Of condoom?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:13 schreef marcel-o het volgende:
ze hebben daar nog geen vertaling op abortus
Het zullen er wel meerdere zijn geweest. Flink wat.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:31 schreef MikeyMo het volgende:
weet ze dan echt helemaal nix, geen nationaliteit oid...
Niet hugo, maar "hygge"quote:
Ik helaas ook niet. Als ik in haar gezeten had, had ik het wel geweten.quote:
Ja dat denk ik ook. Een Deense die een profiel aanmaakt op een Nederlandse profielensitequote:Op zondag 13 september 2009 13:47 schreef WammesWaggel het volgende:
http://dittearnth.hyves.nl/
Deze Hyves pagina zou van de betreffende dame/actrice zijn volgens sommige lui op een ander board, wat denken jullie?
quote:Op zondag 13 september 2009 14:15 schreef Scooter1 het volgende:
Volgens Aftonbladet heeft ze bekend dat het een bluf is, maar wil/kan niet zeggen waarom ze het heeft gedaan. Ze wacht op een telefoontje, daaruit zal blijken wat ze moet/mag zeggen.
staat daar dat de vader Ditte Arnth heet?quote:På riktigt heter hon Ditte Arnth och är en dansk skådespelerska.
Staat daar dat ze geen antwoord geeft op de vraag of ze zelf kinderen heeft?quote:Har du själv barn?
– Det kan jag inte svara på.
Als ik foto's van karen26.mono.net en hyves vergelijk, dan zijn haar tanden en de kraaienpootjes als ze lacht hetzelfde.quote:Op zondag 13 september 2009 14:19 schreef Marrije het volgende:
Volgens mij is dat niet hetzelfde meisje.
Neu,quote:Op zondag 13 september 2009 14:21 schreef Marrije het volgende:
staat daar dat de vader Ditte Arnth heet?
Staat daar dat ze geen antwoord geeft op de vraag of ze zelf kinderen heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |