Jep, Michelle waarschijnlijk. ;pquote:
quote:
Waar had je allemaal piercings danquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
sst, foto is dik een jaar oud, tegenwoordig ben ik weer degelijk met wenkbrauwen en nog maar 2 van de 13 piercings over.
2 van de 13 oh fuckquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
sst, foto is dik een jaar oud, tegenwoordig ben ik weer degelijk met wenkbrauwen en nog maar 2 van de 13 piercings over.
The Cure is goed.quote:
Oren meerdere, lip meerdere, tong, borstbeen, neus.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar had je allemaal piercings dan
Idd. Binnenkort maar weer eens LP halen van ze.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:27 schreef Desunoto het volgende:
[..]
The Cure is goed.
Gisteren nog geluisterd.
=Dquote:
He, ik kijk net in je FoBo en ik heb ooit berichtjes met je uitgewisseld op BB.quote:
Dan zal ik jou ook vast een 1 hebben gegevenquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
He, ik kijk net in je FoBo en ik heb ooit berichtjes met je uitgewisseld op BB.
Nee, verwijder ze.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:28 schreef H-blast het volgende:
Ik heb nog leuke foto's van DW!
DW mag ik ze posten?
Nee, je kan mij geen cijfers geven. Ik wil het wel even voor je aanzetten.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:30 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dan zal ik jou ook vast een 1 hebben gegeven
Serieus.quote:
Graagquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, je kan mij geen cijfers geven. Ik wil het wel even voor je aanzetten.
Je hebt 5 min, als je me weet te vinden.quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt 5 min, als je me weet te vinden.
oh laat maar.quote:Dephiax Woensdag 23 April 2008 om 13:34 1
Neenquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt 5 min, als je me weet te vinden.
quote:
Ik heb sowieso premium, was beheerder hequote:Op vrijdag 11 september 2009 22:45 schreef Pingwingei het volgende:
[..]Dus toch
Die 3 weken gratis premium zijn zo vet voor mij als enen gevert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |