Want? De andere religies dan? Die worden net zo goed geraakt door dit verbod.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:16 schreef Meki het volgende:
[..]
. Openbare scholen zijn openbaar voor iedereeen maar de moslims worden uitgesloten.
Bron ? Waar Islam steeds meer wintquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:19 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Het is net het tegenovergestelde. Islam wint steeds meer en meer terrein in Europa. Zometeen jouw Eurabia.
Zie het verschil:quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:51 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Het is nota bene een topic geopend door mijzelf, als iemand dan verkondigd dat christenen en joden geen gelovigen zijn, dan mag ik daar toch zeker (en anderen met mij) op in spelen? Dat je het snel ninja modereert zodat niemand het ziet.. heel geniepig.. is eerder jou aan te rekenen.
Terecht dat er kritiek is op deze censuur.
Het gaat ze om de Islam niet om de andere religies. ze hebben telkens de Islam en de moslims telkens bij gehaaldquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:21 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Want? De andere religies dan? Die worden net zo goed geraakt door dit verbod.
Die hebben het probleem ook veroorzaakt, zie daar oorzaak-gevolg in haar natuurlijke werking.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Het gaat ze om de Islam niet om de andere religies. ze hebben telkens de Islam en de moslims telkens bij gehaald
Nee, jij wil mijn post niet lezen waardoor je denkt dat ik er niet op inga.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:19 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet ingegaan op mijn argumenten.
Meki is hier ook degene die voorop loopt met zijn racisme en pvv wijsneus.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:54 schreef IHVK het volgende:
leuk dat jullie allemaal over Meki vallen, maar dat hij niet al te slim was wisten we al. Het lijkt eerder alsof men een bepaald vooroordeel heel graag bevestigd wil zien en daarom en masse frontaal richting Meki gaan.
Alle religieuze uitingen zijn niet meer toegestaan op die schoolquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Het gaat ze om de Islam niet om de andere religies. ze hebben telkens de Islam en de moslims telkens bij gehaald
Duidelijke PVV antwoord.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Die hebben het probleem ook veroorzaakt, zie daar oorzaak-gevolg in haar natuurlijke werking.
Reageer dan even duidelijker aub:quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:26 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee, jij wil mijn post niet lezen waardoor je denkt dat ik er niet op inga.
Duidelijk oorzaak-gevolg ook, dat jij 't negeert zegt al genoeg over de enorme 'dode-hoek' die je koestert voor je mede gelovigen.quote:
Dat is een open deur intrappen. En daar ben je nogal goed in. Waarom zijn de bananen krom. Maar goed, steun vooral onderdrukking met dat achterlijk cultuurtje van je.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:28 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Reageer dan even duidelijker aub:
Wat is het verschil tussen iemand verplichten om een hoofddoek te dragen en iemand verplichten om een hoofddoek af te doen? Waarom is het ene prima en de andere niet?
Hoofddoek = symbool onderdrukking. Simpel. Dit is EUROPA. Aanpassen of opdonderen?quote:Als je tegen iemand die haar hoofddoek af moet doen tijdens schooltijd kan zeggen dat ze het na schooltijd op kan doen en er geen probleem is, kan je dan tegen iemand die op school verplicht wordt een hoofddoek te dragen zeggen dat het geen probleem is omdat ze na schooltijd haar hoofddoek af kan doen?
Omdat er een religieuze uiting hangt aan het dragen van die hoofddoek. Mensen met een ander geloof mag je dat niet opdringen. Een school mag wel een totaalverbod hebben op religieuze uitingen omdat het losstaat van onderwijs. Anders moet je maar de school kiezen die het wel toestaat. Simpel zatquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:28 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Reageer dan even duidelijker aub:
Wat is het verschil tussen iemand verplichten om een hoofddoek te dragen en iemand verplichten om een hoofddoek af te doen? Waarom is het ene prima en de andere niet?
Nee want dan dwing je mensen met een ander geloof een hoofddoek te dragen dat symbool staat voor een geloof waar zij niet voor staan. Zo kun je dat dus niet stellenquote:Als je tegen iemand die haar hoofddoek af moet doen tijdens schooltijd kan zeggen dat ze het na schooltijd op kan doen en er geen probleem is, kan je dan tegen iemand die op school verplicht wordt een hoofddoek te dragen zeggen dat het geen probleem is omdat ze na schooltijd haar hoofddoek af kan doen?
Natuurlijk gaan ze dat niet hardop zeggen want anders krijgen ze te maken met de rechtbankquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Alle religieuze uitingen zijn niet meer toegestaan op die school
Waar zie je in het dikgedrukte Islam en Moslims als enigen genoemd worden? Jij wil je negativiteit nu gewoon bevestigd zien terwijl daar totaal geen reden voor is.
En hoe worden de andere religies geraakt dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:21 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Want? De andere religies dan? Die worden net zo goed geraakt door dit verbod.
Yep..Mosloims veroorzaken altijd problemen, lijkt het welquote:
Jij ziet alles in de bril van Wilders logisch, want hij is leider en die wil je niet kwetsenquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:28 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Duidelijk oorzaak-gevolg ook, dat jij 't negeert zegt al genoeg over de enorme 'dode-hoek' die je koestert voor je mede gelovigen.
Hij is net zo min mijn leider als Mohamed dat is. Hoe vreemd het voor je Meki oren ook is wellicht, of je Meki ogen (het blijft immers internet), ik heb een eigen mening, en die verschilt nou eenmaal niet veel van de PVV, en daarom stem ik er op.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij ziet alles in de bril van Wilders logisch, want hij is leider en die wil je niet kwetsen
Keppeltjes en kruisjes en pentagrammen mogen ook niet meer openlijk gedragen worden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:31 schreef AmsterDamnImFine het volgende:
[..]
En hoe worden de andere religies geraakt dan?
Die mogen ook de uiterlijke kenmerken van hun geloof niet meer dragen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:31 schreef AmsterDamnImFine het volgende:
[..]
En hoe worden de andere religies geraakt dan?
Maar je mag vrouwen die in de islam geloven het wel opdringen om geen hoofddoek te dragen door middel van een verbod? Hypocriet!quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:31 schreef Dragorius het volgende:
Omdat er een religieuze uiting hangt aan het dragen van die hoofddoek. Mensen met een ander geloof mag je dat niet opdringen.
Nee want dan dwing je mensen met een ander geloof een hoofddoek te dragen dat symbool staat voor een geloof waar zij niet voor staan.
Europa is geen land, en jij leeft in Nederland (?) waar de hoofddoek niet verboden is. Aanpassen of opdonderen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:30 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Hoofddoek = symbool onderdrukking. Simpel. Dit is EUROPA. Aanpassen of opdonderen?
alleen op school niet, lichtquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:33 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Maar je mag vrouwen die in de islam geloven wel opdringen om geen hoofddoek te dragen door middel van een verbod? Hypocriet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |