SP#3?quote:
Setpoint drie.quote:Op vrijdag 11 september 2009 04:08 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
SP#3?
Maar de finale is toch zaterdag? Zit daar ook weinig tijd tussen. Hopelijk weer een Belgische finale.
Daarom zijn de halve finales ook niet 's avonds en de finale wel. Ruim 24 uur rust dus.quote:Op vrijdag 11 september 2009 04:08 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
SP#3?
Maar de finale is toch zaterdag? Zit daar ook weinig tijd tussen. Hopelijk weer een Belgische finale.
Dit is idd de kans om iig met een voorsprong te wisselen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 04:14 schreef Bevin het volgende:
Gonzalez staat nu duidelijk aan de goeie kant ivm de wind. Ben benieuwd naar die tie-break.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 04:28 schreef Ambrosius het volgende:
Nou, hoe lang zullen ze wachten tot de beslissing dat het vandaag niet meer uitgespeeld kan worden? Al bijna half 11 local time. Ik zet de wekker over een uur wel weer.
Om 18.30 begint Clijsters - Williams, daarna gelijk Nadal - Gonzo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:55 schreef kevinoz het volgende:
Weet iemand wanneer precies de partij gespeeld word?
Heb gister de 1e set gezien, maar wat stond die gonzales geweldig uit te halen zeg echt prachtig.
is dat zo?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:29 schreef sven23456 het volgende:
grappig hoe iedereen (bijna) iedereen hier voor Gonzales..of eigenlijk anti-Nadal isin mijn ogen krijgen we als Gonzales van Nadal wint echt een ruk halve finale waarbij Del Potro Gonzales helemaal inmaakt
dat zou saai zijn zeg
naja ik zie ze allebei niet Del Potro verslaan maar bij Nadal heb je nog de hoop dat hij ineens een stuk beter speelt ...van Gonzales weten we wel ongeveer waar zijn top licht...maarja we zullen zienquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:34 schreef Szura het volgende:
[..]
is dat zo?![]()
Ik heb juist het gevoel dat Gonzalez eerder van Del Potro wint dan Nadal
Nee voor de zoveelste keer Nadal in een GS finale is spannend wil je zeggen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:29 schreef sven23456 het volgende:
grappig hoe iedereen (bijna) iedereen hier voor Gonzales..of eigenlijk anti-Nadal isin mijn ogen krijgen we als Gonzales van Nadal wint echt een ruk halve finale waarbij Del Potro Gonzales helemaal inmaakt
dat zou saai zijn zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |