Vorige week alquote:Op donderdag 10 september 2009 23:33 schreef LinkseVriend het volgende:
Is dat vandaag weer begonnen?, want dan heb ik wat gemist.
Dank U. Ik wist dat het er weer op zou komen, maar was vergeten wanneer.quote:
Is dat opzet of Freudiaans?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:52 schreef LinkseVriend het volgende:
Moet dus even weer uitzending vermist gaan kijken.
Helemaal mee eens! Die schedel was niets, en die dader woonde er net. Maar wel allemaal voorstukjesquote:Op donderdag 10 september 2009 23:35 schreef Winner_Taco het volgende:
Niet te controleren of je al dan niet belazerd wordt + nu de derde keer dan er voor het (10 minuten durende) reclame-blok valse teasers worden gegeven .
Eerst met die schedel die geen schedel bleek te zijn en daarna vandaag weer met de zogenaamde confrontatie met de "dader" in het zedenmisdrijf verhaal die helemaal niets met de zaak te maken bleek te hebben.
Doen ze dit nog één keer dan kijk ik nooit meer,
Die man kan alles zeggen, ook dat ie er net woont. Ik vond hem trouwens een vreemde grijns hebben.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:42 schreef FoXje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Die schedel was niets, en die dader woonde er net. Maar wel allemaal voorstukjes
Wat jij zegt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Oh mensen, mag die Ten Brink weg? Wat een stoorzender.
M'n interesse voor het programma neemt af... het gaat me allemaal te snel. Spanning wordt niet opgebouwd en die vooruit- en terugblikken heb ik meer dan genoeg van.
En ik zie hier ook verbazend weinig reacties op de laatste uitzending.
Ik weet nog dat ik er toen echt helemaal in zat, in dat programma. Gewoon écht spannend was het. Dat heb ik nu helemaal niet meer. Beau vond ik ook heel goed, die Ten Brink komt over alsof dit het laatste redmiddel is wat hem nog op TV houdt. Hij snapt 't gewoon niet volgens mij, of hij vindt het onzin of zo.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:41 schreef Daniane het volgende:
[..]
Wat jij zegt.
Beau ftw.hij was echt betrokken bij het programma.
Hoe hij ook moest huilen om dat verhaal van dat meisje dat door haar stiefvader was vermoord.. Zat ik ook helemaal van. Hij was gewoon veel leuker en beter.
Gewoon dat team kon mij vet emotioneel maken. Maar dit doet helemaal niets met me.
Inderdaad. Dat ik in een dag gewoon een heel seizoen ging kijken op rtlgemist omdat ik er zo in zat dat ik gewoon niet meer wou stoppen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik er toen echt helemaal in zat, in dat programma. Gewoon écht spannend was het. Dat heb ik nu helemaal niet meer. Beau vond ik ook heel goed, die Ten Brink komt over alsof dit het laatste redmiddel is wat hem nog op TV houdt. Hij snapt 't gewoon niet volgens mij, of hij vindt het onzin of zo.
Herinner jij je dat fragment van Tessa nog, bij die aflevering van die moord op een terras? Dat ze helemaal stond te trillen gewoon om eruit te krijgen wat het slachtoffer nog had gezegd. Whoaaaah, zo indrukwekkend!quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:53 schreef Daniane het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat ik in een dag gewoon een heel seizoen ging kijken op rtlgemist omdat ik er zo in zat dat ik gewoon niet meer wou stoppen.
En idd.
Zeker. Echt indrukwekkend ja.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Herinner jij je dat fragment van Tessa nog, bij die aflevering van die moord op een terras? Dat ze helemaal stond te trillen gewoon om eruit te krijgen wat het slachtoffer nog had gezegd. Whoaaaah, zo indrukwekkend!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |