quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die pizza was toch voor je tweelingbroer?
Ja, die heeft nu nog scheurende hongerquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die pizza was toch voor je tweelingbroer?
Slechtquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:56 schreef MaJo het volgende:
ik heb met een vriendin afgesproken maar die staat nog onder de douche. Zit nu een sigaretje te roken voor haar deur![]()
Het is hier bijzonder rustig de laatste dagenquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Nog wat gemist hierzo de afgelopen twee dagen?
misschien moet je maar cheerleader wordenquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Straks lekker naar een soccerwedstrijd
Misschien heeft iedereen een meer constructieve tijdsbesteding gevonden?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het is hier bijzonder rustig de laatste dagen
in de vorm van een leven? nee tochquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien heeft iedereen een meer constructieve tijdsbesteding gevonden?
Hoe zou dat zijn? Een leven.....quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
in de vorm van een leven? nee toch
moet je dan ook naar buiten?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoe zou dat zijn? Een leven.....
Heb je agorafobie?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
moet je dan ook naar buiten?
Ik denk het niet hoorquote:
Gelukkig maar. Dat is geen pretje denk ik. Ik heb zeker geen agorafobie aangezien ik dagelijks boodschappen doe.....quote:
Hoi Andy.quote:
Nee.....quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi Andy.
Al een wat ouder kassameisje gevonden?
Zit je nog op de stoep? Dan kom ik even naast je zitten.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:56 schreef MaJo het volgende:
ik heb met een vriendin afgesproken maar die staat nog onder de douche. Zit nu een sigaretje te roken voor haar deur![]()
Life is a bitch! And then you marry her.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee.....Zij is toch de leukste.....
Op dit moment hoop ik nog van wel. Al doe ik wel minder vaak boodschappen bij haar om te proberen andere meiden ook een kans te geven......quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Life is a bitch! And then you marry her.
Correct en tevens juist.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:44 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat is dat CQC eigenlijk een fail programma
Dat kan niet snel genoeg gebeuren.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tis al eens verhuisd vraag me af wanneer het van de buis gaat
Zal niet lang meer duren.... ik hoop dat dat ook het einde van de tv-carriere van Beau van Erven Dorens wordt.... Faalhaas!quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tis al eens verhuisd vraag me af wanneer het van de buis gaat
Heb je niet ergens ruimte in een kelder? Goede wijn moet toch ook een paar jaar in een donkere koele kelder liggen om geschikt te zijn voor consumptie?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op dit moment hoop ik nog van wel. Al doe ik wel minder vaak boodschappen bij haar om te proberen andere meiden ook een kans te geven......
Ja ik blijf wel in de buurt want ze is te leuk om zo maar te vergeten maar ik moet ook niet al mijn hoop op haar vestigen.....quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je niet ergens ruimte in een kelder? Goede wijn moet toch ook een paar jaar in een donkere koele kelder liggen om geschikt te zijn voor consumptie?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja ik blijf wel in de buurt want ze is te leuk om zo maar te vergeten maar ik moet ook niet al mijn hoop op haar vestigen.....
Er zijn wel meer leuke meiden dan kassameisje maar zij is gewoon heel bijzonder. Het wordt een flinke klus om een dame te zoeken die net zo bijzonder is.quote:
Je loopt vanzelf wel tegen een net zo leuke meid aan. "Gericht zoeken" werkt toch niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er zijn wel meer leuke meiden dan kassameisje maar zij is gewoon heel bijzonder. Het wordt een flinke klus om een dame te zoeken die net zo bijzonder is.
Klopt. Zo werkt het meestal.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je loopt vanzelf wel tegen een net zo leuke meid aan. "Gericht zoeken" werkt toch niet.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt. Zo werkt het meestal.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Ga je naar de uitvaart van Kevin van de Rijdt Cobra?
Wordt het ook een militaire begrafenis?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Als ik maandag ochtend om 0700 klaar ben met werken gaan we, na een paar uur snurken, met een paar man richting Venray.
Is de begrafenis open voor militairen of alleen voor genodigde militairen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Als ik maandag ochtend om 0700 klaar ben met werken gaan we, na een paar uur snurken, met een paar man richting Venray.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wordt het ook een militaire begrafenis?
De dienst is openbaar. De crematie is in besloten kring.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Is de begrafenis open voor militairen of alleen voor genodigde militairen?
Okay. Daar mag jij dus niet bij zijn?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste militaire eer tijdens de uitvaartdienst gaat plaatsvinden omdat de crematie in besloten kring (familie en KCT) gaat plaatsvinden.
Nee, we zijn niet bij de crematie. Daar zijn alleen familie leden en collega's van het KCT.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay. Daar mag jij dus niet bij zijn?
Maar je kan gelukkig wel bij de dienst zijn om hem alsnog de laatste eer te bewijzen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, we zijn niet bij de crematie. Daar zijn alleen familie leden en collega's van het KCT.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar je kan gelukkig wel bij de dienst zijn om hem alsnog de laatste eer te bewijzen.
Veel militairen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
En het zal wel druk en indrukwekkend worden denk ik.
Waarschijnlijk wel. Maar ook burgers natuurlijk.quote:
Wel mooi dat zijn familie een openbare dienst houdt. Zodat veel collega's ook kunnen komen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Maar ook burgers natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |