quote:[..]
Nee, want die Ijslanders verstaan Lily Allen lekker makkelijk.
DWDD heeft de box afgekraakt, omdat je alleen met super goede speakers het verschil zou merken als het verschil al hoorbaar is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gisteren hier in Reykjavík die fijne remastered-box van The Beatles in handen gehad. Was hier toch best wel heul duur (> 220 euro). En ook te zwaar voor de bagage
.
Daar werd Leo blokhuis wel ff afgekraakt ja.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
DWDD heeft de box afgekraakt, omdat je alleen met super goede speakers het verschil zou merken als het verschil al hoorbaar is.
haiquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:11 schreef Vlindur het volgende:
Even een TVP voor mij, ben aan het werk en weet niet of ik de nieuwe MH wel bewust meekrijg en als ik dan straks thuis ben hoef ik niet te zoeken naar dit topic
En hoi allemaal!
Klonk idd niet verkeerdquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:26 schreef Sirolf het volgende:
Vrijdagmiddagmix is best netjes in elkaar gezet deze week!
Lekker hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zo bijna weeekeeeeeeeeeeeend !
Ja, eindelijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zo bijna weeekeeeeeeeeeeeend !
Ja , jouw vakantie las ik net op twitter is ook over, ga je nu terugvaren op de rug van een walvisquote:
Vanavond weerquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:07 schreef gerbenp het volgende:
Hopen dat Dance Classics Party Request niet geschrapt wordt door Coen en Sander..
Ik gok ook op Robbie, Gossip of Valerius..quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:19 schreef alors het volgende:
3 jaar C&Sen nog vele jaren hopelijk
![]()
![]()
Nieuwe MH zal wel Robbie Williams zijn. Of Editors. Of Gossip.
't klinkt weer aardig experimenteel en ik had gehoopt dat we na Rudebox daar wel van waren verlostquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:17 schreef Vlindur het volgende:
RobbieDat valt weer tegen. Vond het vanaf het begin al niks..
Ik vind geen van zn muziek echt 'leuk of goed' eigenlijk..quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't klinkt weer aardig experimenteel en ik had gehoopt dat we na Rudebox daar wel van waren verlost
Aantal platen van hem vind ik wel mooi, maar dan moet je denken aan het wat oudere werk van hem (Eternity / The road to Mandalay, Millennium). Al vind ik Advertising space en She's Madonna ook wel tof en natuurlijk de clip van Supreme met al die oude F1 bolidesquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik vind geen van zn muziek echt 'leuk of goed' eigenlijk..
Jammer dit.
Inderdaad, Pizza's al op ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:24 schreef -Hans- het volgende:
Snap! wat een wereldrequest !!!!
Uit de oude tijdRhytmn is a dancer
![]()
Geluid vol open !!!
Betere werkquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Oven gaat over 15 minuten aan en dan gaat de eerste pizza erin
quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:27 schreef -Hans- het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8853
Zou leuk zijn voor die gasten en gegund ookquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zou het dan dit jaar gebeuren voor Ekstra-Weekend ?
Nice! ik mot het doen met ' 24 inchquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:30 schreef gerbenp het volgende:
Ohja! Even m'n 17" tft zo van zolder afhalen en daar Ekstra Weekend op kijken!
Ja, kan 't ook omgedraaid zetten, hier staat een FullHD schermquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nice! ik mot het doen met ' 24 inch![]()
Nice! dat is ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:53 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, kan 't ook omgedraaid zetten, hier staat een FullHD scherm
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:55 schreef Paul-89 het volgende:
Corné is het in de afwezige weken niet verleerd,,
quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Morning!
Zo, da's een lekker wijntje.
Ik ben juist elke vrijdagavond weer bezet. Der Günther kommt wieder...quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:56 schreef gerbenp het volgende:
Vanaf nu ben ik als 't goed is elke vrijdagavond weer vrij! En dus ook Ekstra Weekend.
Goeie vraag...quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:58 schreef themauster het volgende:
wie is de gast trouwens vanavond?
ASR verzekeringen...quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:05 schreef -Hans- het volgende:
Irritant die reclame in 2 delen.. ASR bank, ofzo.
Ik vind deze minder vervelend dan de TV-reclame van de NEM... maar da's ook niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:05 schreef -Hans- het volgende:
Irritant die reclame in 2 delen.. ASR bank, ofzo.
Ja, die iddquote:
Die ken ik volgens mij nog niet, maar kijk dan ook zelden naar TV reclamesquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:06 schreef Sirolf het volgende:
Ik vind deze minder vervelend dan de TV-reclame van de NEM... maar da's ook niet zo moeilijk.
Met al die Bekende Nederlanders.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind deze minder vervelend dan de TV-reclame van de NEM... maar da's ook niet zo moeilijk.
Vraag 't aan de mannen van Ekstra Weekend zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Met al die Bekende Nederlanders.
Ik vraag me af hoe hoog de stroomrekening van de BN'ers is.
De TV-reclame van de NEM zou ook al heul erg kud als er maar 1 deel van was. Van mij mag Maurice wel weer terugkomen, alles beter dan Frans Bauer.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jammer!quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:11 schreef Feivel1 het volgende:Ik ga vanavond een uur EkStra Weekend missen..
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:13 schreef Marc63 het volgende:
Tjibbe: "Blijf van mn toeter af!"
Heeft ie vast wel eens geiler gezegd...
Ik neem aan dat je via 101tv kijkt. Zoniet, ja, dan loop je erg achterquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:13 schreef gerbenp het volgende:
Loop ik achter?
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND !
Ja, ik kijk via 101.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:14 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je via 101tv kijkt. Zoniet, ja, dan loop je erg achter
Dan loop je een halve minuut achter tov de radio luisteraarsquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:17 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, ik kijk via 101.Wat is er daar mee?
Was het die ene postduif uit Zuid-Afrika?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:14 schreef Sirolf het volgende:
Er komt hier net een postduif de fax uit linedancen met daarop de mededeling dat het weekend is. Zou dat kunnen kloppen?
Silvio Berlusconi biedt zich ook aan...quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:12 schreef Marc63 het volgende:
Binnenkort te winnen in de Wincode: MetMichielinBedEend!
Vorige week alquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:26 schreef themauster het volgende:
zometeen maar even zappen naar ned3 voor dwdd en -3fmaster- vanavond weer een nieuwe pfaffs om half 11
ja ook gezien deze week wordt leuk Jean-Marie als kabouter en dat kinderfeestje wordt chaotischquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:29 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vorige week al, met een pratende Bruce
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:32 schreef Marc63 het volgende:
René Passet
Hij had alleen ff een bekertje bij de hand moeten hebben.
http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:41 schreef EchoAlpha het volgende:
Weet iemand nog die link waar je oude afleveringen van 3FM kan luisteren/downloaden in mp3 formaat?
Thanks...had het al gevonden door een link te editten maar zo'n open dir is net iets handigerquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/
Graag gedaanquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:45 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Thanks...had het al gevonden door een link te editten maar zo'n open dir is net iets handiger
De vraag van vanavond: hoe hoog zal CQC scoren?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:48 schreef alors het volgende:
Nou dat is bepaald geen gemis, die sneue Beau. Wat een kneus is dat zeg.
Vond ik ook wel opvallend, maar er zullen ongetwijfeld nog veel oudere in het systeem staanquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:57 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Maar dat die nog steeds in het systeem staan
draadloos internet zeker ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:04 schreef Marc63 het volgende:
Bij mij moet de stream elke 10 seconden weer laden en aan de voorgaande posts te zien loop ik inmiddels al 2 minuten achter...
Ik ook net voor het slapen gaanquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:21 schreef MichielV het volgende:
Ik vind het dus echt een heel mooie plaat.
welterustenquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ook net voor het slapen gaan
ieder zijn eigen maar van mijn part hadden jullie 2x leighton meester gedraaidquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:21 schreef MichielV het volgende:
Ik vind het dus echt een heel mooie plaat.
die zijn er echt verschrikkelijk veel, net als op kreta naar de hollandsche snackbar gaanquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:27 schreef TheZapster het volgende:
Mensen die naar een Hollandse kroeg met Hollandse muziek gaan op Ibiza!!!!!!!!!
Treurig volkquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die zijn er echt verschrikkelijk veel, net als op kreta naar de hollandsche snackbar gaan
Volgens mij willen de Ibizagangers het liefst dat alles zoveel mogelijk hetzelfde is als in Nederland, maar dan met beter weer en alle kroegen en discotheken op één hoop. Waarom zou je er anders heen gaan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:27 schreef TheZapster het volgende:
Mensen die naar een Hollandse kroeg met Hollandse muziek gaan op Ibiza!!!!!!!!!
Friet van Piet!quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die zijn er echt verschrikkelijk veel, net als op kreta naar de hollandsche snackbar gaan
Ik ga meestal voor de buitenlandse vrouwen en zon en cultuurquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij willen de Ibizagangers het liefst dat alles zoveel mogelijk hetzelfde is als in Nederland, maar dan met beter weer en alle kroegen en discotheken op één hoop. Waarom zou je er anders heen gaan?
Wereldplaatquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:23 schreef themauster het volgende:
[..]
ieder zijn eigen maar van mijn part hadden jullie 2x leighton meester gedraaid
in Utrecht ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Treurig volk.Al heeft familie van mij er goed aan verdiend met Broodje van Kootje
het weer en sfeerquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij willen de Ibizagangers het liefst dat alles zoveel mogelijk hetzelfde is als in Nederland, maar dan met beter weer en alle kroegen en discotheken op één hoop. Waarom zou je er anders heen gaan?
die zat naast mijn oude voortgezetonderwijs school. Utrecht Centrum.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
In Amsterdam, maar misschien zaten ze ook wel in Utrecht.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:56 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!
![]()
![]()
![]()
Nee, dit is Rick Brandsteder. HHHHHhhhhhhhhhhhhhh Weekend dus.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:56 schreef Sirolf het volgende:
Zometeen... HHHHHhhhhhhhhhhhhhhh Weekend!
Hé, dat wilde ik net gaan posten!quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:58 schreef Marc63 het volgende:
Is het nog maar 19.40? Mooi! Nog 2 uur en 20 minuten EW
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij wel, samen met het Weekendquote:Is Weezer?
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
via de site??quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb bij 101.tv gewoon geluid hoor.
Ik had liever ander oud werk gehoord. Met Uprising word je de laatste tijd ook doodgegooid.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
Muse, is er een nieuwe cd uit gaan ze oud werk draaien, gemiste kans.
MK Ultra van de nieuwe cd is geweldigquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had liever ander oud werk gehoord. Met Uprising word je de laatste tijd ook doodgegooid.
Nee hoor, ik heb avonddienst en heb niet de hele uitzending gehoordquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:21 schreef 3FMaster het volgende:
Is FOK er een tijd uitgeweest ofzo?
Normaal zouden we nu al een nieuw topic hebben geopend
Kijk naar RTL 5 waar een film bezig is over 9/11, zwaar heftig. Nu ff reclamequote:Op vrijdag 11 september 2009 21:21 schreef 3FMaster het volgende:
Is FOK er een tijd uitgeweest ofzo?
Normaal zouden we nu al een nieuw topic hebben geopend
united93? zeer indrukwekkende film indd ik ga straks een docu zien op sms6 de publieken hebben helemaal niks helaasquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kijk naar RTL 5 waar een film bezig is over 9/11, zwaar heftig. Nu ff reclame.
Jup, dat is 'm ! Direct vanaf het begin zeer boeiend. De PO hebben inderdaad helemaal niksquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:25 schreef themauster het volgende:
[..]
united93? zeer indrukwekkende film indd ik ga straks een docu zien op sms6 de publieken hebben helemaal niks helaas
Normaal ben ik wel in voor dat soort films/docu's, maar probeer wat vrolijks te kijken vanavond. Veel verder dan Met het mes op tafel ben ik nog niet gekomen. Nu maar even kaas maken en een nieuwe fles wijn open trekken....quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kijk naar RTL 5 waar een film bezig is over 9/11, zwaar heftig. Nu ff reclame.
Gemist, enlighten mequote:Op vrijdag 11 september 2009 21:28 schreef Againzender het volgende:
Die live-voetbalwedstrijd bij Ekstra Weekend, dat was wel lachen ja
Voor wat vrolijks heb ik 101.tv aangeslingerd.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Normaal ben ik wel in voor dat soort films/docu's, maar probeer wat vrolijks te kijken vanavond. Veel verder dan Met het mes op tafel ben ik nog niet gekomen. Nu maar even kaas maken en een nieuwe fles wijn open trekken....
Ik zat toen in Frankrijk, heb het later teruggezien, volgens mij was Ekstra Weekend tijdens Nederland-Frankrijk op het laatste EK. En ja, als je toch al weet dat niemand de radio aan zet vanwege het voetbal, dan maak je er maar het beste vanquote:
Hehe okayquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zat toen in Frankrijk, heb het later teruggezien, volgens mij was Ekstra Weekend tijdens Nederland-Frankrijk op het laatste EK. En ja, als je toch al weet dat niemand de radio aan zet vanwege het voetbal, dan maak je er maar het beste van
quote:
yeah rightquote:Roda JC sluit fusie in toekomst volledig uit. Dat laat de Parkstad club op eigen website in een statement weten. NOOIT MEER FC LIMBURG?
Het is ook niet zo moeilijk om iets voor de toekomst uit te sluiten. In de toekomst is er toch geen Roda.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
yeah right![]()
in april is de volledige Raad van Commissaren opgestapt, gisteren zijn er voor 3 van de 5 plaatsen mensen aangewezen: 3 man die voor die fusie waren en ook in de vorige RvC zat
![]()
![]()
![]()
nou gaan we geen onzin pratenquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is ook niet zo moeilijk om iets voor de toekomst uit te sluiten. In de toekomst is er toch geen Roda.
Lekker geheimquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:42 schreef alors het volgende:
Ik wist dat het surfen zou zijn, hoe slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |