Vorige week alquote:Op donderdag 10 september 2009 23:33 schreef LinkseVriend het volgende:
Is dat vandaag weer begonnen?, want dan heb ik wat gemist.
Dank U. Ik wist dat het er weer op zou komen, maar was vergeten wanneer.quote:
Is dat opzet of Freudiaans?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:52 schreef LinkseVriend het volgende:
Moet dus even weer uitzending vermist gaan kijken.
Helemaal mee eens! Die schedel was niets, en die dader woonde er net. Maar wel allemaal voorstukjesquote:Op donderdag 10 september 2009 23:35 schreef Winner_Taco het volgende:
Niet te controleren of je al dan niet belazerd wordt + nu de derde keer dan er voor het (10 minuten durende) reclame-blok valse teasers worden gegeven .
Eerst met die schedel die geen schedel bleek te zijn en daarna vandaag weer met de zogenaamde confrontatie met de "dader" in het zedenmisdrijf verhaal die helemaal niets met de zaak te maken bleek te hebben.
Doen ze dit nog één keer dan kijk ik nooit meer,
Die man kan alles zeggen, ook dat ie er net woont. Ik vond hem trouwens een vreemde grijns hebben.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:42 schreef FoXje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Die schedel was niets, en die dader woonde er net. Maar wel allemaal voorstukjes
Wat jij zegt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Oh mensen, mag die Ten Brink weg? Wat een stoorzender.
M'n interesse voor het programma neemt af... het gaat me allemaal te snel. Spanning wordt niet opgebouwd en die vooruit- en terugblikken heb ik meer dan genoeg van.
En ik zie hier ook verbazend weinig reacties op de laatste uitzending.
Ik weet nog dat ik er toen echt helemaal in zat, in dat programma. Gewoon écht spannend was het. Dat heb ik nu helemaal niet meer. Beau vond ik ook heel goed, die Ten Brink komt over alsof dit het laatste redmiddel is wat hem nog op TV houdt. Hij snapt 't gewoon niet volgens mij, of hij vindt het onzin of zo.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:41 schreef Daniane het volgende:
[..]
Wat jij zegt.
Beau ftw.hij was echt betrokken bij het programma.
Hoe hij ook moest huilen om dat verhaal van dat meisje dat door haar stiefvader was vermoord.. Zat ik ook helemaal van. Hij was gewoon veel leuker en beter.
Gewoon dat team kon mij vet emotioneel maken. Maar dit doet helemaal niets met me.
Inderdaad. Dat ik in een dag gewoon een heel seizoen ging kijken op rtlgemist omdat ik er zo in zat dat ik gewoon niet meer wou stoppen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik er toen echt helemaal in zat, in dat programma. Gewoon écht spannend was het. Dat heb ik nu helemaal niet meer. Beau vond ik ook heel goed, die Ten Brink komt over alsof dit het laatste redmiddel is wat hem nog op TV houdt. Hij snapt 't gewoon niet volgens mij, of hij vindt het onzin of zo.
Herinner jij je dat fragment van Tessa nog, bij die aflevering van die moord op een terras? Dat ze helemaal stond te trillen gewoon om eruit te krijgen wat het slachtoffer nog had gezegd. Whoaaaah, zo indrukwekkend!quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:53 schreef Daniane het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat ik in een dag gewoon een heel seizoen ging kijken op rtlgemist omdat ik er zo in zat dat ik gewoon niet meer wou stoppen.
En idd.
Zeker. Echt indrukwekkend ja.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Herinner jij je dat fragment van Tessa nog, bij die aflevering van die moord op een terras? Dat ze helemaal stond te trillen gewoon om eruit te krijgen wat het slachtoffer nog had gezegd. Whoaaaah, zo indrukwekkend!
Ja idd.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een bizar verhaal, dat haar twéé exen erbij betrokken zouden zijn geweest.
Ze hebben het vast niet gevonden, anders was het inmiddels wel gemeld (hoogzomer opgenomen, als je naar de T-shirtjes en zweetdruppels keekquote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het lijkt me wel heel lullig als dat mes er niet ligt als ze allemaal gaan zoeken.
Ja, ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Volgens mij hoeven ze niet lang te zoeken vond die ene gast uit d'r Djembegroepje wel erg veel op die tekening lijken
Mij viel het dus ook op. Maar we mogen niemand zomaar beschuldigen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Volgens mij hoeven ze niet lang te zoeken vond die ene gast uit d'r Djembegroepje wel erg veel op die tekening lijken
Hij trekt wel zo'n gezicht van hihi dat ben ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:20 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Mij viel het dus ook op. Maar we mogen niemand zomaar beschuldigen.
Dus oordeel zelf maar:
[ afbeelding ]
Zal wel toeval zijn, maar toch...![]()
Of hij heeft dit gezicht werkelijk voor zich gezien, maar dat hij de verkeerde persoon in beeld kreeg.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:20 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dus oordeel zelf maar:
[ afbeelding ]
Of hij heeft dit gezicht werkelijk voor zich gezien, maar dat hij de verkeerde persoon in beeld kreeg.
omg das echtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:20 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dus oordeel zelf maar:
[ afbeelding ]
En het is weer afgelopenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:34 schreef Demon_Hunter het volgende:
Jaaah het begint weer.
Nu pas?quote:
Mijn internet is niet zo snelquote:
Ik heb toen wel gezien dat na een uitzending vorig jaar over de moord op een man voor de school van zn zoontje, de dader zich direct de dag na de uitzending heeft gemeld bij de politie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:57 schreef Mestras het volgende:
is er ooit wel is een moord echt opgelost dankzij dit programma vraag ik me af?
het lijkt vaak zo hoopgevend met goede aanwijzingen ect. maar vervolgens hoor je er niks meer van
Je realiseert je dat van een vader die zijn gezin uitmoordt, ook alle familie, collega's, vrienden en buren achteraf zeggen dat het zo'n fijne man was die geen vlieg kwaad zou doen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:16 schreef mls30 het volgende:
Misschien zou ik normaal zelf ook wel zo reageren van nou dat zal wel eens zo kkunnen zijn,maar als je iemand hebt gekend doet zoiets echt gemeen pijn.
ja, maar ja, speculatie he. . .quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:16 schreef mls30 het volgende:
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is ........
ook een lieve zachte jongen kan een move maken die niet altijd te plaatsen is.quote:Dit was echt een hele lieve zachte jongen,
er zijnvrouwen van terreurverdachten die nooit wat door hebben gehad. Waarmee ik niet wil zeggen dat hij een enge fanatieke iranees was, lijkt me stug als ie homo was, maar toch, je hoeft niet altijd door te hebben hoe iemand isquote:niet een of andere enge fanatieke Iranees,
nou, van der hurk had het over een man van turkse/marokkaanse afkomst, ok, marokko ligt wat uit de buurt, maar turkije komt al aardig in de richting. Plus dat het slachtoffer bezig was met schrijven, dat zeiden twee van de 3 paragnosten als ik me niet vergis en heeft zeker 1 gezegd dat hij iets publiekelijk wilde maken wat het slachtoffer niet wilde.quote:hij sprak beter nederlands dan jij en ik samen. ik kende hem van de middelbare school. Die helderzienden zeggn trouwens ook helemaal niet eens iets wat in zijn richting wijst,
en de uiterlijke kenmerken en waarschijnlijk de leeftijd komen ook overeen. Plus dat ze dus regelmatig contact hadden.quote:maar die robert ten brink gaat dan opeens in een fotoboek zitten kijken en wijst hem aan....hoezo eigenlijk? en dan gaat die 2de man zeggen dat dat heel goed zou kunnen om dat die jongen zijn vader erg anti-homo was, dat is toch wel heel erg dunnetjes ...
Dat kan ik me wel heel goed voorstellen, los van het idee of het nou wel of niet zo kan zijn, raakt je dat natuurlijk enorm.quote:Misschien zou ik normaal zelf ook wel zo reageren van nou dat zal wel eens zo kkunnen zijn,maar als je iemand hebt gekend doet zoiets echt gemeen pijn.
Dat lijkt me ook ja, er komt inderdaad nooit iets uit. Had je echt gedacht dat RTL4 serieus was?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je een trouwe kijker bent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |