gefeli met je moederquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:56 schreef MMUFC het volgende:
...mijn moeder gebeld.. ondanks de verjaardag
Mijn moeder heeft dat jaar dan ook haar minst prettige verjaardag gehad...
Omdat de beelden niet te bevatten waren. Terwijl je naar de rook van de eerste toren zat te kijken, vloog een vliegtuig in de tweede. Het is ongeloof over wat we zagen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:22 schreef ASroma het volgende:
waarom vinden we dit allemaal zo erg en ingrijpend dat we er na 8 jaar nog steeds over vertellen waar we toen waren? terwijl er intussen mede door ons toe doen verschillende honderdenduizenden mensen zijn gestorven in Irak en en Afghanistan, i guess that aint cool enough
Inderdaad.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat de beelden niet te bevatten waren. Terwijl je naar de rook van de eerste toren zat te kijken, vloog een vliegtuig in de tweede. Het is ongeloof over wat we zagen.
Inderdaad. Recht in het hart van de USA.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inderdaad.
Als je er sec over nadenkt (en zo zal het later ook in de geschiedenisboeken komen) was het de best uitgevoerde aanval op een ander land ooit. Misschien met uitzondering van het Paard van Troje dat spreekwoordelijk is geworden.
Zo zie ik het in elk geval niet. Het was gewoon het ongeloof. Dat zoiets kon.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:37 schreef ASroma het volgende:
ok dat is wel waar, je ziet dat niet elke dag gebeuren. Toch bekruipt me altijd zo'n gevoel alsof een westers leven meer waard is in dit soort hoedanigheden.
Dat dus. Zelfs acht jaar na dato zijn de beelden nog steeds niet te bevatten.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat de beelden niet te bevatten waren. Terwijl je naar de rook van de eerste toren zat te kijken, vloog een vliegtuig in de tweede. Het is ongeloof over wat we zagen.
Misschien omdat ik nooit in Kabul of Baghdad geweest ben en het ook niet zulke indrukwekkende landen vind ? New York had ik in '99 al bezocht en toen op het hoogste gebouw (WTC) rondgewandeld... Is gewoon een indrukwekkende stad !quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:22 schreef ASroma het volgende:
waarom vinden we dit allemaal zo erg en ingrijpend dat we er na 8 jaar nog steeds over vertellen waar we toen waren? terwijl er intussen mede door ons toe doen verschillende honderdenduizenden mensen zijn gestorven in Irak en en Afghanistan, i guess that aint cool enough
En dat er af en toe mensen sprongenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad. Recht in het hart van de USA.
Maar die beelden. Je bleef maar kijken, en je kon het niet bevatten. Dat geraas van het glas dat tot ver in de omgeving naar beneden donderde.
Dat vind ik ook echt ja. En met mij vele anderen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:37 schreef ASroma het volgende:
ok dat is wel waar, je ziet dat niet elke dag gebeuren. Toch bekruipt me altijd zo'n gevoel alsof een westers leven meer waard is in dit soort hoedanigheden.
klopt, ik zag die beelden en had echt zoiets van:quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat vind ik ook echt ja. En met mij vele anderen.
Ik vind het erger als er Nederlanders doodgaan dan een of andere kwakiekwakie uit Oekieboekieland.
Of zoals Theo Maassen het beschrijft: "Ik zie die beelden van hongerige kindertjes, en ze doen me weinig. Ik vind het veel erger dat als ik net schone sokken aangetrokken heb, dat ik dan in de badkamer in iets nats stap."
Zo is het wel, wees eerlijk.
"Cool" is het toepasselijke woord, ja...quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:22 schreef ASroma het volgende:
Als er out of the blue vliegtuigen skyscrapers invliegen is dat bizar en onverwacht,,, Als er 100000 troepen een maand lang langs de grens van een land liggen en wapens aanvoeren weet je dat er doden zullen vallen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:37 schreef ASroma het volgende:
Toch blijf ik het bizar vinden dat er toen bijna twee uur lang vier vliegtuigjes rustig rond konden vliegen en er geen enkele aktie tegen ondernomen is. En beide wtc's gingen wel heel erg snel en rechtstandig naar beneden. Wel heel toevallig allemaal in zo'n zwaar verdedigd stukje luchtruim. Misschien had Bushiieeee wel mannetjes die wel het verstand hadden, hij had wel meer vreemde ideeen de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:58 schreef Skaai het volgende:
Ik geloof niet in die zogeheten complottheorie. Ik acht Bush niet in staat om over zoiets na te denken, dat verstand heeft ie niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
Dat heeft mij denk ik nog het meest aangegrepen. De LIVE beelden van mensen die in pure wanhoop van een wolkerkrabber afspringen. Afschuwelijk.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dat er af en toe mensen sprongen
quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:13 schreef Lonker het volgende:
Ik vond het vooral aangrijpend toen je de gebouwen zag instorten en de hele massa mensen renden voor hun leven. Nog nooit zo een vreselijk gekrijs/gegil/gehuil gehoordIk denk bij 11 september 2001 niet aan terrorisme, vliegtuigen en een ingestorte beurs. Na het zien van de beelden blijft bij mij de paniek, het ongeloof, de angst en het verdriet van die mensen zoveel meer hangen. Wat dat betreft kan ik zonder dat ik het wil een emotionele trut zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ben ergens blij dat ik niet hoef te werken vandaag, ik zou er geen behoefte aan hebben om een vlucht naar New York JFK of Newark te doen (ik doe de beveiligingscontrole op de gate). Wat zeg je? 'Have a nice flight?' Natuurlijk zijn we jaren verder en natuurlijk praat je er nu anders over, maar het blijft voor de Amerikanen 9/11, een dag die bij hun veel dieper is ingeslagen dan bij ons.
Gaan vandaag wel 3 vluchten richting New York vanaf Schiphol.Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
Ik heb op 11 september 2006 in mijn "Ground Zero" (hardstylefeest, maar goed, dat weten die Amerikanen niet) T-shirt over vliegveld Newark rondgelopen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik denk bij 11 september 2001 niet aan terrorisme, vliegtuigen en een ingestorte beurs. Na het zien van de beelden blijft bij mij de paniek, het ongeloof, de angst en het verdriet van die mensen zoveel meer hangen. Wat dat betreft kan ik zonder dat ik het wil een emotionele trut zijn.
En ik ben ergens blij dat ik niet hoef te werken vandaag, ik zou er geen behoefte aan hebben om een vlucht naar New York JFK of Newark te doen (ik doe de beveiligingscontrole op de gate). Wat zeg je? 'Have a nice flight?' Natuurlijk zijn we jaren verder en natuurlijk praat je er nu anders over, maar het blijft voor de Amerikanen 9/11, een dag die bij hun veel dieper is ingeslagen dan bij ons.
Wel vreemd eigenlijk aangezien er geen enkel ander land dan de VS zoveel kilotonnen aan vernietigende bommen op de aardbodem heeft gegooid als de VS.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik denk bij 11 september 2001 niet aan terrorisme, vliegtuigen en een ingestorte beurs. Na het zien van de beelden blijft bij mij de paniek, het ongeloof, de angst en het verdriet van die mensen zoveel meer hangen. Wat dat betreft kan ik zonder dat ik het wil een emotionele trut zijn.
Gaan vandaag wel 3 vluchten richting New York vanaf Schiphol.
Ik heb 1001 woorden voor mensen die dit soort dingen aanhalen als het gaat om 9/11, en ik zal ze maar niet spuwen want dan heb ik een ban aan m'n broek.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:23 schreef kitao het volgende:
[..]
Wel vreemd eigenlijk aangezien er geen enkel ander land dan de VS zoveel kilotonnen aan vernietigende bommen op de aardbodem heeft gegooid als de VS.
Het was eigenlijk onbewust. Maar het effect was wel grappig.quote:
Het is wel zon moment waarvan bijna iedereen (misschien wel iedereen op de wereld die een tv/radio had) weet waar hij/zij toen was.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:37 schreef ASroma het volgende:
Volgens mij was het een jaar eerder.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:33 schreef Kadesh het volgende:
Dinsdagmidag 11 september 2002, 15:00 uur zat ik achter mijn computer en hoorde op het NOS radio journaal dat er een vliegtuigje tegen het WTC in NY gevlogen was. Ik tikte meteen CNN.com in, site was down, overbelast. Toen de TV aan, zag een groot gapend gat in 1 van de torens, ik heb het WTC in het echt gezien en weet hoe groot die dingen zijn, dat gat was enorm, geen vliegtuigje dus maar een groot vliegtuig. Toen zag ik live het tweede toestel daar naar binnen vliegen. Ongeloof.......... het meest bizar stukje live televisie wat ik ooit heb gezien.
Omdat iedereen toen de verschrikking van oorlog zag. Dat was een van de weinige momenten dat je zag hoe mensenlevens werden genomen . Normaal is er een censuur en mag je niet te dicht bij het sla(cht)gveld komen. En in plaats van stoppen van die zinloze oorlogen werd dit voorval als excuus gebruikt om nog meer mensen van het leven te beroven.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het is wel zon moment waarvan bijna iedereen (misschien wel iedereen op de wereld die een tv/radio had) weet waar hij/zij toen was.
Nog nooit is er een aanslag gepleegd met vliegtuigen waarbij torens als kegels werden omgestoten.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:30 schreef Chadi het volgende:
Het enige wat er speciaal of anders aan was , was dat het dit keer Amerikaanse slachtoffers waren op Amerikaanse bodem. Ik zie ze anders nooit stil staan bij de slchtoffers die ze zelf maken . Dat zijn er een veelvoud van de slachtoffers op 9/11. Maar die levens zijn natuurlijk minder waard.
Dit had niets met oorlog te maken, wel met moord op burgers.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Omdat iedereen toen de verschrikking van oorlog zag.
Bullcrap, de meeste mensen met toegang tot het internet hebben genoeg oorlogsgruwelen gezien, je hoeft maar op youtube te zoeken naar "Bombing Iraq" "Afghanistan war" of weet ik wat en je hebt genoeg voorbeelden van Amerikaanse/Britse/Nederlandse soldaten die een paar kogels of bommen op een Arabier gooien, daar heb je CNN niet voor nodig.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Omdat iedereen toen de verschrikking van oorlog zag. Dat was een van de weinige momenten dat je zag hoe mensenlevens werden genomen . Normaal is er een censuur en mag je niet te dicht bij het sla(cht)gveld komen. En in plaats van stoppen van die zinloze oorlogen werd dit voorval als excuus gebruikt om nog meer mensen van het leven te beroven.
Ik zei niet dat ze het verdienden WT , ik vroeg me alleen af waarom er nu wel ineens op een bom emotioneel gereageerd wordt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:24 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik heb 1001 woorden voor mensen die dit soort dingen aanhalen als het gaat om 9/11, en ik zal ze maar niet spuwen want dan heb ik een ban aan m'n broek.
Niet geheel waar , de kamikaze aanvalsgolven van dappere Japanse piloten op VS marineschepen zijn al zo'n zestig jaar ouder. En in kleur te bezien.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog nooit is er een aanslag gepleegd met vliegtuigen waarbij torens als kegels werden omgestoten.
Nooit.
Nog nooit is er zo'n perfect georkestreerde aanval live voor de hele wereld te volgen geweest.
Nooit.
Het gaat niet om Amerikanen. De atoombom op Hiroshima, de tsunami van 26 december 2004 en de meteoriet van Tunguska waren ook uniek.
Op de koffiedame na heb ik geen andere associatie tot nu toe kunnen vinden met de bewoners van de wtc dan die van een stel ogenschijnlijk gelikte zelfverrijkers.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:39 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Het verschil is dat het World Trade Center stond voor alles waar we in de westerse wereld waarde aan hechten, vrijheid, economische vooruitgang en het stond symbool voor de stad New York, een uithangbord voor het westen. Dat uitgerekend dit gebouw met de grond gelijk werd gemaakt, inclusief de huis-tuin-keuken westerling maakt het juist zo erg voor ons.
Ik neem aan dat je dan helemaal geen idee hebt waar de Twin Towers ideologisch gezien voor stonden dan, maar dat neem ik je niet kwalijk, want in andere topics heb je ook al bewezen een ander oogpunt op de situatie te hebben dan mij.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:57 schreef kitao het volgende:
[..]
Op de koffiedame na heb ik geen andere associatie tot nu toe kunnen vinden met de bewoners van de wtc dan die van een stel ogenschijnlijk gelikte zelfverrijkers.
Torremolinos?quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:27 schreef El_Matador het volgende:
Ik wist niet eens dat het gebeurd was. Een heel bizarre ervaring.
Was met mijn toenmalige vriendin in Zuid-Spanje, Sierra Nevada aan het wandelen in de bergen. Was op een bergtop en belde rond 16:00 (toen het een uur ervoor gebeurd was dus) een vriend van me in Nederland. Hij "ha, daar hebben we de dader". Toen werd de verbinding verbroken. Ik wist van niks natuurlijk.
"s Avonds terug in het dorp gingen we uit eten, Champions League stond aan op TV, waar we verder niet naar keken, en wij wisten nog steeds van niks.
De volgende dag werden we door onze Spaanse gastvrouw gewekt met het bericht dat er iets vreselijks was gebeurd. Hoppa, de TV de tuin in getrokken en daar zagen we wat er de vorige dag was gebeurd.
En toen begreep ik pas de grap van die vriend van me.![]()
Ik ben nog nooit zo blij geweest dat we die dag in Torremolinos een Volkskrant konden kopen en heb nog nooit zoveel en zo snel een krant gelezen.
Inderdaad, 1.4 miljoen een paar jaar geleden al. Geen flauw idee waar die teller inmiddels staat.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:36 schreef KoosVogels het volgende:
Acht jaar geleden vond ik het verschrikkelijk. Nu nog steeds, maar wel in mindere mate. Intussen ben ik volwassen geworden en heb ik leren relativeren en niet alles in zwart/wit bekijken. Als je bijvoorbeeld hoort dat er meer dan een miljoen Irakezen zijn omgekomen sinds de Amerikaanse invasie dan blijft er nog maar weinig over van 9/11.
WTC = world trade centre.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:19 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan helemaal geen idee hebt waar de Twin Towers ideologisch gezien voor stonden dan, maar dat neem ik je niet kwalijk, want in andere topics heb je ook al bewezen een ander oogpunt op de situatie te hebben dan mij.
Het mengelmoes van de Irakezen heeft ook de eigenschap om elkaar naar het leven te staan , dit heeft verder weinig te maken met de VS , maar met het wegvallen van een dispoot , met als gevolg een strijd om de macht.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:36 schreef KoosVogels het volgende:
Acht jaar geleden vond ik het verschrikkelijk. Nu nog steeds, maar wel in mindere mate. Intussen ben ik volwassen geworden en heb ik leren relativeren en niet alles in zwart/wit bekijken. Als je bijvoorbeeld hoort dat er meer dan een miljoen Irakezen zijn omgekomen sinds de Amerikaanse invasie dan blijft er nog maar weinig over van 9/11.
Ja je bent de enorme aandelen speculaties van vlak voor 9/11 nog vergeten. Op aandeeltjes American Airlines en United Airlines is toen grof geld verdiend. Kennelijk waren bepaalde handelaren op de hoogte van de aanslagenquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:45 schreef kitao het volgende:
[..]
WTC = world trade centre.
Dat die handel grotendeels eenzijdig was lijkt me gezien de vele bittere armoede in de wereld wel duidelijk.
Maar ik zou desondanks graag willen weten waar ze ideologisch voor stonden , want ik sluit niet uit dat ik een aantal dingen gemist heb ?
Dat begrijp ik. Echter, de Irakees heeft niets te maken met 9/11, maar zij sterven wel als gevolg van deze terroristische actie.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:49 schreef kitao het volgende:
[..]
Het mengelmoes van de Irakezen heeft ook de eigenschap om elkaar naar het leven te staan , dit heeft verder weinig te maken met de VS , maar met het wegvallen van een dispoot , met als gevolg een strijd om de macht.
Er was natuurlijk al veel oorlog in die regio , Irak/Iran , Irak/Koeweit , Irak/Koerden , met als inzet en dreiging het opblazen van een groot deel van de beschikbare wereldolie-energie.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Echter, de Irakees heeft niets te maken met 9/11, maar zij sterven wel als gevolg van deze terroristische actie.
Kom op he, dit is echt goedpraterij in zn ergste soort. Als je zo gaat redeneren, dan heb ik al helemaal geen medelijden meer met de slachtoffers van 9/11. Amerikaans beleid was immers de reden achter de aanvallen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:06 schreef kitao het volgende:
[..]
Er was natuurlijk al veel oorlog in die regio , Irak/Iran , Irak/Koeweit , Irak/Koerden , met als inzet en dreiging het opblazen van een groot deel van de beschikbare wereldolie-energie.
Dé Irakees heeft hierom niet gevraagd natuurlijk , maar de terroristische aanslag was waarschijnlijk ook een gevolg van al deze oorlogen.
En eerlijk gezegd zie ik ook weinig animo bij Irakezen om een eensgezind nieuw Irak te maken uit de puinhopen.
Dus naar mijn mening hebben ze er wel mee te maken , maar minder dan hun behandeling zou rechtvaardigen.
Waar kwam uiteindelijk de anthrax vandaan waar vijf Senatoren aan overleden die tegen de bezetting van Afghanistan waren? Waar is dat spul gemaakt? In welk laboratorium was dat ook alweer?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:22 schreef onlogisch het volgende:
Hoe kan iemand dit op zn gemakkie filmen zonder "omg / holy shit" etc te zeggen?
In welk opzicht en waar precies ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kom op he, dit is echt goedpraterij in zn ergste soort. Als je zo gaat redeneren, dan heb ik al helemaal geen medelijden meer met de slachtoffers van 9/11. Amerikaans beleid was immers de reden achter de aanvallen.
Valt mee , op kabeltv wordt je aardig dood gegooid met die vliegende euthanisten.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:33 schreef kalinho het volgende:
Wat het verschil is met een paar japanse aanvallen 60 jaar geleden of aanvallen in Irak en Afghanistan i dat je er echt moeite voor moet doen om het te gaan zien.
quote:According to a U.S Air Force webpage:
Approximately 2,800 Kamikaze attackers sunk 34 Navy ships, damaged 368 others, killed 4,900 sailors, and wounded over 4,800. Despite radar detection and cuing, airborne interception and attrition, and massive anti-aircraft barrages, a distressing 14 percent of Kamikazes survived to score a hit on a ship; nearly 8.5 percent of all ships hit by Kamikazes sank
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:47 schreef ron1872 het volgende:
[..]
Kom op zeg, iedereen weet inmiddels dat de Amerikanen zelf dat kunstje geflikt hebben.
Zoals Chomsky het al zei: 9/11 is uniek omdat het Westen eindelijk een keer in het hart is getroffen. Volgens Chomsky gedragen de meeste westerlingen zich idd hypocriet omdat ze al hun imperialistische wandaden van de afgelopen 200/300 jaar die ze elders op de wereld (lees: niet in het Westen) begaan voor het gemak negeren: 'dat is toch maar een ver-van-mijn-bed-show'... 9/11 was uniek omdat de superpower van het moment in het hart is getroffen: ze zijn vernederd op eigen bodem en dat komt bijna niet voor in de geschiedenis.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:22 schreef ASroma het volgende:
Het is een oorlog tussen Westerse krachten die het Midden-Oosten (en de wereld) willen domineren en lokale krachten die de westerlingen eruit willen trappen en een einde willen maken aan de westerse bemoeienis met hun regio.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:18 schreef OvulatiePeilStation het volgende:
Het officiële begin van de oorlog met de islam.
Bij die zin had je me meteen al kwaad, knap gedaan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:26 schreef Cordoba het volgende:
[..]
Zoals Chomsky het al zei: 9/11 is uniek omdat het Westen eindelijk een keer in het hart is getroffen.
Kan je boos om worden, is je goed recht, maar is het ook zinnig?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:01 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Bij die zin had je me meteen al kwaad, knap gedaan.
Het voorval 9/11 is dan ook niet af te doen als totaal 'onverwacht' aangezien er inderdaad wat haat gekweekt is, maar de toon die Cordoba zet die krijgt mij al snel over de rooie, dat soort mensen kunnen van mij een vuistslag verwachten als ik ze in het echt tegen kom.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Kan je boos om worden, is je goed recht, maar is het ook zinnig?
Vindt je het zo'n onwaarheid dan dat het westen na vele en vele jaren van rondslaan eens een tik terug krijgt?
Leuk is het niet, sterker nog het was afschuwelijk, maar geheel onverwacht dat niet, ook niet eens geheel onterrecht zelfs, als je ruzie maakt kan je nog weleens wat klappen terugkrijgen, dat we maar zo weinig klappen terugkrijgen is een hele dikke meevaller ipv terrecht.
LOL, haat tegen het blanke ras? (wtf)quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:23 schreef Waterwereld het volgende:
Alsof Saddam niet zelf met de reiniging van eigen volk al was begonnen voor de inval. Zijn medemoslims werden niet eens begraven op Islamitische wijze, maar opgestapeld in schuren.
Laat ook maar. De haat tegen het blanke ras spreekt weert boekdelen,
Anders maak je je even druk zeg..quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:01 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Bij die zin had je me meteen al kwaad, knap gedaan.
Ik voel me werkelijk nergens schuldig aan. Ik heb geen haat tegen de burgers van een land omdat de leiders idioten zijn. Ik haat de Afghanen niet...net als ik de jappen niet haat.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:30 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
LOL, haat tegen het blanke ras? (wtf)Waarom kruip je in je slachtofferrol. Het past je totaal niet gezien jij de grote boeman bent.
Trouwens, Saddam was door de CIA aan de macht geholpen omdat een communist de president van Irak was en Sadammetje kreeg zijn wapens van Rummie:
http://images.google.nl/images?sourceid=navclient&hl=nl&rlz=1T4GGLL_nlNL306&q=rumsfeld%20saddam&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Nog meer foto's nodig?
Tja, ik voel me ook nergens schuldig aan maar toch doen die gekken (van politici tot terroristen) hun misdaden in onze naam, vandaar die "Not in our names-demonstraties".quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:33 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Ik voel me werkelijk nergens schuldig aan. Ik heb geen haat tegen de burgers van een land omdat de leiders idioten zijn.
Denk je dat ik dat niet wist? Net zoals die afghaanse idioot ook aan de macht is geholpen tegen Rusland. Dat land is überhaupt kapot.
Zo denken al die jurken en hun aanhangers. Allemaal tegen de muur.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:33 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ziehier hoe een topic voor de nagedachtenis aan duizenden onschuldige New Yorkers en wereldburgers weer is verbasterd tot een "eigen schuld dikke bult, westen verdient het" topic.
Schande.
De bekende dikke mohammedaanse drogredenering.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:26 schreef Cordoba het volgende:
of gaat het hen vooral om "onze misdaden en bemoeienis" met die regio.
En dat praat de westerse bemoeienis goedquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:43 schreef ExTec het volgende:
[..]
De bekende dikke mohammedaanse drogredenering.
De westerse invloeden in islamitische landen. Alsof als het westen geen invloed meer zou hebben, het allemaal stuk voor stuk instant mensen- en vrouwenrechten respecterende democratieën zouden worden.
Dat reduceert het verhaaltje een beetje tot "Ja, we hebben geen problemen met dictaturen, hebben we alleen problemen mee als het westen ze steunt!".
En dat patroon klopt natuurlijk als een bus, want als bv een jood in Israël maar vies kijkt naar een vrome mohammedaan, gaan we al gillen als een speenvarken, maken de vrome mohammedanen elkaar af, houden we ons smoel dicht
O, het westen doet het voor hun bestwil! Weg met de democratisch gekozen president van Iran, go Shah!quote:Nee dus. Dankzij menig dictator zijn die landen nog een beetje normaal. Rotte alle dictators op, krijgen we alleen maar meer smaakjes taliban.
Mensen die lullen zoals jou die praten alleen maar extra bommen op het Midden-Oosten goed, want je schopt tegen de zere been van de mensen aan waar de macht ligt. Daarnaast vind ik het VRESELIJK disrespectvol om zo te praten over deze mensen en in deze context in dit topic.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:51 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
En dat praat de westerse bemoeienis goed![]()
[..]
O, het westen doet het voor hun bestwil! Weg met de democratisch gekozen president van Iran, go Shah!
Hoe zat het ook al weer met de westerse bemoeienis met niet-islamitische landen? Latijns Amerika, anyone?
Dick Cheney verwoorde het ooit door te zeggen dat we begonnen waren aan een oorlog die nooit zou gaan eindigen. Vooralsnog heeft hij daar gelijk in gekregen. We zijn nog steeds de bezetters van Afghanistan en Irak, wellicht volgen er nog wel meer die we op de knietjes willen dwingen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:49 schreef Mestras het volgende:
je kunt opzich zeggen dat op 9/11 een nieuw tijdperk begon of dat de 21e eeuw echt van start ging
Oeeeeeeeeeeeeh.... moet ik nu bang wordenquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:53 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Mensen die lullen zoals jou die praten alleen maar extra bommen op het Midden-Oosten goed, want je schopt tegen de zere been van de mensen aan waar de macht ligt.
Lekker boeiend wat jij vindt.quote:Daarnaast vind ik het VRESELIJK disrespectvol om zo te praten over deze mensen en in deze context in dit topic.
Bedankt voor het tonen van je ware gezicht.quote:En als je dan toch zo graag wilt praten over de machtsverhoudingen en ethiek in dit topic, want het is toch al verkracht door deze woorden, dan wil ik graag kwijt dat ze van mij die hele zandbak in de hens mogen zetten, inclusief man vrouw en kind, want de mensen in het WTC werden ook niet gespaard.
Hard toeslaan, geen genade, en geen medelijden.
Ah ben je er zo een ja?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:57 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
Oeeeeeeeeeeeeh.... moet ik nu bang worden!
Deze neger buigt voor niemand - Winston Bogarda.En zeker niet voor een gek zoals jij.
[..]
Alsof ik me dan ook maar ene reet moet aantrekken van jouw valse geloofsovertuiging of huidskleur, als niemand zich hoeft te schikken naar mij dan wens ik ook geen rekening te houden met al de multi-culti nonsense, ik kom wel op voor m'n eigen.quote:Lekker boeiend wat jij vindt.
M'n ware gezicht? Je wilt niet weten wat m'n ware mening is over dat volk.quote:Bedankt voor het tonen van je ware gezicht.
Die krokendillentranen van je voor de 9/11 slachtoffers maken geen indruk op mij.
Dat ze ons haten om onze vrijheid is gewoon de grootst mogelijke flauwekul. Dat de Amerikanen twee handen op één buik met de Israeli is een reden, vervolgens zijn ze pissed dat er geen oplossing voor het Palestjnse vraagstuk komt, ze zijn pissed dat de CIA de sjah in Perzie aan de macht heeft geholpen en dat de Amerikanen de Saoedi's in een wurggreep hebben genomen. En zo zijn er nog wel een hele rits redenen te bedenken.quote:Dit filmpje duurt 7:44 minuten. Bekijk het helemaal en probeer je dan in te leven in wat voor effect dit soort beelden hebben op de gemiddelde moslim met de pet op in die regio en vraag jezelf af of ze ons werkelijk haten om "onze vrijheid" of gaat het hen vooral om "onze misdaden en bemoeienis" met die regio.
Niet echt, maar beantwoord jij de volgende vraag maar:quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:51 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
En dat praat de westerse bemoeienis goed![]()
Ik ben echt niet onder de indruk vriend. Je lijkt ook een historisch en geopolitiek besef van een pinda te hebben.quote:O, het westen doet het voor hun bestwil! Weg met de democratisch gekozen president van Iran, go Shah!
Hoe zat het ook al weer met de westerse bemoeienis met niet-islamitische landen? Latijns Amerika, anyone?
Zwakzinnige redenering.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:00 schreef ron1872 het volgende:
[..]
Dat ze ons haten om onze vrijheid is gewoon de grootst mogelijke flauwekul. Dat de Amerikanen twee handen op één buik met de Israeli is een reden, vervolgens zijn ze pissed dat er geen oplossing voor het Palestjnse vraagstuk komt, ze zijn pissed dat de CIA de sjah in Perzie aan de macht heeft geholpen en dat de Amerikanen de Saoedi's in een wurggreep hebben genomen. En zo zijn er nog wel een hele rits redenen te bedenken.
Ik zou haast denken dat jij met dubieuze bedoelingen in het "hart van het westen" woont.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:26 schreef Cordoba het volgende:
Zoals Chomsky het al zei: 9/11 is uniek omdat het Westen eindelijk een keer in het hart is getroffen.
Hoe dom ben jij dan wel niet dat je tussen die "domme Nederlanders" blijft wonen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:18 schreef ron1872 het volgende:
Nee hoor dan gaan de Amerikaantjes weer op stap om democratie te brengen en loopt onze JPB weer met staart tussen de benen achter de Yanks aan om weer ergens te gaan opbouwen. Het domme Nederlandse volk trapt er vervolgens met open ogen weer in.
Wie weet willen 'die domme Nederlanders' wel vrienden van de Nederlandse staat helpen nadat ze aangevallen zijn door Islamitische extremisten, en andere staten bevrijden van regimes. Noem ze maar dom, maar ze staan wel ergens voor.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:18 schreef ron1872 het volgende:
Nee hoor dan gaan de Amerikaantjes weer op stap om democratie te brengen en loopt onze JPB weer met staart tussen de benen achter de Yanks aan om weer ergens te gaan opbouwen. Het domme Nederlandse volk trapt er vervolgens met open ogen weer in.
Je krijgt van de 'o zo moreel superieure mohammedanen' nooit antwoord als je ze vraagt wat ze dan doen in dit inferieure land.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:17 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Ik zou haast denken dat jij met dubieuze bedoelingen in het "hart van het westen" woont.
Als ik zoveel haat tegen het oosten zou hebben, hun religie afkeur en ze als varkens zie, telkens maar loop te klagen over hun politiek... zoals jij tegen het westen... zou ik allang verhuist zijn naar een land waar ik me wel verbonden mee voel.
Waarom woon jij hier trouwens?
Antwoorden als "ik ben hier geboren" is geen excuus. Je hebt alle middelen om het te verlaten, en blijkbaar alle redenen. Of is het de luxe en het gemak van rijkdom die je hypocriet maakt?
Een vraagje: waarom wil je mensen die jouw mening niet delen het land uitzetten. Echt typisch tokkiegedrag van PVV paupers. Doe normaal en reageer niet als je niet kunt discussieren, Wilders adeptquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:20 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Hoe dom ben jij dan wel niet dat je tussen die "domme Nederlanders" blijft wonen?
Dat kunnen we wel voor ze beantwoorden, ze zitten hier geld te trekken en te genieten van alle haram dingen waar ze zo'n hekel aan hebben. Maar dat mogen ze niet toegeven, omdat ze stiekem wel vroom willen blijven natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je krijgt van de 'o zo moreel superieure mohammedanen' nooit antwoord als je ze vraagt wat ze dan doen in dit inferieure land.
Een training.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:23 schreef Fluxi het volgende:
BreakingNewsURGENT -- The U.S. Coast Guard has opened fire on a boat in restricted water in Washington, D.C., CNN reports.
Benieuwd wat er aan de hand is..
Klopt. Dat wist ik van te voren al wel.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je krijgt van de 'o zo moreel superieure mohammedanen' nooit antwoord als je ze vraagt wat ze dan doen in dit inferieure land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |