directiekamer?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hmmm.. nou ja, ik brand eigenlijk alleen wierrook in de directiekamer, dus dat scheelt
wat heb jij met drugs? En waarom geen Tweelingen?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oeh, goede!Ik heb Cannabis, Opium, The Sun, Meditation, Leeuw, Ram, Stier, en wat wereldwinkelzooi
Dat bordje op de deur naast de slaapkamerdeur niet gezien?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
directiekamer?
[..]
wat heb jij met drugs? En waarom geen Tweelingen?
oh ja dat is waar ookquote:Op woensdag 9 december 2009 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat bordje op de deur naast de slaapkamerdeur niet gezien?Heb bij de Sligro zo'n dom bordje gekocht, en dat hangt op de deur van de kamer waar de computer en mn altaartje staan
Ik heb niks met drugs op zich, in mn hele leven twee keer een paar hijsen van een joint gehadMaar dit kreeg ik van Sinterklaas.
dat is maar goed ook wiet stinktquote:Op woensdag 9 december 2009 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
neeheeeeee, wierrook met drugsnamen... t ruikt er neit eens naar
ik vind t lekker ruikenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dat is maar goed ook wiet stinkt
bah.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik vind t lekker ruikenmits met mate
Heerserquote:
Naar Edwinuss, misschien, als ;ie lief gaat doen.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Naar Edwinuss, misschien, als ;ie lief gaat doen.
Je kan ;m zien als ;ie voor z;n huis staat.quote:
trevquote:
hij durft opeens niet meer ofzoquote:
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 9 december 2009 23:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hij durft opeens niet meer ofzoZo eng ben ik toch niet?
is gemeen.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat jij lief en schattig bent
Waar staat zn huisquote:Op woensdag 9 december 2009 23:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je kan ;m zien als ;ie voor z;n huis staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |