Gezellig toch?quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:33 schreef jitzzzze het volgende:
3600 vrije pc's hier in die zaal. En waar gaat die ene nerd zitten? Precies, naast mij
Bewijs het maar.quote:
En jij weet zeker van niets?quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:33 schreef jordeeeh het volgende:
Echtpaar dood gevonden in woning Vollenhove
Paar kilometer hier vandaan..Gaan alweer genoeg geruchten rond.
nee, sorry. Ik snap er al echt geen reet van, en dan kan ik gen Dries Roelvink luisterende mafketel naast me gebruikenquote:
Het is tegenwoordig echt iedere dag raak, he?quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:33 schreef jordeeeh het volgende:
Echtpaar dood gevonden in woning Vollenhove
Paar kilometer hier vandaan..Gaan alweer genoeg geruchten rond.
Het staat er...quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:34 schreef BobbyB het volgende:
Nou, dat van Adolecens duurt me te lang, ik ga lunchen.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik las toenstraks nog dat talkshow reactie paint topicen de tour rond het huis van Kees
Was ik gebanned?quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:36 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij geunbanned?
Whehe, maar het is niet tegen de regelsquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:39 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Was ik gebanned?
Edit: Gatverdamme, ik praat tegen Lamon. Aparrrt. Smeerkees, waarom heb je een kloon?
Ik heb geen kloon, dit is mijn nieuwe account.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:39 schreef Beauregard het volgende:
Edit: Gatverdamme, ik praat tegen Lamon. Aparrrt. Smeerkees, waarom heb je een kloon?
Jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:40 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Maar ben ik echt onderwerp van gesprek geweest?
Geef antwoord. Waarom?quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:42 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik heb geen kloon, dit is mijn nieuwe account.
Ik hoop dat je er lekker op bent klaargekomenquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Whehe, maar het is niet tegen de regels
Oquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja![]()
ze vonden je triest
ooh en Skylark vond dat ik hetzelfde praatte als jij. Maarja hij praat met een zachte G dus hij heeft niet bepaald recht van spreken ofzo.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er lekker op bent klaargekomen
Triest dat mensen praten tijdens het uitgaan over users op het internet die ze triest vinden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja![]()
ze vonden je triest
ooh en Skylark vond dat ik hetzelfde praatte als jij. Maarja hij praat met een zachte G dus hij heeft niet bepaald recht van spreken ofzo.
nu weer een jaar wachten?quote:
Als jullie niet allemaal ADHD-pubertjes zijn wil ik dat best een keer overwegen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:50 schreef jordeeeh het volgende:
Remlof, kom je ook een keer meeten met de KLB SC?
32 en geen ADHD hierquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Als jullie niet allemaal ADHD-pubertjes zijn wil ik dat best een keer overwegen.
Nouja, degenen die ik heb gemeet waren gewoon chille gasten. Maar toen waren er geen damensch bij.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Als jullie niet allemaal ADHD-pubertjes zijn wil ik dat best een keer overwegen.
Pedo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:53 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik kies ze beperkt uit.
Ik ga misschien meeten metCrack_
Ja, jongetjes gaan anders doen als die er wel zijnquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nouja, degenen die ik heb gemeet waren gewoon chille gasten. Maar toen waren er geen damensch bij.
Dàt is ook best wel een minpuntquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nouja, degenen die ik heb gemeet waren gewoon chille gasten. Maar toen waren er geen damensch bij.
Maar naast sebasser is er nu nog een broekplasser aanwezig op FOK!meets?quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaakquote:
Ik ben een ADHD pubertjequote:Op vrijdag 11 september 2009 12:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, skippy22quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar naast sebasser is er nu nog een broekplasser aanwezig op FOK!meets?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:53 schreef jordeeeh het volgende:
En de reden dat ik KLB SC meet zeg is dat k niet echt zit te wachten op een meet met de rest van FOK, als k de foto's zo bekijk.
Winnaars piemelshirts voor KLB!quote:
Wacht maar afquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar zou jij hem aandoen?
Dat moet je dan dus wel doen he, incl foto's
Dan mag je komen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben een ADHD pubertjemaar wel een leuke.
Nou, vooruit danquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:56 schreef Gupje het volgende:
[..]
Winnaars piemelshirts voor KLB!
[..]
Wacht maar af
Er zijn nog 300 FoBo's af te werken voor hem.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn god die gast laat me nu eindelijk eens met rustwat een hel.
Ehm jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, jongetjes gaan anders doen als die er wel zijn
Maar jij trekt chicks aan ofc. Vandaar dat Bt al gelijk geïnteresseerd is.quote:
Dat zeg ik niet. Maar in deze SC zitten er wel een paar ja.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En in KLB komen de knapperds?
Nicequote:Op vrijdag 11 september 2009 12:56 schreef Gupje het volgende:
[..]
Winnaars piemelshirts voor KLB!
[..]
Wacht maar af
Ik vind het het fijnst om mensen 1 op 1 te ontmoeten.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:53 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik kies ze beperkt uit.
Ik ga misschien meeten metCrack_
Elke is misschien lichtelijk overdreven, maar wel veel.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:58 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is het verhaal nou achter die skippy22, hij stalkt iedere vrouwelijke user of zo?
Als ik wel eens in een FoBo lurk staat ie er altijd tussen iig.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:58 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is het verhaal nou achter die skippy22, hij stalkt iedere vrouwelijke user of zo?
Jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:58 schreef LudoSanders het volgende:
Heb je die logs gezien?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:01 schreef Maisnon het volgende:
Maar eh remlof, tipje van de sluier, heeft degene die KB gemaakt heeft al gepost in dit topic?
Geen commentaarquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:01 schreef Maisnon het volgende:
Maar eh remlof, tipje van de sluier, heeft degene die KB gemaakt heeft al gepost in dit topic?
Zal wel een gezellige boel zijnquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:02 schreef LudoSanders het volgende:
Een studentenhuis voor autisten.
In ieder geval als er reden voor is. Niet zomaar uit het niets.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het het fijnst om mensen 1 op 1 te ontmoeten.
Hoe verrassend...quote:
Wat boeit?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ben ik nou werkelijk de enige die het geen reet boeit ?
Ado had me even nieuwsgierig gemaakt, maar das alweer over.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:53 schreef jordeeeh het volgende:
En de reden dat ik KLB SC meet zeg is dat k niet echt zit te wachten op een meet met de rest van FOK, als k de foto's zo bekijk.
Nja, ik heb een groepje gezien op een verjaardag, waren iets van 8 man ofzo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:04 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
In ieder geval als er reden voor is. Niet zomaar uit het niets.
Ik heb 6 jaar terug een filosofie-meet gedaan, omdat ik die users heel goed kende van nachtelijke topics.
En 1 keer een kleine Onzin meet, gewoon om te proberen, maar dat vond ik achteraf niet zo geslaagd, kreeg een vervelende nasleep.
En die 10-jaars meet had ik ook wel leuk gevonden, als het echt een grote groep van verschillende mensen was geweest, maar ja camping failliet 5 dagen ervoor...
Jij bent dan ook vooral nieuwsgierig te maken èn te houden op heel andere vlakkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ben ik nou werkelijk de enige die het geen reet boeit ?
Ado had me even nieuwsgierig gemaakt, maar das alweer over.
Nee je gaat een topic makenquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe!!11
Het was gisteren weer kek hoor. Ik overweeg om een topic te maken.
Linux was ook tof.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe!!11
Het was gisteren weer kek hoor. Ik overweeg om een topic te maken.
Triest dat jij online praat over mensen die tijdens het uitgaan praten over users op het internet die ze triest vinden en online praten over mensen die tijdens het uitgaan praten over users op het internet die ze triest vinden en online praten over mensen...quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:49 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Triest dat mensen praten tijdens het uitgaan over users op het internet die ze triest vinden.
En in het zuiden vinden ze iedereen zonder zachte g en met een rollende r bekakt praten.
Dat is waar!quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee je gaat een topic makenik moet toch ergens op soppen vandaag?
Toch niet naar de kantine hè?quote:
Ja, hoi.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee je gaat een topic makenik moet toch ergens op soppen vandaag?
Dan moet je even naar de bazen (Lakitu of k_d) van de SC PMen.quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan moet je even naar de bazen (Lakitu of k_d) van de SC PMen.
NEE!quote:
Jos en rv hebben wel leuke movesquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zo dans ik ook tijdens uitgaan hoor.
WHEHEHE. Ja nu krijg ik dus mooi een fles drank van Joeyquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:13 schreef afcajos het volgende:
Skylark zit nou 4 uur in de treinEn hij heeft BT niet eens aangedrukt.
Jos en rv doen onder voor mijn moves.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
NEE!
[..]
Jos en rv hebben wel leuke movesdus als je dat ook kunt dan val je bij mij al in de smaak!
JA!quote:
Jij had geen moves, toch?quote:Jos en rv hebben wel leuke movesdus als je dat ook kunt dan val je bij mij al in de smaak!
Ik hou niet van dansenquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:16 schreef IQM het volgende:
[..]
JA!
[..]
Jij had geen moves, toch?Zoiets zei je ooit. Of dat anderen dat tegen/over je zeiden.
Aangedrukt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:13 schreef afcajos het volgende:
Je had 1 cent van mij kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WHEHEHE. Ja nu krijg ik dus mooi een fles drank van Joeywe hadden gewed.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hou niet van dansenik ben onzeker over mijn danskunsten. Maar als ik drink dan gaat het nog wel
!
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:14 schreef IQM het volgende:
[..]
- Coño, Ado, ik zweer je. Ik heb ze bedrogen!
- Tuurlijk, Kb. Tuurlijk, Kb. Ik snap je, weet je. Ik ken ook mensen.
- Ik zweer Ado, Chipszak zat te trillen, coño, op msn. Viieeees!
- Tuurlijk, Kb, tuurlijk. Maar ik heb een lange arm in de crew, ik ken ook mensen, weet je.
- Ik weet zo veel, Ado. Maar ik zweer je, ik heb al die tijd gezwogen.
Dat is ook zonde van de tijd dan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:13 schreef afcajos het volgende:
Geef gewoon toe dat je nu met een harde kloppert achter je computer zit. Immers, om welke reden zou je zo'n filmpje van jezelf maken en dat op t3h interwebz plaatsen? 'Aandacht' lijkt me het enige antwoord.quote:
Ja, alleen als je neukt ga je zover reizenquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is ook zonde van de tijd dan.
Hij heeft de hele avond op Jos gekwijld dus het is het wel waard denk ik.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is ook zonde van de tijd dan.
Ik zou willen dat ik vond dat ik geweldig kon dansen ipv ditquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat?Vanwaar de PI? Ik vind dat echt
. Laat me.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, alleen als je neukt ga je zover reizen
Is die kerel van gisteren al klaar?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:27 schreef Maisnon het volgende:
It seems today, that all you get,
Is clones and sex and bosses, in the slowchat
Jij doet wel meer dan alleen maar neukenquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, alleen als je neukt ga je zover reizen
Schoonmaken?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij doet wel meer dan alleen maar neuken
Posten dan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:29 schreef Maisnon het volgende:
Nee hij is nog steeds zijn simpele zelf, die tekening
Wanneer knal je hem online?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:29 schreef Maisnon het volgende:
Nee hij is nog steeds zijn simpele zelf, die tekening
"Drank", lijkt me een betere, daarom heb ik ze ook allemaal weer weggehaald, en post ik geen nieuwe...quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:27 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je nu met een harde kloppert achter je computer zit. Immers, om welke reden zou je zo'n filmpje van jezelf maken en dat op t3h interwebz plaatsen? 'Aandacht' lijkt me het enige antwoord.
Dat zei ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij doet wel meer dan alleen maar neuken
Whehehehequote:
We hebben het ook nog over jou gehad vannacht. En over IQM, en Maisnon. En BobbyB en Otis.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:27 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je nu met een harde kloppert achter je computer zit. Immers, om welke reden zou je zo'n filmpje van jezelf maken en dat op t3h interwebz plaatsen? 'Aandacht' lijkt me het enige antwoord.
Wat hebben jullie over mij zitten roddelen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We hebben het ook nog over jou gehad vannacht. En over IQM, en Maisnon. En BobbyB en Otis.
Ze zeiden dat je me wildequote:Op vrijdag 11 september 2009 13:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat hebben jullie over mij zitten roddelen?
Is dat alles? Zo bijzonder is dat trouwens niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze zeiden dat je me wilde!
Dat was het eigenlijk wel geloof ik.
En ik dan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We hebben het ook nog over jou gehad vannacht. En over IQM, en Maisnon. En BobbyB en Otis.
Ja! Skylark vroeg hoe jij was en ik zei dat je een toffe kill was.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:34 schreef NoelGallagher het volgende:
hebbe jullie het ook nog over mij gehaddddddddddddd?![]()
Welk nummer ben je nu aan het doen, ik kan er even niet opkomen..anders blijft het weer in mijn kop steken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:29 schreef Maisnon het volgende:
All the things that make us, cringe and cry
Drank. Hoe oud ben je nou, man?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:30 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
"Drank", lijkt me een betere, daarom heb ik ze ook allemaal weer weggehaald, en post ik geen nieuwe...
En ik zou het prettig vinden als anderen, met name dit filmpje compleet uit context gehaald omdat deze in US on-topic stond, met rust zouden laten.
Mensen die het IRL over users van een forum hebben krijgen van mij de "quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb je er nog een bedankje voor gekregen van remlof of niet?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:36 schreef iszinloos het volgende:
[..]
En ik dan.![]()
Ontmasker ik even 1 van de stam gasten. Word er niet eens over me gesproken op de meet.
Schande!
Wie ben jij en wie heb je ontmaskerd dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:36 schreef iszinloos het volgende:
[..]
En ik dan.![]()
Ontmasker ik even 1 van de stam gasten. Word er niet eens over me gesproken op de meet.
Schande!
Je bent gewoon jaloers dat ze het niet over jou hebben gehad.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:37 schreef Beauregard het volgende:
Mensen die het IRL over users van een forum hebben krijgen van mij de "". Doe er iets leuks mee.
wehehequote:Op vrijdag 11 september 2009 13:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja! Skylark vroeg hoe jij was en ik zei dat je een toffe kill was.
Dat krijgt van mij eenquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:37 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Mensen die het IRL over users van een forum hebben krijgen van mij de "". Doe er iets leuks mee.
Dat hebben ze wel. En daarom post ik dit.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ze het niet over jou hebben gehad.
Inderdaad, die Beauregard en Lamon moeten niet zo zeiken. Je kent elkaar van FOK! dus niet zo gek dat je daar even over praat op zo'n avond.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat krijgt van mij een
Als dat het enige is waar je over praat, krijg je gelijk, maar praten over dingen die je gemeen hebt is redelijk normaal en in dit geval hebben deze mensen fok gemeen...
Dus logisch dta er wat over gezegd wordt.
Ja man waar moeten we anders over praten?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:37 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Drank. Hoe oud ben je nou, man?
OUD! Dat weet ik. Het was ook niet echt 'n vraag.
Zo lang jij je op FOK! als een verdwaasde kinderlokker blijft gedragen geef ik users groot gelijk dat ze jouw filmpjes hier en daar posten. Jij zou 't zelfde doen als je jong, vitaal en fris van geest was en in topics werd geconfronteerd met een zielepoot als jij. Toch?
[..]
Moet het weer zo grof? Tssk..quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:37 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Drank. Hoe oud ben je nou, man?
OUD! Dat weet ik. Het was ook niet echt 'n vraag.
Zo lang jij je op FOK! als een verdwaasde kinderlokker blijft gedragen geef ik users groot gelijk dat ze jouw filmpjes hier en daar posten. Jij zou 't zelfde doen als je jong, vitaal en fris van geest was en in topics werd geconfronteerd met een zielepoot als jij. Toch?
En ikkk?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Okee, maar toch niet de hele avond?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja man waar moeten we anders over praten?
Ik heb anders heel goede sex met iemand die ik van fok ken hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
mensen die elkaar van fok kennen en gaan meeten_!
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah, sorry hoor dat ik de SC momenteel niet zo volg en daarom de verwijzing naar jou gemist heb. Maakt verder ook niks uit, het blijft een trieste, kortzichtige redenatie.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:40 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel. En daarom post ik dit.
Oogklepjes af en le-zen, aap.
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Inderdaad, die Beauregard en Lamon moeten niet zo zeiken. Je kent elkaar van FOK! dus niet zo gek dat je daar even over praat op zo'n avond.
We zijn alweer bijna bij de 10e herdenkingquote:
Ja ook over jou, ze waren vet jaloers dat ik wist hoe je eruit zagquote:
Ja tuurlijk, we hebben het er misschien in totaal een halfuurtje over gehad hoor.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:44 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Okee, maar toch niet de hele avond?
Jullie hebben ook elkaar toch wel wat te vertellen over je leven enzo?
nee viel me eigenlijk redelijk tegen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je er nog een bedankje voor gekregen van remlof of niet?
ik post hier al meer dan een jaar en ik heb kb ontmaskerd.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie ben jij en wie heb je ontmaskerd dan?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb anders heel goede sex met iemand die ik van fok ken hoor
Bakkes.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maarja hij praat met een zachte G dus hij heeft niet bepaald recht van spreken ofzo.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is ook niet raar, alleen houdt Beauregard FOK! en Reallife waarschijnlijk gescheiden. Niks mis mee, maar dat maakt anderen natuurlijk niet triest op het moment dat ze met elkaar afspreken en het dus ook over de users hebben van dat forum.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:42 schreef jordeeeh het volgende:
Mwah k vind het niet vreemd om het over bepaalde users te hebben. Je kent elkaar (de meesten) via FOK, waar ook anderen zitten. Waarom zou je het dan niet over hen kunnen hebben?
Ehm wat?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je kent het verhaal wel van die FOKer die overleden was he? Die is dus niet begraven.
Ik zou ook jaloers zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ook over jou, ze waren vet jaloers dat ik wist hoe je eruit zagsukkels
!
Ik zei dat je spang was! En charmant bovendien.
Er valt maar een half uurtje over elkaars leven te praten en de rest alleen maar over FOK!?!quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:46 schreef Breathtaking het volgende:
Ja tuurlijk, we hebben het er misschien in totaal een halfuurtje over gehad hoor.
Jij kent WD toch?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
mensen die elkaar van fok kennen en gaan meeten_!
Bijna jubileumquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
We zijn alweer bijna bij de 10e herdenking
Bazen SC mag niet van remlove.quote:
Nee, ken ik niet, maar ik geloof je op je woordquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ook.
Je kent het verhaal wel van die FOKer die overleden was he? Die is dus niet begraven.
Andersomquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Er valt maar een half uurtje over elkaars leven te praten en de rest alleen maar over FOK!?!
Picsquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou ook jaloers zijn.![]()
Plus ik kreeg een stijfje van het tweede gedeelte van je post.
Krijg ik dan mijn geld?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
de_ananas
ik kom binnenkort weer eens naar a'dam
Tot ie het 2e account van Kb ontmaskert. Dan gaat ie het daar over hebben.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:48 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg, iszinloos? Hoe vaak denk je nog over je grote ontmaskering te beginnen.
Toch nog wel minsten 1 keer per week voor de komende 3 maanden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:48 schreef LudoSanders het volgende:
O nee he, ben jij het echt php?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:40 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel. En daarom post ik dit.
Oogklepjes af en le-zen, aap.
Full body ditmaal of weer gewoon een penispic?quote:
Wat zeurt ie dan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En mijEn Jos, en Joey, en D_A, en gers
Jou.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:50 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Toch nog wel minsten 1 keer per week voor de komende 3 maanden.![]()
Puur om jouw te irriteren.
Rondvlucht boven NYCquote:
n00b.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O nee he, ben jij het echt php?
Ik heb lak aan volle inboxen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:51 schreef IQM het volgende:
Bt, stop 's met PM'en. M'n inbox raakt vol.
Ik ken er wel meerquote:
Als het maar sexy isquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Full body ditmaal of weer gewoon een penispic?
Nee, ik zou de cheerleading smileys ook wel weglatenquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:50 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Klinkt enthousiast.
Je zou verwachten:MIJN VADER IS JARIG!
Waarom?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:50 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Klinkt enthousiast.
Je zou verwachten:MIJN VADER IS JARIG!
Tot wij een standbeeld voor hem laten maken met als ondertitel "De Grote Ontmaskeraar!" en die midden op de Dam plaatsen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:48 schreef LudoSanders het volgende:
You've got the power.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb lak aan volle inboxen.
Gersquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ken er wel meer![]()
josje, ananas, jordy, rv, kali, gupje, iszinsloos, gers
wd heb ik helaas niet gezien op lowlands
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O nee he, ben jij het echt php?
Bestaat zoiets ook met Sunchaser en 'neuken' in de kop?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:53 schreef Maisnon het volgende:
http://www.google.com/search?hl=en&safe=off&rlz=1C1GGLS_enIE322IE311&q=%22door+djeez%22+intitle:woedend+site:fok.nl&start=0&sa=N
Hij zou zo bij de Telegraaf kunnen werkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:53 schreef Maisnon het volgende:
http://www.google.com/search?hl=en&safe=off&rlz=1C1GGLS_enIE322IE311&q=%22door+djeez%22+intitle:woedend+site:fok.nl&start=0&sa=N
Ik heb qua "bekende" users nu alleen Yvonne en Tim Kuik over. De rest is weg of kent niemand meer.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ken er wel meer![]()
josje, ananas, jordy, rv, kali, gupje, iszinsloos, gers
De mijne is dood, dat is minder leuk, die wordt niet meer jarig.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom?
Ik moet hem even bellen straks
Met jou reputatie kan je maar beter niet te veel meten denk ik.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:56 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik heb qua "bekende" users nu alleen Yvonne en Tim Kuik over. De rest is weg of kent niemand meer.
GHB?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:56 schreef afcajos het volgende:
Maar BT volgende keer (als die er komt) wil ik dat je dronken wordt, en ook kekke moves gaat uithalen op de dancefloor!
Mijn moves waren al kek genoegquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:56 schreef afcajos het volgende:
Maar BT volgende keer (als die er komt) wil ik dat je dronken wordt, en ook kekke moves gaat uithalen op de dancefloor!
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:58 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
De mijne is dood, dat is minder leuk, die wordt niet meer jarig.
ik liiszle, beat that mofoquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:58 schreef IQM het volgende:
Ik heb wd in het echt gezien.
En Seauphie.
En die begeven zich in de hoogste regionen der smakelijke FOK!sters. Beat that, mofo's.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:58 schreef IQM het volgende:
En Seauphie.
En die begeven zich in de hoogste regionen der smakelijke FOK!sters. Beat that, mofo's.
Whipped cream or chocolate sauce?quote:
Ik las Pinsir in iemands hand.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:57 schreef IQM het volgende:
Anyway, ik ga m'n neefje even lastigvallen.
Whehe, hij had net over een 'plinster' in iemands hand. [ afbeelding ]
Iedereen heeft zijn eigen smaakquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:58 schreef IQM het volgende:
En Seauphie.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn moves waren al kek genoeg!
liiszlequote:Op vrijdag 11 september 2009 13:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik liiszle, beat that mofo
Gezien.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:58 schreef IQM het volgende:
En Seauphie.
Meeten. En nog een meet metquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:58 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Met jou reputatie kan je maar beter niet te veel meten denk ik.
Whipped Creamquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Whipped cream or chocolate sauce?![]()
[..]
Ik las Pinsir in iemands hand.![]()
[ afbeelding ]
Ah, da's niet aardig. Ze is wel lief.quote:
Zal best. Ze komt mij een beetje te verwaand over.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, da's niet aardig. Ze is wel lief.
Wat nouquote:
Crack_quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:02 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Meeten. En nog een meet metCrack_
en dan die echte 10 jaars meet volgend jaar, en tegen die tijd verwacht ik wel van FOK! af te zijn...dat moet ooit ook een keer gebeuren.
Dat dacht je van KB. ook, totdat ze door iszinloos ontmaskerd werd.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, da's niet aardig. Ze is wel lief.
Ja, dat is inderdaad minder leuk.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:58 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
De mijne is dood, dat is minder leuk, die wordt niet meer jarig.
Sunchaserquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Bestaat zoiets ook met Sunchaser en 'neuken' in de kop?
Echt door iszinloosquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat dacht je van KB. ook, totdat ze door iszinloos ontmaskerd werd.
Ja dat vond Joey ookquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:05 schreef afcajos het volgende:
Whehe de winkelwagenmove deed het gisteren weer goed trouwens!
Winkelwagenmovequote:Op vrijdag 11 september 2009 14:05 schreef afcajos het volgende:
Of je gaat zelfs na je dood nog door als je een zombie bent, net zoals Yquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:02 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Meeten. En nog een meet metCrack_
en dan die echte 10 jaars meet volgend jaar, en tegen die tijd verwacht ik wel van FOK! af te zijn...dat moet ooit ook een keer gebeuren.
Oh ja, iszinloos heeft haar ontmaskerd he! Mwa, wellicht is Kb nog steeds aardig.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat dacht je van KB. ook, totdat ze door iszinloos ontmaskerd werd.
Hier nu zo de nadruk op leggen vind ik zinloos.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt door iszinloos? Tenminste, je bedoelt toch de user iszinloos?
Sterker nog, het íszinloos.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hier nu zo de nadruk op leggen vind ik zinloos.
Ehm, okee..dat is een heftige reactie.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Crack_![]()
Ik had geen idee wie dat was, maar die picca's in dr fobo:
![]()
Eerst post je een geweldig nummer (Flatbeat) en dan kom je met deze electro emo bagger aanzettenquote:
Ja iszinloos inderdaad. OOH HIHIHI VERGAT IK NU EEN SPATIE, OEPS!quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan kan er tenminste geen verwarring over ontstaan dat iszinloos degene was die haar ontmaskerd heeft.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:08 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ehm, okee..dat is een heftige reactie.
Kom niet haten bro'quote:
Je hebt gelijk, dat iszinloosquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja iszinloos inderdaad. OOH HIHIHI VERGAT IK NU EEN SPATIE, OEPS! [ afbeelding ]
Is yoghurt ook goed? Ik heb geen slagroomquote:
Ze lijkt een beetje op een lelijke versie van een vriendin van mij.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier gaat ie niet van steigeren, Lamon.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Kom niet haten bro'
Maar ik pak zo de bus naar huis!! Vanavond dronken worden op een bruiloft
En morgen in mijn "ken ik jou niet van de kinderdisco" shirt naar t pieperfestival
Standbeeld voor beiden op de Dam, "De Ontmaskeraar" en "De Ontmaskerde".quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ja, iszinloos heeft haar ontmaskerd he! Mwa, wellicht is Kb nog steeds aardig.
www.pieperfestival.nlquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Kom niet haten bro'
Maar ik pak zo de bus naar huis!! Vanavond dronken worden op een bruiloft
En morgen in mijn "ken ik jou niet van de kinderdisco" shirt naar t pieperfestival
Ehlquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is yoghurt ook goed? Ik heb geen slagroom
Emoquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Eerst post je een geweldig nummer (Flatbeat) en dan kom je met deze electro emo bagger aanzetten
Nou en, sinds wanneer is dat een reden omquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jepquote:
Ok, ok, ik veeg al.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ehl'Bwhehe het drupt overal van je af
het hele bed zit onder, gadverdamme zeg ik heb meteen geen zin meer! Wat een smerige tyfuszooi. Jij gaat dit opruimen
yoghurt, wat dacht je wel niet!
'
Da vrouwke van gisteren nodigde mij uit om volgend jaar patat te komen eten bij het pieperfestival, ik had haar bijna doodgeslagenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
JepVanavond moet ik helaas missen (vanaf 12 jaar
) door een bruiloft, maar morgen ben ik er!
Ik doorzoek youtube op 'shopping cart move' (want in het nederlands 0 resultaten) en dan krijg ik dit:quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:05 schreef afcajos het volgende:
ZE HEEFT EEN GROTE PUIST OP HAAR NEUSquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik moest gelijk hieraan denken btw:
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ok, ok, ik veeg al.![]()
Ik moest gelijk hieraan denken btw:
[ afbeelding ]