quote:[..]
Nee, want die Ijslanders verstaan Lily Allen lekker makkelijk.
DWDD heeft de box afgekraakt, omdat je alleen met super goede speakers het verschil zou merken als het verschil al hoorbaar is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gisteren hier in Reykjavík die fijne remastered-box van The Beatles in handen gehad. Was hier toch best wel heul duur (> 220 euro). En ook te zwaar voor de bagage
.
Daar werd Leo blokhuis wel ff afgekraakt ja.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
DWDD heeft de box afgekraakt, omdat je alleen met super goede speakers het verschil zou merken als het verschil al hoorbaar is.
haiquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:11 schreef Vlindur het volgende:
Even een TVP voor mij, ben aan het werk en weet niet of ik de nieuwe MH wel bewust meekrijg en als ik dan straks thuis ben hoef ik niet te zoeken naar dit topic
En hoi allemaal!
Klonk idd niet verkeerdquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:26 schreef Sirolf het volgende:
Vrijdagmiddagmix is best netjes in elkaar gezet deze week!
Lekker hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zo bijna weeekeeeeeeeeeeeend !
Ja, eindelijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zo bijna weeekeeeeeeeeeeeend !
Ja , jouw vakantie las ik net op twitter is ook over, ga je nu terugvaren op de rug van een walvisquote:
Vanavond weerquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:07 schreef gerbenp het volgende:
Hopen dat Dance Classics Party Request niet geschrapt wordt door Coen en Sander..
Ik gok ook op Robbie, Gossip of Valerius..quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:19 schreef alors het volgende:
3 jaar C&Sen nog vele jaren hopelijk
![]()
![]()
Nieuwe MH zal wel Robbie Williams zijn. Of Editors. Of Gossip.
't klinkt weer aardig experimenteel en ik had gehoopt dat we na Rudebox daar wel van waren verlostquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:17 schreef Vlindur het volgende:
RobbieDat valt weer tegen. Vond het vanaf het begin al niks..
Ik vind geen van zn muziek echt 'leuk of goed' eigenlijk..quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't klinkt weer aardig experimenteel en ik had gehoopt dat we na Rudebox daar wel van waren verlost
Aantal platen van hem vind ik wel mooi, maar dan moet je denken aan het wat oudere werk van hem (Eternity / The road to Mandalay, Millennium). Al vind ik Advertising space en She's Madonna ook wel tof en natuurlijk de clip van Supreme met al die oude F1 bolidesquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik vind geen van zn muziek echt 'leuk of goed' eigenlijk..
Jammer dit.
Inderdaad, Pizza's al op ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:24 schreef -Hans- het volgende:
Snap! wat een wereldrequest !!!!
Uit de oude tijdRhytmn is a dancer
![]()
Geluid vol open !!!
Betere werkquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Oven gaat over 15 minuten aan en dan gaat de eerste pizza erin
quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:27 schreef -Hans- het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8853
Zou leuk zijn voor die gasten en gegund ookquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zou het dan dit jaar gebeuren voor Ekstra-Weekend ?
Nice! ik mot het doen met ' 24 inchquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:30 schreef gerbenp het volgende:
Ohja! Even m'n 17" tft zo van zolder afhalen en daar Ekstra Weekend op kijken!
Ja, kan 't ook omgedraaid zetten, hier staat een FullHD schermquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nice! ik mot het doen met ' 24 inch![]()
Nice! dat is ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:53 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, kan 't ook omgedraaid zetten, hier staat een FullHD scherm
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:55 schreef Paul-89 het volgende:
Corné is het in de afwezige weken niet verleerd,,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |