Ik ook net voor het slapen gaanquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:21 schreef MichielV het volgende:
Ik vind het dus echt een heel mooie plaat.
welterustenquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ook net voor het slapen gaan
ieder zijn eigen maar van mijn part hadden jullie 2x leighton meester gedraaidquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:21 schreef MichielV het volgende:
Ik vind het dus echt een heel mooie plaat.
die zijn er echt verschrikkelijk veel, net als op kreta naar de hollandsche snackbar gaanquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:27 schreef TheZapster het volgende:
Mensen die naar een Hollandse kroeg met Hollandse muziek gaan op Ibiza!!!!!!!!!
Treurig volkquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die zijn er echt verschrikkelijk veel, net als op kreta naar de hollandsche snackbar gaan
Volgens mij willen de Ibizagangers het liefst dat alles zoveel mogelijk hetzelfde is als in Nederland, maar dan met beter weer en alle kroegen en discotheken op één hoop. Waarom zou je er anders heen gaan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:27 schreef TheZapster het volgende:
Mensen die naar een Hollandse kroeg met Hollandse muziek gaan op Ibiza!!!!!!!!!
Friet van Piet!quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die zijn er echt verschrikkelijk veel, net als op kreta naar de hollandsche snackbar gaan
Ik ga meestal voor de buitenlandse vrouwen en zon en cultuurquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij willen de Ibizagangers het liefst dat alles zoveel mogelijk hetzelfde is als in Nederland, maar dan met beter weer en alle kroegen en discotheken op één hoop. Waarom zou je er anders heen gaan?
Wereldplaatquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:23 schreef themauster het volgende:
[..]
ieder zijn eigen maar van mijn part hadden jullie 2x leighton meester gedraaid
in Utrecht ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Treurig volk.Al heeft familie van mij er goed aan verdiend met Broodje van Kootje
het weer en sfeerquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij willen de Ibizagangers het liefst dat alles zoveel mogelijk hetzelfde is als in Nederland, maar dan met beter weer en alle kroegen en discotheken op één hoop. Waarom zou je er anders heen gaan?
die zat naast mijn oude voortgezetonderwijs school. Utrecht Centrum.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
In Amsterdam, maar misschien zaten ze ook wel in Utrecht.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:56 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!
![]()
![]()
![]()
Nee, dit is Rick Brandsteder. HHHHHhhhhhhhhhhhhhh Weekend dus.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:56 schreef Sirolf het volgende:
Zometeen... HHHHHhhhhhhhhhhhhhhh Weekend!
Hé, dat wilde ik net gaan posten!quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:58 schreef Marc63 het volgende:
Is het nog maar 19.40? Mooi! Nog 2 uur en 20 minuten EW
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij wel, samen met het Weekendquote:Is Weezer?
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
via de site??quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb bij 101.tv gewoon geluid hoor.
Ik had liever ander oud werk gehoord. Met Uprising word je de laatste tijd ook doodgegooid.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
Muse, is er een nieuwe cd uit gaan ze oud werk draaien, gemiste kans.
MK Ultra van de nieuwe cd is geweldigquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had liever ander oud werk gehoord. Met Uprising word je de laatste tijd ook doodgegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |