SP#3?quote:
Setpoint drie.quote:Op vrijdag 11 september 2009 04:08 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
SP#3?
Maar de finale is toch zaterdag? Zit daar ook weinig tijd tussen. Hopelijk weer een Belgische finale.
Daarom zijn de halve finales ook niet 's avonds en de finale wel. Ruim 24 uur rust dus.quote:Op vrijdag 11 september 2009 04:08 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
SP#3?
Maar de finale is toch zaterdag? Zit daar ook weinig tijd tussen. Hopelijk weer een Belgische finale.
Dit is idd de kans om iig met een voorsprong te wisselen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 04:14 schreef Bevin het volgende:
Gonzalez staat nu duidelijk aan de goeie kant ivm de wind. Ben benieuwd naar die tie-break.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 04:28 schreef Ambrosius het volgende:
Nou, hoe lang zullen ze wachten tot de beslissing dat het vandaag niet meer uitgespeeld kan worden? Al bijna half 11 local time. Ik zet de wekker over een uur wel weer.
Om 18.30 begint Clijsters - Williams, daarna gelijk Nadal - Gonzo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:55 schreef kevinoz het volgende:
Weet iemand wanneer precies de partij gespeeld word?
Heb gister de 1e set gezien, maar wat stond die gonzales geweldig uit te halen zeg echt prachtig.
is dat zo?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:29 schreef sven23456 het volgende:
grappig hoe iedereen (bijna) iedereen hier voor Gonzales..of eigenlijk anti-Nadal isin mijn ogen krijgen we als Gonzales van Nadal wint echt een ruk halve finale waarbij Del Potro Gonzales helemaal inmaakt
dat zou saai zijn zeg
naja ik zie ze allebei niet Del Potro verslaan maar bij Nadal heb je nog de hoop dat hij ineens een stuk beter speelt ...van Gonzales weten we wel ongeveer waar zijn top licht...maarja we zullen zienquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:34 schreef Szura het volgende:
[..]
is dat zo?![]()
Ik heb juist het gevoel dat Gonzalez eerder van Del Potro wint dan Nadal
Nee voor de zoveelste keer Nadal in een GS finale is spannend wil je zeggen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:29 schreef sven23456 het volgende:
grappig hoe iedereen (bijna) iedereen hier voor Gonzales..of eigenlijk anti-Nadal isin mijn ogen krijgen we als Gonzales van Nadal wint echt een ruk halve finale waarbij Del Potro Gonzales helemaal inmaakt
dat zou saai zijn zeg
Ik ben voor Nadal.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:29 schreef sven23456 het volgende:
dat zou saai zijn zeg
Dat sowieso. Gonzalez is altijd één van m'n favoriete spelers geweest.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:59 schreef TheGeneral het volgende:
En een aantal zijn denk ik ook niet anti-Nadal maar meer pro-Gonzalez
Eens. Gonzalez is ook al sinds lange tijd één van mijn favoriete spelers, Nadal gewoon niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat sowieso. Gonzalez is altijd één van m'n favoriete spelers geweest.
Maar ik heb het ook niet zo op Nadal, vind het niet zo'n symphatieke gast.
Hier kun je het per 3 uur bekijken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:18 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft iemand nog nieuws over het weer vandaag op de US Open? En is al bekend op welke tijden de halve finales van de heren en de finale van de dames morgen worden gespeeld ervan uitgaand dat alles vandaag kan worden afgewekt wat vandaag moet worden afgewerkt?
Lolll, Gonzo had met een beetje geluk al 2-0 voor gestaan, maar die onnodige fouten van hemquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee voor de zoveelste keer Nadal in een GS finale is spannend wil je zeggen.
Het is trouwens Gonzalez. We hebben het hier niet over Speedy he.
Whihi ja. Ik heb de afgelopen 2 dagen niet kunnen kijken helaas, dus stiekem vind ik het niet erg dat het vanavond verder gaat. Plus Williams - Clijsters, lijkt me ook een toffe wedstrijd.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:28 schreef Bevin het volgende:
[..]
Lolll, Gonzo had met een beetje geluk al 2-0 voor gestaan, maar die onnodige fouten van hem![]()
5 sets zou wel leuk zijn
Bedankt. Klinkt niet best.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:25 schreef APK het volgende:
[..]
Hier kun je het per 3 uur bekijken.
Ziet er uit of het de hele dag blijft regenen.
Als ie nu de finale haalt veegt Fed de vloer met hem aanquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:32 schreef Colplay het volgende:
Volgens mij is iedereen hier vooral anti-Nadal omdat hij wel bijna elke keer van Federer wint
Drie wedstrijden voor Gonzo zaterdag/zondagquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:32 schreef TheGeneral het volgende:
Vanavond 90% kans op regen.
http://www.sportweek.nl/t(...)rocent_kans_op_regen
Sowieso jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Als ie nu de finale haalt veegt Fed de vloer met hem aan![]()
Kans is wel heel groot ja, maar heb dat ook rond Wimbledon en Aus Open al eens gehoord en toen won Nadal ook. Qua mentaliteit is dat toch een beetje een Duitser, pas verslagen als hij het stadion uit is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Als ie nu de finale haalt veegt Fed de vloer met hem aan![]()
Mij niet, zoiets moet juist bijzonder zijn. Nadal verdient het echt niet om nu ook al het Career Slam te halenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:39 schreef Colplay het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk dat Nadal het toernooi wint, lijkt me mooi om gewoon twee keer in een jaar iemand te hebben die een Career Slam binnen weet te halen.
Als Nadal hier in de finale van Federer wint kun je echt niet zeggen dat het onverdiend is. Op elke GS dan een keer van Federer gewonnen in de finale.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:45 schreef eentwee het volgende:
[..]
Mij niet, zoiets moet juist bijzonder zijn. Nadal verdient het echt niet om nu ook al het Career Slam te halen
Ja, iedereen ziet Nadal steeds als de underdog...tegen Gonzalez, tegen DP, tegen Murray, tegen Federer. Maar uiteindelijk wint hij meestal gewoon. Het kan best zijn dat er voor Federer(s gevoel) heel; veel op het spel staat in een finale tegen Nadal. Als hij wint, maakt het voor veel critici zijn jaar waarschijnlijk vele overtuigender, omdat het anders net lijkt alsof hij RG en Wimbledon niet had gewonnen als hij in de finale tegen Nadal had gewonnen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:39 schreef Colplay het volgende:
[..]
Kans is wel heel groot ja, maar heb dat ook rond Wimbledon en Aus Open al eens gehoord en toen won Nadal ook. Qua mentaliteit is dat toch een beetje een Duitser, pas verslagen als hij het stadion uit is.
Ja, dat zou waarschijnlijk een unicum zijn vermoed ik.quote:Hoop eigenlijk dat Nadal het toernooi wint, lijkt me mooi om gewoon twee keer in een jaar iemand te hebben die een Career Slam binnen weet te halen.
Waarom niet? Als hij Federer in de finale verslaat, is dat toch gewoon volkomen terecht?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:45 schreef eentwee het volgende:
[..]
Mij niet, zoiets moet juist bijzonder zijn. Nadal verdient het echt niet om nu ook al het Career Slam te halen
Mjpd maakt geen schijn van kans tegen de mokerslagen van gonzales...quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:29 schreef sven23456 het volgende:
dat zou saai zijn zeg
Mjpd? Je bedoelt JMDP.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:48 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Mjpd maakt geen schijn van kans tegen de mokerslagen van gonzales...
Maar laat hem eerst nog maar van Nadal winnen..
quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:48 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Mjpd Gonzalez maakt geen schijn van kans tegen de mokerslagen van gonzales JMDP...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |