ik jou ook vast een 1 hebben gegeven
Serieus.quote:
Graagquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, je kan mij geen cijfers geven. Ik wil het wel even voor je aanzetten.
Je hebt 5 min, als je me weet te vinden.quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt 5 min, als je me weet te vinden.
oh laat maar.quote:Dephiax Woensdag 23 April 2008 om 13:34 1
Neenquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt 5 min, als je me weet te vinden.
quote:
Ik heb sowieso premium, was beheerder hequote:Op vrijdag 11 september 2009 22:45 schreef Pingwingei het volgende:
[..]Dus toch
Die 3 weken gratis premium zijn zo vet voor mij als enen gevert
Link staat sowieso in m;n sig.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:44 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Neen
Stuur anders ff een berichieHeb ik daar ook weer wat te doen
Ik zie hetquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Link staat sowieso in m;n sig.
Je hebt wel een 1 van mi jgekregen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:49 schreef Pingwingei het volgende:
TrueMaar toch, normaal ziet niet iedereen: Goh een 1.
Nu wel en mijn gemiddelde is gelijk van 2.5 naar 2.3 gegaan in 3 dagen
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dank je, vliegtuigjes aan het fappen?
Dat vind ik nou aardigquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt wel een 1 van mi jgekregen.
Dat weet ik.quote:
Totquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:02 schreef ToT het volgende:
Klote dat ik die photoshop van Devilswhore ben kwijtgeraakt!@ Blutengel in de OP!
Ja, Lexx is fan van mij.quote:
DevilsWhore, dat staat er toch.quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 17:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
DevilsWhore, dat staat er toch.
quote:Op zondag 13 september 2009 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Och, de aluhoedjes moesten beheerd worden he!
Ik had alleen het linkje.quote:Op zondag 13 september 2009 19:10 schreef ToT het volgende:
Whehehe, doen we, ik verveel me toch vanavond!Ik hoop alleen dat ik geschikt basismateriaal kan vinden.
Had je die ouwe trouwens zelf nog opgeslagen, of heb je alleen maar een linkje naar het bestand gebruikt?
Dw.rar?quote:Op zondag 13 september 2009 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou het ook geweest zijn als die photoshop hier nog gestaan had!
Eraf gegooid.quote:Op zondag 13 september 2009 19:11 schreef ToT het volgende:
Trouwens een Canon op die foto?
Hey en waar is die foto gebleven die ik gebruikt had voor het soepje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
PM H-blast voor kiddypr0n van mij.quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 19:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eraf gegooid.Moowj!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bevroren dame?quote:Op zondag 13 september 2009 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou het was weer minder spannend als de bevroren dame!
Die foto;s heb ik nooit meegekregen.quote:
Ja, H, PM dat eens?quote:Op zondag 13 september 2009 19:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
PM H-blast voor kiddypr0n van mij.
quote:Op zondag 13 september 2009 20:20 schreef ToT het volgende:
Ben alleen ff naar een andere DW aan het kijken nu: Doctor Who!
quote:Op zondag 13 september 2009 22:47 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Okee ik geef het ff op voor vandaag!
Ik zou me er echt eens beter in moeten verdiepen....
wtfquote:Op zondag 13 september 2009 22:47 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Okee ik geef het ff op voor vandaag!
Ik zou me er echt eens beter in moeten verdiepen....
quote:
Nee ik heb mijn hele harde schijf doorzocht. Ik heb wel vaker photoshopjes voor mensen gemaakt en merkte gewoon dat ik een wel erg grote collectie kreeg!quote:Op maandag 14 september 2009 17:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb ze nu wel opgeslagen (:
Had je de eerste ook niet opgeslagen dan?OFzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 18:19 schreef ToT het volgende:![]()
[ afbeelding ]
Goedmakertje!
Overigens heb ik met die 2e photoshop niet zelf de vleugels en de staart enzo er bij gedaan he!Alleen het gezicht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat dacht ik al, schatje.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:54 schreef ToT het volgende:
Whehehe is goed!Ik heb toch al weinig zin om hier in huis te gaan klussen enzo.
Nee. Ik had ;m wel ooit op msn.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:16 schreef zarGon het volgende:
DevilsWhore, heeft Het_hupt contact met jou opgenomen?!
Eerlijk zijn.
Foei.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:15 schreef 8108139dpths het volgende:
waarom zie ik dit topic nu pas?![]()
DW![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
![]()
Dan heeft ie toch wel contact met je gehad, boefje!quote:Op woensdag 16 september 2009 19:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Ik had ;m wel ooit op msn.
Ja minstens een half jaar geleden.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan heeft ie toch wel contact met je gehad, boefje!
Hoe ging dat nou?! Heb je ook stoute dingen gedaan?.
Staat er nou een rendier in ;t vuur?quote:Op woensdag 16 september 2009 19:43 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hoofd weer net iets te groot, en ik kan geen fatsoenlijk plaatje van vuur vinden.
De duivel is bewust zo groot gemaakt, want hey: he's a big man!
Kut, hoorns vergeten af te kappen bij waar de vlammen stoppen!
Nee dat ben jij hoorquote:Op woensdag 16 september 2009 19:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Staat er nou een rendier in ;t vuur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
haha, verdomdquote:Op woensdag 16 september 2009 19:48 schreef DevilsWhore het volgende:
Kijk dan! Onder dat duivelhoofd heb je zo;n rendierhoofd, en dan gaat er zo langs dat duivelhoofd het gewei! En dan heb je ook nog het lichaam rechts van ;t hoofd! het beest kijkt naar mijz egmaar.
Die schoenenquote:Op woensdag 16 september 2009 19:51 schreef ToT het volgende:
De catsuit:
[ afbeelding ]
De duivel kan ik ff niet terugvinden, maar die is echt vet!
Zie je ik hallucineer nietquote:
Nope.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:02 schreef ToT het volgende:
Hey, het linkje naar de originele vuur-foto doet het zo te zien niet meer.
Verdwijn eens uit dit topicquote:Op donderdag 17 september 2009 10:53 schreef Jenglejack het volgende:
Mensen met getekende wenkbrauwen![]()
Royal sadness...
Sorry, heb ik je gekwetst ?quote:Op donderdag 17 september 2009 10:58 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Verdwijn eens uit dit topic
Best wel. DW is tofquote:Op donderdag 17 september 2009 10:59 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Sorry, heb ik je gekwetst ?
Oompjequote:
Foei !quote:Op donderdag 17 september 2009 08:45 schreef c0nd0r het volgende:
Hoe kan ik deze reeks nou gemist hebben
quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 10:53 schreef Jenglejack het volgende:
Mensen met getekende wenkbrauwen![]()
Royal sadness...
Nope.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:36 schreef slaaf_fikkie het volgende:
Komt toch uit Leeuwarden?????
Zag er een keer staan in een grijze jas achter v & d, maar de asmannen namen haar mee
vreemd....... zou het dan toch een afvalzak zijn geweest?
Nee.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:14 schreef slaaf_fikkie het volgende:
ah zie je wel ik heb het dus toch goed gezien?
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:20 schreef slaaf_fikkie het volgende:
uh jah dat wel , maar ken ik jou dan??
Hoe weet jij dat???
Ik ben geen leeuwarder, en blij toe! Leeuwarders zijn stom!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:25 schreef slaaf_fikkie het volgende:
grinnnn that's not me,lol
afijn zolang heel Leeuwarden het niet weet........
Baggeren en fotosoeps van mij maken.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
moet ik nog wat doen verderof is het alleen maar een kwestie van hier kletsen
ik heb wel al een fotosoep (lees paintplaatje) gemaakt voor het samson en geert topicquote:Op donderdag 17 september 2009 17:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Baggeren en fotosoeps van mij maken.
Ow daar had ik ook een leuke van.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb wel al een fotosoep (lees paintplaatje) gemaakt voor het samson en geert topic
Haaiquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom soeps van Samson en Geert?
Hoiquote:
ik heb er nog eentje gemaaktquote:Op donderdag 17 september 2009 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow daar had ik ook een leuke van.
Ook al weggegooid!![]()
en waarom soep/paint je mij niet?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb er nog eentje gemaaktmet dank aan de algemene beschouwingen
Waarom lees ik dit nu pasquote:Op donderdag 17 september 2009 17:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben geen leeuwarder, en blij toe! Leeuwarders zijn stom!
Behalve justmattie.
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben geen leeuwarder, en blij toe! Leeuwarders zijn stom!
Behalve justmattie.
Omdat je dit topic nooit opent?quote:
Ik was je vergeten.quote:
Minstens een keer per dagquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat je dit topic nooit opent?
Ik geloof je niet.quote:
En waar baseer je dat op danquote:
Anders had je er wel eerder op gereageerd.quote:
Ik had het gewoon druk jaquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Anders had je er wel eerder op gereageerd.
Wat jij wil.quote:
quote:
Je bent zwartquote:Op woensdag 9 december 2009 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Geen voorbeeldfunctie meer.. check....
Kick!
Ik krijg hoofdpijn van wierookquote:Op woensdag 9 december 2009 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja hoi, dit is DW haar topic!
Mij bewierroken (wierrook![]()
) mag in Alexxxxx bedankt
Herinner me er dan ff aan dat ik mn raam open zet vóór de volgende keer dat je langs komtquote:Op woensdag 9 december 2009 22:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik krijg hoofdpijn van wierook
En het stinktquote:Op woensdag 9 december 2009 22:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik krijg hoofdpijn van wierook
Dat onthoud ik toch niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Herinner me er dan ff aan dat ik mn raam open zet vóór de volgende keer dat je langs komt
Inderdaad.quote:
Vriendin van me heeft kamasutra wierookquote:
Oeh, goede!quote:Op woensdag 9 december 2009 22:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft kamasutra wierook
directiekamer?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hmmm.. nou ja, ik brand eigenlijk alleen wierrook in de directiekamer, dus dat scheelt
wat heb jij met drugs? En waarom geen Tweelingen?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oeh, goede!Ik heb Cannabis, Opium, The Sun, Meditation, Leeuw, Ram, Stier, en wat wereldwinkelzooi
Dat bordje op de deur naast de slaapkamerdeur niet gezien?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
directiekamer?
[..]
wat heb jij met drugs? En waarom geen Tweelingen?
oh ja dat is waar ookquote:Op woensdag 9 december 2009 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat bordje op de deur naast de slaapkamerdeur niet gezien?Heb bij de Sligro zo'n dom bordje gekocht, en dat hangt op de deur van de kamer waar de computer en mn altaartje staan
Ik heb niks met drugs op zich, in mn hele leven twee keer een paar hijsen van een joint gehadMaar dit kreeg ik van Sinterklaas.
dat is maar goed ook wiet stinktquote:Op woensdag 9 december 2009 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
neeheeeeee, wierrook met drugsnamen... t ruikt er neit eens naar
ik vind t lekker ruikenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dat is maar goed ook wiet stinkt
bah.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik vind t lekker ruikenmits met mate
Heerserquote:
Naar Edwinuss, misschien, als ;ie lief gaat doen.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Naar Edwinuss, misschien, als ;ie lief gaat doen.
Je kan ;m zien als ;ie voor z;n huis staat.quote:
trevquote:
hij durft opeens niet meer ofzoquote:
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 9 december 2009 23:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hij durft opeens niet meer ofzoZo eng ben ik toch niet?
is gemeen.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat jij lief en schattig bent
Waar staat zn huisquote:Op woensdag 9 december 2009 23:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je kan ;m zien als ;ie voor z;n huis staat.
In leeuwardenquote:
Dus gewoon zoeken naar een huis waar je een grote TV ziet. Ok dat moet niet al te moeilijk zijnquote:
integendeelquote:Op woensdag 9 december 2009 23:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hij durft opeens niet meer ofzoZo eng ben ik toch niet?
In de binnenstad. Hij heeft meerdere keren verteld waar ;ie woont joh.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dus gewoon zoeken naar een huis waar je een grote TV ziet. Ok dat moet niet al te moeilijk zijn
Ratel.quote:
Misschien ben i kgewoon te mooi.quote:
quote:
Ik ben de enige, zo lijkt hetquote:
Nee hoor want ik meld mij ookquote:Op donderdag 10 december 2009 12:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben de enige, zo lijkt het
Waarom heb je daar een topic voor nodigquote:Op donderdag 10 december 2009 12:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik voel me gelijk weer geliefd.
Nee.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom heb je daar een topic voor nodigdat weet je toch gewoon
quote:
ik ben heul geen goffikquote:Op donderdag 10 december 2009 17:22 schreef shadowflash het volgende:
Gothic tuig adoratie topic ?
* meld zich aan *
Alexquote:
Hij is ELFjesblauw.quote:
ja.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja.
Stiekem is ;ie ook een ELFje.
Nou.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
Maar inderdaad, Fok kan niet zonder mij, dus maar 1 dag zwart geweestAls t weer gaat dooien word ik wel weer zwart btw
quote:
joepiequote:Op zaterdag 12 december 2009 18:08 schreef kaatjhuh het volgende:
hier moet ik maar even een berichtje achter laten
jeej voor jou dat jij een fantopic hebt.. hoeveel mensen kunnen dat nou zeggenquote:
dan zal ik die een keer opzoeken maar nu even nietquote:
Bart en Erwin ook?quote:
hehehe was de haakjes vergetenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik ben heul geen goffikIk ben emo ja!
Waarom blijf je gewoon niet mod, maar dan allroundquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
Maar inderdaad, Fok kan niet zonder mij, dus maar 1 dag zwart geweestAls t weer gaat dooien word ik wel weer zwart btw
wat doe jij in mijn postgeschiedenisquote:Op zondag 13 december 2009 14:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, door Marijkezwolle gemaakt *zag het net in de postgeschiedenis van huppel*
lesbische tienerstopic van vrijdag zoekenquote:Op zondag 13 december 2009 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wat doe jij in mijn postgeschiedenis![]()
DW!!
dan is ;t goed.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:40 schreef shadowflash het volgende:
[..]
hehehe was de haakjes vergetenexcuse moi
quote:
Huppeltquote:Op zondag 13 december 2009 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wat doe jij in mijn postgeschiedenis![]()
DW!!
ik heb een poging ondernomen om ze op te zoeken maar kon ze niet vindenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zondag 13 december 2009 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oud & nieuw in de zon vieren :)
kiss from a little thing
quote:Op zondag 13 december 2009 17:05 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
ik heb een poging ondernomen om ze op te zoeken maar kon ze niet vindenzal er vast overheen gekeken hebben
quote:Op zondag 13 december 2009 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Is goed.quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 17:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
netjes even een berichtje achter gelaten
oud & nieuw in de zon vieren :)
kiss from a little thing
gebruik in het vervolg de zoekfunctie van fokquote:Op zondag 13 december 2009 17:35 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
bedankt
netjes even een berichtje achter gelaten
En voor Huppel maakt ;t niks uit he?quote:Op zondag 13 december 2009 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gebruik in het vervolg de zoekfunctie van fok
Dan hoeft DWniet meer te zoeken in haar myat
quote:Op zondag 13 december 2009 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gebruik in het vervolg de zoekfunctie van fok
Dan hoeft DWniet meer te zoeken in haar myat
Dit is het DW fantopic, niet het huppel fantopicquote:Op zondag 13 december 2009 17:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En voor Huppel maakt ;t niks uit he?
okequote:Op zondag 13 december 2009 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit is het DW fantopic, niet het huppel fantopic
Zie mijn afscheidstopic in PTAquote:Op zondag 13 december 2009 13:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom blijf je gewoon niet mod, maar dan allround
En toch heb ik leuke herinneringen aan die filmquote:Op zondag 13 december 2009 16:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Binnenkort Brokeback Mountain maar?
Alsof ik dan geen deel 5 openquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:40 schreef Desunoto het volgende:
Met elk schopje duw je dit topic een beetje meer naar de afgrond het slotje he! Waarom wil je er een slotje op? Vind je DW niet lief?
quote:
Sticks and stones may break my bones, but whips and chains excite me. So tie me up, smack my ass and show me that you like mequote:
Haterts!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:40 schreef Desunoto het volgende:
Met elk schopje duw je dit topic een beetje meer naar de afgrond het slotje he! Waarom wil je er een slotje op? Vind je DW niet lief?
Moet geen probleem opleverenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sticks and stones may break my bones, but whips and chains excite me. So tie me up, smack my ass and show me that you like me
quote:
Stiekem schopjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |