quote:

joepiequote:Op zaterdag 12 december 2009 18:08 schreef kaatjhuh het volgende:
hier moet ik maar even een berichtje achter laten

jeej voor jou dat jij een fantopic hebt.. hoeveel mensen kunnen dat nou zeggenquote:

dan zal ik die een keer opzoeken maar nu even nietquote:
 *bha wat ben ik moe*
 *bha wat ben ik moe*

Bart en Erwin ook?quote:

hehehe was de haakjes vergetenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik ben heul geen goffikIk ben emo ja!
 excuse moi
 excuse moi

Waarom blijf je gewoon niet mod, maar dan allroundquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar inderdaad, Fok kan niet zonder mij, dus maar 1 dag zwart geweestAls t weer gaat dooien word ik wel weer zwart btw

wat doe jij in mijn postgeschiedenisquote:Op zondag 13 december 2009 14:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, door Marijkezwolle gemaakt *zag het net in de postgeschiedenis van huppel*

lesbische tienerstopic van vrijdag zoekenquote:Op zondag 13 december 2009 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wat doe jij in mijn postgeschiedenis
DW!!

dan is ;t goed.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:40 schreef shadowflash het volgende:
[..]
hehehe was de haakjes vergetenexcuse moi

quote:

Huppeltquote:Op zondag 13 december 2009 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wat doe jij in mijn postgeschiedenis
DW!!

ik heb een poging ondernomen om ze op te zoeken maar kon ze niet vindenquote:
 zal er vast overheen gekeken hebben
 zal er vast overheen gekeken hebben

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.

quote:Op zondag 13 december 2009 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. oud & nieuw in de zon vieren :)
oud & nieuw in de zon vieren :)
kiss from a little thing

quote:Op zondag 13 december 2009 17:05 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
ik heb een poging ondernomen om ze op te zoeken maar kon ze niet vindenzal er vast overheen gekeken hebben
quote:Op zondag 13 december 2009 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |