Of oranje (Koninginnedag)quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:30 schreef Pandora73 het volgende:
Rewimo, die dingen horen toch ròòòòòssse te zijn?
Ja dat vraagt natuurlijk om een feuteuxquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:21 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb gisteren nieuwe schoenen gekocht!Ik wilde een paar zwarte schoenen die heel lekker zitten, die ik eventueel ook nog bij een jurk aankon met zwarte legging eronder, zodat ik niet per se laarzen aanmoet. En ik heb ze gevonden, meteen de eerste winkel, het eerste paar dat ik paste. Te gek!
Neuh, eigenlijk heb ik nooit een reden nodig om iets te kopenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:28 schreef innepin het volgende:
Feli miss sly
Schoenenfotoooo
TF, moet je een reden hebben om schoenen te willen kopen dan? Daar heb je er toch nooit genoeg van
quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:11 schreef Sugar het volgende:
Spoon vind ik dus niks, Webkim. Sorry. Ik hou niet van noedels als ik uit eten ga.
Van mijn schoenen? Loints zijn dat waard.quote:
En soms moet je jezelf gewoon een beetje kietelenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Neuh, eigenlijk heb ik nooit een reden nodig om iets te kopen
Magoe..soms moet je je ff een beetje inhouden omdat het anders echt de spuigaten uitloopt
Mijn jongste heeft maat 35quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Maat 43Mijn oudste heeft maat 34..maar die heeft ook wel een heel klein pootje voor zijn lengte en leeftijd
quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:16 schreef Pvoesss het volgende:
Mijn winterlaarzen waren 300 euro..
En nog deels gemaakt van hergebruikte zeilen ook![]()
![]()
[ afbeelding ]
hehe ik ookquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:43 schreef _evenstar_ het volgende:
Wat een grote voeten, en ik ben meer van de veel schoenen voor heel goedkoop, afwisseling enzoheb een stel laarzen die wel iets van 100 kosten, maar vond dat vrij duur
Nu maar hopen dat ie niet voor jan doedel komt, stekkertje verkeerd of zo (zoals bij ons) dan kan je de rekening van de monteur zelf betalenquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
Estrys
Ik ben helemaal verbaasd, morgen komt er al een monteur van Ziggo. Je hoort er toch vaak negatieve dingen over.
vrees het ookquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:58 schreef _evenstar_ het volgende:
zodat je een extra kastje koopt/huurt voor boven, daarom isdat moussy
Bedankt, maar dat wist ik al. D'r kan maar 1 tv per digitale ontvanger. Het gaat ook niet om digitale tv, want dat vind ik helemaal niet nodig voor boven, maar gewoon om de kabel.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:16 schreef Stout het volgende:
Moussy, de buren hebben boven gewone tv, digi kan alleen met een 2e kastje. (ff nagevraagd)
Mirena? Ik heb hem ook pas en de eerste dagen was het gevoelig, maar daarna alleen in bepaalde houdingen af en toe nog even een steekje (in de auto bv als je lang in dezelfde houding zit). Nu na 4 weken eigenlijk nauwelijks last meer. Sterkte!quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:02 schreef Vicky het volgende:
Ik heb auw buik
gister spiraaltje laten plaatsen en gisteren bijna nergens last van gehad. Maar nu... :x
Ik tel er ongeveer 24 (of was je naar iets anders aan het aftellen?)quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:16 schreef Stout het volgende:nog minder dan 13 uur
* Stout zit in aftelmodus..
yep Mirena..quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mirena? Ik heb hem ook pas en de eerste dagen was het gevoelig, maar daarna alleen in bepaalde houdingen af en toe nog even een steekje (in de auto bv als je lang in dezelfde houding zit). Nu na 4 weken eigenlijk nauwelijks last meer. Sterkte!
Srsly, "The Climb"vind ik een mooi nummer! En Party in the USA is gewoon vrolijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:27 schreef _evenstar_ het volgende:
Vivi, miley cyrus![]()
* pilletje geeft*
Brute sex met haans teeuwen.. dan moet ik aan dat stukje van hem denken.. ff zoeken gaat
De vraag is dan: waar tel jij naar afquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik tel er ongeveer 24 (of was je naar iets anders aan het aftellen?)
Goedkoper? Waar? Link! Pics! W00t!quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:26 schreef Vivi het volgende:
Miss_Sly gefeliciteerd.
Ik heb vanacht gedroomd dat ik brute sex had met Hans Teeuwen.
En mijn UGGS zijn er, Woohooh! [ afbeelding ]Werd wel tijd ook na een maand. Ze zitten wel iets te strak dus het is voor mijn tenen te hopen dat ze uitlopen....ik doe ze niet meer uit namelijk. En voor veul weiniger dan in de winkel.
Oh en ik luister nu al 3 keer achter elkaar naar Miley Cyrus.
Minimeet met Stout, meneer Stout en de Stouterdjesquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:35 schreef freecell het volgende:
De vraag is dan: waar tel jij naar af
Dan had je toch gewoon de kabel rechtstreeks in de tv gepriktquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hij doet het weer!
Zagnet met Kim ophalen busjes van Baas. Die hebben het dan zeker gefixt.
* _Ingrid_ kan niet zonder tv en voor Kim is het ook wel handig, Dora enzo
Ah,kijk!quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Minimeet met Stout, meneer Stout en de Stouterdjes
Beetje blauw nog vermoed ikquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:53 schreef Rewimo het volgende:
Hoi pinq
Is het meegevallen? En... zijn ze mooi geworden?
IK PM je evenquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Mooi Vivi!!!
Waar heb jij ze vandaan? Ik was vorig jaar ook zo blij met de mijne maar moet wel echt een nieuw paar aangezien ze wel erg uitgelopen en afgesleten zijn geworden.
En ik sluit me hier graag bij aanquote:
Hee, ik was ook naar hapto. Voor de laatste keer, weet niet meer zo goed wat ik wil of moet. En ben moe van aan mezelf werken ook. Dus even klaar maar.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:14 schreef Estrys het volgende:
Ik ben weer terug van de hapto en daar een heerlijke massage gehad. Ben ineens weer helemaal het vrouwtje![]()
Volgens mij is dat te omzeilen. Door de kabel van boven gewoon in de analoge aansluiting te duwen in de meterkast. wij hebben dat en works like a charm. Heb je wel geen digitale kwaliteit en geen extra pakket mocht je dat hebben, maar wel tvquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:01 schreef moussy het volgende:
[..]
vrees het ookpokkezooi, René in de dikke stress want die heeft geen tv meer op dr kamer. We hebben nu alleen beneden nog kabel en daar dan dat digitale geval, maar voor de rest is't op.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:54 schreef pinquit het volgende:
ja ze zijn prachtig![]()
(voor zover net be-opereerde borsten er prachtig uit kunnen zien natuurlijk
)
Ja maar, als het doorgaat, dan wordt het alleen de onderkaak en wrs. ook maar een paar tanden! Dus ik kan gewoon smilen, of kussen!quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
PM-girl wordt beugelbekkieHeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga 3 oktober nieuwe schoenen kopen denk ik, dan is die actie van Glamour, krijg je 20% korting bij Invito, cinderella en bij cafe moda, dus ik ga binnenkort eens op mn gemak kijken welke ik wil hebben en dan tegen die tijd met korting mn slag slaan![]()
en ook gelijk even langs America Today denk ik voor een nieuwe spijkerbroekmag ook wel weer es na 3 jaar
![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
PM-girl wordt beugelbekkieHeld
Nee, wij gaan naar hun toequote:Op vrijdag 11 september 2009 14:19 schreef Fannie het volgende:
Rewimo, komen de Stouterts bij jou of jij bij hun? Miischien vertrekt Stout al wel vannacht
vernieuwd? Heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:24 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind de verieuwde Bert & Ernie maar butt
ikook!quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:37 schreef Sugar het volgende:
Ja, Miss-sly, van harte!![]()
Huup, ik vind die tweede juist het tofste!
ze zijn nu van klei en ze gaan op reis naar de ruimte en dansen met aardmannetjes die duiven aanbidden enzoquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:41 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ze zijn nu van klei en ze gaan op reis naar de ruimte en dansen met aardmannetjes die duiven aanbidden enzo
en toen dacht jij, ik kan weleens tomatensaus maken voor het complete dorp?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:42 schreef PM-girl het volgende:
Ik ga voor de grijze Huup! Grijs is het nieuwe bruin!
Ik ben tomatensaus aan het maken. De tomaten waren nu lekker goedkoop bij Appie vanwege de papierenzak actie, dus ik heb zo'n 40 tomaten denk ik!
Nouja, voor mijn vriezerbewonertjes dan! Gatver, dat klinkt ranziger dan ik het bedoelde!quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:54 schreef Estrys het volgende:
[..]
en toen dacht jij, ik kan weleens tomatensaus maken voor het complete dorp?
Oooh die vinnik ook leukquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:55 schreef Sugar het volgende:
Oh, en Maria krijgt deze laarsjes:
[ [url=http://www.drmartens-schoenen.nl/images/882403-0310[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Mag ik er ook bij?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:19 schreef k_i_m het volgende:
Pfff, heb ik vanmiddag beppie in bed gegooid omdat ze alleen maar kon janken en bananen, komt nu mijn wederhelft thuis om met vanalles te gooien.
Heeft er iemand een rol behang voor me? Dan kan ik mezelf er even achter plakken.
* Stout biedt rol behang, lijm en een hamer aan (om de bult weg te timmeren)quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:19 schreef k_i_m het volgende:
Pfff, heb ik vanmiddag beppie in bed gegooid omdat ze alleen maar kon janken en bananen, komt nu mijn wederhelft thuis om met vanalles te gooien.
Heeft er iemand een rol behang voor me? Dan kan ik mezelf er even achter plakken.
Dat hebben/hadden wij, maar dát werkt dus hier niet meer zonder storing met de digitale toestand.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Volgens mij is dat te omzeilen. Door de kabel van boven gewoon in de analoge aansluiting te duwen in de meterkast. wij hebben dat en works like a charm. Heb je wel geen digitale kwaliteit en geen extra pakket mocht je dat hebben, maar wel tv![]()
Ik zal zo mijn hoofd eens in de meterkast steken. kijken hoe het precies zit.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:41 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat hebben/hadden wij, maar dát werkt dus hier niet meer zonder storing met de digitale toestand.
Huupje, die grijze, ik zeg doen!
oi!quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Deens meisje zoekt vader van haar kind
oooohquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Lieverd, ik moet je wat vertellen....quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ooooh![]()
hahhaha, je zult dit zien als vent en bij jezelf denken van goh...waar ken ik jou toch van?
en dan het besef... ooooooh
oke....quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:57 schreef RockabeIIa het volgende:
had je dat nog nooit gegeten??quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:00 schreef Ynske het volgende:
fijn Fuente!
was net in t winkelcentrum en had geen zin meer om naar de jumbo voor brood te gaan, dus eens bij de turkse bakker een turksbrood gehaald, damn das echt lekker brood!
nope, maar vanaf nu komt dat vaker in huisquote:
tis ook heel lekker met chili con carne of hagelslagquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope, maar vanaf nu komt dat vaker in huis
Ies lekker inderdaadquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:00 schreef Ynske het volgende:
fijn Fuente!
was net in t winkelcentrum en had geen zin meer om naar de jumbo voor brood te gaan, dus eens bij de turkse bakker een turksbrood gehaald, damn das echt lekker brood!
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:59 schreef huuphuup het volgende:
oooooh Sjoeg! Wat een superleuke laarsjes voor Maria!![]()
hebben ze die niet in maat 39?
ik vond die grijze ook gelijk leuk, maar ik heb altijd bruine laarzen/schoenen enzo. Geen idee waarom eigkveilige keuze I guess. En omdat ik het een hoop geld vind wil ik geen miskoop doen aan iets waar ik dan na een maand op uitgekeken ben. Maar die grijze hebben wel een enorme aantrekkingskracht
![]()
PMdat zijn een hoop tomaten
En dat ze zegt: I have not been with anyone since. Maar die daarvoor tellen ook toch?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind het wel een mooie meid trouwens maar wel een beeeeetje naief!
haha bedoel je dat de tepels nu ineens op de goede plek zitten of door t liggen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Woehoe!!
zijn ze ook nog ondersteboven?
Dat idee had ik toen ik net geopereerd was.
Geen pijn, irritatie en of jeuk?! Héél rustig aandoen hoor!! Écht.
![]()
Gefeliciteerd!
Ja, ik kreeg de tip al van iemand op twitter, ik heb me ingeschrevenquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:45 schreef moussy het volgende:
Rewimo je kan nu ook vanuit duitsland buzzen!
quote:
Ik bedoelde meer de vormquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:31 schreef pinquit het volgende:
[..]
haha bedoel je dat de tepels nu ineens op de goede plek zitten of door t liggen?![]()
ik doe heel rustig aan, lekker middagdutje nog enzopijn af en toe, irritatie en jeuk nu wel bij de pleisters die er niet af mogen. och, het valt me alles mee tot nu toe
Nou rennen dan!quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:43 schreef Lois het volgende:
Hoor net van J. dat er allemaal mensen van BNN rondlopen in de buurt, waaronder Dennis Storm
die staat overigens hoog op mijn geheime lijstje.
Van googlequote:Op vrijdag 11 september 2009 19:55 schreef lady-wrb het volgende:
wie is dennis storm en waar moet ik m van kennen ?
Ik heb nog eens met een jongen van 21 gekustquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:49 schreef Lois het volgende:
Ja ik vind het ook wel iets pedo-achtigs hebben zo'n jonge jongen
Hij is te oud voor jouquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:22 schreef Pvoesss het volgende:
hahaha vivi![]()
En wie de blote piemel foto's van Dennis storm niet kent nou jaah zeg![]()
![]()
ik ken die foto's niet en die wil ik ook niet kennenquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:22 schreef Pvoesss het volgende:
hahaha vivi![]()
En wie de blote piemel foto's van Dennis storm niet kent nou jaah zeg![]()
![]()
quote:
* m@x schurkt even terug en doet ook evenquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:07 schreef Lois het volgende:
[..]
m@x
![]()
Wij begrijpen elkaar he? *lekker tegen m@x aanschurkt en tong uitsteekt tegen evenstar*
maar ik heb nog steeds die foto van Bassie & M@x niet gezien?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:16 schreef m@x het volgende:
Nee snoop, op deze foto is hij pas echt woest aantrekkelijk:
[ afbeelding ]
Ik was 16 en zag er op dat moment uit als een lesbo, dus beter kon ik niet krijgen *grijns*quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:14 schreef m@x het volgende:
[..]
* m@x schurkt even terug en doet ook evennaar evenstar
Ik zag vandaag nog een ex en kwam tot de conclusie dat ik zo blij dat het een ex is. Goed lijf maar bar weinig hersens![]()
Ik kwam laatst een leuke ex tegen bij een concert. Ben er altijd van overtuigd geweest dat hij een stiekeme homo was. Kennelijk komt hij ook op anderen zo over. Degene waarmee ik samen was kwam met de opmerking: " je hebt hem homo gemaakt"
Ieuw, Andries. Ik had je hoger ingeschat hoor KD.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:20 schreef m@x het volgende:
Michael Hutchence staat ook op mijn lijstje, maar die is zo dood dat ie er ondertussen wel af mag.
Ik welquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:20 schreef snoopy het volgende:
[..]
maar ik heb nog steeds die foto van Bassie & M@x niet gezien?
waar, waar?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:21 schreef m@x het volgende:
Het linkje heeft hier gestaan hoor Snoop
Regel jij even een hond?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:23 schreef easy-going het volgende:
[..]
Moet jij de hond niet uitlaten in de buurt ofzo????
Je zou ook gewoon de poes kunnen gaan zoeken.quote:
Goeie!!quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:31 schreef easy-going het volgende:
Of je bent je hond kwijt Lois, ga je hem zoeken
Whahaha het blijft de meest briljante openingszin ooitquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:32 schreef m@x het volgende:
Of doe als Kai en vraag of Dennis je rupsje wil zien
Misschien wil Dennis wel helpen zoeken naar een je hondquote:
Haaai LL! Wil je mijn rupsje zien??quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:41 schreef Lois het volgende:
[..]
Haaai LL! Wil je mijn rupsje zien??
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:41 schreef Lois het volgende:
[..]
Sja dat krijg je he als je komt binnen vallen en je leest niet terugquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:41 schreef Lois het volgende:
[..]
Wat een bekrompen reactie van J.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:33 schreef Lois het volgende:
[..]
Goeie!!
Hmm... mijn man was al niet zo gecharmeerd van het feit dat ik mijn tandarts een huwelijksaanzoek heb gedaan, dit zal dan ook niet echt in goede aarde vallen denk ik zo
Ben jij ook al gek op Bassie?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:03 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik zag wel dat mijn lijstje overeenkomsten had met die van M@x.. Ik schrap 'm nog niet hoor, m@x.. ooit ga ik ook dood en dan staat ineens op nr. 1
ik heb een zwak voor rood haarquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:04 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ben jij ook al gek op Bassie?
Ff scrollen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:06 schreef RockabeIIa het volgende:
'Dennis, mag ik je rupsje zien?'
Oh jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:20 schreef m@x het volgende:
Michael Hutchence staat ook op mijn lijstje, maar die is zo dood dat ie er ondertussen wel af mag.
Theoretisch kan het wel maar of dat nou echt smakelijk is betwijfel ik. Maar ET's suggestie voor het hiernamaals is een goede. Dan kan ik misschien voor die fase een alternatief lijstje gaan maken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:10 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Maar inderdaad, hartstikke dood, dus zonde van de plek in je lijstje. Het moet theoretisch gezien wel uitvoerbaar zijn natuurlijk.
Dennis, mag ik je rupsje even aaien?quote:
mwoah, rupsje nooitgenoeg?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:14 schreef Lois het volgende:
Alleen dat woordje al "rupsje" dat is ook zo lekker vleiend voor zijn genotsstaaf
stond er geen plaatje bij?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:18 schreef easy-going het volgende:
google:
Het beeld van een rups, die zich als vlinder ontpopt, is ook een beeld van de Opstanding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |