Of oranje (Koninginnedag)quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:30 schreef Pandora73 het volgende:
Rewimo, die dingen horen toch ròòòòòssse te zijn?
Ja dat vraagt natuurlijk om een feuteuxquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:21 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb gisteren nieuwe schoenen gekocht!Ik wilde een paar zwarte schoenen die heel lekker zitten, die ik eventueel ook nog bij een jurk aankon met zwarte legging eronder, zodat ik niet per se laarzen aanmoet. En ik heb ze gevonden, meteen de eerste winkel, het eerste paar dat ik paste. Te gek!
Neuh, eigenlijk heb ik nooit een reden nodig om iets te kopenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:28 schreef innepin het volgende:
Feli miss sly
Schoenenfotoooo
TF, moet je een reden hebben om schoenen te willen kopen dan? Daar heb je er toch nooit genoeg van
quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:11 schreef Sugar het volgende:
Spoon vind ik dus niks, Webkim. Sorry. Ik hou niet van noedels als ik uit eten ga.
Van mijn schoenen? Loints zijn dat waard.quote:
En soms moet je jezelf gewoon een beetje kietelenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Neuh, eigenlijk heb ik nooit een reden nodig om iets te kopen
Magoe..soms moet je je ff een beetje inhouden omdat het anders echt de spuigaten uitloopt
Mijn jongste heeft maat 35quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Maat 43Mijn oudste heeft maat 34..maar die heeft ook wel een heel klein pootje voor zijn lengte en leeftijd
quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:16 schreef Pvoesss het volgende:
Mijn winterlaarzen waren 300 euro..
En nog deels gemaakt van hergebruikte zeilen ook![]()
![]()
[ afbeelding ]
hehe ik ookquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:43 schreef _evenstar_ het volgende:
Wat een grote voeten, en ik ben meer van de veel schoenen voor heel goedkoop, afwisseling enzoheb een stel laarzen die wel iets van 100 kosten, maar vond dat vrij duur
Nu maar hopen dat ie niet voor jan doedel komt, stekkertje verkeerd of zo (zoals bij ons) dan kan je de rekening van de monteur zelf betalenquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
Estrys
Ik ben helemaal verbaasd, morgen komt er al een monteur van Ziggo. Je hoort er toch vaak negatieve dingen over.
vrees het ookquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:58 schreef _evenstar_ het volgende:
zodat je een extra kastje koopt/huurt voor boven, daarom isdat moussy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |