quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:08 schreef Biskwie het volgende:
dis wel een erge slowsjet
quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:16 schreef MaJo het volgende:
eerste uitzending gehadhet ging goed maar er zaten wel wat foutjes in. Maar dat gaat helemaal goedkomen
de eerste reacties zijn niet positief alleenhopelijk trekt dat ook bij...
ik ben kapot maar het is wel tof zo'n dag, om gewoon van begin tot eind aan zoiets mee te werken.
en het beste: ik heb morgen vrij gekregenik ga tukken tot ik erbij neerval
![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Hoi MaJo.
Ik ga vanacht op mijn gemak de hele aflevering even kijken. Ik heb alleen de binnenkomst van Frits Wester gezien.![]()
Ik kan me wel indenken dat het een zware dag is geweest. Voor zo; weltrusten!
Sorry, ik was onderweg naar het werk. Vergeef me....quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:27 schreef MaJo het volgende:
[..]dacht dat jij mijn grootste fan was
Ik ben het ook eens met de opmerking van Frits. Net als de rest van het publiek zag ik.quote:wat vond je van de opmerking van frits? Ik was het helemaal met hem eens. We hebben er nog over gehad of we die beelden van verburg zouden brengen en ik vond, net als de meesten, dat het niet konmaar goed, we halen er waarschijnlijk wel de media mee
![]()
![]()
Komt goed.quote:laat maar even uitgebreid weten wat je ervan vindt als je het gezien hebt
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sorry, ik was onderweg naar het werk. Vergeef me....![]()
![]()
[..]
Ik ben het ook eens met de opmerking van Frits. Net als de rest van het publiek zag ik.
[..]
Komt goed.
slaapsequote:Op vrijdag 11 september 2009 00:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is je vergeven
ik ga nu heerlijk tukken![]()
Ah, gelukkig.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is je vergeven
ik ga nu heerlijk tukken![]()
Truste Yuriquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dag C4. Weer een nachtdienst vandaag?
Ben ik nu mee bezig, maar ik zit niet heel erg op te letten. Ik vraag me nu wel af of Rutte door MaJo is geregeld of nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 02:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net even de uitzending van MaJo bekeken.
Ik gok van wel. En Frits Wester denk ik ook.quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ben ik nu mee bezig, maar ik zit niet heel erg op te letten. Ik vraag me nu wel af of Rutte door MaJo is geregeld of niet
Ah, je kijkt naar de vragen over de kamerzetels?quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb Rutte wel eens rustiger gezien overigens, hij lijkt zich nu redelijk op te winden
quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, je kijkt naar de vragen over de kamerzetels?
De truienpoliticus.quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Inmiddels 'vervelende neger is op bezoek bij iemand waar ik nog nooit van gehooord heb'
Dat zag ik ook. Maar de 12de is de herhaling op tv. Dus hebben ze die ook alvast maar er op gezet? Na wat zoeken staat de 10de ook ergens tussen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De uitzendinggemist-pagina meldt dat het 12 september is, terwijl mijn pc nog vindt dat het de elfde is
Truste Tim.quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:21 schreef MaJo het volgende:
Even snel want ik val zowat in slaap. Rutte en wester heb ik niet geregeld, spekman wel. En het bonnetjesitem is door mij voorbereid. De dingen die jullie suf vonden dus
ik ga weer even tukken
Als je iedereen tevreden wilt maken MaJo, zou ik een ander beroep kiezenquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:21 schreef MaJo het volgende:
Even snel want ik val zowat in slaap. Rutte en wester heb ik niet geregeld, spekman wel. En het bonnetjesitem is door mij voorbereid. De dingen die jullie suf vonden dus
ik ga weer even tukken
Anders toch bij een dagelijks (radio-)programma gaan werken, worden dingen die minder goed gaan sneller vergetenquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:21 schreef MaJo het volgende:
quote:I was dating this girl who was heavy into role-playing games. Her game of choice at the time was Mage the Ascension. So I got a little into it, made a character, but didn't have that much fun, so I went back to playing Vampire the Masquerade with my friends. She too tried to join in on this, and it wasn't her cup of tea. There was absolutely no physical chemistry between us, so I was planning to break up with her, but before I could, she called me and said "Matt... This isn't going to work out... You're vampire, I'm mage... it could never work - we're like oil and water, two different creatures of the night." I was dumbfounded. I mean, it was absolutely stupid. If I cared at all, I would have shot a hundred holes in its retarded logic, but, it saved me having to dump her later that week, as I had planned.
quote:This isn't going to work out... You're vampire, I'm mage
quote:My grandpa's friend has a cell phone which he doesn't answer. This is because it's kept in two pockets. The phone in one, the battery in the other. Both separately wrapped in aluminum foil. This is so the government can't find him. In his wallet, his credit card is also wrapped in foil.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:17 schreef Etcetera het volgende:Ik zie het m'n vader zo doen, die mekkert al als je de afstandsbediening per ongeluk op hem richt
Mijn moeder is ook wel handig met internet en mobieltjes enzoquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:26 schreef iamredleader het volgende:
M'n grootouders zijn best wel hip in dat opzicht, hebben al heeeeeel lang een computer, internet, mobiele telefoons, dat soort dingen
M'n schoonvader daarentegen heeft onlangs toch maar besloten dat Windows '98 niet de toekomst meer is
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn moeder is ook wel handig met internet en mobieltjes enzoMaar ik probeer haar nog steeds uit te leggen dat je best wel op twee websites tegelijk kunt zitten
![]()
LB
Jaquote:
Respectquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:40 schreef Etcetera het volgende:
JaIk download ze, print ze uit en ga er dan op zitten
Oh wat leuk!! Berlijn is echt een toffe stadquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:55 schreef iamredleader het volgende:
Heerlijk
weekje Berlijn, weekje in de buurt van Knokke (België), en een week thuis. Nu nog weekend, maandag nog vrij en dan dinsdag aan de bak
Jair is heel gemakkelijk, ook met vakantie-dingenquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:03 schreef LadyBlack het volgende:
Oh wat leuk!! Berlijn is echt een toffe staden Knokke is volgens mij ook heel leuk, ik was nog klein toen ik er was alleen
Ging het ook goed met Jair op vakantie? Vond ie het leuk?
Ik vind inderdaad de sidekicks ook niet goed.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben de uitzending van MaJo aan het kijken, maar wat jammer dat die schijtirritante Rutger ook meedoet
Het is niet helemaal mijn programma vrees ik... ik vind die andere sidekick ook niks![]()
Ik zat wel in de zaal, maar buiten het oog van de camera'squote:Op vrijdag 11 september 2009 15:22 schreef LadyBlack het volgende:
Zat je lief eigenlijk ook in de zaal MaJo??Jijzelf zat achter de schermen denk ik?
Noujaaaaaaazegquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zat wel in de zaal, maar buiten het oog van de camera's
ik heb woensdag een reactie gestuurd, vandaag sluit de reactietermijn, woensdag is de lotingquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:10 schreef LadyBlack het volgende:
Heb je al nieuws over dat huis TM, of heb ik over een bericht dat je het niet doet heengelezen?
Het bonnentjes item was zeker niet suf. Er kwam een leuke discussie over op gang. Jammer van de tassendame die er bij betrokken was en dat Frits Wester afgebroken is toen hij met een goede uitleg van een declaratie kwam.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:21 schreef MaJo het volgende:
Wat zaten wij er dan naast zeg.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:20 schreef MaJo het volgende:
Zo ik ben nu echt wakker
ik ben trouwens niet beledigd hoormaar vond het grappig dat tim en cobra een discussie hadden over wie ik geregeld had en dat het precies omgekeerd was
Finequote:
Dat zijn goede berichten danquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
FineVandaag geen ritalin meer geslikt en mijn hart zit op een normale rate nu eindelijk weer
Hoe is het daar beneden?
![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
FineVandaag geen ritalin meer geslikt en mijn hart zit op een normale rate nu eindelijk weer
Hoe is het daar beneden?
![]()
Hoi Jairquote:
Ah dus wat hij mist heb jij extra gekregen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:25 schreef Etcetera het volgende:
Ach, verder is het een schat van een man, maar van techniek moet hij nou eenmaal niet zoveel hebben
Schijnbaarquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah dus wat hij mist heb jij extra gekregen?
Ik zag het op Tweakersquote:In dat geval is dit misschien wel leuk voor bij jou thuis:
[ afbeelding ]
ATi introduceert videokaart met mogelijkheid tot aansluiten 6x 30" monitor.
En als je dan 4 van die kaarten koopt.. hang je er dus 24 schermen aan vast![]()
Heb jij dat niet voor school nodig ofzo, grafisch designen op resolutie van 15360x6400 ?
Die pizza was toch voor je tweelingbroer?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben te goed voor deze wereld.
de bezorger kwam met 2 broodjes en een pizza aanzetten, dus ik heb gezegd dat die pizza niet voor mij was.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die pizza was toch voor je tweelingbroer?
Ja, die heeft nu nog scheurende hongerquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die pizza was toch voor je tweelingbroer?
Slechtquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:56 schreef MaJo het volgende:
ik heb met een vriendin afgesproken maar die staat nog onder de douche. Zit nu een sigaretje te roken voor haar deur![]()
Het is hier bijzonder rustig de laatste dagenquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Nog wat gemist hierzo de afgelopen twee dagen?
misschien moet je maar cheerleader wordenquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Straks lekker naar een soccerwedstrijd
Misschien heeft iedereen een meer constructieve tijdsbesteding gevonden?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het is hier bijzonder rustig de laatste dagen
in de vorm van een leven? nee tochquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien heeft iedereen een meer constructieve tijdsbesteding gevonden?
Hoe zou dat zijn? Een leven.....quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
in de vorm van een leven? nee toch
moet je dan ook naar buiten?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoe zou dat zijn? Een leven.....
Heb je agorafobie?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
moet je dan ook naar buiten?
Ik denk het niet hoorquote:
Gelukkig maar. Dat is geen pretje denk ik. Ik heb zeker geen agorafobie aangezien ik dagelijks boodschappen doe.....quote:
Hoi Andy.quote:
Nee.....quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi Andy.
Al een wat ouder kassameisje gevonden?
Zit je nog op de stoep? Dan kom ik even naast je zitten.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:56 schreef MaJo het volgende:
ik heb met een vriendin afgesproken maar die staat nog onder de douche. Zit nu een sigaretje te roken voor haar deur![]()
Life is a bitch! And then you marry her.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee.....Zij is toch de leukste.....
Op dit moment hoop ik nog van wel. Al doe ik wel minder vaak boodschappen bij haar om te proberen andere meiden ook een kans te geven......quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Life is a bitch! And then you marry her.
Correct en tevens juist.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:44 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat is dat CQC eigenlijk een fail programma
Dat kan niet snel genoeg gebeuren.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tis al eens verhuisd vraag me af wanneer het van de buis gaat
Zal niet lang meer duren.... ik hoop dat dat ook het einde van de tv-carriere van Beau van Erven Dorens wordt.... Faalhaas!quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tis al eens verhuisd vraag me af wanneer het van de buis gaat
Heb je niet ergens ruimte in een kelder? Goede wijn moet toch ook een paar jaar in een donkere koele kelder liggen om geschikt te zijn voor consumptie?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op dit moment hoop ik nog van wel. Al doe ik wel minder vaak boodschappen bij haar om te proberen andere meiden ook een kans te geven......
Ja ik blijf wel in de buurt want ze is te leuk om zo maar te vergeten maar ik moet ook niet al mijn hoop op haar vestigen.....quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je niet ergens ruimte in een kelder? Goede wijn moet toch ook een paar jaar in een donkere koele kelder liggen om geschikt te zijn voor consumptie?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja ik blijf wel in de buurt want ze is te leuk om zo maar te vergeten maar ik moet ook niet al mijn hoop op haar vestigen.....
Er zijn wel meer leuke meiden dan kassameisje maar zij is gewoon heel bijzonder. Het wordt een flinke klus om een dame te zoeken die net zo bijzonder is.quote:
Je loopt vanzelf wel tegen een net zo leuke meid aan. "Gericht zoeken" werkt toch niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er zijn wel meer leuke meiden dan kassameisje maar zij is gewoon heel bijzonder. Het wordt een flinke klus om een dame te zoeken die net zo bijzonder is.
Klopt. Zo werkt het meestal.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je loopt vanzelf wel tegen een net zo leuke meid aan. "Gericht zoeken" werkt toch niet.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt. Zo werkt het meestal.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Ga je naar de uitvaart van Kevin van de Rijdt Cobra?
Wordt het ook een militaire begrafenis?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Als ik maandag ochtend om 0700 klaar ben met werken gaan we, na een paar uur snurken, met een paar man richting Venray.
Is de begrafenis open voor militairen of alleen voor genodigde militairen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Als ik maandag ochtend om 0700 klaar ben met werken gaan we, na een paar uur snurken, met een paar man richting Venray.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wordt het ook een militaire begrafenis?
De dienst is openbaar. De crematie is in besloten kring.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Is de begrafenis open voor militairen of alleen voor genodigde militairen?
Okay. Daar mag jij dus niet bij zijn?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste militaire eer tijdens de uitvaartdienst gaat plaatsvinden omdat de crematie in besloten kring (familie en KCT) gaat plaatsvinden.
Nee, we zijn niet bij de crematie. Daar zijn alleen familie leden en collega's van het KCT.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay. Daar mag jij dus niet bij zijn?
Maar je kan gelukkig wel bij de dienst zijn om hem alsnog de laatste eer te bewijzen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, we zijn niet bij de crematie. Daar zijn alleen familie leden en collega's van het KCT.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar je kan gelukkig wel bij de dienst zijn om hem alsnog de laatste eer te bewijzen.
Veel militairen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
En het zal wel druk en indrukwekkend worden denk ik.
Waarschijnlijk wel. Maar ook burgers natuurlijk.quote:
Wel mooi dat zijn familie een openbare dienst houdt. Zodat veel collega's ook kunnen komen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Maar ook burgers natuurlijk.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel mooi dat zijn familie een openbare dienst houdt. Zodat veel collega's ook kunnen komen.
Weet jij iets over eventueel aanwezige media?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de invulling.
Toen een maat van mij was overleden moesten we met ons allen Goodnight Saigon zingen omdat we dat ook wel eens tijdens het stappen deden. Zeer indrukwekkend..... als ik de plaat nu hoor lopen de koude rillingen weer over mijn rug.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de invulling.
De landelijke nertwerken zullen er wel zijn voor een verslag. Maar ik weet niet wat ze wel of niet mogen filmen. Dat is iets wat de familie mag bepalen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Weet jij iets over eventueel aanwezige media?
Remember Charlie, remember Baker.......quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Toen een maat van mij was overleden moesten we met ons allen Goodnight Saigon zingen omdat we dat ook wel eens tijdens het stappen deden. Zeer indrukwekkend..... als ik de plaat nu hoor lopen de koude rillingen weer over mijn rug.
Nee...het is ook niet echt van belang toch? Dat je van te voren weet wat er op het programma staat?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Remember Charlie, remember Baker.......
Ik merk maandag wel hoe en wat. Ik verwacht niet dat er dit weekeind nog een interne memo komt over de invulling van de uitvaart.
Nee, voor mij niet. Ik merk het allemaal wel.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee...het is ook niet echt van belang toch? Dat je van te voren weet wat er op het programma staat?
Lijkt me eigenlijk wel 'interesant*' om zo'n afscheidsdienst te zienquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De landelijke nertwerken zullen er wel zijn voor een verslag. Maar ik weet niet wat ze wel of niet mogen filmen. Dat is iets wat de familie mag bepalen.
Precies. Het is niet zoals bij een festival dat je de lineup bekijkt en dan denk nou dat bevalt me niet zo dus ga ik niet..... Je gaat toch wel naar de uitvaart om te laatste eer te bewijzen aan een maat.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, voor mij niet. Ik merk het allemaal wel.
Het kan erg indrukwekkend zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk wel 'interesant*' om zo'n afscheidsdienst te zien
*Kan er niet echt een juist woord voor vinden
En dat is het belangrijkste.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Precies. Het is niet zoals bij een festival dat je de lineup bekijkt en dan denk nou dat bevalt me niet zo dus ga ik niet..... Je gaat toch wel naar de uitvaart om te laatste eer te bewijzen aan een maat.
Die van die sergeant-majoor?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En om het zelf een keer mee te maken; Het zal waarschijnlijk, en helaas, niet lang duren tot er een uitvaart bij jou in de buurt gaat plaatsvinden.![]()
Die uitvaart zal wel in de buurt van Westervoort, zijn woonplaats, plaatsvinden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die van die sergeant-majoor?
Hoi Etciequote:Op vrijdag 11 september 2009 23:50 schreef Etcetera het volgende:
Om even een ietwat vrolijker onderwerp aan te snijden: de film Hoodwinked isgeniaal
![]()
Met Anthony Perkins toch?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:50 schreef Etcetera het volgende:
Om even een ietwat vrolijker onderwerp aan te snijden: de film Hoodwinked isgeniaal
![]()
Animatiefilm over Roodkapje, vanuit verschillende gezichtspunten verteld. Echt te grappigquote:
Geeeen ideequote:
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen maar da's vast niet hoe de animatie gemaakt is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Animatiefilm over Roodkapje, vanuit verschillende gezichtspunten verteld. Echt te grappig
Dat zal wel niet dan want Perkins is een tijd dood.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Animatiefilm over Roodkapje, vanuit verschillende gezichtspunten verteld. Echt te grappig
[..]
Geeeen idee
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen maar da's vast niet hoe de animatie gemaakt is.![]()
Zou eigenlijk dus wel eens een hele dienst willen zien willen zien op tv ofzo. Hoop dat het zo niet sensatie overkomtquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het kan erg indrukwekkend zijn.
Maar elke uitvaart is wel anders. Ik heb uitvaarten van collegae meegemaakt die totaal niet verschillen van een burger uitvaart. En uitvaarten met militaire eer verschillen ook. De familie kan in overleg met Defensie wel aangeven wat ze wel en niet willen laten plaatsvinden.
Die is er helaas al geweest vrees is, Havelte ligt hier in de buurtquote:En om het zelf een keer mee te maken; Het zal waarschijnlijk, en helaas, niet lang duren tot er een uitvaart bij jou in de buurt gaat plaatsvinden.![]()
En mocht je dan in de gelegenheid zijn om te gaan, dan zou ik het zeker doen als ik jou was.
Ik denk niet dat een uitvaart van een militair volledig op tv zal komen. Dan zal misschien wel ooit gaan gebeuren (ik hoop het niet) als er een groot aantal militairen in één keer sneuvelen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zou eigenlijk dus wel eens een hele dienst willen zien willen zien op tv ofzo. Hoop dat het zo niet sensatie overkomtbedoel het vooral als eerbetoon
Leuke dag gehad?quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, weer terug van een dagje afdelingsuitje
Dat is inderdaad niet te hopen......quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een uitvaart van een militair volledig op tv zal komen. Dan zal misschien wel ooit gaan gebeuren (ik hoop het niet) als er een groot aantal militairen in één keer sneuvelen.![]()
Net als na de Herculesramp bv.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik blijf dit trouwens een 'mooie' foto vinden
[ afbeelding ]
Truste Andyquote:
Hoi PSquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ons soccerteam is heeul slecht
Maar we hebben wel heeul leuke spelers![]()
Neuj, onze mascotte is prairie fire, dus die zie je alleen op plaatjesquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi PS
En een wazige mascotte zeker.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neuj, onze mascotte is prairie fire, dus die zie je alleen op plaatjes
Hey cobraquote:
Gaat redelijk. Maandag naar de uitvaart van Kevin.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey cobraals ik niet al in bed had gelegen was ik een saffie met je gaan roken, maar dat moeten we dan maar bewaren tot morgen
hoe gaat het met je? Het verlies van twee collega's al een beetje kunnen laten bezinken? Lijkt me wel heftig
![]()
en dus laat jij als echte europeaan even zien hoe het moetquote:Op zaterdag 12 september 2009 01:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ons soccerteam is heeul slecht
Maar we hebben wel heeul leuke spelers![]()
* Ofyles2 voelt weer een patat-/frietdiscussie aankomen...quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Straks lekker naar een soccerwedstrijd
Psst, soccer = voetbal, football is American Football.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 voelt weer een patat-/frietdiscussie aankomen...
Het is Football!
Breng PS niet op dit idee:quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dus laat jij als echte europeaan even zien hoe het moet
American Football wordt grotendeels met de hand gespeeld.quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Psst, soccer = voetbal, football is American Football.
Is die er niet meer dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
American Football wordt grotendeels met de hand gespeeld.![]()
Maar ik zou het wel leuk vinden als er weer een Europese competitie komt.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Halverwege dit decennium wegbezuinigd. Inkomsten bleven achter.
quote:
Hier door?quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Speaking of SS, ik ben vanavond bij Inglourious Basterds geweest. Ik vond het wel okay, maar geen meesterwerk. Al kan ik wel inzien waarom andere mensen dat wel vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Die scene kan ik me niet herinnerenquote:
De jongens op mijn werken zoeken jou nu in de hoek van GTST etc.quote:Op zaterdag 12 september 2009 03:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die scene kan ik me niet herinneren
En ik maar denken dat ik net zo een lowlife was...quote:Op zaterdag 12 september 2009 03:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De jongens op mijn werken zoeken jou nu in de hoek van GTST etc.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 03:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De jongens op mijn werken zoeken jou nu in de hoek van GTST etc.
Volgens de laatste "geruchten" zit je in de politiek, schrijf je boeken of heb je in een NL porno meegedaan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 03:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Benieuwd waar ze me nog meer in verwachten
quote:Op zaterdag 12 september 2009 03:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik net zo een lowlife was...
Awesomequote:Op zaterdag 12 september 2009 03:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens de laatste "geruchten" zit je in de politiek, schrijf je boeken of heb je in een NL porno meegedaan.
Nee, natuurlijk niet!quote:
Ah, op die manier.quote:Op zaterdag 12 september 2009 03:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Die jongens op jouw werk zitten zich suf te Googlen, precies wat ik doe als ik me verveel.
Truste Timquote:
quote:
welke?quote:Op zaterdag 12 september 2009 04:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Blijft leuk die reclames van gerard.
Net om 0400 op 3FM.quote:
wtf.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Andy,
Ik herhaal m'n vraag nog even
Post jij als bazbo als columnist?
http://frontpage.fok.nl/column/10270/1
Nee.... ik woon niet in Apeldoorn en ik ben niet zo'n columnist.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Andy,
Ik herhaal m'n vraag nog even
Post jij als bazbo als columnist?
http://frontpage.fok.nl/column/10270/1
Okay. Maar ik zou nooit zo over kassameisje praten..... geile sekskop......quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lol, ik vroeg het me gewoon even af
En dat in een column 8x herhalen, beetje zielige column iddquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay. Maar ik zou nooit zo over kassameisje praten..... geile sekskop......
Inderdaad. Snap ook niet wat voor nut deze column heeft.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En dat in een column 8x herhalen, beetje zielige column idd
Okay shop zequote:Ik ga zo trouwens eerst maar eens naar de bakker, waar geen leuke meiden werken en daarna naar de supermarkt
Lekkerquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Goedemorgen MaJo
Koffie?
[ afbeelding ]
Mogguh MaJo.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:54 schreef MaJo het volgende:
Meuning
gister en vannacht genoeg bijgeslapen om vandaag weer lekker aan het werk te gaanen vanavond stappen
Meuningquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh MaJo.
Saffie?
Heb je mijn PM trouwens al gelezen?
Mooi.quote:
Ah, ik was al bang dat je boos op me was.quote:ja heb je PM gelezen, had nog geen tijd gehad om te reagerenik ben het grotendeels met je eens trouwens
KIJKEN MENSEN!!!!!!quote:vanavond om 20.25 de herhaling voor de mensen die het gemist hebben
quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, ben ik weer, nu maar eens echt ontbijten
je hoeft niet op me te wachten hoorquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi, als jij klaar bent met onbijten ga ik maar eens slapen.
Wel. Een aflossing hoort netjes te gebeuren.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je hoeft niet op me te wachten hoor
Maar ik ben nu niet in de baas z'n tijd aan het etenquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel. Een aflossing hoort netjes te gebeuren.
Oh. Dan ga ik maar snurken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar ik ben nu niet in de baas z'n tijd aan het eten
Trustenquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:26 schreef Etcetera het volgende:
http://www.talklikeapirate.com/piratehome.html
Mehehe, 19 september talk like a pirate day. Ahoy!
Arrrrrquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:33 schreef Etcetera het volgende:
Als ik het onthoud ga ik meedoenHeb je die pickuplines gelezen
'Do you mind if I fire my cannon through your porthole?'
![]()
![]()
Ja, maar pas over 2 jaarquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:40 schreef Etcetera het volgende:
Meer piratennieuws: er komt een nieuwe film met Jack Sparrow en Barbossa
er kan er maar 1 tegelijk opduiken toch?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh, geen gossip. ik heb het weer voor elkaar gekregen om god bevriend te raken met een superknap meisje, waardoor alle leuke jongens op haar afduikenFeestjes zijn weinig leuk zo, mopperdemopper, zelfvertrouwenloos, moppermopper
welquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
er kan er maar 1 tegelijk opduiken toch?
en volgens mij hoef jij ook niet te klagen over aandacht van de mannen?
Jair vindt jou wel leukquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wel
Gelukkigquote:
Achossiequote:Op zaterdag 12 september 2009 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gelukkig
Ik heb echt een bad mood
nee he?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Achossie![]()
ik wilde bijna zeggen: kom even langs voor een kusje van Jair... maar dat gaat ff niet zo makkelijk
Was het zwaar? Leven zonder internet?quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik leef ook weer, internetverbinding vloog er uit
Nee hoor, voetbal gekekenquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Was het zwaar? Leven zonder internet?
Oh ja, dat bestaat ook nog.quote:
ja, sommige mensen kunnen daar met plezier naar kijkenquote:
Ik ook. Twente - Utrecht 3-2quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, sommige mensen kunnen daar met plezier naar kijken
mooie pot iddquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, sommige mensen kunnen daar met plezier naar kijken
quote:Op zondag 13 september 2009 00:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Weet je wat pas grappig is? Als jouw moeder in de goot ligt met aids, omdat ze met elke gozer op de hoek neukt, om dan over haar grafbakkes heen te pissen en te kotsen. DAT is grappig.
Achterlijke debiel! Dat je er nog trots op durft te zijn ook. Een echte 40-45 duitser. Een vieze NSB'er. Een stinkdier. Een hol tor. Een tyfus hond en als laatste wens ik je vooral veel mexicaanse griep toe en hoop ik dat je hele familie eraan kapotgaat.
ik ga even teruglezen daarquote:Op zondag 13 september 2009 00:25 schreef Neleos het volgende:
Ik heb trouwens vriendjes gemaakt vanavond.![]()
[..]
Een goede verliezer. Klinkt als een aardige gast.quote:Op zondag 13 september 2009 00:25 schreef Neleos het volgende:
Ik heb trouwens vriendjes gemaakt vanavond.![]()
[..]
quote:Op zondag 13 september 2009 00:13 schreef Tha_Duck het volgende:
Morgen wens ik je waarschijnlijk nog ergere dingen toe.
morgen duurt nog ruim 23 uur, ik kom later wel weer terugquote:
Ik vraag me af of Tha_Duck opzettelijk gefrustreerd raakt om het trollen of dat hij een passionele fan is...quote:Op zondag 13 september 2009 00:33 schreef Cobra4 het volgende:
![]()
[..]
Een goede verliezer. Klinkt als een aardige gast.
Leuke dag gehad?quote:
Weltrustenquote:Op zondag 13 september 2009 03:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ik ben er weer weg van. Tot morgen
quote:Op zondag 13 september 2009 04:17 schreef Nesle het volgende:
Ik voel me onwijs kut
Mijn oma ligt in het ziekenhuis en mijn ouders hebben de laatste tijd echt supervaak ruzie.. ben vandaag ook weggegaan nadat er weer een explosie was na aanleiding van iets.
Heb net feestje gehad en heb goed gefeest, maar nu voel ik me ronduit kut en verdrietig..
Ik denk dat het wel duidelijk was dat het daarom ging ja.. maar het is inderdaad kut. Vooral omdat ik er zelf niet echt iets aan kan veranderen. De sfeer is gewoon verschrikkelijk de laatste tijd, ben dan ook niet veel thuis.quote:Op zondag 13 september 2009 04:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tering zeg. Da's kut.
Weten je ouders dat je weg bent gegaan vanwege hun geruzie?
En beterschap voor je oma natuurlijk.
Dit is niet echt iets wat je kunt gebruiken als je in de bloei van je leven bent.quote:Op zondag 13 september 2009 04:17 schreef Nesle het volgende:
Ik voel me onwijs kut
Mijn oma ligt in het ziekenhuis en mijn ouders hebben de laatste tijd echt supervaak ruzie.. ben vandaag ook weggegaan nadat er weer een explosie was na aanleiding van iets.
Heb net feestje gehad en heb goed gefeest, maar nu voel ik me ronduit kut en verdrietig..
Welterusten.quote:Op zondag 13 september 2009 04:24 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel duidelijk was dat het daarom ging ja.. maar het is inderdaad kut. Vooral omdat ik er zelf niet echt iets aan kan veranderen. De sfeer is gewoon verschrikkelijk de laatste tijd, ben dan ook niet veel thuis.
Ga nu maar proberen te slapen, heb weer 11 uur gewerkt en mn emoties hopen zich op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |