Of condoom?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:13 schreef marcel-o het volgende:
ze hebben daar nog geen vertaling op abortus
Het zullen er wel meerdere zijn geweest. Flink wat.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:31 schreef MikeyMo het volgende:
weet ze dan echt helemaal nix, geen nationaliteit oid...
Niet hugo, maar "hygge"quote:
Ik helaas ook niet. Als ik in haar gezeten had, had ik het wel geweten.quote:
Ja dat denk ik ook. Een Deense die een profiel aanmaakt op een Nederlandse profielensitequote:Op zondag 13 september 2009 13:47 schreef WammesWaggel het volgende:
http://dittearnth.hyves.nl/
Deze Hyves pagina zou van de betreffende dame/actrice zijn volgens sommige lui op een ander board, wat denken jullie?
quote:Op zondag 13 september 2009 14:15 schreef Scooter1 het volgende:
Volgens Aftonbladet heeft ze bekend dat het een bluf is, maar wil/kan niet zeggen waarom ze het heeft gedaan. Ze wacht op een telefoontje, daaruit zal blijken wat ze moet/mag zeggen.
staat daar dat de vader Ditte Arnth heet?quote:På riktigt heter hon Ditte Arnth och är en dansk skådespelerska.
Staat daar dat ze geen antwoord geeft op de vraag of ze zelf kinderen heeft?quote:Har du själv barn?
– Det kan jag inte svara på.
Als ik foto's van karen26.mono.net en hyves vergelijk, dan zijn haar tanden en de kraaienpootjes als ze lacht hetzelfde.quote:Op zondag 13 september 2009 14:19 schreef Marrije het volgende:
Volgens mij is dat niet hetzelfde meisje.
Neu,quote:Op zondag 13 september 2009 14:21 schreef Marrije het volgende:
staat daar dat de vader Ditte Arnth heet?
Staat daar dat ze geen antwoord geeft op de vraag of ze zelf kinderen heeft?
Aangezien ze voornamelijk Nederlandse vrienden heeft op die site kun je opmaken dat ze wellicht een tijd in NL woonzaam was bv ivm een studie...quote:Op zondag 13 september 2009 14:28 schreef Sapstengel het volgende:
Ja maar dat lijkt me een fake. Ik bedoel, ken je iemand die niet in Nederland woont maar wel Hyves heeft? Het word echt alleen gebruikt door Nederlanders en de website is zelfs in het Nederlands.
en op het filmpje doet ze zich voor als Karen, nou, wat ik al dacht, duidelijk fake dus.quote:Op zondag 13 september 2009 14:30 schreef Scooter1 het volgende:
[..]
Neu,
daar staat dat zij in het echt Ditte Arnth heet.
klopt, ze wil geen antwoord geven op de vraag of ze zelf kids heeft.
Ehm ja, ik begrijp wat je bedoeld, maar net als andere Fokkers heb ik toch ook een account bij Fok en heb naast mijn adres in NL ook een woonadres in Zweden, en ik heb ook 2 paspoorten, spreek meedere talen enz.quote:Op zondag 13 september 2009 14:28 schreef Sapstengel het volgende:
Ja maar dat lijkt me een fake. Ik bedoel, ken je iemand die niet in Nederland woont maar wel Hyves heeft? Het word echt alleen gebruikt door Nederlanders en de website is zelfs in het Nederlands.
En de doelgroep is tieners?quote:Op maandag 14 september 2009 11:11 schreef Scooter1 het volgende:
Het is dus idd een viral, het Deense toeristenbureau VisitDenmark ligt achter de video op Youtube van "Karen".
Bron Aftonbladet
Dat was na de tweede reactie toch al duidelijkquote:Op maandag 14 september 2009 11:11 schreef Scooter1 het volgende:
Het is dus idd een viral, het Deense toeristenbureau VisitDenmark ligt achter de video op Youtube van "Karen".
Bron Aftonbladet
reclame voor wat?quote:Op maandag 14 september 2009 11:11 schreef Scooter1 het volgende:
Bron Aftonbladet
*bezig met boeken van vlucht naar Kopenhagen*quote:Op maandag 14 september 2009 11:19 schreef ideanaal het volgende:
reclame voor wat?
neuk lekker dronken deense vrouwen en hoor er niks meer van?
Tja, maar niet van wie, wat of waaromquote:Op maandag 14 september 2009 11:15 schreef Meddo het volgende:
[..]
Dat was na de tweede reactie toch al duidelijk
Het Deense touristen bureau VisitDenmark wil hiermee Denemarken als vakantie land promoten en een beeld van het land geven als open en vrijquote:Op maandag 14 september 2009 11:19 schreef ideanaal het volgende:
[..]
reclame voor wat?
neuk lekker dronken deense vrouwen en hoor er niks meer van?
of voor safe sex?
vage viral dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |